Do sad nisam imao takva iskustva nakon e36,e46,e60.....
ima nesto u tome da starija auta su se radila bolje i kvalitetnije od ovih novijih, koji su mahom PC na tockovima; zato kazem 3g exploataije najcesce sa novijim autima, ili ga vozi bez tih funkcija na ekranu recimo nakon garancije...
Do sad nisam imao takva iskustva nakon e36,e46,e60.....
ima nesto u tome da starija auta su se radila bolje i kvalitetnije od ovih novijih, koji su mahom PC na tockovima; zato kazem 3g exploataije najcesce sa novijim autima, ili ga vozi bez tih funkcija na ekranu recimo nakon garancije...
Meni je bitno motor, mjenjac I ovjes a ostalo mi ni ne treba, ja I klimu upalim 2 puta godianje
Do sad nisam imao takva iskustva nakon e36,e46,e60.....
ima nesto u tome da starija auta su se radila bolje i kvalitetnije od ovih novijih, koji su mahom PC na tockovima; zato kazem 3g exploataije najcesce sa novijim autima, ili ga vozi bez tih funkcija na ekranu recimo nakon garancije...
Meni je bitno motor, mjenjac I ovjes a ostalo mi ni ne treba, ja I klimu upalim 2 puta godianje
o tome i govorim, sve dok si ti ok sa tim nekim fukcijama koje ne rade kao originalno
Ma ja sam se salio za poluproizvod, ali fakat. Malo sale malo ironije. Ne vjerujem da je iko 100% ozbiljan s takvim epitetima. Uvijek ima onih sto se pale ko da im kosooki stavljaju hljeb na sto.
Jeste sala ali je i istina, digne mi se kosa na glavi kada hvale auta koja jednostavno nude manje jer su pouzdani. Pa logicno da je pouzdaniji kada nema pola, uzmi Astru Classic bice pouzdana kao i novi i30. Samo to nije dostignuce boljeg inzinjerstva, nego cista nemogucnost da se uradi vise.
Jeste sala ali je i istina, digne mi se kosa na glavi kada hvale auta koja jednostavno nude manje jer su pouzdani. Pa logicno da je pouzdaniji kada nema pola, uzmi Astru Classic bice pouzdana kao i novi i30. Samo to nije dostignuce boljeg inzinjerstva, nego cista nemogucnost da se uradi vise.
Nije nemogucnost, vec predodredjenost za fukara tržišta. Astra classic se paralelno prodavala s novim modelom tačno na određenim tržištima.
Jeste sala ali je i istina, digne mi se kosa na glavi kada hvale auta koja jednostavno nude manje jer su pouzdani. Pa logicno da je pouzdaniji kada nema pola, uzmi Astru Classic bice pouzdana kao i novi i30. Samo to nije dostignuce boljeg inzinjerstva, nego cista nemogucnost da se uradi vise.
Nije nemogucnost, vec predodredjenost za fukara tržišta. Astra classic se paralelno prodavala s novim modelom tačno na određenim tržištima.
Nije sporno nista, nije sporno i biti fukara za Zapad, vecina svijeta to jeste. Problem je kada se pravimo da je to bolje nego prva liga. Nemamo za bolje, znamo da nije bolje, mozda je bolje za nase trziste ali sigurno nije u globalu bolje.
Puno je toga za izbaciti. Burmester audio i akustik stakla su pravo dobre i korisne stvari. Ali motorizacija je na prvom mjestu. Tako da prije bi isao na bolju motorizaciju jer dobra je na tom autu svakako izolacija i zvucnici, pa ce manje se osjetit nedostatak opreme u odnosu na nedostatak tog novog motora.