Toyota Yaris - Iskustva

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

camac07
Posts: 13
Joined: 24/07/2007 14:31

Toyota Yaris - Iskustva

Post by camac07 » 25/07/2007 11:53

Zanima me da li iko od članova ovog foruma ima Yaris-a 1.0 i ako ima kakva su iskustva. O kvaliteti Toyote je manje-više sve rečeno. Uz Mazdu je najbolja zadnjih 6-7 godina i to nije sporno prema svim relevantnim testovima zadnjih godina jer ostalo je sve manje-više smješno. Mene više zanimaju detalji iz iskustva. Npr. koliko troši po gradu sa i bez klime. Koliko joj klima uništava "snagu" obzirom da je auto 1.0? Kolika je cijena servisa i kvalitet istog u Sarajevu? Treba da, ako Bog da, kupim auto i obzirom da se mogu pružiti oko 20 milja odlučio sam da uzmem novo auto i Toyota se naravno nameće kao prvi izbor. Pričekaću još pojavu nove Mazde 2 obzirom da bi cijenom, prema nekim najavama, trebala biti tu negdje sa Yaris-om. Smatram da je malo gradsko auto najbolji izbor za naše uslove jer cijela država nam dođe k'o gradska vožnja obzirom na kvalitet naših puteva. Nisam balavac i ne zanimaju me trke i bijesna auta. Ako Vam nije mrsko pisati, volio bi da čujem mišljenja, sugestije, iskustva itd.


quantum
Posts: 227
Joined: 12/10/2005 19:17

Post by quantum » 25/07/2007 12:14

Yaris 1.0 Terra - ma mrak autic. Imao sam priliku voziti ga po gradu a i na malo duze relacije (preko 1000 km). Mogu samo reci odlican! Terra je osnovna oprema koliko znam ali je za tu klasu vishe nego zadovoljavajuca - klima, el. prozori, CD...Ima lud displej, cifre izgledaju kao da su bar metar ispred tebe, ali citljivost je odlicna.
Auto se vrlo lako vozi, mjenjac je lagan, kocnice super.
Motor je vrlo stedljiv, sa laganom voznjom mislim da mozes proci ispod 6 l/100km po gradu (nisam mjerio).
Ubrzanja naravno nisu impresivna, ali to se i ne ocekuje. Na autoputu pruza vishe nego sto bi se pretpostavilo i moze nategnuti do 160 km/h.
Prednja sjedista su solidna, aali zadnja su me zaista iznenadila! Toliko mjesta nema ni u autima za dva broja vecim. Mjesta za koljena koliko hoces.
Gepek je mozda i najslabija tacka, dovoljan za manju torbu i laptop.

Da imam prostora za manevrisanje vrlo rado bih uzeo Yarisa, ali bih ipak uzeo jaci motor sa kojim Yaris zasigurno postaje sasvim ozbiljno auto, sposobno i za lagodna duza putovanja.

camac07
Posts: 13
Joined: 24/07/2007 14:31

Post by camac07 » 25/07/2007 12:31

Drago mi je što imaš pozitivno mišljenje. Istina, Terra je osnovna oprema, ali nema ono što si nabrojao već to ima Terra + koja je negdje oko 21500 KM. Kad se doplati za metalik boju dođe oko 22000 KM. Motori 1.3 su već skuplji a i potršnja bi bila veća tako da onda to ne bi bilo to. U svakom slučaju hvala na odgovoru. Ja se jesam informisao o njoj po časopisima, web-u itd. ali ništa ne može zamjeniti komentar ljudi koji su vozili ovo auto. Nadam se da će se neko javiti koje imao prilike da koristi i servis. Kako su meni rekli u Toyoti servis je svakih 15000 KM i košta oko 200-250 KM što i nije strašno.

howyesno
Posts: 291
Joined: 20/12/2006 18:55
Location: Sarajevo

Post by howyesno » 25/07/2007 16:58

nisam imao priliku voziti yarisa ali sam vozio prilican broj japanaca i svakim sam odusevljen, tako vjerujem da ces i sa yarisom biti na pravom putu.

Sto se tice motora mislim da ti i nece biti neka razlika u potrosnji izmedju 1.0 i 1.3 motora, 1.0 je naravno slab pa mu vise i treba da povuce za razliku od 1.3 a posto si vec rekao da nisi neki trkac mislim da bi ti vise i odgovarao 1.3?

u svakom slucaju SRETNO!

JD
Posts: 1558
Joined: 11/12/2003 00:00
Location: Sarajevo

Post by JD » 25/07/2007 23:51

Yaris je premal, a kosta dosta. Ne ulazim u kvalitet, to je neosporno, Toyota je u vrhu po kvaliteti, ali za nase uslove to je skupa igracka, Yaris sa solidnom opremom izadje 25 hiljada, sto je za tu klasu previse.

User avatar
gospodar kuglastih munja
Posts: 1053
Joined: 08/07/2007 22:26

Post by gospodar kuglastih munja » 26/07/2007 00:30

Vozio sam 6 g. Toyota Yaris Verso. To je onaj malo veci, prostraniji model. Sta da kazem, prezadovoljan sam! . Napravio sam 167000km, bez da znam kako masina izgleda, bez i jednog kvara, ni najmanjeg. Potrosnja mu je bila cc.6l. a a ko ga vozis malo opreznije na otvorenom, padne ispod 5l. Fenomenalno.Toplo preporucujem svima. To je auto srednje-nize klase, ali vrlo zahvalno. Vjerujem da je i takav mladji brat, obicni Yaris !

Ali bih isto tako htio napomenuti nesto drugo. Na skorasnjem testu auta te klase, najvece ocjene je dobila Skoda 1,2L. U obzir su uzeti svi parametri i dobila je najvecu ocjenu. Danas nije "sramota " voziti Skodu jer je to izvrsno auto. Moram napomenuti i to da tvornicka deklaracija o potrosnji nije uvijek tacna, varira, pretezno u minus, a da je jedino kod Skode bila u +. Znaci trosila je manje od deklarisanog, sa dobrih 80 KSu motoru.

ado-šampion
Posts: 6006
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

Post by ado-šampion » 26/07/2007 01:11

JD wrote:Yaris je premal, a kosta dosta. Ne ulazim u kvalitet, to je neosporno, Toyota je u vrhu po kvaliteti, ali za nase uslove to je skupa igracka, Yaris sa solidnom opremom izadje 25 hiljada, sto je za tu klasu previse.


Pa dobro sad, sva auta te klase su poskupila, Punto s dobrom opremom isto dođe oko 25 hiljada, P 207 oko 27 itd. A ovaj Yaris Terra+ je po meni jako poštena ponuda, košta 21659 KM a oprema sadrži klimu, daljinsko centralno, električna stakla, CD, putni kompjuter, 2 zračna jastuka, ABS, EBS, BAS, servo, itd. Za tu klasu ima sve što treba da budemo realni, još metalik lak i izađe 22000. Šteta samo što jači motor ne dolazi s ovim paketom opreme.

Ja sam nedavno probao Toyotu Avensis i oduševio sam se, definitivno opravdava svaki fening od 41000 maraka koliko košta.

P.S.: Toyota BiH je za Yaris čak otvorila i poserbnu stranicu: http://www.yaris.ba

User avatar
Neelix
Posts: 11865
Joined: 15/12/2006 14:08
Location: Ostani uz mene, i puni mi redenik
Contact:

Post by Neelix » 26/07/2007 08:35

nisam vozio, ali zbog kontrolne table koja se ne nalazi iza volana nego sa strane na sredini auta :? nemam zelje ni da probam. ne ulazim u ostale karakteristike, ali taj dizajnerski potez mi je u najmanju ruku...glup, da se blago izrazim :roll:

RPM
Posts: 1028
Joined: 11/01/2004 00:00

Post by RPM » 26/07/2007 11:19

Nisi rekao za sto ti treba auto, ako putujes na dalje destinacije, ako ti ne treba prtljag, ako s tobom uvijek neko putuje, ako zelis biti siguran na cesti, onda zaboravi ne Yarisa vec sva vozila te klase ... gradsko auto je gradsko, istina kod nas ceste i nisu za razvijanje brzine ali je snaga itekako potrebna, jer realno kad vas je cetvero pa krenes recimo uz Karaulu pa trebas preteci slepera za kojim se vuces pola sata onda se sjetis motorica 998 Ks, njegovih performansi, tockica kao u japanera i na kraju onih 25 000 tisuca KaeM koje si spisko ... i suza iz oka krenu ... :).

Puno bolji izbor ti je Auris pogotovo sada s atraktivnom cijenom ... ili ako bas hoces gradski hyundai Accent 1.4 CRDI po toj cijeni, ekonomicniji, jaci, prostraniji ... ali.

Wolfheart
Posts: 246
Joined: 27/04/2004 15:57
Location: Rajvosa

Post by Wolfheart » 26/07/2007 11:22

nemoj puno razmisljati...odlican, kvalitetan i lijep autic i odlican izbor za grad !! uzmi ako hoces malo jaci motor i opremu i bices prezadovoljan.

cijenu ne treba gledati jer ja bi prije kupio ovu malu Toyotu nego novog Brava ili nedobog novu Fabiu.

JD
Posts: 1558
Joined: 11/12/2003 00:00
Location: Sarajevo

Post by JD » 26/07/2007 11:50

ado-šampion wrote:
JD wrote:Yaris je premal, a kosta dosta. Ne ulazim u kvalitet, to je neosporno, Toyota je u vrhu po kvaliteti, ali za nase uslove to je skupa igracka, Yaris sa solidnom opremom izadje 25 hiljada, sto je za tu klasu previse.


Pa dobro sad, sva auta te klase su poskupila, Punto s dobrom opremom isto dođe oko 25 hiljada, P 207 oko 27 itd. A ovaj Yaris Terra+ je po meni jako poštena ponuda, košta 21659 KM a oprema sadrži klimu, daljinsko centralno, električna stakla, CD, putni kompjuter, 2 zračna jastuka, ABS, EBS, BAS, servo, itd. Za tu klasu ima sve što treba da budemo realni, još metalik lak i izađe 22000. Šteta samo što jači motor ne dolazi s ovim paketom opreme.


izvini ali Yaris je klasa ispod 207, Punta, Corse, Clia itd. to mozes vidjeti cim sjednes u auto, tj po dimenzijama auta. zato i kazem da je poskupa, zato sto kosta ko klasa vise.

a recimo mozes kupiti Fiestu za 21.500 sa vise opreme i jacim motorom nego taj Yaris od 25.000.

camac07
Posts: 13
Joined: 24/07/2007 14:31

Post by camac07 » 26/07/2007 12:10

Istina je to za novu Fiestu i uopšte nije skupa. Gledao sam ja i nju, ali je problem u tome što ja Fordu (i ne samo Fordu nego i mnogim drugim proizvođačima) ne vjerujem kao Toyoti.
Auris je super, ali preskup za mene. Yaris 1.3 dođe oko 26000 što mi je takođe puno. Nažalost, Fiat, Reno i Pežo (bez obzira na cijenu) su zaista odron na svim ozbiljnijim testovima. Zanima me dugogodišnja gradska vožnja bez sekiracije što mi, bojim se, ovi gore nabrojani teško da mogu pružiti.
Kad bi bilo po sviđanju, prostoru i ostalom ja dalje od Scenic-a (i to starog, a ne "guzlo") ne bih dalje tražio. Međutim, to je auto staro 5-6 godina, prešlo ko zna koliko i sumnjive je Reno kvalitete. Reno godinama priča da će poboljšati kvalitet, a dešava se suprotno. Neki dan sam čitao izjavu njihovog direktora kad kaže: Moramo povećati kvalitet jer želimo biti k'o Toyota. I ko sad da kupi Reno ili Fiat koji je još gori kad se svi oni Toyotom zaklinju. Ukratko, treba mi gradsko auto kao prevozno sredstvo bez sekiracije, a do Neuma, Mostara ili Tuzle (par puta u godini) dokotrljače se svako.

User avatar
Neelix
Posts: 11865
Joined: 15/12/2006 14:08
Location: Ostani uz mene, i puni mi redenik
Contact:

Post by Neelix » 26/07/2007 13:34

evo jarane

http://www.autonet.hr/default.aspx?id=2720

Image

sretno sa kupovinom :D

ella_sa
Posts: 167
Joined: 01/11/2006 14:11

Post by ella_sa » 26/07/2007 13:55

Ja vozim yaris 1.3 Luna... i prezadovoljna sam, za godinu sam presla oko 25 000, bila na redovnom servisu i to je to..
Brz je i pouzdan sto mi je najvaznije jer sam cesto na putu, lagan auto "jezdi" bukvalno..
Kontrolna tabla je stvar ukusa, mene odusevljava jer je jako pregledna i po meni dizajnersku super uradjena. (super sto suvozac ne moze vidjeti brzinu, hehe, meni bi mama imala nervni slom ), sad mi je neobicno voziti svaki drugi auto..
Mana, gepek nije bas prevelik, a grijesi svako ko misli da je iznutra malo i neudobno auto, naprotiv... Iskreno prednost toyoti ispred svih automobila.. osim bmw :-)

camac07
Posts: 13
Joined: 24/07/2007 14:31

Post by camac07 » 26/07/2007 14:07

Koliko si platila taj redovni servis?

ella_sa
Posts: 167
Joined: 01/11/2006 14:11

Post by ella_sa » 26/07/2007 14:16

Propustila sam detalj..leasing :-). Ne znam gdje si konkretno gledao moje auto je iz Afa racinga tel 033 436 142. Super su i ljubazni ljudi, mislim da se momak u servisu zove Almir.

User avatar
Citizen-X
Posts: 1533
Joined: 27/04/2007 13:42
Location: Niodaklevci, BlackField - Nidjezemska

Post by Citizen-X » 26/07/2007 14:34

Neko ti je gore vec opisao iskustva sa Toyotom... Reno, Pezo 207 i slicno se kupuju srcem a pametni slusaju iskustva strucnjaka, novinara testova i ako hoces prodaje - Toyota je najprodavanija marka na svijetu... Sto? Odgovor znas... Garancije i slicno. Kvaliteta. Itd itd... Neko rece da je to auto nesigurno... Mislim da je pogotovo na razini Toyotine kvalitete smijesno pricati o sigurnosti s obzirom da Toyota Yaris cini mi se ima 4 ili 5 zvjezdica sigurnosti... Ako ti je do sigurnosti kupis Volvo... Ako racunas na to da ces se zavalit u sleper...Ha ja...Glupost...

I to sa snagom motora... Bitno je da te motor slusa nije ti bitno da ide 250km/h, ili koliko ide do 100tke - sasvim nebulozne statistike...Ici ce sasvim solidno i sa 1.0 motorom a najljepse ce ti bit u slajboku....

Da imam para da imam dobar posao - Toyota bi bila u uzem izboru - bilo koja... Zasto ne reklamirati ono sto je dobro... Pozdrav!

ado-šampion
Posts: 6006
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

Post by ado-šampion » 26/07/2007 15:46

JD wrote:
ado-šampion wrote:
JD wrote:Yaris je premal, a kosta dosta. Ne ulazim u kvalitet, to je neosporno, Toyota je u vrhu po kvaliteti, ali za nase uslove to je skupa igracka, Yaris sa solidnom opremom izadje 25 hiljada, sto je za tu klasu previse.


Pa dobro sad, sva auta te klase su poskupila, Punto s dobrom opremom isto dođe oko 25 hiljada, P 207 oko 27 itd. A ovaj Yaris Terra+ je po meni jako poštena ponuda, košta 21659 KM a oprema sadrži klimu, daljinsko centralno, električna stakla, CD, putni kompjuter, 2 zračna jastuka, ABS, EBS, BAS, servo, itd. Za tu klasu ima sve što treba da budemo realni, još metalik lak i izađe 22000. Šteta samo što jači motor ne dolazi s ovim paketom opreme.


izvini ali Yaris je klasa ispod 207, Punta, Corse, Clia itd. to mozes vidjeti cim sjednes u auto, tj po dimenzijama auta. zato i kazem da je poskupa, zato sto kosta ko klasa vise.

a recimo mozes kupiti Fiestu za 21.500 sa vise opreme i jacim motorom nego taj Yaris od 25.000.


Nije tačno ovo, Yaris je u istoj klasi kao i svi nabrojani. I prethodni Yaris je bio 20-30 cm kraći od ostalih auta u klasi, ali je i najvisočiji (kao i ovaj aktuelni) pa je zato imao podjednako prostora kao recimo usporedivi Punto.

RPM wrote:Nisi rekao za sto ti treba auto, ako putujes na dalje destinacije, ako ti ne treba prtljag, ako s tobom uvijek neko putuje, ako zelis biti siguran na cesti, onda zaboravi ne Yarisa vec sva vozila te klase ... gradsko auto je gradsko, istina kod nas ceste i nisu za razvijanje brzine ali je snaga itekako potrebna, jer realno kad vas je cetvero pa krenes recimo uz Karaulu pa trebas preteci slepera za kojim se vuces pola sata onda se sjetis motorica 998 Ks, njegovih performansi, tockica kao u japanera i na kraju onih 25 000 tisuca KaeM koje si spisko ... i suza iz oka krenu ... :).

Puno bolji izbor ti je Auris pogotovo sada s atraktivnom cijenom ... ili ako bas hoces gradski hyundai Accent 1.4 CRDI po toj cijeni, ekonomicniji, jaci, prostraniji ... ali.


Ovo ja cijelo vrijeme pričam, al kome ćeš ti reći... Ja sam upravo putovao sa svojim autom (1.5, 90 KS, 1065 kg), 5 osoba u autu, pun gepek između ostalog sa šatorom za 5 ljudi u Budvu i jedva da nije patnja, svako malo riskantije preticanje trebam ubacit u treću, ali opet većinu preticanja obavim četvrtom. Imam osjećaj da mi je auto 15 KS slabije da bih fakat izgubio živce do Budve. Tako ako ćeš po gradu Yaris 1.0 je dosta, ali ako ćeš na more s njim bez 90 KS (1.3) nema hajra.

User avatar
Better Man
Posts: 13558
Joined: 01/10/2006 20:10

Post by Better Man » 26/07/2007 23:36

camac07 wrote:Istina je to za novu Fiestu i uopšte nije skupa. Gledao sam ja i nju, ali je problem u tome što ja Fordu (i ne samo Fordu nego i mnogim drugim proizvođačima) ne vjerujem kao Toyoti.
Auris je super, ali preskup za mene. Yaris 1.3 dođe oko 26000 što mi je takođe puno. Nažalost, Fiat, Reno i Pežo (bez obzira na cijenu) su zaista odron na svim ozbiljnijim testovima. Zanima me dugogodišnja gradska vožnja bez sekiracije što mi, bojim se, ovi gore nabrojani teško da mogu pružiti.
Kad bi bilo po sviđanju, prostoru i ostalom ja dalje od Scenic-a (i to starog, a ne "guzlo") ne bih dalje tražio. Međutim, to je auto staro 5-6 godina, prešlo ko zna koliko i sumnjive je Reno kvalitete. Reno godinama priča da će poboljšati kvalitet, a dešava se suprotno. Neki dan sam čitao izjavu njihovog direktora kad kaže: Moramo povećati kvalitet jer želimo biti k'o Toyota. I ko sad da kupi Reno ili Fiat koji je još gori kad se svi oni Toyotom zaklinju. Ukratko, treba mi gradsko auto kao prevozno sredstvo bez sekiracije, a do Neuma, Mostara ili Tuzle (par puta u godini) dokotrljače se svako.


Ne lupetaj za Renault i Peugoet da su odron na svim ozbiljnijim testovima! Novi Clio je dobio 5 zvjezdica za sigurnost, kao što je dobila i Toyota Yaris! Imam prijatelja koji vozi Clia 2 2002 godište, za ovih 5 godina nikad nije imao problema niti bilo kakav kvar. Sav trošak koji je imao su redovni servisi! Isto tako drugi prijatelj mi vozi Peugoet 307 2001 godište i za ovih 6 godina nikad nije imao ni najmanji kvar. Što se tiće Toyote Yaris, ako si se odlučio za nju sigurno se nečeš pokajati, jer je auto odlične kvalitete i odličnog dizajna!" Ne bi bilo loše što ti neki savjetuju da uzmeš snažniji motor od 1,0, jer kad već uzimaš novo auto uzmi kako treba i nek ima svi bitnu opremu, jer to što češ uštedjeti 1000 KM time što uzimaš motor 1,0 umjesto 1,3 (ne znam da li Toyota Yaris ima motor 1,2) je ništa u odnosu koliko češ dobiti i imati prednosti sa jačim motorom.

User avatar
beco
Posts: 2312
Joined: 25/08/2004 14:22

Post by beco » 26/07/2007 23:51

A sto ovde ima predrosuda. Toyota je najveci proizvodac te je najkvalitetnija, sto neko ne kaze da je ta ista toyora prosle godine imala ssta , je li to neko kaze, o da opoziv vozil. Sto neko kaze da je auto preskupo, dizajn izvini meni je djetinjast, posebno mi se ozada ne svida. Ja za cejnu od 22 000km sam dobio motor koji ima 75 kojna 4 vise zracna jastuka, metalik i klimu, mnogo veci prtljaznik i dizajn i ako je stvar ukusa ipak je ozbiljniji a ne djetinjast. A sad sto se tice pouzdanosti pogledaj test adaca, 2006 clio je imao 3.6 kvarova, manje od yarisa.

camac07
Posts: 13
Joined: 24/07/2007 14:31

Post by camac07 » 27/07/2007 00:12

Da je razlika milja ne bi ja razmišljo sekunde već je razlika 4-5 milja između motora 1.0 i 1.3
Priča o sigurnosti nema puno veze, to je malo drugačija tema. Evo nije mi mrsko napisaću ti ocjene proizvođača na uzorku od 186 modela automobila od 24 proizvođača i na sedam miliona tehničkih pregleda (2001-2007). Izvor je AutoBild.
Rezultati za 2007. godinu mada i na svim prethodnim godinama Renault je pri samom dnu.

1. Mazda 4.86
2. Toyota 4.71
3. Honda 4.57
4. Suzuki 4.33
5. Nissan 4.29
6. Chevrolet 4.25
7. Audi 4.17
Mercedes 4.17
Mitsubishi 4.17
Volvo 4.17
11. Hyundai 4.14
Opel 4.14
Škoda 4.14
Smart 4.14

A sad odronaši, a ujedno kod nas i najpopularniji što je najžalosnije:
15. BMW 3.00
16. VW 2.71
17. Citroen 2.67
Seat 2.67
19. Ford 2.57
20. Kia 2.33
21. Alfa Romeo 2.17
22. Renault 2.14
23. Fiat 2.00
Peugeot 2.00


Test je obuhvatao slijedeće kategorije:

1. Anketa izvršena na vozačima u smislu kako oni ocjenjuju kvalitet svog vozila
2. Naknadni pozivi u servis na doradu/popravke
3. Tehnički pregledi
4. Test izdržljivosti (u što kraćemo roku prevesti 100.000 Km)
5. Pisma čitalaca
6. Garancija / pružanje usluga


Ako te baš Renault zanima evo i poretka njegovih modela na tehničkom pregledu:
nakon tri godine: 56. Megane, 62. Twingo, 88. Clio, 90. Scenic, 97. Kangoo, 101. Espace, 107. Laguna

Od petogodišnjaka opet je najbolji Megane na 45. mjestu dok su ostali opet pali nisko skroz.
Zaključak: Svaki peti reno je imao ozbiljnih manjkavosti. Slabosti su im: prednja osovina, preveliki zazor, gubljenje ulja (neki ih odmah zapale da se ne brukaju), svjetla, kočnice. Na kraju je rečeno: U pouzdanosti i obradi Francuzi nikako da se pomaknu smjesta. Kad će nešto konačno poduzeti po pitanju kvalitete?

Samo usporedbe radi evo ti za Toyotu
Trogodišnjaci:
14. Yaris, 15. Corolla, 17. RAV 4, 22. Avensis
Petogodišnjaci:
4. RAV 4, 10. Yaris, 14. Avensis, 29. Corolla
U zaključku stoji da hrđa i gubljenje ulja nisu njihove teme

Mislim da je svaki komentar suvišan.

camac07
Posts: 13
Joined: 24/07/2007 14:31

Post by camac07 » 27/07/2007 00:30

beco wrote:A sto ovde ima predrosuda. Toyota je najveci proizvodac te je najkvalitetnija, sto neko ne kaze da je ta ista toyora prosle godine imala ssta , je li to neko kaze, o da opoziv vozil. Sto neko kaze da je auto preskupo, dizajn izvini meni je djetinjast, posebno mi se ozada ne svida. Ja za cejnu od 22 000km sam dobio motor koji ima 75 kojna 4 vise zracna jastuka, metalik i klimu, mnogo veci prtljaznik i dizajn i ako je stvar ukusa ipak je ozbiljniji a ne djetinjast. A sad sto se tice pouzdanosti pogledaj test adaca, 2006 clio je imao 3.6 kvarova, manje od yarisa.


Kad već spominješ ADAC da ti odgovorim. ADAC-ovi rezultati više nisu relevantni i uzimaju se sa rezervom. A znaš zašto? Zato što mnogi proizvođači (posebice Renault) imaju svoje mobilne ekipe tako da umjesto "žutih anđela", proizvođačev servisni auto juri u pomoć onome koje ostao na cesti. Dakako, to poslije manjka u statističkom prikazu. Osim toga, ADAC-ove brojke imaju još jednu mahanu. Spominju samo one koji zaista imaju nezgodu. Ostale gnjavaže i pritužbe koje ne uzrokuju ostanak na cesti - premda bi možda mogle itekako govoriti o pouzdanosti vozila - ne uzimaju se u obzir. Zbog ovoga je AutoBild i odlučio da ne koristi rezultate ADAC-a već su izvršili svoje istraživanje po kriterijima koje sam naveo u prethodnom postu.

User avatar
gospodar kuglastih munja
Posts: 1053
Joined: 08/07/2007 22:26

Post by gospodar kuglastih munja » 27/07/2007 00:54

Mozda ce izgledati smijesno, ali danasnja gradska auta male klase , su suprotnost onome za sta su namjenjena. Znam sta pisem, zato sto sam to iskusio.
Prije svega treba uzeti u obzir grad i standard puteva , cesta u gradu, gdje je predvidjena max brzina od 50 KM/t. Mozda su samo siroke ceste, glavne avenije u nekom visem standardu, ali sve ostale su doslovice dzombaste, sa puno zakrpa, malih uleguca i drugih vratolomija da vise lice otvorenom terenu, poljskom putu, s jedinom razlikom sto su asfaltirane. Hocu kazati da na 10 KM gradske voznje dozivis vise malih udaraca , nego na autoputu duzine 1000 KM. Danasnja tehnologija je otisla vrlo daleko, tako da proizvodjaci djelova znaju tacno koliko ce koji dio trajati, do konacnog zamora materijala. Sve u svemu, auta su radjena na principu 8 g trajanja, kasnije ga mozes sutirati, vozis ragu. Malo gradsko auto, vec 3-4 g. pokazuje vidljive znakove rasteresenosti, neutegnutosti, sitnog zveckanja, uprao zbog gradske voznje, gdje i strada najvise. To sam iskusio na dva auta. Oba su bila DOBRO rastersena vec u 5 g. I zato sam odlucio da za grad kupim terensko auto. I nisam se nimalo pokajao. Ako slijedite logiku svaticete da je za grad bolje terensko auto , nego mnogoreklamirana i standardizovana "gradska auta". To je ustvari samo trik proizvodjaca, jer znaju da ce auto biti stragano u gradu za max 8g. Prvog malog terenca Toyota RAV sa troje vrata, sam vozio skoro 6 g. i prodao ga ( slagao sam da je bio samo na dugim relacijama... :D ), jer niko nije moga vidjeti ista da visi , da zvecka, da je rasterseno. Hem sam se udobno i sigurno vozio, hem sam ga dobro prodao u dobrom stanju. Sad vozim starijeg brata sa 4 vrata i nemam primjedbi.
Zapamtite da gradska voznja trga i ostecuje auto i zato treba imati terensko auto u gradu. Jest da kosta , ali se na kraju isplati.
Najjeftinije rjesenje.LADA i rukaj po gradu. Nadzivjece svako gradsko auto najmanje dva puta.

User avatar
olovka
Posts: 23
Joined: 23/01/2007 17:05

Post by olovka » 27/07/2007 01:12

sto se slatko ismija vasim pricama o Toyot-i.......
hehehehhehehehehehhehe

User avatar
beco
Posts: 2312
Joined: 25/08/2004 14:22

Post by beco » 27/07/2007 09:43

Ne slazem se oko tvoje price oko adaca camac07. Tacno je da neki proizvodaci imaju vlastitu pomoc na cesti, ali ne mozes me ubjediti da ta sluzba moze biti toliko jaka da se broj kvarova na svim vozilima renoa smanji za 90%. Znas koliki bi to logisticki zadatak bio. A znas zasto nij reno trenutno medu prvim po kvaliteti jer se uzima statistika od nekoliko godina, tako ti je clio imao 2001 55 kvarova na 1000 vozila sto jest lose a 2006 3,5, sredja vrijednost je jos uvijek velika, dok tvoja ljubljena yaris je od pocetka imala 10 kvarova, sto je palo na nekih 5 kvarova, pa sa ti trazi srednje vrijednosti. Kvaliteta reno je vrlo porasla pogledaj svaki model od lagune clija kangua, koji su od 2001 bili medu najgorim po kvarovima od 2003 pocinju da se popravljaju, a sada su po kvarovima jednaki toyoti. A sto mi ne odgovori kad je toyota tako dobra, sto je prosle godine vrsila opoziv vozila?Kako s moglo desiti Nisanu da mora povuc iz USA preko 150 000 vozila, ili VV da povuce 300 000 pasata, to su sve marke koje kod su cjenjene po kvaliteti?

Post Reply