Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
The BEN10
Posts: 7595
Joined: 19/09/2011 09:03

#2626 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by The BEN10 »

Opa!!!
https://www.klix.ba/biznis/uskoro-nova- ... /191127085
Uskoro nova dionica magistralne ceste Šićki Brod – Đurđevik

U Plavoj sali BKC-a danas je upriličena prezentacija projekta izgradnje magistralne ceste M-18 Šićki Brod - Sarajevo, dionica Šićki Brod – Đurđevik.
Domaćin prezentacije bila je Vlada Tuzlanskog kantona, a prema riječima premijera Kantona Denijala Tulumovića, za navedeni projekat na inicijativu Vlade i Skupštine Tuzlanskog kantona, od Vlade Federacije BiH je već osigurano 40 miliona KM, dok se ostatak potrebnih sredstava može osigurati i iz kreditnih sredstava. Tim kreditima ne bi bio zadužen Tuzlanski kanton, nego bi se krediti vraćali iz sredstva koji se već prikupljaju po osnovu akciza na gorivo. Sve navedeno su konkretni pokazatelji da se radi o ozbiljnom projektu čiji je glavni cilj saobraćajna deblokada Tuzlanskog kantona.

Ukupna sredstva potrebna za izgradnju dionice magistralne ceste M-18 na Šićki Brod – Đurđevik iznose oko 146 miliona KM.

"Ovo je prva od etapa ukupnog projekta rekonstrukcije puta Tuzla – Sarajevo. Ova dionica ići će savim novom trasom i to je kompletno nova cesta, a od Đurđevika do Kladnja planirano je da se radi rekonstrukcija i modernizacija postojeće ceste sa dodatnom trećom trakom. Dužina dionice Šićki Brod – Đurđevik je oko 17 km i ona je podijeljena na tri lota. Današnja prezentacija je upravo prilika gdje su se okupili predstavnici svih relevantnih institucija i nivoa vlasti kako bi smo što prije rješavali sve probleme s kojima se budemo susretali prilikom realizacije ovog projekta", kazao je ministar trgovine, turizma i saobraćaja TK Edin Buševac.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#2627 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Dogodine lokalni izbori, pa će krenuti kupovati zemlju od ljudi oko Živinica. Očekivano. :D Ono što se ne očekuje su radovi. :D

Realno, s obzirom na to da im je za 4 kilometra Karaule trebalo 6 godina, za ovih 17 kilometara će im istim tempom trebati oko 25 godina, a tad ću biti mrtav pa me ovo vala i ne zanima.
User avatar
escobar__
Posts: 8917
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#2628 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Uskoro. :lol: :lol: :lol:
User avatar
So What!
Posts: 11195
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2629 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Tunel Ormanica neće biti završen do kraja godine
Image

Tunel Ormanica žila je kucavica privrede Tuzlanskog kantona, jer 75% izvoza našeg kantona prođe kroz ovaj tunel što u konačnici iznosi oko 2,5 miliona tona robe. Radovi na tunelu Ormanica trebali su biti završeni u septembru, a rok za završetak radova do sada je probijen dva puta. Sada je zvanično da tunel neće biti završen do kraja ove godine, piše RTVslon.

"Do 10. decembra će se saobraćaj odvijati po jednoj traci, a onda će biti pušten po obje trake, tako da će čitav zimski period tunel biti u funkciji sa obje trake do 1. marta onda će se vjerovatno vratit na isti režim po jednoj traci i napravit će se alternativni pravci i onda bi trebao da se tunel završi na proljeće iduće godine", rekao je Edin Buševac, ministar trgovine, turizma i saobraćaja TK.

Činjenica je da kada se završi, tunel određeni vremenski period mora biti potpuno zatvoren, što predstavlja i najveći strah za privrednike Tuzlanskog kantona.

"Ono što mi sa sigurnošću strahujemo jeste period kada će doći vrijeme kada bude totalno zaustavljen saobraćaj jer ako uzmemo u obzir dosadašnju dinamiku izvođenja radova bojimo se da u to vrijeme kada bude totalno zaustavljen saobraćaj će trajati enormno dugo", kazao je Ramiz Karić, predsjednik Grupacije poslodavaca TK.

Do sada nije dostignuta ni polovina predviđenih radova, a tunel Ormanica, čini se kako će, ukoliko se nastavi prolongiranje završetka radova, postati tuzlanski Vranduk. Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja Tuzlanskog kantona kao i grupacija poslodavaca TK, krivca vide u investitoru, u čijoj je nadležnosti ovaj magistralni put. Iz Cesta Federacije kazali su da je više krivaca za prolongiranje radova na tunelu Ormanica, ali i potvrdili da će radovi na tunelu biti nastavljeni iduće godine.

"Razlog za probijanje rokova su teški uslovi za sanaciju tunela, nedostatak kvalitetne radne snage, te dogovori sa lokalnom zajednicom. Radovi će se prekinuti u zimskom periodu i završiti na proljeće iduće godine, a saobraćaj će se u tom periodu odvijati dvosmjerno kroz tune", kazao je – dipl.ing.građ. Nijaz Hadžikadunić, Odsjek građenja Sektor za studije, projektovanje i građenje JP Ceste Federacije BiH.

Vrijednost ugovora za izvođenje radova na rekonstrukciji tunela iznose blizu dva miliona maraka. Rekonstrukcija tunela Ormanica rezultirat će saniranim tunelom sigurnim za odvijanje prometa, bez prisustva ledenica i curenja vode što je do sada ugrožavalo učesnike u prometu, kazali su iz Cesta Federacije BiH.

Akta
User avatar
So What!
Posts: 11195
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2630 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Uskoro nova dionica magistralne ceste Šićki Brod – Đurđevik
Image

U Plavoj sali BKC-a danas je upriličena prezentacija projekta izgradnje magistralne ceste M-18 Šićki Brod - Sarajevo, dionica Šićki Brod – Đurđevik.

Domaćin prezentacije bila je Vlada Tuzlanskog kantona, a prema riječima premijera Kantona Denijala Tulumovića, za navedeni projekat na inicijativu Vlade i Skupštine Tuzlanskog kantona, od Vlade Federacije BiH je već osigurano 40 miliona KM, dok se ostatak potrebnih sredstava može osigurati i iz kreditnih sredstava. Tim kreditima ne bi bio zadužen Tuzlanski kanton, nego bi se krediti vraćali iz sredstva koji se već prikupljaju po osnovu akciza na gorivo. Sve navedeno su konkretni pokazatelji da se radi o ozbiljnom projektu čiji je glavni cilj saobraćajna deblokada Tuzlanskog kantona.

Image

Ukupna sredstva potrebna za izgradnju dionice magistralne ceste M-18 na Šićki Brod – Đurđevik iznose oko 146 miliona KM.

"Ovo je prva od etapa ukupnog projekta rekonstrukcije puta Tuzla – Sarajevo. Ova dionica ići će savim novom trasom i to je kompletno nova cesta, a od Đurđevika do Kladnja planirano je da se radi rekonstrukcija i modernizacija postojeće ceste sa dodatnom trećom trakom. Dužina dionice Šićki Brod – Đurđevik je oko 17 km i ona je podijeljena na tri lota. Današnja prezentacija je upravo prilika gdje su se okupili predstavnici svih relevantnih institucija i nivoa vlasti kako bi smo što prije rješavali sve probleme s kojima se budemo susretali prilikom realizacije ovog projekta", kazao je ministar trgovine, turizma i saobraćaja TK Edin Buševac.

Image

Uzimajući u obzir stanje postojeće dionice magistralne ceste M-18 Tuzla – Kladanj, njena rekonstrukcija i sanacija ne bi postigli potreban efekat, s obzirom na činjenicu da su elementi postojeće trase takvi da onemogućavaju značajno unapređenje i poboljšanje njenog stanja. Svjedoci smo da na pojedinim dionicama, gdje magistralna cesta prolazi kroz Živinice i Kladanj, i spoj sa petljom Šićki Brod, dolazi do značajnog smanjena protoka saobraćaja, zbog prevelike gustine saobraćaja i to ne samo u vršnim satima. Zbog svega navedenog odlučeno je da se krene u izgradnju nove dionice Šićki Brod – Đurđevik.

Osnovni cilj današnje prezentacije bio je da svim zainteresiranim stranama pruži osnovne informacije o samom projektu, te da se istaknu aktivnosti koje je potrebno da sprovedu nadležni organi/institucije u narednom periodu na svim nivoima, od lokalnog, kantonalnog do federalnog, sa ciljem ubrzavanja realizacije ovog kapitalnog projekta za Tuzlanski kanton i Bosnu i Hercegovinu u cjelini.

Image

"Kada je u pitanju ova dionica treba istaći da se radi o jednoj od najprometnijih dionica magistralnih puteva u Federaciji BiH, i to je jedan od razloga zašto smo izabrali da se upravo odavde krene sa rekonstrukcijom. Provedbom svih radova cilj nam je da računska brzina na magistralnoj cesti M-18 Tuzla-Sarajevo iznosi od 60 do 80 km/h zavisno od dionica. Time ćemo značajno smanjiti vrijeme putovanja između Tuzle i Sarajeva, te ostalih mjesta koja se povezuju ovom važnom cestovnom komunikacijom. Pored smanjenja vremena putovanja, povećat će se nivo usluge i stepen sigurnosti učesnika u saobraćaju", kazali su predstavnici JP Ceste Federacije Bosne i Hercegovine, koji su zaduženi za realizaciju ovog projekta.

Izgradnjom dionice magistralne ceste M-18 Šićki Brod – Kladanj obezbijedit će se znatno poboljšanje stanja postojeće mreže cesta kojim se Tuzlanski kanton povezuje sa ostalim dijelovima Bosne i Hercegovine, te bi se omogućila brža i bolja veza Tuzlanskog kantona sa glavnim gradom Bosne i Hercegovine, te ostalim dijelovima BiH. Pored navedenog osigurale bi se velike mogućnosti za ubrzan razvoj Međunarodnog aerodroma Tuzla, te korištenje navedenog aerodroma za potrebe šire populacije koja gravitira u i van projektnog područja magistralne ceste.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11195
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2631 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Vjerovatno nije glavna žarišna tačka magistralne ceste između Tuzle i Sarajeva, ali bi svakako dobrodošla.

Ako isključemo te tunele i usponske trake oko Kladnja koje se nalaze tu i tamo u nekim pričama JP Ceste FBiH, ovo je vjerovatno najviše što bi Vlada TK mogla da uradi svojom inicijativom na ovoj cesti.

U elaboratu projekta je navedeno da nakon dionice Semizovac - Sarajevo, ovo je PGDS-om najopterećenija dionica na čitavoj dionici magistralne ceste M18 između Tuzle i Sarajeva.

Prezentaciju projekta možete pogledati na ovom linku.

Dakle 17 kilometara za veliku obilaznicu oko Živinica, koja bi koštala manje od 150 miliona maraka. Za 6 kilometara na pod-dionici Klopče-Donja Gračanica autoputa A1, troškovi će iznositi 108 miliona eura.

Na prvu jako ambiciozan projekat, ali eto neke Europske intitucije su već iskazale podrške, postoji mogućnosti zgradnje u etapama.

Sjajna stvar bi bila kada bi ovo moglo ići u profilu 2x2 ili barem poput Brčanske obilaznice, da Živinice postanu pravi satelit Tuzle, ali i nova cesta bi svakako bila fenomen.
User avatar
So What!
Posts: 11195
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2632 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

@atlantis. (SSC)

Image
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#2633 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Ma super je ideja, već smo pričali - ima dosta prometa, nije preteško za izvesti, dosta bi značilo za Živinice i Banoviće itd.

Problem je što se bi se kompletna morala uraditi da bi od nje bilo koristi (a podijeljena je u tri lota). Dok sva tri ne budu gotova, meni se ne isplatiti to koristiti, jer će mi biti brže preko Krojčice i Dubrava do Živinica.

Meni ovo liči na priču za lokalne izbore, da se u drugoj polovini 2020 krene u eksproprijaciju, a izgradnja na dugom štapu. Pored toga, ako budu radili istom dinamikom kao na Karauli ili Ormanici, bolje je da i ne počinju.
User avatar
So What!
Posts: 11195
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2634 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Novi ugovori za sanaciju mostova u okviru Programa modernizacije
U okviru Projekta sanacije šteta nakon poplava i modernizacije cesta u FBiH danas, 28.11.2019. godine, u prostorijama JP Ceste FBiH je upriličeno potpisivanje novih ugovora za izvođenje radova.

Image

Ugovore su potpisali predstavnici izvođača i Ljubo Pravdić, direktor JP Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo, a riječ je o sljedećim radovima:

• Sanacija mostova na magistralnoj cesti M-1.8 Srebrenik – Šički Brod 3: most preko potoka Urvenica, Srebrenik; most preko r. Tinje, Drenik; most preko željezničke pruge Brčko – Banovići, Pelagićevo – Srebrenik; most preko r. Velika Tinja, Špionica Gornja i most preko Špioničkog potoka, Špionica Donja. Izvođač radova je Hering d.d. Široki Brijed a vrijednost ugovora je 2.122.495,23 KM sa uključenim PDV-om.

• Sanacija mostova na magistralnim cestama M-4 i M-17 Teslić (Barići) – Karuše; most preko potoka Radušica i Nemila 0 – Lašva 1, most preko r. Bosne, petlja Zenica. Izvođač radova je HP Investing d.o.o. Mostar a vrijednost ugovora je 3.125.746,03 KM sa uključenim PDV-om.

• Sanacija mostova na magistralnoj cesti M-20 Obilaznica Goražda, most preko r. Drine i izgradnja kružnog toka. Izvođač radova je GP ŽGP d.d. Sarajevo a vrijednost ugovora je 3.217.270,62 KM sa uključenim PDV-om.

• Sanacija mostova na magistralnim cestama M-18 i M-5; Vitalj – Olovo, most preko r. Drinjače u Kladnju; Olovo – Semizovac, most preko r. Ljubine; autoput Jošanica 1 – Stup 1, most preko r. Bosne u Reljevu. Izvođač radova je HP Investing d.o.o. Mostar a vrijednost ugovora je1.878.701,28 sa uključenim PDV-om.

Svi ugovori će se finansirati iz kreditnih sredstava Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).
JP Ceste FBiH
negredo
Posts: 173
Joined: 27/07/2013 18:35

#2635 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by negredo »

Alfons Kauders wrote: 28/11/2019 07:43 Ma super je ideja, već smo pričali - ima dosta prometa, nije preteško za izvesti, dosta bi značilo za Živinice i Banoviće itd.

Problem je što se bi se kompletna morala uraditi da bi od nje bilo koristi (a podijeljena je u tri lota). Dok sva tri ne budu gotova, meni se ne isplatiti to koristiti, jer će mi biti brže preko Krojčice i Dubrava do Živinica.

Meni ovo liči na priču za lokalne izbore, da se u drugoj polovini 2020 krene u eksproprijaciju, a izgradnja na dugom štapu. Pored toga, ako budu radili istom dinamikom kao na Karauli ili Ormanici, bolje je da i ne počinju.
Pa pogledaj dinamiku sicke petlje i polukruznog na bukinju, i vratis se u realnost expresno
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#2636 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote: 28/11/2019 22:15 Novi ugovori za sanaciju mostova u okviru Programa modernizacije
U okviru Projekta sanacije šteta nakon poplava i modernizacije cesta u FBiH danas, 28.11.2019. godine, u prostorijama JP Ceste FBiH je upriličeno potpisivanje novih ugovora za izvođenje radova.

Image

Ugovore su potpisali predstavnici izvođača i Ljubo Pravdić, direktor JP Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo, a riječ je o sljedećim radovima:

• Sanacija mostova na magistralnoj cesti M-1.8 Srebrenik – Šički Brod 3: most preko potoka Urvenica, Srebrenik; most preko r. Tinje, Drenik; most preko željezničke pruge Brčko – Banovići, Pelagićevo – Srebrenik; most preko r. Velika Tinja, Špionica Gornja i most preko Špioničkog potoka, Špionica Donja. Izvođač radova je Hering d.d. Široki Brijed a vrijednost ugovora je 2.122.495,23 KM sa uključenim PDV-om.

• Sanacija mostova na magistralnim cestama M-4 i M-17 Teslić (Barići) – Karuše; most preko potoka Radušica i Nemila 0 – Lašva 1, most preko r. Bosne, petlja Zenica. Izvođač radova je HP Investing d.o.o. Mostar a vrijednost ugovora je 3.125.746,03 KM sa uključenim PDV-om.

• Sanacija mostova na magistralnoj cesti M-20 Obilaznica Goražda, most preko r. Drine i izgradnja kružnog toka. Izvođač radova je GP ŽGP d.d. Sarajevo a vrijednost ugovora je 3.217.270,62 KM sa uključenim PDV-om.

• Sanacija mostova na magistralnim cestama M-18 i M-5; Vitalj – Olovo, most preko r. Drinjače u Kladnju; Olovo – Semizovac, most preko r. Ljubine; autoput Jošanica 1 – Stup 1, most preko r. Bosne u Reljevu. Izvođač radova je HP Investing d.o.o. Mostar a vrijednost ugovora je1.878.701,28 sa uključenim PDV-om.

Svi ugovori će se finansirati iz kreditnih sredstava Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).
JP Ceste FBiH
Stvarno bi bio red da sanaciju mostova od 50 metara prestanu predstavljati kao "modernizaciju"...

To je redovno održavanje, a ne modernizacija. Još malo pa će zimsko održavanje i posipanje soli navesti kao investiciju u modernizaciju cesta.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#2637 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

negredo wrote: 29/11/2019 00:04
Alfons Kauders wrote: 28/11/2019 07:43 Ma super je ideja, već smo pričali - ima dosta prometa, nije preteško za izvesti, dosta bi značilo za Živinice i Banoviće itd.

Problem je što se bi se kompletna morala uraditi da bi od nje bilo koristi (a podijeljena je u tri lota). Dok sva tri ne budu gotova, meni se ne isplatiti to koristiti, jer će mi biti brže preko Krojčice i Dubrava do Živinica.

Meni ovo liči na priču za lokalne izbore, da se u drugoj polovini 2020 krene u eksproprijaciju, a izgradnja na dugom štapu. Pored toga, ako budu radili istom dinamikom kao na Karauli ili Ormanici, bolje je da i ne počinju.
Pa pogledaj dinamiku sicke petlje i polukruznog na bukinju, i vratis se u realnost expresno
Dinamika na petlji, polukružnom i Karauli je otprilike pola kilometra godišnje. Ako nastave tim tempom, dok urade ovo do Đurđevika, proći će 34 godine i ja tad neću biti na ovom svijetu.
User avatar
bunk
Posts: 8774
Joined: 16/07/2016 19:58

#2638 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by bunk »

Samo nek se radi i nek je operativa i ljudstvo uposleno i prima redovno plate..istrpicu kolone i cekanja ,jos kad se dosjete rijesit problem kolotraga na putu Orasje-Tuzla,gdje ce nam biti kraj :D :D
P.S.
ovo sam napisao prije ovog zadnjeg Alfonseovog posta :mrgreen:
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#2639 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

bunk wrote: 29/11/2019 07:31 Samo nek se radi i nek je operativa i ljudstvo uposleno i prima redovno plate..istrpicu kolone i cekanja ,jos kad se dosjete rijesit problem kolotraga na putu Orasje-Tuzla,gdje ce nam biti kraj :D :D
P.S.
ovo sam napisao prije ovog zadnjeg Alfonseovog posta :mrgreen:
Pa kad se vidi kako rade, nema se šta drugo zaključiti. Eno onaj most kod Kladnja, 70 metara a rade ga pola godine... I sad najavljuju "modernizaciju" još dva mosta od pedesetak metara. Nema tu nekog ljudstva, radi 2-3 ljudi po mostu.

Ja bih bio presretan da ovo do Đurđevika stvarno urade za dvije godine, ali da se ne lažemo u pitanju je 17 kilometara. Toliko magistrale u TK nije napravljno od sedamdesetih. Kad bi sutra počeli, završili bi kad ja odem u penziju.
The BEN10
Posts: 7595
Joined: 19/09/2011 09:03

#2640 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by The BEN10 »

Alfons Kauders wrote: 29/11/2019 10:06
bunk wrote: 29/11/2019 07:31 Samo nek se radi i nek je operativa i ljudstvo uposleno i prima redovno plate..istrpicu kolone i cekanja ,jos kad se dosjete rijesit problem kolotraga na putu Orasje-Tuzla,gdje ce nam biti kraj :D :D
P.S.
ovo sam napisao prije ovog zadnjeg Alfonseovog posta :mrgreen:
Pa kad se vidi kako rade, nema se šta drugo zaključiti. Eno onaj most kod Kladnja, 70 metara a rade ga pola godine... I sad najavljuju "modernizaciju" još dva mosta od pedesetak metara. Nema tu nekog ljudstva, radi 2-3 ljudi po mostu.

Ja bih bio presretan da ovo do Đurđevika stvarno urade za dvije godine, ali da se ne lažemo u pitanju je 17 kilometara. Toliko magistrale u TK nije napravljno od sedamdesetih. Kad bi sutra počeli, završili bi kad ja odem u penziju.
Hahaha, Alfons kad napiše post tačno izgubiš volju za životom. Tip je brutalano iskren i realan. :-D
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5959
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#2641 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studiorum_tuzlaensis »

sabura he he

kome ne valja ima dvije opcije:

- politika
- odlazak vani.

:kiselavoda:
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#2642 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

studiorum_tuzlaensis wrote: 29/11/2019 10:37 sabura he he

kome ne valja ima dvije opcije:

- politika
- odlazak vani.

:kiselavoda:

Ti saburaj do penzije što se mene tiče. Ja neću.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5959
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#2643 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studiorum_tuzlaensis »

ja koliko vidim, ti saburaš itekako. Najglasniji si u jadovanju ovdje.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#2644 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

studiorum_tuzlaensis wrote: 29/11/2019 10:59 ja koliko vidim, ti saburaš itekako. Najglasniji si u jadovanju ovdje.
Jah... Imaš li još kakvu lucidnu opasku danas?
User avatar
escobar__
Posts: 8917
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#2645 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

studiorum_tuzlaensis wrote: 29/11/2019 10:37 sabura he he

kome ne valja ima dvije opcije:

- politika
- odlazak vani.

:kiselavoda:
Izabrao drugu, čekam papire.

A vi saburajte.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#2646 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

escobar__ wrote: 29/11/2019 13:56
studiorum_tuzlaensis wrote: 29/11/2019 10:37 sabura he he

kome ne valja ima dvije opcije:

- politika
- odlazak vani.

:kiselavoda:
Izabrao drugu, čekam papire.

A vi saburajte.
Nisam još, ali plan je da 2021 ne dočekam ovdje. A sabur je za ove stranačke. :D
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5959
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#2647 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studiorum_tuzlaensis »

Alfons Kauders wrote: 29/11/2019 11:31
studiorum_tuzlaensis wrote: 29/11/2019 10:59 ja koliko vidim, ti saburaš itekako. Najglasniji si u jadovanju ovdje.
Jah... Imaš li još kakvu lucidnu opasku danas?
prvo quotas meni o saburanju, znači našao si se prozvan.

Poslije jedan neuspjeli pokušaj duhovitosti. :zoka:
izvrsni direktor
Posts: 9861
Joined: 20/12/2018 16:11

#2648 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by izvrsni direktor »

bunk wrote: 29/11/2019 07:31 Samo nek se radi i nek je operativa i ljudstvo uposleno i prima redovno plate..istrpicu kolone i cekanja ,jos kad se dosjete rijesit problem kolotraga na putu Orasje-Tuzla,gdje ce nam biti kraj :D :D
P.S.
ovo sam napisao prije ovog zadnjeg Alfonseovog posta :mrgreen:
To je najbitnije izgleda. Stanje puteva, javni dobrobit, to je nebitno potpuno.
Jos ako je operativa i ljudstvo iz euroasfalta, integrala ili HI u pitanju...idealna situacija, sreci nema kraja
User avatar
bunk
Posts: 8774
Joined: 16/07/2016 19:58

#2649 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by bunk »

Diretore,stalkas mrvicu preko mjere..
Ali ako te to cini stetnim,samo naprijed.
Nadzorna_ploca
Posts: 11043
Joined: 05/12/2013 16:06

#2650 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Nadzorna_ploca »

Kako ce ulazak u politiku rijesiti neciji problem losim puteva. :mrgreen:
Sta, letiti ce avionom ili helikopterom. :mrgreen:
Elem..prosao jucer Karaulom. Fino je ali ono je obicna cesta duzine par kilometara koja je radjena godinama. Olaksati ce dosta, ali koliko se cekalo ja sam mislio piramidu ce nakopati tamo.
Post Reply