Trcanje ubija

Sve o zdravlju...
aminchev2
Posts: 1791
Joined: 17/07/2007 16:08
Location: London, Engleska

Trcanje ubija

Post by aminchev2 » 29/08/2016 21:14

Vozdra raja
Pitanje

Pocela sam opet da trcim, ali sad kad predjem 3km, imam tolikve bolove u listovima, da ne mogu ni da stojim.
Ima li ko kakvu ideju kako to mogu sprijeciti, osim da nastavljam sa trcanjem?
Budu kao kamen.

Hvala!


NeenaSa
Posts: 1700
Joined: 25/04/2012 12:20

Re: Trcanje ubija

Post by NeenaSa » 29/08/2016 21:40

I naslov ubija :-)

Da nije off.

Nastavi trcati svakodnevno i neces imati bolove.

User avatar
Anestezija
Posts: 21902
Joined: 29/01/2010 04:59
Location: Sjever

Re: Trcanje ubija

Post by Anestezija » 29/08/2016 21:45

To ti je malo umor,prolazi kroz par dana,samo nastavi :)

User avatar
bubi_mama
Posts: 345
Joined: 26/12/2008 13:09

Re: Trcanje ubija

Post by bubi_mama » 29/08/2016 21:48

Meni kod takvih bolova pomogne Mg direkt. Mozda da probas dok se ne vratis u formu.

aminchev2
Posts: 1791
Joined: 17/07/2007 16:08
Location: London, Engleska

Re: Trcanje ubija

Post by aminchev2 » 29/08/2016 21:54

bubi_mama wrote:Meni kod takvih bolova pomogne Mg direkt. Mozda da probas dok se ne vratis u formu.
Hocu
Hvala
Mislila sam da ce banane pomoci, ali nista. Misa im.
:)

User avatar
bubi_mama
Posts: 345
Joined: 26/12/2008 13:09

Re: Trcanje ubija

Post by bubi_mama » 29/08/2016 21:57

aminchev2 wrote:
bubi_mama wrote:Meni kod takvih bolova pomogne Mg direkt. Mozda da probas dok se ne vratis u formu.
Hocu
Hvala
Mislila sam da ce banane pomoci, ali nista. Misa im.
:)
Ja sam cari mg otkrila u trudnoći :D
Nadam se da ce pomoci. Sretno :)

aminchev2
Posts: 1791
Joined: 17/07/2007 16:08
Location: London, Engleska

Re: Trcanje ubija

Post by aminchev2 » 30/08/2016 18:59

da vas obavjestim
uspijela sam stici na 4km u roku od 7 dana

Danas mi je kolegica isto listove pogledala, i budu kao celik

idemo dalje
Uskoro 5km!

User avatar
bubi_mama
Posts: 345
Joined: 26/12/2008 13:09

Re: Trcanje ubija

Post by bubi_mama » 30/08/2016 19:00

:thumbup:
aminchev2 wrote:da vas obavjestim
uspijela sam stici na 4km u roku od 7 dana

Danas mi je kolegica isto listove pogledala, i budu kao celik

idemo dalje
Uskoro 5km!

User avatar
Krokodajl
Posts: 7632
Joined: 27/01/2016 12:36

Re: Trcanje ubija

Post by Krokodajl » 30/08/2016 19:02

Nemoj trčat šta će ti to, što bi reko tetak iz večernje "što ću trčat, samo lopovi trče, nisam ništa ukro" :D :D :D

Šala mala, samo nastavi, aBd na 10-u da naguraš :thumbup:

User avatar
aurora313
Posts: 2032
Joined: 10/10/2010 12:47

Re: Trcanje ubija

Post by aurora313 » 30/08/2016 19:21

aminchev2 wrote:Vozdra raja
Pitanje

Pocela sam opet da trcim, ali sad kad predjem 3km, imam tolikve bolove u listovima, da ne mogu ni da stojim.
Ima li ko kakvu ideju kako to mogu sprijeciti, osim da nastavljam sa trcanjem?
Budu kao kamen.

Hvala!
Najprije, istezanje prije a zatim i nakon trčanja. To je osnov da se ne upale mišići listova.
Neko ti je prerporučio mangan. Ja bih dodao i kalij: jednu tabletu od 500 mg svaka tri dana. Mislim da je najjeftiniji onaj što ga pravi firma JGL a imaš ih u apoteci.

kB27
Posts: 780
Joined: 17/02/2016 17:46

Re: Trcanje ubija

Post by kB27 » 30/08/2016 19:39

@aurora313, prema mom znanju i ličnom iskustvu - istezanje prije trčanja nije preporučljivo, možeš se samo povrijediti. Zagrijavanje naravno obavezno, ali istezanje isključivo poslije trčanja. Također, istezanje 'u-po-trčanja' također treba izbjegavati iz istog razloga. :)

aminchev2
Posts: 1791
Joined: 17/07/2007 16:08
Location: London, Engleska

Re: Trcanje ubija

Post by aminchev2 » 30/08/2016 20:05

kB27 wrote:@aurora313, prema mom znanju i ličnom iskustvu - istezanje prije trčanja nije preporučljivo, možeš se samo povrijediti. Zagrijavanje naravno obavezno, ali istezanje isključivo poslije trčanja. Također, istezanje 'u-po-trčanja' također treba izbjegavati iz istog razloga. :)

Hm
ovo mi je novo - da ne se ne isteza tokom trcanja, jer toliko boli da moram stati da se istegnem

kB27
Posts: 780
Joined: 17/02/2016 17:46

Re: Trcanje ubija

Post by kB27 » 30/08/2016 20:24

aminchev2 wrote:
kB27 wrote:@aurora313, prema mom znanju i ličnom iskustvu - istezanje prije trčanja nije preporučljivo, možeš se samo povrijediti. Zagrijavanje naravno obavezno, ali istezanje isključivo poslije trčanja. Također, istezanje 'u-po-trčanja' također treba izbjegavati iz istog razloga. :)

Hm
ovo mi je novo - da ne se ne isteza tokom trcanja, jer toliko boli da moram stati da se istegnem
Istezanje obično ide nakon što završiš sve aktivnosti koje su bile naporne za taj mišić. Ako npr. želiš trčati 4km, a listovi te nakon 2km toliko bole da moraš stati da se istegneš - možda je bolje da neko vrijeme budeš na tih 2km dok se tijelo ne privikne na napor. Kasnije će se ta granica sama pomjeriti prema gore ukoliko budeš redovno trčala.

A za bolove u listovima može biti mnogo dodatnih razloga - neadekvatna obuća, neoptimalna tehnika trčanja, teška/tvrda podloga (asfalt), i slično. Ali da te ne tušim tim, zgadit će ti se trčanje. :mrgreen:

aminchev2
Posts: 1791
Joined: 17/07/2007 16:08
Location: London, Engleska

Re: Trcanje ubija

Post by aminchev2 » 30/08/2016 20:29

kB27 wrote:
aminchev2 wrote:
kB27 wrote:@aurora313, prema mom znanju i ličnom iskustvu - istezanje prije trčanja nije preporučljivo, možeš se samo povrijediti. Zagrijavanje naravno obavezno, ali istezanje isključivo poslije trčanja. Također, istezanje 'u-po-trčanja' također treba izbjegavati iz istog razloga. :)

Hm
ovo mi je novo - da ne se ne isteza tokom trcanja, jer toliko boli da moram stati da se istegnem
Istezanje obično ide nakon što završiš sve aktivnosti koje su bile naporne za taj mišić. Ako npr. želiš trčati 4km, a listovi te nakon 2km toliko bole da moraš stati da se istegneš - možda je bolje da neko vrijeme budeš na tih 2km dok se tijelo ne privikne na napor. Kasnije će se ta granica sama pomjeriti prema gore ukoliko budeš redovno trčala.

A za bolove u listovima može biti mnogo dodatnih razloga - neadekvatna obuća, neoptimalna tehnika trčanja, teška/tvrda podloga (asfalt), i slično. Ali da te ne tušim tim, zgadit će ti se trčanje. :mrgreen:
Ma nece. I onako vec mrzim trcanje
:)

A trcim na asfaltu. Fazon je, listovi bole, ali mogu dalje. Nisam tip koji brzo odustaje

User avatar
aurora313
Posts: 2032
Joined: 10/10/2010 12:47

Re: Trcanje ubija

Post by aurora313 » 30/08/2016 21:12

kB27 wrote:@aurora313, prema mom znanju i ličnom iskustvu - istezanje prije trčanja nije preporučljivo, možeš se samo povrijediti. Zagrijavanje naravno obavezno, ali istezanje isključivo poslije trčanja. Također, istezanje 'u-po-trčanja' također treba izbjegavati iz istog razloga. :)
Džoger sam 25 godina i to je moje vlastito iskustvo. Isto u teretani.
I nije mi jasno zašto je danas istezanje prije napora nepreporučljivo? To mora da je samo mišljenje nekolicine ali ne bih prihvatio da je generalno.
A nikada nisam imao problem sa bolovima na moj način.

kB27
Posts: 780
Joined: 17/02/2016 17:46

Re: Trcanje ubija

Post by kB27 » 30/08/2016 21:52

aurora313 wrote:
kB27 wrote:@aurora313, prema mom znanju i ličnom iskustvu - istezanje prije trčanja nije preporučljivo, možeš se samo povrijediti. Zagrijavanje naravno obavezno, ali istezanje isključivo poslije trčanja. Također, istezanje 'u-po-trčanja' također treba izbjegavati iz istog razloga. :)
Džoger sam 25 godina i to je moje vlastito iskustvo. Isto u teretani.
I nije mi jasno zašto je danas istezanje prije napora nepreporučljivo? To mora da je samo mišljenje nekolicine ali ne bih prihvatio da je generalno.
A nikada nisam imao problem sa bolovima na moj način.
Moguće, zato sam i rekao da je tako po mom mišljenju. Nisam 'školovan' na tom polju ali sam se jako aktivno bavio sportom oko 15 godina, a nakon toga poluaktivno trčanje/biciklizam. Mene su neki treneri tako učili pa sam uglavnom to slijedio, a kasnije nakon što sam se sam educirao na tom polju pronašao i potvrde da je to bilo ispravno.

Naravno, apsolutno ispravno u tome ne postoji, postoje oni koji slijede jedan ili drugi pristup. :) Zato sam na početku i naglasio da je to moje mišljenje.

User avatar
kr0 0ss
Posts: 408
Joined: 11/07/2016 20:15

Re: RE: Trcanje ubija

Post by kr0 0ss » 31/08/2016 23:33

aminchev2 wrote:Vozdra raja
Pitanje

Pocela sam opet da trcim, ali sad kad predjem 3km, imam tolikve bolove u listovima, da ne mogu ni da stojim.
Ima li ko kakvu ideju kako to mogu sprijeciti, osim da nastavljam sa trcanjem?
Budu kao kamen.

Hvala!
Tvoj problem je sasvim jasan :)
Koristiš pogrešne patike!!!

Provjeri kakva imaš stopala.
postoje tri tipa stopala. Ako ne koristiš patike prilagodjene tvom tipu onda ti se može javiti taj problem.

Drugo , moraš pravilno da trčiš :)

User avatar
mousstapha
Posts: 3913
Joined: 14/07/2008 03:13
Location: Stuttgart

Re: Trcanje ubija

Post by mousstapha » 31/08/2016 23:44

Ako prestaneš trčati bolovi će prestati. :idea:

convict
Posts: 1788
Joined: 10/02/2008 01:20

Re: Trcanje ubija

Post by convict » 01/09/2016 08:06

Mustafa je dao jedini razuman savjet. Pazi se ovih što kažu da će proći, jer neće.

Bolovi u listovima su tek početak, a sa povećanjem kilometraže i brzine dolaze upale potkoljenice, stres frakture, itb sindrom, napuknuća Ahilove tetive, problemi s koljenima, a nerijetko i aritmije. To će ti priznati svaki iskusan trkač. Samo pogledaj kako danas hodaju Islam Djugum ili Djuro Kodžo, sve će ti biti jasno.

User avatar
SmokingMan
Posts: 13733
Joined: 08/07/2012 18:11
Location: Hobby brought me to the solitude.

Re: Trcanje ubija

Post by SmokingMan » 02/09/2016 11:57

aminchev2 wrote:Vozdra raja
Pitanje

Pocela sam opet da trcim, ali sad kad predjem 3km, imam tolikve bolove u listovima, da ne mogu ni da stojim.
Ima li ko kakvu ideju kako to mogu sprijeciti, osim da nastavljam sa trcanjem?
Budu kao kamen.

Hvala!
Počela si,super,ali ne pretjeruj.Recimo ja nisam aktivno trčao 6 godina,a prije nego što sam ponovo krenuo svakodnevno sam upražnjavao brzo hodanje po nekih 7-8 Km,otprilike 2 mjeseca,dok mišići ponovo nisu postali dovoljno fleksibilni i idzržljivi.Prije svega ti savjetujem da ne pretjeruješ,radije trči 1 minutu,pa hodaj isto toliko,i ponavljaj taj proces u onoj mjeri u kojoj će se tvoje tijelo osjećati ne toliko umorno.Isto tako tijelu godi jedno tuširanje mlakom vodom nakon treninga.

Ne preskači zagrijavanje,nakon treninga,za početak preporučujem ti ugodno istezanje,Padahastasanu,poziciju iz joge koja će ti u dobroj mjeri opustiti mišiće i tetive ali i leđa.Oprezno,radi je kontrolisano i polako propadaj gornjim dijelom tijela prema stopalima,onoliko koliko možeš (hvatanje za potkoljenice je dobro za početnike,ali isto tako se,kada se tijelo privikne na ovu viježbu,vremenom možeš uhvatit za nožne prste.I zapamti,u ovoj viježbi ne smiješ savijati koljena),bez sile.Evo ti i videa,koji će ti pomoći.

Bit ću iskren joga mi je riješila problem sa lijevim koljenom i diskos hernijom.



Konzumiraj voće koje sadrži magneziji (Borovnica,smokva,DatulaMalina,Ananas),druga alternativa ti je kupovina magnezija u formi šumećih tableta,mada ja nisam zagovornik istih,ali bolje je ikakva korisna prevencija nego da se uvijaš od bolova i grčeva.ž

Free to ask. :D

kB27
Posts: 780
Joined: 17/02/2016 17:46

Re: Trcanje ubija

Post by kB27 » 02/09/2016 12:28

convict wrote:Mustafa je dao jedini razuman savjet. Pazi se ovih što kažu da će proći, jer neće.

Bolovi u listovima su tek početak, a sa povećanjem kilometraže i brzine dolaze upale potkoljenice, stres frakture, itb sindrom, napuknuća Ahilove tetive, problemi s koljenima, a nerijetko i aritmije. To će ti priznati svaki iskusan trkač. Samo pogledaj kako danas hodaju Islam Djugum ili Djuro Kodžo, sve će ti biti jasno.
Daj čovječe uozbilji se. Porediš djevojku koja je nedavno počela trčati iz hobija, želje da bude u formi, ili zbog čega već (nije važno, njena stvar) sa nekim ko je život posvetio trčanju, ko se tim u to vrijeme bavio na profesionalnom nivou. Nemoj trčat, nisi luda, sjedi po kafama neće te ništa boljeti. :)

mousstapha se, koliko sam ga ja 'upoznao' na forumu, zezao i napisao 'rješenje'.
kr0 0ss wrote: Tvoj problem je sasvim jasan :)
Koristiš pogrešne patike!!!

Provjeri kakva imaš stopala.
postoje tri tipa stopala. Ako ne koristiš patike prilagodjene tvom tipu onda ti se može javiti taj problem.

Drugo , moraš pravilno da trčiš :)
Ja do sada nikad nisam čuo da neko ima problem sa bolovima u listovima zbog neadekvatnih patika. Uglavnom problemi sa pronacijom vode do bolova u nekim tetivam/ligamentima, a ne i mišićima. Strada koljeno, Ahilova tetiva, počne se formirati petni trn, i slično. Čak suprotno, znam mnoge trkače koje su zaradili prve prave upale listova tek kad su počeli trčati u odgovarajućoj trkačkoj obući - blago podignuta peta, automatski trčiš više na prstima 'htio ne htio' i eto ga. :)

A za pravilno trčanje se slažem. :)

Nadzorna_ploca
Posts: 9192
Joined: 05/12/2013 16:06

Re: Trcanje ubija

Post by Nadzorna_ploca » 02/09/2016 14:35

Ubija ako ne znas. A i ako znas ubija, na isto dodje. :D

KIseljak12
Posts: 1366
Joined: 11/12/2012 16:14

Re: Trcanje ubija

Post by KIseljak12 » 02/09/2016 14:45

kB27 wrote:
convict wrote:Mustafa je dao jedini razuman savjet. Pazi se ovih što kažu da će proći, jer neće.

Bolovi u listovima su tek početak, a sa povećanjem kilometraže i brzine dolaze upale potkoljenice, stres frakture, itb sindrom, napuknuća Ahilove tetive, problemi s koljenima, a nerijetko i aritmije. To će ti priznati svaki iskusan trkač. Samo pogledaj kako danas hodaju Islam Djugum ili Djuro Kodžo, sve će ti biti jasno.
Daj čovječe uozbilji se. Porediš djevojku koja je nedavno počela trčati iz hobija, želje da bude u formi, ili zbog čega već (nije važno, njena stvar) sa nekim ko je život posvetio trčanju, ko se tim u to vrijeme bavio na profesionalnom nivou. Nemoj trčat, nisi luda, sjedi po kafama neće te ništa boljeti. :)

mousstapha se, koliko sam ga ja 'upoznao' na forumu, zezao i napisao 'rješenje'.
kr0 0ss wrote: Tvoj problem je sasvim jasan :)
Koristiš pogrešne patike!!!

Provjeri kakva imaš stopala.
postoje tri tipa stopala. Ako ne koristiš patike prilagodjene tvom tipu onda ti se može javiti taj problem.

Drugo , moraš pravilno da trčiš :)
Ja do sada nikad nisam čuo da neko ima problem sa bolovima u listovima zbog neadekvatnih patika. Uglavnom problemi sa pronacijom vode do bolova u nekim tetivam/ligamentima, a ne i mišićima. Strada koljeno, Ahilova tetiva, počne se formirati petni trn, i slično. Čak suprotno, znam mnoge trkače koje su zaradili prve prave upale listova tek kad su počeli trčati u odgovarajućoj trkačkoj obući - blago podignuta peta, automatski trčiš više na prstima 'htio ne htio' i eto ga. :)

A za pravilno trčanje se slažem. :)
Imam dus tabane i prema tome ekstremnu pronaciju. Cak i pri brzom hodanju u neadekvatnoj obuci me nakon 15ak minuta ufate shin splints (ne znam na nasem kako se kaze - https://en.wikipedia.org/wiki/Shin_splints ) sto znaci jaki bolovi u listovima (prednjoj unutrasnjoj strani), a ako samo malo proguglas vidices da su najcesce uzrokovani pronacijom/neadekvatnom obucom. Shin splints nisu jedini tip povrede listova, ali jesu najcesci.

Nadzorna_ploca
Posts: 9192
Joined: 05/12/2013 16:06

Re: Trcanje ubija

Post by Nadzorna_ploca » 02/09/2016 14:51

Trkacka potkoljenica, ali ne fasujes to bas lako..;)

kB27
Posts: 780
Joined: 17/02/2016 17:46

Re: Trcanje ubija

Post by kB27 » 02/09/2016 15:02

Da, i totalno drugi tip problema - to je praktički povreda koju u većini slučajeva nikad ne možeš izliječiti. Ovo što djevojka piše meni vuče na najobičniju upalu listova koju će dobiti svako ko se 'iznenada' počne baviti trčanjem a prije toga je imao jako veliku pauzu od ozbiljnijih fizičkih aktivnosti.

Mnogi ne znaju da tu uopće imaju mišić dok ne fasuju shin splints. :mrgreen:

Post Reply