Uvoz motocikla u BiH?

Podforum za motocikliste...

Moderator: Bobi

User avatar
hotazmaj
Posts: 308
Joined: 14/03/2004 00:00

#26 Re: Uvoz motocikla u BiH?

Post by hotazmaj » 31/03/2012 10:53

Prijatelj nedavno uvezao kawasaki zx6r 2001 i uredno prosao homologaciju i ostale stvari. Cini mi se da ga je sve izaslo nesto preko 1000km, a cuo sam jos za par slucajeva ovog ili slicnog godista koji su regularno uvezeni i registrovani. Najbolje ti je da se raspitas kod ovih sto su ovlasteni za homologaciju kako i sta. Dovoljno je samo da im das VIN broj motora, tj broj sasije.
Moj ti je savjet da nakon sto provjeris prolazi li homologaciju, carinu i ostale potrebne stvari uvoz prepustis spediteru.

E sad sto se motora tice... Za ducati ne znam ali ako se mislis voziti svaki dan onda to nije motor za tebe, ako si u moto svijetu sigurno si svjestan toga. Servisera kod nas nema a najblizi ti je u Zagrebu.

Sad za Japanere ne znam sta da ti napisem osim uzmi onaj koji je u boljem stanju. Ja licno mislim da je honda kvalitetnija od kawasakija ali posto ne pricamo o novim motorima onda to mozda i nema neke veze.
Vfr ti je vise orjentisan sport-touring voznji dok TL vuce na R i ja licno ga nikad nebi pogledao pred Vfr-a.

Ja sam sa starim Vfr-om rc36 u 3 mjeseca napravio 10.000 i nisam nasao neku zamjerku, pa vjerujem da su ovi 800ccm novijih generacija savrseni motori

Kawasaki Z se poprilicno dobro pokazao ali ako volis putovati vjetar ce te smarati kao i na svakom naked motoru


User avatar
Maestro_Splinter
Posts: 17
Joined: 30/03/2012 11:39

#27 Re: Uvoz motocikla u BiH?

Post by Maestro_Splinter » 31/03/2012 13:07

hotazmaj wrote:Prijatelj nedavno uvezao kawasaki zx6r 2001 i uredno prosao homologaciju i ostale stvari. Cini mi se da ga je sve izaslo nesto preko 1000km, a cuo sam jos za par slucajeva ovog ili slicnog godista koji su regularno uvezeni i registrovani. Najbolje ti je da se raspitas kod ovih sto su ovlasteni za homologaciju kako i sta. Dovoljno je samo da im das VIN broj motora, tj broj sasije.
Moj ti je savjet da nakon sto provjeris prolazi li homologaciju, carinu i ostale potrebne stvari uvoz prepustis spediteru.

E sad sto se motora tice... Za ducati ne znam ali ako se mislis voziti svaki dan onda to nije motor za tebe, ako si u moto svijetu sigurno si svjestan toga. Servisera kod nas nema a najblizi ti je u Zagrebu.

Sad za Japanere ne znam sta da ti napisem osim uzmi onaj koji je u boljem stanju. Ja licno mislim da je honda kvalitetnija od kawasakija ali posto ne pricamo o novim motorima onda to mozda i nema neke veze.
Vfr ti je vise orjentisan sport-touring voznji dok TL vuce na R i ja licno ga nikad nebi pogledao pred Vfr-a.

Ja sam sa starim Vfr-om rc36 u 3 mjeseca napravio 10.000 i nisam nasao neku zamjerku, pa vjerujem da su ovi 800ccm novijih generacija savrseni motori

Kawasaki Z se poprilicno dobro pokazao ali ako volis putovati vjetar ce te smarati kao i na svakom naked motoru
Mah...ja ducatija kad vidim sav zadrhtim, nije bitno kakav je i koji je, samo kad ga cujem meni dosta. Hvala Bogu u mogucnosti sam da kupim jednog sad, ali kako god se sracunam nisam u mogucnosti da ga odrzavam. Ajde ti svakih 15 000 vozi ga na servis u Zagreb ili Beograd.

TL ili Widow maker ko sho je poznat u svijetu ima nekakvu svoju draz kod mene, pogotovo onaj s poluoklopima, ja vise naginjem tim nakedima nego motorima s full oklopima. Svidja mi se sto je masivan, jer meni i ne pasu ovi moderni R-ovi ( 189 visine 96 kila tezine :) ), nemam gdje sjest, koljena mi odpadose i jos pride sav sam na zglobovima. TL mi se svidja i zbog masine a iz istog razloga mi se svidja i VFR. VFR ( nemam pojma koji tacno model ) 2005 godiste je ja mislim, onaj sa 2 topa ispod auspuha, meni definitivno preljep motor, jos pride i jednostruka zadnja viljuska, jest da ce se guma trositi na jednom djelu vise, ali izgleda preljepo, s zvukom i tom viljuskom zadnjom me donekle podsjeca na dukca. No ono sto mi se ne svidja na njemu je ono sjediste iz jednog dijela, podsjeca me na stare motore koji su se proizvodili 80-tih godina. Nisam ga doduse ni probao, mada imam u planu jednog koji je ovdje kod nas, snimio sam ga na piku. Neznam kako ce mi lezati, i nemam pojma kako se vrti, kakav je odziv na gas, kakav je u krivini.

Putovat volim i vjetar mi ne predstavlja jos uvjek nikakav problem, sad vozim streetfightera i nekako sam se navikao na vjetar i siroki hvat. Ljepse se osjecam i imam bolju kontrolu nad motorom.

Z1000...privlacan pravo, sto zbog izgleda, sto zbog cinjenice da je naked a da ima sportsko srce. Znam da Kawa ne voli bas da se sili, i ne moze podnjeti ni 50% onog sto podnosi Suzukijeva masina...ali ja ga ne kupujem za divljanje i izivljavanje, kupujem za cisto uzivanje.

Gledao sam ove neke 750-tke po piku, jako fino drze cijenu, cirka 10-11 000 su sve, mada, nemoze mi pobjec osjecaj da su one nekako sitne i krhke, i da nemaju " ono " nesto sto bi meni moglo donjeti osmjeh na lice.

User avatar
hotazmaj
Posts: 308
Joined: 14/03/2004 00:00

#28 Re: Uvoz motocikla u BiH?

Post by hotazmaj » 31/03/2012 13:52

Maestro_Splinter wrote:
hotazmaj wrote:Prijatelj nedavno uvezao kawasaki zx6r 2001 i uredno prosao homologaciju i ostale stvari. Cini mi se da ga je sve izaslo nesto preko 1000km, a cuo sam jos za par slucajeva ovog ili slicnog godista koji su regularno uvezeni i registrovani. Najbolje ti je da se raspitas kod ovih sto su ovlasteni za homologaciju kako i sta. Dovoljno je samo da im das VIN broj motora, tj broj sasije.
Moj ti je savjet da nakon sto provjeris prolazi li homologaciju, carinu i ostale potrebne stvari uvoz prepustis spediteru.

E sad sto se motora tice... Za ducati ne znam ali ako se mislis voziti svaki dan onda to nije motor za tebe, ako si u moto svijetu sigurno si svjestan toga. Servisera kod nas nema a najblizi ti je u Zagrebu.

Sad za Japanere ne znam sta da ti napisem osim uzmi onaj koji je u boljem stanju. Ja licno mislim da je honda kvalitetnija od kawasakija ali posto ne pricamo o novim motorima onda to mozda i nema neke veze.
Vfr ti je vise orjentisan sport-touring voznji dok TL vuce na R i ja licno ga nikad nebi pogledao pred Vfr-a.

Ja sam sa starim Vfr-om rc36 u 3 mjeseca napravio 10.000 i nisam nasao neku zamjerku, pa vjerujem da su ovi 800ccm novijih generacija savrseni motori

Kawasaki Z se poprilicno dobro pokazao ali ako volis putovati vjetar ce te smarati kao i na svakom naked motoru
Mah...ja ducatija kad vidim sav zadrhtim, nije bitno kakav je i koji je, samo kad ga cujem meni dosta. Hvala Bogu u mogucnosti sam da kupim jednog sad, ali kako god se sracunam nisam u mogucnosti da ga odrzavam. Ajde ti svakih 15 000 vozi ga na servis u Zagreb ili Beograd.

TL ili Widow maker ko sho je poznat u svijetu ima nekakvu svoju draz kod mene, pogotovo onaj s poluoklopima, ja vise naginjem tim nakedima nego motorima s full oklopima. Svidja mi se sto je masivan, jer meni i ne pasu ovi moderni R-ovi ( 189 visine 96 kila tezine :) ), nemam gdje sjest, koljena mi odpadose i jos pride sav sam na zglobovima. TL mi se svidja i zbog masine a iz istog razloga mi se svidja i VFR. VFR ( nemam pojma koji tacno model ) 2005 godiste je ja mislim, onaj sa 2 topa ispod auspuha, meni definitivno preljep motor, jos pride i jednostruka zadnja viljuska, jest da ce se guma trositi na jednom djelu vise, ali izgleda preljepo, s zvukom i tom viljuskom zadnjom me donekle podsjeca na dukca. No ono sto mi se ne svidja na njemu je ono sjediste iz jednog dijela, podsjeca me na stare motore koji su se proizvodili 80-tih godina. Nisam ga doduse ni probao, mada imam u planu jednog koji je ovdje kod nas, snimio sam ga na piku. Neznam kako ce mi lezati, i nemam pojma kako se vrti, kakav je odziv na gas, kakav je u krivini.

Putovat volim i vjetar mi ne predstavlja jos uvjek nikakav problem, sad vozim streetfightera i nekako sam se navikao na vjetar i siroki hvat. Ljepse se osjecam i imam bolju kontrolu nad motorom.

Z1000...privlacan pravo, sto zbog izgleda, sto zbog cinjenice da je naked a da ima sportsko srce. Znam da Kawa ne voli bas da se sili, i ne moze podnjeti ni 50% onog sto podnosi Suzukijeva masina...ali ja ga ne kupujem za divljanje i izivljavanje, kupujem za cisto uzivanje.

Gledao sam ove neke 750-tke po piku, jako fino drze cijenu, cirka 10-11 000 su sve, mada, nemoze mi pobjec osjecaj da su one nekako sitne i krhke, i da nemaju " ono " nesto sto bi meni moglo donjeti osmjeh na lice.


I ja dijelim ovo misljenje.

Najbolje bi bilo kad bi mogao probat svaki od gore navedenih motora i onda kupit onaj koji ti ''legne''

TL jeste dobar motor ali ima dosta los polozaj sjedenja i jako umara. To sam bar cuo od vlasnika.
Sto se Vfr-a tice ne znam ko ti je rekao to za gumu da se na jednoj strani vise trosi. Ja to nisam primjetio u ovih 10-tak hiljada a nisam ni cuo da se neko na to zali. Mono viljuska se na vfr stavlja jos od 90-te i da ne valja sigurno je nebi zadrzali do danas dan.
Taj o kojem ti pricas je extra motor. Imas ih cini mi se i sa razvodom preko zubcanika a i sa lancem i spanerima.

Image Thanks: Free Image Upload, ฟุตบอล

User avatar
Maestro_Splinter
Posts: 17
Joined: 30/03/2012 11:39

#29 Re: Uvoz motocikla u BiH?

Post by Maestro_Splinter » 31/03/2012 14:57

hotazmaj wrote:
Maestro_Splinter wrote:
hotazmaj wrote:Prijatelj nedavno uvezao kawasaki zx6r 2001 i uredno prosao homologaciju i ostale stvari. Cini mi se da ga je sve izaslo nesto preko 1000km, a cuo sam jos za par slucajeva ovog ili slicnog godista koji su regularno uvezeni i registrovani. Najbolje ti je da se raspitas kod ovih sto su ovlasteni za homologaciju kako i sta. Dovoljno je samo da im das VIN broj motora, tj broj sasije.
Moj ti je savjet da nakon sto provjeris prolazi li homologaciju, carinu i ostale potrebne stvari uvoz prepustis spediteru.

E sad sto se motora tice... Za ducati ne znam ali ako se mislis voziti svaki dan onda to nije motor za tebe, ako si u moto svijetu sigurno si svjestan toga. Servisera kod nas nema a najblizi ti je u Zagrebu.

Sad za Japanere ne znam sta da ti napisem osim uzmi onaj koji je u boljem stanju. Ja licno mislim da je honda kvalitetnija od kawasakija ali posto ne pricamo o novim motorima onda to mozda i nema neke veze.
Vfr ti je vise orjentisan sport-touring voznji dok TL vuce na R i ja licno ga nikad nebi pogledao pred Vfr-a.

Ja sam sa starim Vfr-om rc36 u 3 mjeseca napravio 10.000 i nisam nasao neku zamjerku, pa vjerujem da su ovi 800ccm novijih generacija savrseni motori

Kawasaki Z se poprilicno dobro pokazao ali ako volis putovati vjetar ce te smarati kao i na svakom naked motoru
Mah...ja ducatija kad vidim sav zadrhtim, nije bitno kakav je i koji je, samo kad ga cujem meni dosta. Hvala Bogu u mogucnosti sam da kupim jednog sad, ali kako god se sracunam nisam u mogucnosti da ga odrzavam. Ajde ti svakih 15 000 vozi ga na servis u Zagreb ili Beograd.

TL ili Widow maker ko sho je poznat u svijetu ima nekakvu svoju draz kod mene, pogotovo onaj s poluoklopima, ja vise naginjem tim nakedima nego motorima s full oklopima. Svidja mi se sto je masivan, jer meni i ne pasu ovi moderni R-ovi ( 189 visine 96 kila tezine :) ), nemam gdje sjest, koljena mi odpadose i jos pride sav sam na zglobovima. TL mi se svidja i zbog masine a iz istog razloga mi se svidja i VFR. VFR ( nemam pojma koji tacno model ) 2005 godiste je ja mislim, onaj sa 2 topa ispod auspuha, meni definitivno preljep motor, jos pride i jednostruka zadnja viljuska, jest da ce se guma trositi na jednom djelu vise, ali izgleda preljepo, s zvukom i tom viljuskom zadnjom me donekle podsjeca na dukca. No ono sto mi se ne svidja na njemu je ono sjediste iz jednog dijela, podsjeca me na stare motore koji su se proizvodili 80-tih godina. Nisam ga doduse ni probao, mada imam u planu jednog koji je ovdje kod nas, snimio sam ga na piku. Neznam kako ce mi lezati, i nemam pojma kako se vrti, kakav je odziv na gas, kakav je u krivini.

Putovat volim i vjetar mi ne predstavlja jos uvjek nikakav problem, sad vozim streetfightera i nekako sam se navikao na vjetar i siroki hvat. Ljepse se osjecam i imam bolju kontrolu nad motorom.

Z1000...privlacan pravo, sto zbog izgleda, sto zbog cinjenice da je naked a da ima sportsko srce. Znam da Kawa ne voli bas da se sili, i ne moze podnjeti ni 50% onog sto podnosi Suzukijeva masina...ali ja ga ne kupujem za divljanje i izivljavanje, kupujem za cisto uzivanje.

Gledao sam ove neke 750-tke po piku, jako fino drze cijenu, cirka 10-11 000 su sve, mada, nemoze mi pobjec osjecaj da su one nekako sitne i krhke, i da nemaju " ono " nesto sto bi meni moglo donjeti osmjeh na lice.


I ja dijelim ovo misljenje.

Najbolje bi bilo kad bi mogao probat svaki od gore navedenih motora i onda kupit onaj koji ti ''legne''

TL jeste dobar motor ali ima dosta los polozaj sjedenja i jako umara. To sam bar cuo od vlasnika.
Sto se Vfr-a tice ne znam ko ti je rekao to za gumu da se na jednoj strani vise trosi. Ja to nisam primjetio u ovih 10-tak hiljada a nisam ni cuo da se neko na to zali. Mono viljuska se na vfr stavlja jos od 90-te i da ne valja sigurno je nebi zadrzali do danas dan.
Taj o kojem ti pricas je extra motor. Imas ih cini mi se i sa razvodom preko zubcanika a i sa lancem i spanerima.

Image Thanks: Free Image Upload, ฟุตบอล

Vlasnici 916-ke su se zalili na taj problem, odnosno vecina vlasnika dukca sa mono viljuskom su prijavili taj problem, to sam bas podavno citao u Moto Pulsu i to mi je licno jedan ducatista rekao. Mozda kod honde to nije izrazen problem, sudeci po tvojim rijecima i nije.

Nemoze covjek biti pametan, dali da uzme motor ovdje, ili da se zajebaje po Njemackoj, Sloveniji i Austriji. Prije par dana sam gledao motocikle i cijene u Bugarskoj, iznenadio sam se. Cijene su smijesne, recimo 916 sto je kod nas 10 000 km kod njih mozes kupiti glat za 3 500 km, GSX-R K3 je u tom rangu. Nevjerovatne cijene. E sad trik je u tome da je Bugarska gora od nas po pitanju zakona, prekucavanja sasije i uvale kradene robe. Sve povezano do zla boga.

Motori su kod nas jos uvjek skupi, jako skupi ako poredimo sa zemljama evrope. Opet odrzavanje tamo i vamo, kvalitet puteva tamo i vamo, kvalitet goriva i voznje tamo i vamo...tesko da mozemo i poredit.

Samo ostaje to da se skontas sam sa sobom i da odlucis, inostranstvo ili ovdje...

Ovdje imas vjeciti strah da je motor uvala, dok inostranstvo imas papirologiju i jos milion zavrzlama oko carine i poreza, i mogu te vozati dokle god hoce.

User avatar
hotazmaj
Posts: 308
Joined: 14/03/2004 00:00

#30 Re: Uvoz motocikla u BiH?

Post by hotazmaj » 31/03/2012 16:43

916 je grehota voziti po cesti, znas i sam da taj motor place za stazom. Naoruzaj se strpljenjem i cekaj priliku, zna se i kod nas naci dobar motor za normalnu lovu

User avatar
Maestro_Splinter
Posts: 17
Joined: 30/03/2012 11:39

#31 Re: Uvoz motocikla u BiH?

Post by Maestro_Splinter » 01/04/2012 06:43

Naletih na prelijepog Tuona, 2007 godiste, 30 i nesto preso.

Ima li ovlasteni u sarajevu za apriliju ?

I imas li kakvih informacija o tom motoru, kakav je u cjelini. Nisam bas imao dodira s njim.

User avatar
hotazmaj
Posts: 308
Joined: 14/03/2004 00:00

#32 Re: Uvoz motocikla u BiH?

Post by hotazmaj » 01/04/2012 14:32

Ima Babic trade na Mejtasu. Koliko sam mogao procitati po forumima iskustva su uglavnom pozitivna.

esso_sa
Posts: 1591
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#33 Re: Uvoz motocikla u BiH?

Post by esso_sa » 02/04/2012 08:36

Maestro_Splinter wrote:Naletih na prelijepog Tuona, 2007 godiste, 30 i nesto preso.

Ima li ovlasteni u sarajevu za apriliju ?

I imas li kakvih informacija o tom motoru, kakav je u cjelini. Nisam bas imao dodira s njim.
Hajd da ti i ja napisem sta :)
Tuono, prate ga mane sa elektronikom i ima problema sa otkazom i propadanjem zadnje kocnice (to im je svima mana)

Z750, imamo jednog 2007 god u familiji :) Odlican motor, pouzdan i mislim da je odnos ulozeno/dobiveno i vise nego dobar. Ako imas suvozaca ili suvozacicu, onda bi mogao bit malo problem posto je prilicno neugodan za suvozaca.
Z1000 jos bolje zbog vece zapremine.
I NEMA pretjeranih problema sa vjetrom osim ako ne namjeravas da se stalno vozas preko 200 km/h

Honda, po meni kvalitetnija od Kawe ali to sad moze biti i pristrasna izjava posto licno vozim Hondu (Hornet). :D
To je vise stvar izbora ali, ako ces onako realno, mislim da je Kawa cjenovno pristupacnija od Honde i svakako neces pogrijesiti ako se odlucis na Kawu (mada je Honda ipak bolja :D )

E sad, mogu ti pouzdano reci da 95% Kawasakija i Hondi kupljenjih do unazad 5 godina ovdje u BiH (preko Moto Nautice pa kasnije i u Shoppingu na Grbavici) nije vozeno i odrzavano kako treba. Nisu cak pravilno ni razradjeni, Vecina ljudi koji su kupovali te motore nisu postovali upute servisa za pravilnu razradu nego su ih odmah vozili pun gas do blokade itd itd... Kako ovo znam, nije toliko bitno ali iz vecine tih motora sam licno gledao kako je na prvom servisu i izmjeni ulja, iz kartera izlazilo "metalic" ulje koje se presijavalo od metalne spene.
Dosta ljudi je te motore uzimalo na leasing, namjenski da ih deru i vozaju samo jednu sezonu, skinu dijelova ili ih zamjene sa losim i onda fino prestanu placat rate kredita i puste da im leasing oduzme motore.
Ovo je najvise izrazeno na Kawama Zx6R i Z750 modelima. Posto je Z750 bio prilicno atraktivan motor za relativno male pare, desilo se da "japankasi i sminkeri" koji inace prefereriraju "R-ove" zadju i u svijet nakeda tako da je dosta tih likova kupilo "zeceve"....

Drugi bitan (a mislim i dovoljan) podatak ti je da u kompletnoj BiH nemas ni jedan ozbiljan ovlasteni servis... Sve su neki obicni majstori koji sarafaju u svojim garazama (ne zelim da vrijedjam te majstore ali ovlasteni servis je ipak ovlasteni servis). I ako je "ovlasteni" servis onda je to vise neka improvizacija - neki obicni majstor kao eksterni saradnik pruza svoje usluge dileru motora (da se pokrije ono sto se mora kad vec prodajes neke motore)

Licno, sve sam sebi sarafam a ako bas nesto ne znam (a toga je malo) ili nemam uslova i nacina da odradim, onda ima ovlasteni Honda servis u Splitu.

Kad sve saberes, ako vec ne mozes kupiti nov motor onda predlazem da ga kupis vani. Ne mora znaciti i da su vani cvjecke ali ako nista, nisu toliki divljaci ko nasi krkani ovdje :thumbup: Ja bi ovdje motor kupio samo od nekoga koga znam dobro i za koga sam siguran da je volio, pazio i mazio taj motor...
Oglase i kupovinu od nepoznatih zaboravi osim ako neces da te glava zaboli

User avatar
Maestro_Splinter
Posts: 17
Joined: 30/03/2012 11:39

#34 Re: Uvoz motocikla u BiH?

Post by Maestro_Splinter » 02/04/2012 11:26

esso_sa wrote:
Maestro_Splinter wrote:Naletih na prelijepog Tuona, 2007 godiste, 30 i nesto preso.

Ima li ovlasteni u sarajevu za apriliju ?

I imas li kakvih informacija o tom motoru, kakav je u cjelini. Nisam bas imao dodira s njim.
Hajd da ti i ja napisem sta :)
Tuono, prate ga mane sa elektronikom i ima problema sa otkazom i propadanjem zadnje kocnice (to im je svima mana)

Z750, imamo jednog 2007 god u familiji :) Odlican motor, pouzdan i mislim da je odnos ulozeno/dobiveno i vise nego dobar. Ako imas suvozaca ili suvozacicu, onda bi mogao bit malo problem posto je prilicno neugodan za suvozaca.
Z1000 jos bolje zbog vece zapremine.
I NEMA pretjeranih problema sa vjetrom osim ako ne namjeravas da se stalno vozas preko 200 km/h

Honda, po meni kvalitetnija od Kawe ali to sad moze biti i pristrasna izjava posto licno vozim Hondu (Hornet). :D
To je vise stvar izbora ali, ako ces onako realno, mislim da je Kawa cjenovno pristupacnija od Honde i svakako neces pogrijesiti ako se odlucis na Kawu (mada je Honda ipak bolja :D )

E sad, mogu ti pouzdano reci da 95% Kawasakija i Hondi kupljenjih do unazad 5 godina ovdje u BiH (preko Moto Nautice pa kasnije i u Shoppingu na Grbavici) nije vozeno i odrzavano kako treba. Nisu cak pravilno ni razradjeni, Vecina ljudi koji su kupovali te motore nisu postovali upute servisa za pravilnu razradu nego su ih odmah vozili pun gas do blokade itd itd... Kako ovo znam, nije toliko bitno ali iz vecine tih motora sam licno gledao kako je na prvom servisu i izmjeni ulja, iz kartera izlazilo "metalic" ulje koje se presijavalo od metalne spene.
Dosta ljudi je te motore uzimalo na leasing, namjenski da ih deru i vozaju samo jednu sezonu, skinu dijelova ili ih zamjene sa losim i onda fino prestanu placat rate kredita i puste da im leasing oduzme motore.
Ovo je najvise izrazeno na Kawama Zx6R i Z750 modelima. Posto je Z750 bio prilicno atraktivan motor za relativno male pare, desilo se da "japankasi i sminkeri" koji inace prefereriraju "R-ove" zadju i u svijet nakeda tako da je dosta tih likova kupilo "zeceve"....

Drugi bitan (a mislim i dovoljan) podatak ti je da u kompletnoj BiH nemas ni jedan ozbiljan ovlasteni servis... Sve su neki obicni majstori koji sarafaju u svojim garazama (ne zelim da vrijedjam te majstore ali ovlasteni servis je ipak ovlasteni servis). I ako je "ovlasteni" servis onda je to vise neka improvizacija - neki obicni majstor kao eksterni saradnik pruza svoje usluge dileru motora (da se pokrije ono sto se mora kad vec prodajes neke motore)

Licno, sve sam sebi sarafam a ako bas nesto ne znam (a toga je malo) ili nemam uslova i nacina da odradim, onda ima ovlasteni Honda servis u Splitu.

Kad sve saberes, ako vec ne mozes kupiti nov motor onda predlazem da ga kupis vani. Ne mora znaciti i da su vani cvjecke ali ako nista, nisu toliki divljaci ko nasi krkani ovdje :thumbup: Ja bi ovdje motor kupio samo od nekoga koga znam dobro i za koga sam siguran da je volio, pazio i mazio taj motor...
Oglase i kupovinu od nepoznatih zaboravi osim ako neces da te glava zaboli


Isto razmisljamo, samo sto sam ja jos uvjek neodlucan sta uraditi sljedece, ali sad sam nekih 99% siguran da cu sebi uzeti motor iz inostranstva, samo kad premotam malo filmove i sjetim se sta sam sve gledao svojim ocima na motorijadama.

Bas poredjenja radi, grupa slovenaca dolazi, turisticki jako ocuvani motocikli. Parkiraju, sakupe opremu na jedno mjesto, pod sator, meza i pice, razgovor. Okrenem glavu na drugu stranu pogledam i vidim junaka kako u japankama stoji na rezervaru, cigara je nakrivljena iz usta, suncane naocare bumbar stajl, u ruci 2 litra piva, desna noga je na gasu i zavrce ga, masa odusevljena. Dok on zavrce drugi posipaju pivom masinu, grane, da se to sve fino pusi da ima jos i vizualni efekat. Pridruzuju se drugi koji imaju isto tako fine motore, snazne i njihovi se cuju jace, pa i oni zavrcu, pa pucaju, pa cujes onog iz pozadine dolazi ruka je na kvacilu gas je na kraju dok masina cvili i onda na kraju kao slag na tortu gledam ovog sa strane, kawa 10, bukvalno najloni skinuti sa nje, nekih cirka 3-4 000 kilometara predjeno s njom, gedore i imbusi, skidaju se topovi i pridruzuje se druzini, onako da ih nadglasa, i sve tako dok ne pocne rashladna tekucina curit ispod motora.

Pogledam opet slovence, odose malo provozaju se, na rucak, vide grad, opet se vrate, opet parkiraju i opet nastave onako, nemozes ga vidit da je preso preko 3 000 obrtaja.

Pogledam opet na nase, e vec vidis fleke od ulja po parkingu, vec ih vidis kako guraju motore jer nemogu upalit uz parolu bit ce on dobro, samo dok se ohladi.

Pogledam opet u slovence, pakuju se i odose dalje.

Nagledao sam se svega, i kako ventili izbijaju iz masine, kako ispadaju prigusivaci iz auspuha, kako odpadaju komadi grane, kako gore motori, pa i ono kad jaran hoce da zapali cigaru a ovaj mu bratski uzari grane na svom motoru da on nebi isao trazit upaljac po kampu.

Nesto mi te peripetije oko papira... i ne izgledaju tako komplikovano, ovako kad se osvrnem i pogledam oko sebe :)

Mali zec, nekako imam osjecaj da ce on biti premal za mene, svakako da imam suputnicu sa sobom, a mislim da bi to plus ranac na ledjima i na rezervaru opteretilo zeku. Mogao bi to on izvlaciti ali...1000 agregat je po meni bolji, zahvalniji je za voziti, veliki zec ima i bolju zadnju viljusku, bolji amortizer zadnji, vecu prednju viljusku i bolje kocnice. Glomazniji je i po meni dosta ljepse izgleda. A opet 20 000 da se da za njega, bolje je izdvojiti onda i 3 pa uzeti b kinga, i znat da imas nenadjebivu masinu ispod sebe.

Ima zeceva velikih kod nas, na piku sam gledao par komada, al nekako svi mi oni daju nekakav osjecaj, suhveli.

Ovaj tuono, iz uvoza je, praaaaaaaavo vi mi se svidja, kakve su to komplikacije sa strujom koje se javljaju na tom modelu, nisam bas upoznat.

User avatar
hotazmaj
Posts: 308
Joined: 14/03/2004 00:00

#35 Re: Uvoz motocikla u BiH?

Post by hotazmaj » 02/04/2012 17:41

Ja nisam nesto cuo da je tuono ima tih problema. Za shivera jesam i to se u garanciji rjesavalo remapiranjem ucu-a a to i nije neki problem. Za kocnicu isto nisam cuo ali nije nemoguce poznajuci italijane i ne cudi me.

User avatar
Maestro_Splinter
Posts: 17
Joined: 30/03/2012 11:39

#36 Re: Uvoz motocikla u BiH?

Post by Maestro_Splinter » 04/04/2012 12:06

Kako gledam ovaj tuono je nekakva uvala jer pratio sam cijene, po evropi su oni s cijenom 3-4 000 iznad ove sto ovaj lik trazi. Motor koji on prodaje je iz uvoza sto povlaci za sobom da ju je mozda uzeo negdje razlupanu ili s nekim defektom, skroio nesto, stavio 10 000 i ceka prvog koji ce se uvalit. Motor je na piku, jedini tuono. Prije par dana poslao upit, nist ne odgovara.


Nego naletih na zeca, 2006 godiste, fabricko stanje, grana i auspuh od BOS-a, belly pan, poklopac straznjeg sjedista i jos par peripetija. Nove gume takodje, pirelli diablo. Cijena, 4 000 modernih, porez carina kako god okrenem nebi smjelo izaci vise od 2 000 km, tako da bih ga ja uz malo srece mogao jamiti za cenera hiljada ovih nasih markica. Mislim da mi je to najsigurnija investicija, da necu oplakat na dijelovima i na servisima, i da je dosta pouzdan, vidim dosta raje vozi, slabo ko se zali. Jest da ja ne volim konfekciju i ne volim ako ima istih puno, al nije z tako cest na nasim cestama. A u ostalom uvjek se nadje nesto da se uradi, da bi bio malo drugaciji.

Nego te spedicije, spediterske firme i ti folovi na kojem principu oni rade, dash im pare i oni zavrse sve za tebe ? Ja bih po taj motor otisao i dovukao ga sam, moram li tu papirologiju zavrsit prije no sto to uradim, ili sta. Moze me ko zajebavat na granici, a granica ce bit plaho, valja kroz 3 zemlje proci.

User avatar
Tarik_Dreca
Posts: 13
Joined: 05/04/2012 13:27

#37 Re: Uvoz motocikla u BiH?

Post by Tarik_Dreca » 28/04/2012 18:52

Fazon sa papirima od drugog motora je najbolji... Ja sam 2003 prodao papire BMW R 100 RT (1979 god.) za 1000 KM, sad imam od R 80 (1989.) za 500. Pa kome se vozi sta slicno...

ghost_rider2
Posts: 1
Joined: 25/07/2012 17:55

#38 Re: Uvoz motocikla u BiH?

Post by ghost_rider2 » 25/07/2012 18:01

pozdrav ljudi .. mozete li mi molim vas reci, koliko star motor se moze uvesti u bih ? hvaala.

Kola
Posts: 12
Joined: 11/08/2011 10:44

#39 Re: Uvoz motocikla u BiH?

Post by Kola » 26/02/2013 23:43

Zna li iko da li je regulisan uvoz motora u BiH iz EU?

Ni u jednoj zemlji (okolina -hr, srb, cg i druge zemlje, i eu zemlje) nema ovih gluposti oko homologacije za motore :(

Nadam se da ce i kod nas ukinut za motore i skutere naravno 8-)
Dolazio sam do informacija da se bez problema mogu uvesti motori 98, 99, 2000 i na dalje godiste??

Sve je to rekla kazala, ima li iko provjerenu informaciju?

Hvala i pozdrav!

Daddy187
Posts: 11
Joined: 21/03/2013 11:39

#40 Re: Uvoz motocikla u BiH?

Post by Daddy187 » 22/03/2013 12:07

kolko se kreće gilera runer sp 180cc ona nova iz njemacke uvezena???

User avatar
Ringhio
Posts: 1007
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#41 Re: Uvoz motocikla u BiH?

Post by Ringhio » 12/04/2013 16:03

Fakat

Ima li ko da objasni po kojim kriterijima se odlucuje koji motor moze regularno uci u zemlju a koji ne.

Vidim bruku slucajeva gdje su uvuceni motori koji su recimo 99 - 2000 godiste, ili par godina stariji, i sve regulara homologacija, carina, porez i te karafeke zavrsene, i prodaju se.

Podatak koji sam iskopao kaze na cijenu ide 6% poreza ako imas Euro 1 obrazac, ili kako se vec zove, ako ga nemas, onda je to 10% ako se ne varam, pa na tu cijenu ide 17 % pdv-a, i onda pride jos platis 150 maraka neke homologacije.

Uzmimo motor od 10000 marki, s dadzbinama svim ce te izaci 14 000, ako nije iz evrope, a ako jest onda ce to za par promila biti jeftinije.

S tim da oni ne gledaju cijenu, nego idu po nekoj kataloskoj vrijednosti, koju oni forsiraju, pa recimo mozes naci motor koji je star 1 mjesec, prodaje ga neko za 5 000 maraka, ti imas racun, sve zivo, al ti ga na carini on zaracuna ko motor od 30 000 maraka, i imas poreza i carine i tih vragova za platit milion. Pa jos ako uzimas motor koji je mladji od 7 godina deru te na registraciji, pa ti dodaju porez za nekakav kao luksuz, koji je 100-150 maraka.

Onda se zapitam kako ovi nasi trgovci uspjevaju uvuci motor cirka 2005 godiste, platiti sve zivo za njega, i onda ga prodavati po cijeni od 6-7 000 i jos pride imati profit na njemu. Zna se da se razbijen motor od 1.-og ne moze uvuci.

Na koji nacin to sve funkcionise ? Nije mi jasno sekunde ?

I kad smo vec kod tih peripetija oko papira, kako je moguce da u Brckom registrujes nov motor, iz salona, za 250 maraka, a mi u Federaciji u istom slucaju se moramo kesit po 800-900 maraka za upisanu registraciju....

User avatar
kijamet insan
Posts: 151
Joined: 21/09/2012 15:10

#42 Re: Uvoz motocikla u BiH?

Post by kijamet insan » 14/04/2013 17:26

Pratim temu jer ni meni navedene stvari nisu jasne nikako.

User avatar
Ringhio
Posts: 1007
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#43 Re: Uvoz motocikla u BiH?

Post by Ringhio » 15/04/2013 08:38

Neku noc sam pricao s prijateljem koji je donekle upucen u sve to, kako on meni objasni motor mora biti do 10 godina staristi, ne smije biti stariji, ako se vozi motor na svojim tockovima onda se placaju col table, a ako ide onako na prikolici onda treba odraditi sljedece, pri ulasku u sloveniju placa se neki namet od 40-50 eura, te neke dozvole zaboravih koje, zatim se prolazi kroz sloveniju i ulazi u hrvatsku u kojoj se ne placa nista, zatim na ulazu u bih se placa parking mjesto 40 maraka i jos neki dokument koji je tako nesto oko 50 ili manje eura, zatim se vozi u svoj grad na tehnicki pregled koji je ako se ne varam 50 maraka, nakon toga saberes te sve dokumente i nosis na carinu gdje oni care vozilo ili po svom katalogu ili po racunu koji ti imas kad si uzeo motor, kako ubodes, na to sve ide 17 % pdv-a i kako mi on rece nije siguran dali treba homologacija za motore, tako nesto nije cuo nigdje.

Ima bruka ovih ljudi sto po piku prodaju motore iz uvoza, kad god sam nekoga od njih pitao kako to funkcionise niko nije htio odgovorit, mozda kontaju da imam 500 000 u steku i da hocu da uvucem 700 komada motora, kad ono ja trazim samo ragicu koja nece izdahnut poslje 2 sezone :D

User avatar
kijamet insan
Posts: 151
Joined: 21/09/2012 15:10

#44 Re: Uvoz motocikla u BiH?

Post by kijamet insan » 15/04/2013 13:32

Mislim da motor mora proci homologaciju. Tj da provjere dali je na motoru sve standardno ili su radjene prepravke.

Adjordje
Posts: 1
Joined: 03/03/2020 17:51

#45 Re: Uvoz motocikla u BiH?

Post by Adjordje » 03/03/2020 18:25

Pozdrav,da li neko mozda zna ili je vec radio ovo kao i u mom slucaju,treba mi informacija o carini motocikla i registraciji da sve bude na bih papirima za motocikl Piaggio NRG 50ccm 2012 god.Hvala unaprijed.

Post Reply