TV Auto Shop Magazin

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Locked
Spiker
Posts: 20
Joined: 26/07/2006 20:35

#1 TV Auto Shop Magazin

Post by Spiker » 15/08/2006 14:07

Evo gledao sam svježe epizode Auto Shopa i ne mogu vjerovati kakve sam gluposti čuo. Isto je i sa tekstovima u istoimenoj novini. Yugo Cabrio nahvališe haman kao da je F430 Spayder ili Porsche Targa. Pa znaju li oni da je Yugo tehnologija iz 70' ih prošlog stolječa? Ovjes sa zadnjim lisnatim gibnjem je za muzej a o seljačkom interijeru da i ne govorimo. Čitam i navodni hard test KIA Rio. Nogdje slike kilometar sata da je auto prešao 50.000 km a laži o servisu su idiotske. Da naman KIA pa još bih i povjerovao. Servis je skluplji nego kod Porschea ili kompletne ASA Auta. Čekao sam filter klime 3 mjeseca a onda sam ga platio 100 KM. Pogledao sam i oglase koje objavljuje dotićni Magazin. I to je čista ubleha iliti laž. Mislio sam da je dotični izdavač ozbiljniji. Svi im auti valjaju a pogotovo oni čiji se zastupnici oglase u novini. Vidim da se ista grupacija gura i na OBN. Tamo ''stručnjak'' Vilić čita tekstove a na snimcima auta uredno stoji Auto Shop. Šta bi sa ''mega'' najavljivanim emisijama u saradnji sa propalim Auto magazinom? Mislim da je tzv. BiH Autonovinarstvo na dnu. Ima tu dobrih novinara a izgleda da su se najbolji povukli zbog mazluma koji sada kao pišu tekstove.
Ne kupujmo domaće, kupujmo hrvatsko (Sport Auto, Auto motor i sport, Evo. F1 Racing, Auto-moto magazin. itd.).


dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#2

Post by dr.iver » 16/08/2006 18:58

a zaboravio si Auto Klub i Auto Blic, dva najprodavanija hrvatska auto casopisa....

:lol:

svarognsa
Posts: 65
Joined: 13/06/2006 17:24

#3

Post by svarognsa » 16/08/2006 19:13

Nemojte tako.

Ima onaj nas jedan dobar sedmični časopis, sto ima cijene polovnih auta sa pijace u sredini. Zaboravio sam kako se zove... 8-)

Spiker
Posts: 20
Joined: 26/07/2006 20:35

#4

Post by Spiker » 17/08/2006 09:45

Kada si tako pismen onda si trebao vidjeti i ''itd''. Sto se tice Auto kluba mogu samo reci da je spao na nivo tracerske novine ili zute stampe. Svaki drugi tekst je o pjevacima ili glumcima. U zadnjem broju procitao sam samo dva teksta a ostalo je bezvezarija. Auto blic je nesto bolji, pogotovo u posljednjih mjesec dana.
U BiH nema niti jedan casopis sa sedmicnim ritmom izlazenja (svi izlaze mjesecno izuzev priloga u dnevnim novinama).
PS.
Ti si pismen pa pretpostavljam da si novinar. Ja nikome ne solim pamet kao ti. Iznosim svoje misljenje a za to valjda sluzi forum. Svoju pamet radije uportijebi na neke korisnije stvari od foruma. Izgleda da je stavljanje smjehuljaka krajnji domet tvoje pismenosti i inetligencije.

ins
Posts: 2585
Joined: 12/05/2005 10:50

#5 Re: TV Auto Shop Magazin

Post by ins » 18/08/2006 09:29

Spiker wrote: Mislim da je tzv. BiH Autonovinarstvo na dnu. Ima tu dobrih novinara a izgleda da su se najbolji povukli zbog mazluma koji sada kao pišu tekstov
Upravo tako, a osipanje pred najezdom mazluma je pocelo jos 2001. godine... :(
S tim da te moram dopuniti, nije samo BH autonovinarstvo na dnu, vec je citavo BH novinarstvo na dnu! U zabokrecini iz koje izlazi samo i iskljucivo smrad! Izuzetaka ima 3 ili 4... :x

Spiker
Posts: 20
Joined: 26/07/2006 20:35

#6

Post by Spiker » 18/08/2006 09:34

Teka kada sam postavio posljednji odgovor vidio sam i poruku od Insa. Izgleda da jesini on prati BiH printane medije. Ostali su pismeni ali ne citaju. Valjda skidaju smjehuljke za mobitele.

User avatar
VR6
Posts: 1215
Joined: 28/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#7

Post by VR6 » 28/08/2006 05:14

Po meni, AutoShop ima najbolju TV emisiju o autima u BiH. Takodjer, novina im je jako solidna, mada znaju nekada pretjerati u hvaljenju, pa to ljudima ide na zivce. Ja radim u jednom drugom auto mediju i imao sam takodjer priliku voziti tog Yugu Cabrio. Nije ekstra moderan, no za cijenu od 8000 KM drugog cabrioleta neces naci. Serijski ima cak i elektricni pokretan krov, sto nemaju mnogi cabrioleti od preko 10000 Eura.

Od nekoga naseg medija, pa i Hrvatskog (ako je njihov tekst), nikada ne ocekuj da previse "opale" po usima neki testni automobil. Jer sve te novine zive od marketinga, pa ujedno i zavise od tih proizvodjaca. Kako topgear zna za neki automobil reci "da je totalno smece", to od nekog domaceg medija neces dozivjeti. Ako se to i zeli reci, to ce se reci na 5X ljepsi nacin, pa se totalno gubi smisao. Cesto uzmem i citam testove u drugim magazinima, onih automobila koje sam i sam vozio i vidim ko i koliko realno pise. Najbolje ti je kad te interesuje stvarno stanje o nekom automobilu procitati 2-3 ili vise testova, pa pohvatati zamjerke. Obicno ces naci bar 1-2 koje se podudaraju, pa si tako mozes stvoriti realno stanje o nekom modelu.

Meni je nekada najdrazi magazin sa prostora bivse Yu bio Vrele Gume iz SCG, no u zadnje vrijeme nisu tako dobri, a i cijena od 7-8 KM je visoka. Ima i srpski TopSpeed, on kosta oko 10 KM, no kod nas ga vise niko ne nabavlja. Tu mozes ocekivati stvarno realne testove, jer ljudi koji vode taj magazin vec imaju pare i to rade vise iz hobija, dakle ne zavise od zastupnika i njihovih test automobila.

ins
Posts: 2585
Joined: 12/05/2005 10:50

#8

Post by ins » 28/08/2006 11:58

Znate onaj osjecaj kada krenet put EU, pa u Hr kazete joj jest bolje ovdje nego u BiH, pa u Slo kazete joj ovdje bolje nego u Hr, ovo je prava stvar, a onda nakon 10 dana u De ili At ili whatsoever skontate da je u Slo ili Hr zapravo sve samo manje lose nego u BiH, ali daleko od EU.
E, poenta je da nakon sto procitate 5-6 brojeva EVO, ili CAR, ili AMS ili Sport Auto (njemacki ili francuski, svejedno) ili nekog drugog "brand name" magazina, i onda uzmete bilo koji Slo-Hr-BiH-SCG magazin skonate koji je to zapravo amaterizam i mizerija, i koliko ljudi malo znaju o onome sto pisu. :( :( :(
Srecom, evo sada postoje Hr izdanja AMS, EVO i Sport Auta, pa vise ni nepoznavanje jezika nije izgovor... :x
A reci da je Auto Klub ili Auto Blic odlicna novina je smijesno... :x

Spiker
Posts: 20
Joined: 26/07/2006 20:35

#9

Post by Spiker » 30/08/2006 15:42

Bas tako. Casopise koje sam ranije spomenuo a koje i ti sada navodis nije nikakav problem nabaviti. Izuzev Sport auta kojeg sam nabavio u HR. VR6 nisam budala da ne kontam kako ko radi. Bas zbog balansiranja i igranja dvostruke igre nase novine (HR, SCG itd) nemaju dovoljan broj citalaca pa su prisiljeni trpiti marketinski reket. Oni su se odlucili za podilazenje zastupnicima a ne za realno pisanje. Ko imalo prati automobilizam jasno mu je da nase casopise ne treba uzimati za ozbiljno. Uostalom neka bilo koji novinar sa ovih prostora dokaze da njegovi tekstovi uticu na prodaju bilo kojeg modela auta. Da ne razumijemo hrvatski jezik mozda bi ovi snobovi odavdje imali nekakvu reputaciju ali ovako...
Vrele Gume bile su OK dok su bili u saradnji sa Auto Motor und Sportom. Od kada su prekinuli saradnju kvaliteta ide silaznom putanjom.
Auto klub je postao smetlje. U zadnja 3-4 broja nema se ama bas nista procitati pa sam odlucio da ga prestanem kupovati (iako imam sve brojeve). Auto blic se kao nesto trznuo pa cu ih nastaviti jos malo pratiti. Ove nase ne kupujem odavno. Em su skupi, em kaskaju sa informacijama (izlaze jednom mjesecno) em nemaju dobre novinare (bar vecina).

putnik
Posts: 262
Joined: 05/06/2003 00:00

#10

Post by putnik » 31/08/2006 00:42

Meni je najbolji Auto magazin kad im prođe tekst na slovenačkom.

Voilio bih vidjeti novinu gdje se ne predstavljaju Ferrariji, Porschei, Audiji 8-ce, BMV 7, AMG-ovi itd. Procent onih koji kupuju te automobile je, bar ovdje u Bosni ispod jedinice, a njima svakako ne treba neka BH novina da im "objasni" šta to ustvari kupuju. To su smo prepisani tekstovi iz drugih novina.

Treba mi novina gdje će se predstaviti npr. KIA Pikanto ili Hyundai Getz, Atos, ustvari auta ovdje zastupljenih proizvođača primjerena našem džepu.
Treba mi realni test dvogodišnjaka, trogodišnjaka, gdje će u auto sjesti iskusan i stručan vozač (a ne tamo neki priučeni Vilići, Jašarevići ili ko zna ko), i koji će u detalje obrazložiti šta takvom polovnjaku valja ili ne valja.

Ovako novine koje mi služe samo za parenje očiju, čine me nakako depresivnim. Što li?

The_Flyer2002
Posts: 1655
Joined: 29/03/2004 20:58
Location: US
Contact:

#11

Post by The_Flyer2002 » 31/08/2006 22:52

eh buraz imam ja za tebe jedan dobar savjet.

idi na http://www.autogodine.hr i isprinataj sve tekstove u zanjih mjesec dana i imat ces jedan veoma dobar casopis svega sto trazis. ljudi imaju test polovnjaka (mada mi se nekad cini neadekvatan) u kojima testiraju napopularnija auta na BiH / HR podruciju.

dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#12

Post by dr.iver » 31/08/2006 22:56

The_Flyer2002 wrote:eh buraz imam ja za tebe jedan dobar savjet.

idi na http://www.autogodine.hr i isprinataj sve tekstove u zanjih mjesec dana i imat ces jedan veoma dobar casopis svega sto trazis. ljudi imaju test polovnjaka (mada mi se nekad cini neadekvatan) u kojima testiraju napopularnija auta na BiH / HR podruciju.
Da, i tamo te savjetuju da benzinci najmanje trose kada ih vozis od nule punimgasom do 2000 obrtaja, pa presaltas i sve tako.
Smijesno.

The_Flyer2002
Posts: 1655
Joined: 29/03/2004 20:58
Location: US
Contact:

#13

Post by The_Flyer2002 » 31/08/2006 23:01

dokazi drugcije :D

jesi li ti probo??

dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#14

Post by dr.iver » 31/08/2006 23:04

Probao i to na vise auta.

Racunica je jednostavna. Najvise se potrosi kada je papucica maximalno pritisnuta, bez obzira na broj okretaja. Koliko pritisnes toliko ce da potrosi.

The_Flyer2002
Posts: 1655
Joined: 29/03/2004 20:58
Location: US
Contact:

#15

Post by The_Flyer2002 » 31/08/2006 23:06

na kojim si autima probo?

dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#16

Post by dr.iver » 31/08/2006 23:09

The_Flyer2002 wrote:na kojim si autima probo?
Na raznim.
karburatorskim benzincima
mpi benzincima
obicnim dizelima
common rail turbodizelima.

I na svima je isto.
Uostalom gledas na putni kompjuter trenutnu potrosnju i sve ce ti biti jasno.

ado-šampion
Posts: 6006
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#17

Post by ado-šampion » 02/09/2006 18:28

U Auto Bildu su nakon opsežnog testiranja zaključili da auto manje troši (misli se na moderne automobile, ne vjerujem da su testirali one s karburatorom) kad ubrzava punim gasom i da je to učinkovito samo do 2000/min. Da je ubrzavanje punim gasom ekonomičnije objašnjavaju time da se leptir u usisnoj grani pri punom gasu nalazi u povoljnijem položaju za potrošnju, ali što samo do 2000/min to teorija ne može objasniti.

dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#18

Post by dr.iver » 03/09/2006 21:38

ado-šampion wrote:U Auto Bildu su nakon opsežnog testiranja zaključili da auto manje troši (misli se na moderne automobile, ne vjerujem da su testirali one s karburatorom) kad ubrzava punim gasom i da je to učinkovito samo do 2000/min. Da je ubrzavanje punim gasom ekonomičnije objašnjavaju time da se leptir u usisnoj grani pri punom gasu nalazi u povoljnijem položaju za potrošnju, ali što samo do 2000/min to teorija ne može objasniti.
Ja dobre teorije :-)
kad pritisnes pun gas leptir je na istom mjestu i bez obzira na broj okretaja, ako motor nije pod saugom onda je i isti omjer gorivo/zrak...tako da ja im opet ne vjerujem.

putnik
Posts: 262
Joined: 05/06/2003 00:00

#19

Post by putnik » 04/09/2006 12:16

dr.iver wrote:
ado-šampion wrote:U Auto Bildu su nakon opsežnog testiranja zaključili da auto manje troši (misli se na moderne automobile, ne vjerujem da su testirali one s karburatorom) kad ubrzava punim gasom i da je to učinkovito samo do 2000/min. Da je ubrzavanje punim gasom ekonomičnije objašnjavaju time da se leptir u usisnoj grani pri punom gasu nalazi u povoljnijem položaju za potrošnju, ali što samo do 2000/min to teorija ne može objasniti.
Ja dobre teorije :-)
kad pritisnes pun gas leptir je na istom mjestu i bez obzira na broj okretaja, ako motor nije pod saugom onda je i isti omjer gorivo/zrak...tako da ja im opet ne vjerujem.
Nije!!!

Odnos zrak/gorivo kod karburatorskih motora sa potpuno ovorenom zaklopkom se mijenja u ovisnosti od brzine strujanja zraka kroz karburator (Venturijevu cijev) a ta brzina opet ovisi od podpritiska na usisnoj grani koji prave klipovi i kod kojih stepen punjenja uveliko ovisi od brzine kretanja klipa, odnosno brzine obrtaja.

Kod EFI-ja odnos zrak/gorivo ovisi od dodatnih parametara, a to su uglavnom odnos zaklopke spram broja obrtaja (opterećenje), broj obrtaja, temperatura zraka, protoka zraka, temperatura ispuha (kod nekih varijanti), količina zaostalog zraka - goriva u ispuhu (lambda sonda) itd. itd. itd.

ado-šampion
Posts: 6006
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#20

Post by ado-šampion » 04/09/2006 19:49

Koliko ja znam leptir (zaklopka) se pomjera kako se dodaje gas. Ovo prvi put čujem da leptir stalno stoji na istom mjestu. Zašto se onda zove leptir? Kakva mu je uloga kad stalno stoji na istom mjestu? Nije da sam prof. dr. za auta, ali to mi nema logike.

asim atribut
Posts: 4
Joined: 30/08/2006 17:35

#21

Post by asim atribut » 04/09/2006 22:39

Ovo je super kad ljudi pokusaju objasniti kako to ustvari sve funkcionise. Ado-sampion i putnik to malo eksplicitnije objasnjavaju za razliku od Spikera. Moram se Spikeru izvinuti na jednom. U pravu je za one casopise. Evo izrovio sam nekoliko domacih novina, ali brojevi su iz 2003 i 2004 godine. Katastrofa! Imaj neki Alden Hadzagic. E majko moja sto taj covjek za palamuditi to je cudo jedno. Nista ne kontam sta pokusava reci a potpisan je na svakoj drugoj stranici. Garant neki seljak. Spiker, sta mislis da i njemu zatrazis licnu kartu. Lik toliko hvali auto koji je star 20 godina da to nije normalno. ja vozim auto star skoro toliko i mislim da ne postoji auto koji je toliko star a da ista valja. VR6 Ovo ne kontam kakve veze ima sa zastupnicima i reklamama. Evo u sljedecem broju sere nesto o ujedinjavanju nekakvih voznji dzipova. Ma covjek je ko oni sa TV99. Ups... evo lika potpisao se i na uvodnu rijec!!!
Spiker, ima istine u onome sto govoris. Jedino ti je vokabular na nivou ulice, ali one jako zapustene.

zgembo adislić
Posts: 259
Joined: 14/01/2003 00:00
Contact:

#22

Post by zgembo adislić » 05/09/2006 22:59

Opomena clanovima Spiker i asim atribut...svi uvrijedljivi i OT postovi ce biti obrisani...ako nastavite ide privremeni ban

Spiker
Posts: 20
Joined: 26/07/2006 20:35

#23

Post by Spiker » 05/09/2006 23:21

Za Zgembu:
Podrzavam ideju bana. Ovo je preslo sve granice normalne komunikacije pa te molim da Asima i mene banujes na, bar, sedam dana. Valjda ce se do tada strasti smiriti. Nije da se pravdam ali pogledaj redosljed javljanja. Gotovo su svi apsolutno promasili temu. Asim je poceo sa provokacijama (ocigledno reziranim od strane Auto shopa). Na kraju se zavrsilo za potrosnjom, leptirima i prostaklucima.
Pozdrav
PS.
Molim aministratore da ubuduce ranije reagiraju. Sarajevo X ipak nije maciji kasalj. Fakat sam razocaran ali idemo dalje.

zgembo adislić
Posts: 259
Joined: 14/01/2003 00:00
Contact:

#24

Post by zgembo adislić » 06/09/2006 09:09

Pretjeraste..davno...lock

Locked