vespa LX 50 - komentari ...

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
ivi
Posts: 1310
Joined: 03/06/2003 00:00
Location: sarajevo

#1 vespa LX 50 - komentari ...

Post by ivi » 17/07/2006 15:10

... ovako odavno mi je želja imati vespicu (samo vespicu o drugim skuterima ne razmišljam) ... doslo je ljeto i ja sam skupila neke novce pa reko da probam ... kupujem oglase vec dugo vremena i nema nista (trebam vespu do 50 ccm, jer je mogu voziti s B kategorijom) ... u oglasma ima jedna stara 13 godina 1200 KM što je po meni nekako puno novaca za tako stari motorin ...

onda sam skontala da kupim novu vespicu ... al me sad zanimaju durge stvari ... pa mi treba savijet od nokoga ko se razumije u te tehničke stvari:
u pitanju je motor od 49 ccm, hlađenje je zračno (za koje kažu da bas i nije tako dobro), postoje izvedbe sa dvataktnim i cetverotaktnim motorom (nesto mislim da je taj dvotaktni motor bolji jer sam mješa ulje i benzin nije to vise ko nekad kad si sam morao praviti smjesu i vespica sa dvotaknim motorom je laksa za nekih 10 kila od vespice sa četverotaktnim motorom), mozda ova moja procijena nije dobra ...

dobro bi mi dosla pomoc, savijeti, komentari ... mozda neko vec ima vespicu (vidjela sam u gradu jednu sivu) ili se zanima za njih ...

hvala ... 8)


Dzani
Posts: 27
Joined: 25/10/2004 02:10
Location: Sarajevo

#2

Post by Dzani » 18/07/2006 01:20

nepoderiva legendarna vespa

The_Flyer2002
Posts: 1655
Joined: 29/03/2004 20:58
Location: US
Contact:

#3

Post by The_Flyer2002 » 18/07/2006 04:51

hmm
vespa vespa vespa

sta reci? prati ih odlican glas.

moj ti je savjet da uzmes novu dvotaktnu. zasto?
jedan od razloga je da su dvotaktni motori dosta jednostavniji i imat ces manje problema ako ih ikada budes imala.
jedina stvar je da MORAS obratiti paznju na mjesavinu ulja i benzina. ako nema ulja zaribat ce klip i onda ces ga morat mjenjat.

jos jedna stvar u korist dvotaktnog motora je ta sto su JACI a i LAKSI kao sto si sama rekla. 2takni motori na svakom obrtu pale smjesu i tako prave vise snage dok 4 taktni pale smjesu svako 2 obrtaja.

ta snaga ce se najvise odraziti na obrtnom momentu tj kada sjednes nekog momka iza sebe - mocicete cak i uz brdo ici do nekog izletista. :D

jos jedna stvar u korist 2 taktnog motora je ta sto ih je lakse za "napucat". pravilan auspuh ce doprinjeti vise snage vec neznam sta u 4 taktnog. (osim turba). aupuh je veoma jeftina investicija.

posto je 2 taktni motor laksi performanse ce ti biti bolje jer odnos snaga/ kilaza je manji.

sto se tice hladjenja:

po meni u nekim slucajevima zracno je PUNO bolje u skutera. neki ce reci da temparatura unistava motor (istina) , ali ovi motori su mali (49cc) i nerazvijaju OGROMNE temparature. drugo su motori od recimo 150cc sa turbom (peg. jet force).
zato uzmi zracno hladjenje.
ako su bube (VW) mogle prelaziti SAHARU zasto nebi i ti mogla SARAJEVO?

http://science.howstuffworks.com/two-stroke1.htm

ivi
Posts: 1310
Joined: 03/06/2003 00:00
Location: sarajevo

#4

Post by ivi » 18/07/2006 10:25

uh ... hvala ... 8)

njuskalo
Posts: 49
Joined: 12/12/2003 00:00

#5

Post by njuskalo » 18/07/2006 10:54

Super ti je vespa!
To ti govorim iz svog iskustva, imam vespu PX 200 E 88. godiste. Jedini kvarovi do sad su vezani za sajle za kvacilo koje ponekad puknu i gume.... Odlicna je za gradske voznje a ako i uzmes jacu nikad nije problem polozit A kategoriju :)

ivi
Posts: 1310
Joined: 03/06/2003 00:00
Location: sarajevo

#6

Post by ivi » 18/07/2006 19:35

... meni je to prvi motorin, tako da mislim da je pametnije poceti sa 50 ccm ... a kasnije ko zna ... i mislim da sam se odlucila ... u sub. cu u Zenicu tamo ima auto centar "Beganovic" koje je zastupnik vespica za BiH ... bit ce crvena ... i onda lagano ...

8)

jeftinifilmovi
Posts: 102
Joined: 06/04/2006 18:27

#7

Post by jeftinifilmovi » 18/07/2006 19:53

Pozdrav Ivi, suzdrzavam se da ucestvujem na Forumu zbog nicka ( ljudi ce shvatiti da se reklamiram :D ), ali na ovo tvoje pitanje jednostavno MORAM da odgovorim.
Veliki sam zaljubljenik u Vespe. Medjutim, ja nista sto nije Piaggio, ne smatram Vespom, to su za mene sve skuteri i bedne kopije.
Prva Vespa koju sam kupio davne 1995. godine je bila Piaggio GS, cuvena Dziesica. Godina proizvodje 1965. :D Isla ko zmaj, a kad sam dao u oglas da je prodajem, prvi dan mi se javilo oko 30 ljudi, tako da sam naredna 4 dana iskljucio telefon. :D
Druga Vespa mi je bila Piaggio PX 200. Kupio je 1997, a godina proizvodje joj je bila 1985. Takodje sve pohvale, isla ko zmaj.... najbolje beogradske ribice sam pokupio sa njom. Hvala joj ko coveku.
Treca je Piaggio PK 125 XL. Samo 125 kubika, a juri ko zmaj. Sve jugice sam ostavljao po gradu. Trosi, manje od fildzana na 100 km, tj kada dodjem na pumpu sipaju mi pipetom.
Znaci, OBAVEZNO kupi Piaggio Vespu. Nema veze sto je 12 godina stara. To je za Vespu nista. Nula. Moja prva je bila 30 godina stara i isla ko zmaj. Izbegavaj ta korejska i kineska g#vanca. To za mene nije Vespa.
Obavezno polozi A kategoriju, jer si sa PSP/om ( Poznavanje Saobracajnih Propisa ) ogranicena na skutercice do 50 kubika.
Razmisli gde ces Vespu drzati. To je mnogo bitno. Ja bih je sada kupio ali nemam gde da je drzim.
Takodje ovde u Srajevu je njesra sto je planinska klima pa je sezona voznje suzena. Sad je vec polovina sezone, i sacekaj jos metar dana, pasce im cena, a likovi koji prodaju ( uglavno po nepisanom pravilu ficfirichi, tatini i mamini sinovi ) spustaju cenu cim kisa padne.
Zelim ti lepu kupovinu.
Lep poz.

jeftinifilmovi
Posts: 102
Joined: 06/04/2006 18:27

#8

Post by jeftinifilmovi » 18/07/2006 20:03

Eh sad vidim i tok rasprave.
Obavezno dvotaktni motor. Zasto?
Zato sto cetvorotaktni nema onaj specifican Vespa zvuk.
Druga stvar, pali se na kurblu. To je nezamenljiv osecaj.
Mana je sto moras sama da sipas ulje za dvotaktne motore ( SAE 90 ), ali sama ces provaliti koliko treba ( oko 3 % ulja ) po tome koliko ti auspuh dimi. :D
Kad kupis Vespu javni se da te ozenim.
Ja ti kupim vestacke sisice. :D

ivi
Posts: 1310
Joined: 03/06/2003 00:00
Location: sarajevo

#9

Post by ivi » 18/07/2006 22:59

jeftinifilmovi wrote: pali se na kurblu. To je nezamenljiv osecaj.
:D
e ovako ... kurbla je nesto sto me fascinira ... sto se tice ulja kod ovog modela o kojem ja pricam LX 50 postoje dva spremnika jedan za benzin a drugi za ulje tako da je mjesanje automatsko (taj dio su modernizovali) ...
... moj djed je davnih godina (50-tih) imao vespu bjelu, sjecam se da bi nekad ljeti znao provozati i nas klince, bio je to strasan osjecaj ... ima slika uh ... ta vespica je bila u garazi do rata i onda je sve izgorilo ... ja zivim u kuci koja ima veliku garazu u kojoj stoji auto i tu planiram cuvati i vespicu kad je kupim ...

... spomenula sam vespicu sto se prodaje staru 12 godina, motor joj bas nije u najboljem stanju ... onako dosta je masan, isao je jedan majstor da je pogleda i kaze da nije lose i da taj tip trazi puno novaca, trebao bi spustiti malo cijnu ako misli da je proda ...

uglavnom ja kupujem novu (najvjerovatnije) ima garanciju 2 godine ... i nadam se da ce ovaj salon nekad u septembru imati akciju ili neko snizenje tako da upsijem dobiti vespicu za koji novcic jeftinije ...

8)

jeftinifilmovi
Posts: 102
Joined: 06/04/2006 18:27

#10

Post by jeftinifilmovi » 19/07/2006 01:25

Nisi mi rekla koji je model te Vespe od 1200 KM. Ako je Piaggio, i ako je neka od 150 kubika, onda soma i dvesto nije mnogo. U Beogradu je takva Vespa preko 2 000 KM.
Mislim da je ta koju si pomenula LML 150. To nije losa Vespa, mada se pravi u Indiji, i mi je zovemo Indus.
Nisi rekla ni koja je marka ta koju hoces da kupis. Ako je Peugeot, onda je ok. Nemoj da uzimas kinesku ili korejsku. Bez obzira sto su nove. Pola delova im je od plastike, samo nasminkaju i ofarbaju metalik bojom da izgleda.
Blagosh tebi za garazu. ;-)
Lep pozz

jeftinifilmovi
Posts: 102
Joined: 06/04/2006 18:27

#11

Post by jeftinifilmovi » 19/07/2006 01:30

.... ta od 50 kubika ( to je ustvari 49 / tako prave zbog dozvola ), ima automatski menjac, sto je njesra, jer nije cejf kad ne mozes da menjas brzine. Uplatis voznju, polozis i mirna si. Uostalom po pravilu moras da nosis kacigu, jer ti naplacuju kaznu. Uvek moras da strahujes da li ce da te rebnu.
Ne isplati se nositi kacigu za motorce od 50 kubika. Glupo izgleda. :D

putnik
Posts: 262
Joined: 05/06/2003 00:00

#12

Post by putnik » 19/07/2006 09:21

ivi wrote:e ovako ... kurbla je nesto sto me fascinira ...
Da, da... dobra kurbla uvjek djeluje fascinantno... :D

putnik
Posts: 262
Joined: 05/06/2003 00:00

#13

Post by putnik » 19/07/2006 09:24

jeftinifilmovi wrote:Ne isplati se nositi kacigu za motorce od 50 kubika. Glupo izgleda. :D
Po novom zakonu će i biciklisti morati imati kacigu ili 30 KM u džepu.

User avatar
DaysleepeR
Posts: 10737
Joined: 29/05/2003 00:00
Location: Rajvosa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

#14

Post by DaysleepeR » 19/07/2006 10:13

jeftinifilmovi wrote:.... ta od 50 kubika ( to je ustvari 49 / tako prave zbog dozvola ), ima automatski menjac, sto je njesra, jer nije cejf kad ne mozes da menjas brzine. Uplatis voznju, polozis i mirna si. Uostalom po pravilu moras da nosis kacigu, jer ti naplacuju kaznu. Uvek moras da strahujes da li ce da te rebnu.
Ne isplati se nositi kacigu za motorce od 50 kubika. Glupo izgleda. :D
Kako god da izgleda, u Sarajevu bez kacige je veliki rizik, pogotovo za djevojku na malom motoru.

Ima da je izguraju sa ceste mali milion puta.

User avatar
Bobi
Forum administrator
Posts: 13989
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Has thanked: 58 times
Been thanked: 74 times
Contact:

#15

Post by Bobi » 19/07/2006 19:29

Rasprava da li treba nositi kacigu ili ne je fakat debilna.

motor
Posts: 129
Joined: 24/06/2004 00:01
Location: Graz
Contact:

#16

Post by motor » 21/07/2006 00:48

Eh morao sam se ukljuti u diskusiju.., Vespa je najbolji skuter na svijetu. U ljeto 1991 sam kupio staru par mjeseci LML 150, indusa kako rece ovaj tip gore.., zamjenio sam na njoj kvacilo, to sam platio 40 km i dva puta sajlu od gasa. Motor star 15 godina i danas dan ide ko zmaj. Proslo ljeto sam imao ponudu za nju 2000 km, ali nisam htjeo ni da cujem.., to su skuteri, kojeg jednom kupis i ne prodajes ga dok si ziv.

Kada je kupis, vozi i uzivaj!

P.S ove price gore oko dvotaktni i cetverotaktni motora nemaju puno veze sa stvarnoscu, naravno vespu obavezno sa dvotaktnim i zrakom hladjenu.

Dzani
Posts: 27
Joined: 25/10/2004 02:10
Location: Sarajevo

#17

Post by Dzani » 02/08/2006 23:51

nova je fenomenalna a vjecna, cijena normala 5000 KM

nx
Posts: 137
Joined: 06/08/2006 17:59
Location: Suncana strana

#18

Post by nx » 08/08/2006 22:31

ma ljepota,pogotovu ova nova

Post Reply