Jesam li dobro upratio da je E 220 d 4MATIC jedini od nabrojanih četvorocilindričnih dizelaša snage 140 kW i više, koji u eru obaveze propisa Euro 6d-ISC-FCM ulazi bez mild-hybrid 48 V zezancija, dakle jedini "klasični" dizelaš.madner wrote: ↑10/10/2020 10:27Eh jutros imam malo vremena za ovu tvrdnju.emko1234 wrote: ↑09/10/2020 11:11Broj stepena prijenosa u mjenjaču ništa ne znači. Ko kaže da ima razlike između tiptronica sa 8 i 9 brzina, laže. Ja Audiju na novoj generaciju mjenjača zamjeram što je malo sporiji u reakciji nego mjenjač na mom autu. ALi mislim da je to nešto što se softverski riješava i mislim da ima veze s tim što svi novi modeli imaju mild hybrid tehnologiju.
Što se tiče skandala, eto sad svi motori ispunjavaju zadane forme. Ne vidim razliku ni to da Audijevi motori nisu konkurentni. Skandal jeste uticao, bili su pod lupom ali ih to nije sprijecilo da nastave s razvojem, ulaganje i napretkom.![]()
Mild hibrid ti poboljsava odziv, pegla turbo rupu. Medjutim taj "problem" kod VW postoji duze vrijeme i nije jos rjesen. Razlog tom ponasanju je testni ciklus i ispunjavanje norme.
Da bi ispunili normu, ne ubacuju u brzinu odmah nego cekaju vece obrtaje, time se smanjuje NOx proizvodnja. I zato ti novija generacija izgleda sporije u reakciji, tehnoloski nisu na visini zadatka. Ne sa mjenacem nego sa motorom. Da li ce to biti bolje ili ce pokusati baterijom da poboljsaju stvar, ne znam, ali znam da to nije to.
Velika pitanja naseg vremena
Moderators: Bobi, _BataZiv_0809
#426 Re: Velika pitanja naseg vremena
#427 Re: Velika pitanja naseg vremena
Ja da sebi kupujem auto a mora biti u toj cifri I vozat ce se do raspada uzeo bi iskljucivo benzinca I to BMW ili Merrca ali bi dao prednost BMW-u, I to sto jaci motor.
#428 Re: Velika pitanja naseg vremena
Moze se i tako reci. Druga opcija bi bila da za razliku od BMW (kraj 2019) nisu jos uspjeli dodati i tu tehnologiju u masovnu proizvodnju.Seawolf wrote: ↑10/10/2020 12:44Jesam li dobro upratio da je E 220 d 4MATIC jedini od nabrojanih četvorocilindričnih dizelaša snage 140 kW i više, koji u eru obaveze propisa Euro 6d-ISC-FCM ulazi bez mild-hybrid 48 V zezancija, dakle jedini "klasični" dizelaš.madner wrote: ↑10/10/2020 10:27Eh jutros imam malo vremena za ovu tvrdnju.emko1234 wrote: ↑09/10/2020 11:11Broj stepena prijenosa u mjenjaču ništa ne znači. Ko kaže da ima razlike između tiptronica sa 8 i 9 brzina, laže. Ja Audiju na novoj generaciju mjenjača zamjeram što je malo sporiji u reakciji nego mjenjač na mom autu. ALi mislim da je to nešto što se softverski riješava i mislim da ima veze s tim što svi novi modeli imaju mild hybrid tehnologiju.
Što se tiče skandala, eto sad svi motori ispunjavaju zadane forme. Ne vidim razliku ni to da Audijevi motori nisu konkurentni. Skandal jeste uticao, bili su pod lupom ali ih to nije sprijecilo da nastave s razvojem, ulaganje i napretkom.![]()
Mild hibrid ti poboljsava odziv, pegla turbo rupu. Medjutim taj "problem" kod VW postoji duze vrijeme i nije jos rjesen. Razlog tom ponasanju je testni ciklus i ispunjavanje norme.
Da bi ispunili normu, ne ubacuju u brzinu odmah nego cekaju vece obrtaje, time se smanjuje NOx proizvodnja. I zato ti novija generacija izgleda sporije u reakciji, tehnoloski nisu na visini zadatka. Ne sa mjenacem nego sa motorom. Da li ce to biti bolje ili ce pokusati baterijom da poboljsaju stvar, ne znam, ali znam da to nije to.
#429 Re: Velika pitanja naseg vremena
Na 300 000 km, razlika u potrosnji je 20 - 30 000 KM. Ovo dok se ne raspadne znaci da ce se kupiti drugi kada se cesce vidja majstor od rodbine, ne da ce se ulagati u popravke do unedogled.
- Evolution_IV
- Posts: 2191
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: pravda za pravnike u saobracaju
#430 Re: Velika pitanja naseg vremena
ja bi onda gledao ovo i prst u uho najmanje 10god

steta sto smo kurton,pa kod nas nema

https://www.lexus.hr/car-models/es/pric ... #nextsteps
cak mislim da bi god nas mogao leci LS za pare kolko kosta A6/serija 5,jer su nam manji porezi nego u HR

ovaj ES jedino jebe 180km/h kao maksimlna brzina

#431 Re: Velika pitanja naseg vremena
Mislim da sam u uvodnom postu rekao da ne zelim poluproizvode.
Dakle sve sto nije Honda a jeste sa dalekog istoka ne.
Dakle sve sto nije Honda a jeste sa dalekog istoka ne.

#432 Re: Velika pitanja naseg vremena
Ja imam 3.0 d a u porodici ima 3.0 benzin I po bordu je razlika 1-1.5 na 100km, ebo to na auto od 120 000 KM I 300 000 ces preci za 20 godina... ali svak zna svoje.
- Evolution_IV
- Posts: 2191
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: pravda za pravnike u saobracaju
#434 Re: Velika pitanja naseg vremena
Činjenica je da je u ovome segmentu limuzina, Mercedes-Benz jedini koji ima dizel motor kojem ne treba nikakva dodatna hibridna tehnologija da postigne Euro 6d-ISC-FCM.
Motor B47 (BMW-ov dizelski četvorocilindraš) se počeo ugrađivati 2014-e i očito nije dizajniran na umu sa ovako strogim propisom kao što je Euro 6d-ISC-FCM. Zato mu treba podrška 48 V mild-hybrid tehnologije da bi zadovoljio taj propis.
Ne bi BMW ugrađivao tu tehnologiju u G30, da mu nije neophodna za postizanje Euro 6d-ISC-FCM. To je i razlog zašto je iz cjenovnika ispao 525 d sa B47 motorom najveće snage 170 kW i najvećeg obrtnog momenta 500 Nm. Čini se da niti elektrifikacija ne može pomoći motoru B47 da postigne Euro 6d-ISC-FCM, sa tolikom najvećom snagom i u automobilu ove mase.
Nasuprot BMW-u, Mercedes-Benz je svoj OM 654 četvorocilindraš razvio dovoljno kasno (počeo se ugrađivati 2016-e, upravo u W 213) da se u osnovni dizajn umetne potreba za zadovoljavanjem propisa Euro 6d-ISC-FCM i taj motor može razviti 143 kW u limuzini te mase i zadovoljiti taj propis, bez ikakvih hibridnih dodataka. Dizajn izduvnog sistema motora OM 654 je drugačiji od dizajna izduvnog sistema motora BMW B47, ali i od svega što je Mercedes-Benz dizajnirao prije OM 654.
#435 Re: Velika pitanja naseg vremena
Gdje su dizeli?Evolution_IV wrote: ↑10/10/2020 17:07ja bi onda gledao ovo i prst u uho najmanje 10god![]()
steta sto smo kurton,pa kod nas nema![]()
https://www.lexus.hr/car-models/es/pric ... #nextsteps
cak mislim da bi god nas mogao leci LS za pare kolko kosta A6/serija 5,jer su nam manji porezi nego u HR
ovaj ES jedino jebe 180km/h kao maksimlna brzina![]()
Gdje je model u "E" segmentu? ES je ispod, LS je iznad. Kada je nestao GS?
Gdje je ES 300h sa pogonom na sve točkove? Ovako ima samo prednji pogon. Camry za puno više novaca.
#436 Re: Velika pitanja naseg vremena
Oficijelni razlog je sto su dodavanjem glupih hibrida imali previse varijanti, te da ostave prostor za te motorizacije.Seawolf wrote: ↑10/10/2020 18:46Činjenica je da je u ovome segmentu limuzina, Mercedes-Benz jedini koji ima dizel motor kojem ne treba nikakva dodatna hibridna tehnologija da postigne Euro 6d-ISC-FCM.
Motor B47 (BMW-ov dizelski četvorocilindraš) se počeo ugrađivati 2014-e i očito nije dizajniran na umu sa ovako strogim propisom kao što je Euro 6d-ISC-FCM. Zato mu treba podrška 48 V mild-hybrid tehnologije da bi zadovoljio taj propis.
Ne bi BMW ugrađivao tu tehnologiju u G30, da mu nije neophodna za postizanje Euro 6d-ISC-FCM. To je i razlog zašto je iz cjenovnika ispao 525 d sa B47 motorom najveće snage 170 kW i najvećeg obrtnog momenta 500 Nm. Čini se da niti elektrifikacija ne može pomoći motoru B47 da postigne Euro 6d-ISC-FCM, sa tolikom najvećom snagom i u automobilu ove mase.
Nasuprot BMW-u, Mercedes-Benz je svoj OM 654 četvorocilindraš razvio dovoljno kasno (počeo se ugrađivati 2016-e, upravo u W 213) da se u osnovni dizajn umetne potreba za zadovoljavanjem propisa Euro 6d-ISC-FCM i taj motor može razviti 143 kW u limuzini te mase i zadovoljiti taj propis, bez ikakvih hibridnih dodataka. Dizajn izduvnog sistema motora OM 654 je drugačiji od dizajna izduvnog sistema motora BMW B47, ali i od svega što je Mercedes-Benz dizajnirao prije OM 654.
Da li je to i stvarno tako ili ne, ne znam.
Medjutim nije to jedini razlog za ugradjivanje te tehnologije, poboljsava ubrzanje i smanjuje potrosnju. Za razliku od velikih baterija ova tehnologija ima jako puno smisla, baterija se puni preko voznje.
I shodno tome BMW ima prednost u potrosnji od nekih 10%, 520xd 4.5 E220d 5.1.
- Evolution_IV
- Posts: 2191
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: pravda za pravnike u saobracaju
#437 Re: Velika pitanja naseg vremena
Ne znam da su ikad i bili u lexusima ovim vecim,sta ce im svakako traktoranje

nemam pojma,cudno je da ga nema...
#438 Re: Velika pitanja naseg vremena
Ne kontam ljude koji daju (imaju) 120000 maraka za auto, i gledaju decilitre potrosnje. Ljudi koji kupuju takva auta bi trebali imati minimum 10-15 hiljada mjesecne prihode i sad da gledas jesi li dao na gorivo 300 ili 347km mjesecno. Stvarno mi to nije jasno, mozda je do mene ali... To mi je isto da odvedem porodicu u elitni restoran na veceru i kazem limit vam je 25 maraka po osobi pa vi vidite sta cete narucit...
Samo kazem
Samo kazem
- konektovan
- Posts: 23329
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
#439 Re: Velika pitanja naseg vremena
Ja koliko puta je seawolf u ovoj godini, a i u prethodnoj spomenuo Euro 6d-ISC-FCM norme......
Opterecen si covjece necim, sto balkan boys-e ne interesuje puno ...

Opterecen si covjece necim, sto balkan boys-e ne interesuje puno ...

#440 Re: Velika pitanja naseg vremena
Tim gore po balkan boyse.konektovan wrote: ↑10/10/2020 21:51Ja koliko puta je seawolf u ovoj godini, a i u prethodnoj spomenuo Euro 6d-ISC-FCM norme......![]()
Opterecen si covjece necim, sto balkan boys-e ne interesuje puno ...![]()
- konektovan
- Posts: 23329
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
#441 Re: Velika pitanja naseg vremena
Ma kakvi, obrtni, snaga, koliko brzina mjenjac, max brzina....to se ovdje trazi...Seawolf wrote: ↑10/10/2020 22:14Tim gore po balkan boyse.konektovan wrote: ↑10/10/2020 21:51Ja koliko puta je seawolf u ovoj godini, a i u prethodnoj spomenuo Euro 6d-ISC-FCM norme......![]()
Opterecen si covjece necim, sto balkan boys-e ne interesuje puno ...![]()

- Rockefeller
- Posts: 3419
- Joined: 02/02/2015 13:05
#442 Re: Velika pitanja naseg vremena
Po pisanju nije opterecen nego je jako dobar u svom poslu pa podijeli nesto sa rajom na forumu 

- konektovan
- Posts: 23329
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
#443 Re: Velika pitanja naseg vremena
Znamo mi svi da je morski znalac kad je automobilizam/inzinjering u pitanju, ali zaboravio je kome piše...Rockefeller wrote: ↑10/10/2020 22:25Po pisanju nije opterecen nego je jako dobar u svom poslu pa podijeli nesto sa rajom na forumu![]()

- Rockefeller
- Posts: 3419
- Joined: 02/02/2015 13:05
#444 Re: Velika pitanja naseg vremena
Ma ima i pokoji insan kome je interesantno procitat‘ al‘ da ima dezurnih, ima.konektovan wrote: ↑10/10/2020 22:31Znamo mi svi da je morski znalac kad je automobilizam/inzinjering u pitanju, ali zaboravio je kome piše...Rockefeller wrote: ↑10/10/2020 22:25Po pisanju nije opterecen nego je jako dobar u svom poslu pa podijeli nesto sa rajom na forumu![]()
![]()

#445 Re: Velika pitanja naseg vremena
Na temi o novom vozilu nema bitnije teme, taj standard je doveo do tektonskih poremecaja u ponudi novih vozila. Na temema gdje se skupljaju prosjecni kupci polovnih vozila kojima je par hiljada cifra, stvarno nije bitno.
-
- Posts: 143
- Joined: 29/09/2020 09:18
#446 Re: Velika pitanja naseg vremena
Bas ... i ja kazem ... ko ima te pare kod nas sigurno ne gleda ocel 50-100 km vise potrosit na gorivo ... onda nek uzme na strujudado_ wrote: ↑10/10/2020 21:45Ne kontam ljude koji daju (imaju) 120000 maraka za auto, i gledaju decilitre potrosnje. Ljudi koji kupuju takva auta bi trebali imati minimum 10-15 hiljada mjesecne prihode i sad da gledas jesi li dao na gorivo 300 ili 347km mjesecno. Stvarno mi to nije jasno, mozda je do mene ali... To mi je isto da odvedem porodicu u elitni restoran na veceru i kazem limit vam je 25 maraka po osobi pa vi vidite sta cete narucit...
Samo kazem
#447 Re: Velika pitanja naseg vremena
Sama cifra nije toliko bitna, koliko pitanje ko ima bolju tehnologiju. Auto kao dio vrhunskog inzinjerstva se mjeri i tako, zato je bitno koliko trosi, koliko najbrze ide, kako ubrzava itd...jelleMania wrote: ↑12/10/2020 07:53Bas ... i ja kazem ... ko ima te pare kod nas sigurno ne gleda ocel 50-100 km vise potrosit na gorivo ... onda nek uzme na strujudado_ wrote: ↑10/10/2020 21:45Ne kontam ljude koji daju (imaju) 120000 maraka za auto, i gledaju decilitre potrosnje. Ljudi koji kupuju takva auta bi trebali imati minimum 10-15 hiljada mjesecne prihode i sad da gledas jesi li dao na gorivo 300 ili 347km mjesecno. Stvarno mi to nije jasno, mozda je do mene ali... To mi je isto da odvedem porodicu u elitni restoran na veceru i kazem limit vam je 25 maraka po osobi pa vi vidite sta cete narucit...
Samo kazem
#448 Re: Velika pitanja naseg vremena
Ako ides u tom pravcu, slijedeci put kad budes bio u De. pravac niderlasung Merca i BMW , trazis probnu voznju modela koji te zanima I sve sam skontas, jer na papiru je jedno a u zivo je sve drugacije.
#449 Re: Velika pitanja naseg vremena
Trebao bi za mjesec, ako uspijem uklopiti. 

- Rockefeller
- Posts: 3419
- Joined: 02/02/2015 13:05
#450 Re: Velika pitanja naseg vremena
Napravi termin. Nista bez termina.