Trijumf istine

Rasprave o vjerskim temama.

Moderator: Bloo

progDVB
Posts: 818
Joined: 03/04/2004 12:15

#1 Trijumf istine

Post by progDVB » 21/05/2004 09:30

Onim forumasima koje zanima religija, ova knjiga ce sasvim sigurno biti zanimljiva.
Dakle, knjiga se zove "Trijumf istine" a autor je Eš-Šejh Rahmetullah ibn Halil El-Hindi.
Image


User avatar
Black swan
Posts: 54016
Joined: 17/03/2004 09:36

#2

Post by Black swan » 21/05/2004 09:39

knjiga kao stvorena za mene 8) :P

progDVB
Posts: 818
Joined: 03/04/2004 12:15

#3

Post by progDVB » 21/05/2004 09:42

Mislim da sam rekao za one koje zanima religija


Image

User avatar
Black swan
Posts: 54016
Joined: 17/03/2004 09:36

#4

Post by Black swan » 21/05/2004 09:43

opusti se prog

mene zanima religija :D 8)

progDVB
Posts: 818
Joined: 03/04/2004 12:15

#5

Post by progDVB » 21/05/2004 09:46

OK

Image

Kwaheri
Posts: 3290
Joined: 30/04/2004 12:33

#6 Re: Trijumf istine

Post by Kwaheri » 21/05/2004 12:52

progDVB wrote:Onim forumasima koje zanima religija, ova knjiga ce sasvim sigurno biti zanimljiva.
Dakle, knjiga se zove "Trijumf istine" a autor je Eš-Šejh Rahmetullah ibn Halil El-Hindi.
Image
ima li negdje prikaz knjige?

Jonatan
Posts: 246
Joined: 25/10/2003 00:00
Contact:

#7 Re: Trijumf istine

Post by Jonatan » 21/05/2004 21:20

progDVB wrote:Onim forumasima koje zanima religija, ova knjiga ce sasvim sigurno biti zanimljiva.
Dakle, knjiga se zove "Trijumf istine" a autor je Eš-Šejh Rahmetullah ibn Halil El-Hindi.
Veritas, quid est Veritas?

MUNAFIK
Posts: 2635
Joined: 23/03/2004 00:04
Has thanked: 6 times
Been thanked: 85 times

#8 Re: Trijumf istine

Post by MUNAFIK » 21/05/2004 23:14

imam knjigu zanimljiva je. :-D a imam i neke djelove iskucane pa ako nekog zanima nek kaze.

ebu_lejs
Posts: 77
Joined: 19/04/2004 19:49

#9

Post by ebu_lejs » 22/05/2004 00:41

jonatane
ta knjiga je zakon za vas i siguran sam da bi te zainteresovala kada bi je procitao
mozda bi uzviseni Allah d.s dao da svatis njeke stvari

imam sam tu knjigu vjeruj te mi jedno ta knjiga bi se trebala znati napamet

User avatar
Pooll
Posts: 5056
Joined: 01/08/2003 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#10

Post by Pooll » 22/05/2004 02:43

kakve koristi od znanja napamet?... :shock:

progDVB
Posts: 818
Joined: 03/04/2004 12:15

#11

Post by progDVB » 22/05/2004 10:24

Pooll wrote:kakve koristi od znanja napamet?... :shock:
Mislim da ebu_lejs nije mislio doslovno da se nesto uci na pamet. Procitao sam par puta njegovu recenicu, i imam utiska da je htio da kaze da on tu knjigu smatra kao nesto sto bi trebalo procitati, i zapamtiti dosta stvari iz iste, uz razumijevanje onog sto je napisano. Ova recenica me drzi u uvjerenju da nije mislio na ucenje na pamet bez razumijevanja.
ebu_lejs wrote: kada bi je procitao
mozda bi uzviseni Allah d.s dao da svatis njeke stvari
Ako grijesim, neka me ebu_lejs ispravi.

Image

ragib
Posts: 1504
Joined: 03/05/2002 00:00
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time
Contact:

#12

Post by ragib » 22/05/2004 11:38

progDVD mozes li mi reci koji je sadrzaj? :) hvala :)

ragib
Posts: 1504
Joined: 03/05/2002 00:00
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time
Contact:

#13

Post by ragib » 22/05/2004 11:48

U ime Allaha,Milostivog,Samilosnog.

jedan dijelic iz knjige

Svecenici su u 18. i 19. stoljecu po blagoslovu Engleza u Indiji ulagali ogromne napore na pokrstavanju muslimana.Jedan od njihovih naijstaknutijih misionara je Dr.Fonder.Iznosio je lnoge neistine o Islamu,Kur'anu,Muhammedu (s.a.w.s.).Javno je izazivao islamske ucenjake na debatu.Rahmetullah mu je poslao devet pisama na koja je Dr.Folder odgovorio i u kojima su se dogovorili da vode medjusobni dijalog.Jedan od uslova koje je postavio Dr.Fonder je bio da Rahmetullah ne odustaje do kraja dijaloga,a Rahmetullah je uslovljavao da se rasprava vodi javno,pred masom svijeta.Takodjer je dogovoreno da tema disputacije budu sljedece tacke:
derogacija u vjerskim knjigama ,iskrivljavanje nebeskih knjiga,osobenost Isaa a.s. trojstvo,nadnaravni karakter Kur'ana i vjerovjesnicka misija Muhammeda (s.a.w.s.).Prvi dio rasprave se vodio 11 i 12 redzeba,1270.h.g./1857.g. i to bas na prve dvije teme,derogacija u vjerskim knjigama i iskrivljenje nebeskih knjiga.Tako je i bilo polemika je vodjena u gradu Ekberabadu,gradu poznatom po Tadz Mahalu.Prvi dan je prisustvovalo vise oko 500 naijstaknutijih gradjana Indije,medju kojima su bili muslimani,krscani,idolopoklonici,predstavnici Engleske kolonizatorske vlasti,vijna lica,veliki cinovnici,najpoznatiji misionari krscanstva,svecenici i novinari.Vijest se o disputaciji brzoprosirila te se skljedeceg dana na raspravisakupilo oko 1000 ljudi.Rahmetullah je uz Aallahovu pomoc jasno razotkrio lice i dijelo Dr.Fondera.Dokazao je da je o Islamu pisao bez znanja i zlonamjerno.Dr.Fonder je dijalogu javno priznao da u dva Zavijeta postoje iskrivljavanje,da su autori, nepaznjom ili namjerno,nacinili gresku na 40.000 mjesta.Englezi su na njega bili gnjevni,te je poraz pokusao umanjiti narednog dana.Medjutim Aallah je htio da istina dodje i do onih koji je nisu culi prethodnog dana.Pokusaj Fondera da dokaze da su grijeske bile samo na par mjesta je propao,a Rahmetullah je pojasnio da njegov cilj nije da utvrdi na koliko mjesta je njihova Knjiga iskrivljena,nego samo to da je ona iskrivljena pa makar samo na jednom mijestu.Posto se ne moze,posigurno,utvrditi koja su kontradiktorna mijesta iskrivljena,cijela knjiga postaje sumnjiva.Krajem drugog dana Folder je odlucio da prestane raspravu.Njegov nastavak je uslovio da Rahmetullah priznanjem da su dva Zavijeta originalni Bozije objave,jer je bio svjestan da se tekstovi knjiga koju sugovornik smatra iskrivljenom ne mogu uzeti kao dokaz u dijalogu.Zanemario je svoje vlastito priznanje njihove iskrivljenosti a trazi od Rahmetullaha da prizna njihovu ispravnost.Rahmetullah je shvatio da Fonder time zeli prekinuti dijalog i pobojao se da svijet ne pomisli da je on prekinuo dijalog,te je na kraju ustao i rekao:
"Ja dolazim u dogovoreno vrijeme,tacno nakon dva mijeseca,na dijalog s'Fonderom.I ne postoji razlog za moj nedolazak".Dr Fonder nije nista rekao a u dogovoreno vrijeme nije ni doso.Rasprava nije nastavljena jer Fonder napusta Indiju.Njegovi sunarodnici su ga prezreli jer im nije ispunio njihova ocekivanja.Otputovao je u Njemacku,zatim Austriju i Britaniju.Dobio je novi misionarski posao u Turskoj u kojoj je otputovao 1858 g. i tamo je predstavio sve dijaloge s'Rahmetullahom pogresno.Vijest o tome pogodila je sultana Abdul Aziza,koji ubzo spoznaje od turskih hadzija da se Rahmetullah nalazi u Meki.Pozvao ga je da nastavi dijamog s'Fonderom.Kada je Fonder to saznao pobijegao je iz Turske bojei se susreta s'Rahmetullahom.Sultan je trazio od Rahmetullaha da napise knjigu o toj raspravi i da iznese svoje misljenje o preostalim temama o kojima je trebalo da se vodi debata.Rahmetullah ju je poceo pisati krajem decembra,1863.g. a zavrsio ju je u junu 1864 g.Tako je ova knjiga"Izharul hakk" rezultat pomenute disputacije.
Nakon prevoda sulta,n je naredio da se knjiga prevede na devet stranih jezika od kojih su sljedeci:njemacki,francuski,engleski,turski,urdo,kedzratijje(jedan od Indijskih jezika)...
Fonder je treci u svijetu koji se ubraja u tu aktivnost u sirenju krcanstva u Indiji.Uposlednje vrijeme svog dijelovanja u Indiji je javno izazivao islamske ucenjake na dijalog,misleci da mu niko nije ravan.I dijalog se konacno desio a rezultat je ova knjiga"Izharul hakk".
Ko ima mogucnosti da je procita jako je interesantna,jer ova knjiga je otkrila istinu o knjigama dva Zavijeta.Ova knjiga je takodje ukazala na nistavnost dva vjerovanja :trojstva i bogolikosti Mesiha a.s. Utrvdjeno je da je Mesih,nesumnjivo,stvoreni covijek,Boziji rob i poslanik.
U ovoj knjizi su odgovori na sumnjicenja koja iznose mnogi misionari krscanstva i orijentalisti protiv Casnog Kur'ana i casnog vjerovjesnickog Sunneta.Postoje stvari koje kategoricki ukazuju na to da je Casni Kur'an govor Uzvisenog Allaha,kojeg je objavio Svome Poslaniku Muhammedu (s.a.w.s.),koji je najavljen u knjigama jevreja i krscana,i uprkos njihovim iskrivljavanjima,radosne vijesti koje se nalaze u njima nisu se nicim obistinile sem poslanstvom Muhammeda (s.a.w.s.),i kao da su one jasan tekst koji govori da je on iskreni vjerovjesnik i poslanik svijetovima.
Razumom obdareni covijece.Ostavi fanatizam i pristranost.Odaberi sebi vjeru kojom je Uzviseni Allah zadovoljan da bude vjera svih ljudi.A" jedina prava vjera je Islam"
Boze udalji nas od izopacenih vjerovanja.
Zahvalnost pripada Allahu Gospodaru svjetova.
Last edited by ragib on 22/05/2004 11:55, edited 1 time in total.

progDVB
Posts: 818
Joined: 03/04/2004 12:15

#14

Post by progDVB » 22/05/2004 11:49

ragib wrote:progDVD mozes li mi reci koji je sadrzaj? :) hvala :)
Tema je Kur'an, Biblija i jos neka druga Evandjelja, Tora i obrada sadrzaja svih ovih knjiga.
Znam da ce ti biti zanimljiva...procitaj je.
Ti poprilicno dosta znas o religiji, i mislim da ce se tebi dopasti.

progDVB
Posts: 818
Joined: 03/04/2004 12:15

#15

Post by progDVB » 22/05/2004 11:59

Vidim da si vec nesto nasao o ovoj knjizi.
Hvala sto si se potrudio, jer jos neko je postavio isto pitanje kao ti, ali ja nisam uspio nista naci na Net-u
Thanks

ebu_lejs
Posts: 77
Joined: 19/04/2004 19:49

#16

Post by ebu_lejs » 22/05/2004 14:09

Pooll wrote:kakve koristi od znanja napamet?... :shock:
hahaha
nisam tako mislio pooll nego bas onako kako je progDVB svatio

da se to ucenje sa znanjem i razumom koristi a ne samo na pamet
o tome treba razmisljati o tome to je opisano u toj knjizi jer kako uzviseni Allah d.s kaze svatiti mogu samo oni koji su razumom obdareni

progDVB da nam uzviseni Allah d.s olaksa i jos vece znanje nam podari

MUNAFIK
Posts: 2635
Joined: 23/03/2004 00:04
Has thanked: 6 times
Been thanked: 85 times

#17

Post by MUNAFIK » 23/05/2004 23:19

evo nekih djelica knige




PRVI DIO-objelodanjivanje nekih protivrijecnosti

1-neslaganja u imenima i broju Benjaminovih sinova:

U prvoj knjizi Ljetopisa (7:6) stoji:
''Benjaminovi sinovi: Bela, Beker i Jediael njih trojica.''

U prvoj knjizi Ljetopisa (8:1-2)
''(1) Benjamin rodi prvenca Belu drugog Ašbela, trećeg Ahraba,(2) cetvrtog Nohu i petog Rafu''

u knjizi Postanka (46:21)
''Sinovi Benjaminovi: Bela, Beker, Ašbel, Gera, Naamon, Ehi, Roš, Mupim, Hupim i Ard''

prema prvom tekstu Benjamin je imao samo 3 sina a prema drugom 5. tako da ova dva teksta iskljucuju jedan drugog. Razisli su se u imenu i broju, a slazu se samo u imenu Bela. Dok prema trecem tekstu on ima 10 sinova , dakle razilazi se u odnosu na prva dva teksta u broju i imenima a slaze se samo po pitanju dva imena a sva tri teksta slazu se samo u imenu Bela.
Prva dva teksta su iz iste knjige i predstavljaju proturijecije u rijecima jednog te istog autora a to je Ezra. Zatim imamo proturijecnost i medjusobni iskljucivost izmedju onoga sto je napisao
Ezra i onoga sto je napisano u knjizi postanka. Krscanski ucenjaci su se u ovim proturijecnostima spleli i bili konacno prinudjeni priznati gresku i pripisati je Ezri. Rekli su ''Rodoslovni listovi iz kojih je Ezra uzimao podatke nisu bili kompletni te zato nije pravio razliku izmedju sinova i unuka.''


2-Kontroverza u broju Izraelskih i Judejskih boraca

u drugoj knjizi Samuelovoj (24:9)
''Joab dade kralju popis naroda: Izraelaca bijase osam stotina tisuca ratnika vicnih macu, a Judejaca pet stotina tisuca ljudi''

u prvoj Knjizi Ljetopisa (21:5)
''Joab dade davidu popis naroda: Izraelaca bijase milijun i sto tisuca ljudi vicnih macu, a Judejaca cetiri stotine i sedamdeset tisuca vicnih macu.''

Prema prvom tekstu broj ratnika u izraelu je 800.000, a u Judeji 500.000, a prema drugom tekstu broj u Izraelu je 1.100.000 a u Judeji 4700,000.
Izmedju ova dva teksta postoji ogrovna razlika u zbrajanju ratnika. Razlika u broju ratnika Izraela je 300.000 a razlika u broju Judejaca dostize 30.000. Adam Clark je u svom komentaru priznao da je veoma tesko odrediti koji je tekst ispravan, jer je u historiskim knjigama bilo jako mnogo korigovanja i izvitoperivanja. Ulaganje truda u to je bezvrijedno pa je najbolje priznati iskrivljenje jer je ovo cinjenica koja se nemoze osporiti a ni prenosioci nisu bili nadahnjivani.



3-Proturijecnost u vijesti Gad Eraja

u drugoj knjizi Samuelovoj (24:13)
''Gad tako podje Davidu i javi mu ovo: Hoces li da dodju sedam gladnih godina na tvoju zemlju, ili da tri mjeseca bjezis pred svojim neprijateljem koji ce te goniti...''?

u prvoj knjizi Ljetopisa (21:11-12)
''(11) Dosavsi Davidu Gad mu rece : ovako veli Jahve biraj sebi (12) ili tri godine gladi ili da tri mijeseca bijezis pred neprijateljima, i mac tvojih neprijatelja da te stize...''

izmedju dva teksta postoji razlika u duzini gladovanja. U prvom tekstu 7 god. a u drugom 3 god. njihovi komentatori su priznali da je u prvom tekstu greska. Adam Clark kaze '' Zaista je tekst prve knjige ljetopisa ,bez sumnje, u pravu i on se slaze s grckim primjerkom.''


4-Neslaganje po pitanju starosti kralja Ahazija u vrijeme njegovog ustolicenja

u drugoj knjizi o Kraljevima(8:26)
''Ahaziji bijahu dvadeset i dvije godine kada se zakraljio, a kraljevao je godinu dana u Jeruzalemu.''

U drugoj knjizi Ljetopisa(22:2)
''Bile su mu cetrdeset i dvije godine kada se zakraljio a kraljevao je jednu godinu u Jeruzalemu.''

I tako se jedan tekst suprostavlja drugome, razlika je dvadeset godina. Drugi tekst je bez sumnje pogresan jer prema onome sto stoji u Drugoj knjizi Ljetopisa (21:20 i 22:1-2) njegov otac Joram je umro u cetrdesetoj godini zivota a Ahezija ga je nasljedio odmah poslije smrti, prema tome ako drugi tekst nije pogresan trebalo bi da Ahezija bude stariji od svog oca dvije godine, sto je nemoguce. Da je ovdje pisac pogrijesio potvrdjuju Adam ClaRK, Horn, Henry i Scott u svojim komentarima.

5-Neslaganje po pitanju starosti kralja Jojakina u vrijeme njegovog ustolicenja

u drugoj knjizi o Kraljevima (24:8-9)
''(8) Jojakinu je bilo 18 godina kad se zakraljio, i kraljevao je tri mjeseca u Jeruzalemu...(9) On je cinio sto je zlo u ocima Jahvinim''.

U drugoj knjizi Ljetopisa (36:9)
''Osam je godina bilo Jojakinu kad se zakraljio, a kraljevao je tri mjeseca i deset dana u Jeruzalemu, cinio je sto je zlo u Jahvinim ocima''.

Izmdju ova dva tekstaje razlika u 10 godina. Komentatori su objasnili da je greska posigurno u drugom tekstu jer je duzina njeove vlasti bila samo 3 mjeseca , zatim je odvden kao zarobljenik u Babilon i ostao zajedno sa svojim zenama u zatvoru. Suprotno je obicaju da osoba od 8 godina ima supruge i suprotno je zakonu da se kaze za nekog poput ovog djecaka ''... cinio je ono sto je zlo u Jahvinim ocima''.
Zbo toga ucenjak Adam Clark kaze ''Ovaj dio poslanice je iskrivljen''.


6-Neslaganje u broju onih koje je jednim udarcem koplja ubio jedan od Davudovih heroja

u druoj knjizi o Samuelu (23:8)
''...on je zavitlao svojim kopljem protiv osam stotina i pobio ih najedanput''.

U prvoj knjizi Ljetopisa(11:11)
''on je mahnuo svojim kopljem na tri stotine i pobi ih odjednom''.

Razlika u zbrajanju ubijenih u dva navedena teksta je 500. Adam Clark i dr Kennicott kazu '' u ovom oasosu postoje tri vlike greske''

7-neslaganje u broju ptica i stoke koja je uzeta u Nuhovu a.s. –Nojinu ladju

u knjizi Postanka(16:19-20)
''(19) a od svega sto je zivo – od svih bica- uvedi u korablju od svakoga po dvoje, da s tobom prezivi, i neka budu musko i zensko.(20) od ptica prema njihovim vrstama, od zivotinja prema njihovim vrstama i od svih stvorova sto po zemlji puze po njihovim vrstama . po dvoje od svega neka udje tebi da prezivi''.

U istoj knjizi(7:8-9)
(8) od cistih zivotinja i od zivotinja koje nisu ciste, od ptica, od svega sto zemljom puzi,(9) udje po dvoje – muzijak i zenka- u karablju sa Noom, kako je parovi, sve musko i zensko, kako je bog naredio Noi''.

U istoj knjizi(7:2-3)
''(2) uzmi sa sobom od svih cistih zivotinja po sedam parova, muzijaka i njeovu zenku, a od necistih po dvoje , muzijaka i zenku njegovu.(3) isto tako od ptica nebeskih po sedam parova- muzijaka i zenku- da im se sjeme sacuva na zemlji''.

Ovo su tri teksta jedne te iste knjige iz prvog i drugog se razumije da je Bog naredio Nuhu a.s.-Noji da ukrca u ladju od svih zivotinja ptica insekata po dvoje musko i zensko i razumije se da je to Nuh a.s. Noa uradio.
A iz treceg teksta se razumije da mu je bog naredio da uzme sedam parova samo od cistih zivotinja i cistih ptica, a sto se tice stoke koja nije cista od nje da uzme samo po dvoje musko i zensko.
U prvom i drugom tekstu se ne pominje broj 7 dok se rijec parovi spominje u sva tri teksta. U trecem tekstu je broj 2 (po dvije) rezervusan samo za neciste zivotinje, a broj sedam za ptice i ostale zivotinje sto se neslaze s prva dva teksta i sto predstavlja ogrovnu razliku.

no sikiriki
Posts: 191
Joined: 25/05/2004 15:38

#18

Post by no sikiriki » 25/05/2004 20:32

Gdje mogu naruciti ovu knjigu i na kojem jeziku????

MUNAFIK
Posts: 2635
Joined: 23/03/2004 00:04
Has thanked: 6 times
Been thanked: 85 times

#19

Post by MUNAFIK » 29/05/2004 00:31

no sikiriki wrote:Gdje mogu naruciti ovu knjigu i na kojem jeziku????
pogledaj po biblijotekama i nekim knjizarama koje prodaju vjersku literaturu knjigu svakako mozes nabaviti na bosanskom jeziku

User avatar
Bljuzgo
Posts: 97
Joined: 19/06/2003 00:00
Location: Mostar

#20 Re:

Post by Bljuzgo » 05/03/2012 19:08

ragib wrote:U ime Allaha,Milostivog,Samilosnog.

jedan dijelic iz knjige

Svecenici su u 18. i 19. stoljecu po blagoslovu Engleza u Indiji ulagali ogromne napore na pokrstavanju muslimana.Jedan od njihovih naijstaknutijih misionara je Dr.Fonder.Iznosio je lnoge neistine o Islamu,Kur'anu,Muhammedu (s.a.w.s.).Javno je izazivao islamske ucenjake na debatu.Rahmetullah mu je poslao devet pisama na koja je Dr.Folder odgovorio i u kojima su se dogovorili da vode medjusobni dijalog.Jedan od uslova koje je postavio Dr.Fonder je bio da Rahmetullah ne odustaje do kraja dijaloga,a Rahmetullah je uslovljavao da se rasprava vodi javno,pred masom svijeta.Takodjer je dogovoreno da tema disputacije budu sljedece tacke:
derogacija u vjerskim knjigama ,iskrivljavanje nebeskih knjiga,osobenost Isaa a.s. trojstvo,nadnaravni karakter Kur'ana i vjerovjesnicka misija Muhammeda (s.a.w.s.).Prvi dio rasprave se vodio 11 i 12 redzeba,1270.h.g./1857.g. i to bas na prve dvije teme,derogacija u vjerskim knjigama i iskrivljenje nebeskih knjiga.Tako je i bilo polemika je vodjena u gradu Ekberabadu,gradu poznatom po Tadz Mahalu.Prvi dan je prisustvovalo vise oko 500 naijstaknutijih gradjana Indije,medju kojima su bili muslimani,krscani,idolopoklonici,predstavnici Engleske kolonizatorske vlasti,vijna lica,veliki cinovnici,najpoznatiji misionari krscanstva,svecenici i novinari.Vijest se o disputaciji brzoprosirila te se skljedeceg dana na raspravisakupilo oko 1000 ljudi.Rahmetullah je uz Aallahovu pomoc jasno razotkrio lice i dijelo Dr.Fondera.Dokazao je da je o Islamu pisao bez znanja i zlonamjerno.Dr.Fonder je dijalogu javno priznao da u dva Zavijeta postoje iskrivljavanje,da su autori, nepaznjom ili namjerno,nacinili gresku na 40.000 mjesta.Englezi su na njega bili gnjevni,te je poraz pokusao umanjiti narednog dana.Medjutim Aallah je htio da istina dodje i do onih koji je nisu culi prethodnog dana.Pokusaj Fondera da dokaze da su grijeske bile samo na par mjesta je propao,a Rahmetullah je pojasnio da njegov cilj nije da utvrdi na koliko mjesta je njihova Knjiga iskrivljena,nego samo to da je ona iskrivljena pa makar samo na jednom mijestu.Posto se ne moze,posigurno,utvrditi koja su kontradiktorna mijesta iskrivljena,cijela knjiga postaje sumnjiva.Krajem drugog dana Folder je odlucio da prestane raspravu.Njegov nastavak je uslovio da Rahmetullah priznanjem da su dva Zavijeta originalni Bozije objave,jer je bio svjestan da se tekstovi knjiga koju sugovornik smatra iskrivljenom ne mogu uzeti kao dokaz u dijalogu.Zanemario je svoje vlastito priznanje njihove iskrivljenosti a trazi od Rahmetullaha da prizna njihovu ispravnost.Rahmetullah je shvatio da Fonder time zeli prekinuti dijalog i pobojao se da svijet ne pomisli da je on prekinuo dijalog,te je na kraju ustao i rekao:
"Ja dolazim u dogovoreno vrijeme,tacno nakon dva mijeseca,na dijalog s'Fonderom.I ne postoji razlog za moj nedolazak".Dr Fonder nije nista rekao a u dogovoreno vrijeme nije ni doso.Rasprava nije nastavljena jer Fonder napusta Indiju.Njegovi sunarodnici su ga prezreli jer im nije ispunio njihova ocekivanja.Otputovao je u Njemacku,zatim Austriju i Britaniju.Dobio je novi misionarski posao u Turskoj u kojoj je otputovao 1858 g. i tamo je predstavio sve dijaloge s'Rahmetullahom pogresno.Vijest o tome pogodila je sultana Abdul Aziza,koji ubzo spoznaje od turskih hadzija da se Rahmetullah nalazi u Meki.Pozvao ga je da nastavi dijamog s'Fonderom.Kada je Fonder to saznao pobijegao je iz Turske bojei se susreta s'Rahmetullahom.Sultan je trazio od Rahmetullaha da napise knjigu o toj raspravi i da iznese svoje misljenje o preostalim temama o kojima je trebalo da se vodi debata.Rahmetullah ju je poceo pisati krajem decembra,1863.g. a zavrsio ju je u junu 1864 g.Tako je ova knjiga"Izharul hakk" rezultat pomenute disputacije.
Nakon prevoda sulta,n je naredio da se knjiga prevede na devet stranih jezika od kojih su sljedeci:njemacki,francuski,engleski,turski,urdo,kedzratijje(jedan od Indijskih jezika)...
Fonder je treci u svijetu koji se ubraja u tu aktivnost u sirenju krcanstva u Indiji.Uposlednje vrijeme svog dijelovanja u Indiji je javno izazivao islamske ucenjake na dijalog,misleci da mu niko nije ravan.I dijalog se konacno desio a rezultat je ova knjiga"Izharul hakk".
Ko ima mogucnosti da je procita jako je interesantna,jer ova knjiga je otkrila istinu o knjigama dva Zavijeta.Ova knjiga je takodje ukazala na nistavnost dva vjerovanja :trojstva i bogolikosti Mesiha a.s. Utrvdjeno je da je Mesih,nesumnjivo,stvoreni covijek,Boziji rob i poslanik.
U ovoj knjizi su odgovori na sumnjicenja koja iznose mnogi misionari krscanstva i orijentalisti protiv Casnog Kur'ana i casnog vjerovjesnickog Sunneta.Postoje stvari koje kategoricki ukazuju na to da je Casni Kur'an govor Uzvisenog Allaha,kojeg je objavio Svome Poslaniku Muhammedu (s.a.w.s.),koji je najavljen u knjigama jevreja i krscana,i uprkos njihovim iskrivljavanjima,radosne vijesti koje se nalaze u njima nisu se nicim obistinile sem poslanstvom Muhammeda (s.a.w.s.),i kao da su one jasan tekst koji govori da je on iskreni vjerovjesnik i poslanik svijetovima.
Razumom obdareni covijece.Ostavi fanatizam i pristranost.Odaberi sebi vjeru kojom je Uzviseni Allah zadovoljan da bude vjera svih ljudi.A" jedina prava vjera je Islam"
Boze udalji nas od izopacenih vjerovanja.
Zahvalnost pripada Allahu Gospodaru svjetova.

U PDF Formatu OVDJE :)

User avatar
PRO testant
Posts: 1013
Joined: 22/10/2009 20:58
Location: preko puta Zgembine piljare

#21 Re: Trijumf istine

Post by PRO testant » 22/03/2012 19:32

Samo još jedno popularističko djelo.

Kada se pričalo po forumu o tim "starim" djelima i kada su se spominjali neki Kršćanski izvori, onda je to bilo zastarjelo.
A na sve te argumente u knjizi je več milion puta na ovom istom forumu dat odgovor.

Samo drugo pakovanje već viđene politike.

User avatar
PRO testant
Posts: 1013
Joined: 22/10/2009 20:58
Location: preko puta Zgembine piljare

#22 Re: Trijumf istine

Post by PRO testant » 22/03/2012 19:57

BAš čitah neke od stranica knjige.
Pa ovaj ne može ni imena da pogodi kako treba, a kamoli šta drugo.

User avatar
PRO testant
Posts: 1013
Joined: 22/10/2009 20:58
Location: preko puta Zgembine piljare

#23 Re: Trijumf istine

Post by PRO testant » 22/03/2012 19:59

Čuj majke ti, :-) , Hebrejska i Grgka "verzija" se razlikuju. :-) (na 16oj stranici) :sad: Tužno je ovo.

User avatar
PRO testant
Posts: 1013
Joined: 22/10/2009 20:58
Location: preko puta Zgembine piljare

#24 Re: Trijumf istine

Post by PRO testant » 22/03/2012 20:02

Pojavila se Protestantska "sekta"????

Stranica 18

User avatar
PRO testant
Posts: 1013
Joined: 22/10/2009 20:58
Location: preko puta Zgembine piljare

#25 Re: Trijumf istine

Post by PRO testant » 22/03/2012 20:08

Navodi, navodi i još navoda bez izvora i prateće dokumentacije.
Izjave, teze, i argumenti bez prateće podrške dokumenata i dokaza, se smatraju ... svugdje u svjetu ... apsolutno nevalidnim. Te se kao takvi i odbacuju.

Post Reply