Tihic i RS

Stranke, političari... Recite i Vi svoje mišljenje!
Post Reply
silence_is_sexy
Posts: 508
Joined: 01/10/2002 00:00
Location: Sarajevo

Tihic i RS

Post by silence_is_sexy » 10/07/2006 07:53

Prije par dana, potpuno u sjenci price o svjetskom prvenstvu i nekim drugim "everyday" temama, provuce se kroz dnevnik kratka, nikad kraca, vijest o povlacenju inicijative pred vrhovnim sudom bih o preispitivanju ustavnosti naziva republika srpska, a koju je hrabro (predizborno) podnio p.p.bih. sulejman tihic (tihi).

nevjerovatna je licemjernost ljudi koj sjede na "vrhu" drzave, a jos je fascinantnija inertnost medija i pasivnost ljudi koji sve to skupa gledaju, sute i trpe...

za razliku od tihiceve impotentne "inicijative", cetnicki sin, boris paravac je bar do kraja insistirao na svojoj prici pred ustavnim sudom o neustavnosti tuzbe za genocid koju je bih podigla protiv (majke) srbije. na srecu, ustavni sud je odbacio ovo bokijevo brabonjanje...


novel
Posts: 1071
Joined: 21/03/2006 10:24
Location: PM
Contact:

Post by novel » 10/07/2006 12:40

Covjek se malo zahebao, sta's :oops: mozda bio u prititom stanju, sada ispravio gresku i vjerovatno iz Srebrenici sa dzenaze da objasni zasto mu vise ne smeta naziv RS :-)

User avatar
Mahalac
Posts: 2752
Joined: 19/11/2002 00:00
Location: Anarhija all over...

Post by Mahalac » 10/07/2006 12:45

Mislim da se radi o ne/nadleznosti vrhovnog suda BH da raspravlja o ustavu BH tj ustavom odredjenih imena~Dejtonskog sporazuma.

Stoga i njegovo shvatanje i povlacenje svog zahtjeva...


Mozda neko ima druge informacije?

silence_is_sexy
Posts: 508
Joined: 01/10/2002 00:00
Location: Sarajevo

Post by silence_is_sexy » 10/07/2006 13:02

nije frka u samoj cinjenici da je neko skontao da ustavni sud jeste/nije nadlezan... uostalom, kao predsjednik drzave koji u sastavu svog mnogoclanog savjetodavnog kabineta ima gomilu pravnih eksperata (koji uredno primaju plate za svoj ne/rad) koji bi ako nista drugo trebali znati nadleznosti sudova... al' to na stranu...

problem je sto se na sva vrata objavljuje inicijativa (sve skupa sa naslovnicama dnevnih novina, mnogo prostora u informativnim emisijama), a njen krah se jedva spomene... malo nepazljivijem gledaocu dnevnika bi to svakako promaklo...

predizborna kampanja je u punom jeku... sa svim malim i velikim smicalicama, podlostima i ostalim neprimjerenim radnjama... :x

User avatar
Mahalac
Posts: 2752
Joined: 19/11/2002 00:00
Location: Anarhija all over...

Post by Mahalac » 10/07/2006 13:04

svaka pije vode, ali ocigledno narod jos nije zedan :roll:

novel
Posts: 1071
Joined: 21/03/2006 10:24
Location: PM
Contact:

Post by novel » 10/07/2006 14:08

Ustav Bosne i Hercegovine (kao Aneks 4 Općeg okvirnog sporazuma za mir u Bosni i Hercegovini), koji je stupio na snagu 14. decembra 1995. godine, osigurava ustavnopravne okvire za ustrojstvo i funkcioniranje Ustavnog suda na potpuno novim političkim i pravnim temeljima u odnosu na prethodni period.

U prvom redu, Ustav Bosne i Hercegovine u Preambuli detaljno navodi osnovne normativne principe, kao što su poštovanje ljudskog dostojanstva, slobode i jednakosti; mir, pravdu, toleranciju i pomirenje, te demokratske organe vlasti i pravične procedure kao najbolje sredstvo za stvaranje miroljubivih odnosa unutar pluralističkog društva. Zatim, član II. Ustava ne samo da sadrži najširi katalog ljudskih prava i osnovnih sloboda, već proglašava Evropsku konvenciju za zaštitu ljudskih prava i osnovnih sloboda direktno primjenjivom u Bosni i Hercegovini. Štaviše, Konvencija ima prioritet nad svim ostalim zakonima.

Institucija Ustavnog suda je utemeljena članom VI Ustava, kojim se osim nadležnosti uređuju i organizaciono ustrojstvo i procedure, te konačnost i obaveznost odluka. Definirajući normativne preduvjete za ulazak u demokratski politički sistem i modificirajući unutrašnju strukturu države, Ustav je na ovaj način inovirao ustavni položaj Ustavnog suda i učinio ga kompatibilnim sa standardima ustavnog sudstva – istovremeno i kao nezavisnog čuvara ustava i kao institucionalnog garanta za zaštitu ljudskih prava i sloboda ustanovljenih ne samo katalogom u članu II Ustava, već i instrumentima Aneksa I Ustava Bosne i Hercegovine.


Općenito govoreći, nadležnosti Ustavnog suda su definirane u čl. VI/3. i IV/3. Ustava. U okviru osnovne zadaće – podržavanja Ustava Bosne i Hercegovine, po ovim ustavnim odredbama radi se o pet vidova nadležnosti, što u krajnjem znači i diferencirane postupke, kao i specificirane odluke zavisno od vrste nadležnosti i prirode sporova.

U osnovi diferenciranje ovih nadležnosti se zasniva na činjenici u kojoj mjeri Ustavni sud, pored klasičnog zadatka koji se odnosi na zaštitu ustavnosti, ostvaruje u pojedinim vrstama sporova i neposredniju vezu sa sudskom odnosno zakonodavnom vlašću.


kontrola ustavnosti


(Član VI/3. tač. a) Ustava)

Sporovi koji se odnose na sukob nadležnosti

Ustavni sud ima isključivu nadležnost odlučivanja o svim sporovima koji proisteknu iz Ustava između dva entiteta, ili između Bosne i Hercegovine i jednog ili oba entiteta, ili između institucija Bosne i Hercegovine. U suštini, Sud ovdje odlučuje o pozitivnim ili negativnim sukobima nadležnosti, kao i o bilo kojim drugim sporovima koji se mogu pojaviti u odnosima između državnih i entitetskih struktura vlasti odnosno institucija Bosne i Hercegovine.
Ocjena ustavnosti zakona

Ustavni sud ima nadležnost da odluči je li bilo koja odredba ustava ili zakona jednog entiteta u skladu sa Ustavom Bosne i Hercegovine.

Iako Ustav eksplicitno govori samo o "odredbama zakona entiteta", slijedeći generalni zadatak Suda da podržava Ustav Bosne i Hercegovine, ovim se od ocjene ustavnosti ne isključuju i zakoni Bosne i Hercegovine.

Kao specijalni slučaj podržavanja Ustava, Sud je također nadležan da ispita je li odluka entiteta da uspostavi specijalni paralelni odnos sa susjednom državom u skladu sa ovim ustavom, uključujući i odredbe koje se odnose na suverenitet i teritorijalni integritet Bosne i Hercegovine.

Pokretanje sporova

U oba iznesena slučaja, prema Ustavu, sporove može pokrenuti samo određen krug ovlaštenih pokretača: član Predsjedništva Bosne i Hercegovine, predsjedavajući Vijeća ministara, predsjedavajući ili njegov zamjenik bilo kojeg doma Parlamentarne skupštine, jedna četvrtina članova/delegata bilo kojeg doma Parlamentarne skupštine, ili jedna četvrtina članova bilo kojeg doma zakonodavnog organa jednog entiteta


Član VI/3. tač. b) Ustava)

Apelaciona jurisdikcija Ustavnog suda je ustanovljena ustavnom odredbom po kojoj Sud "ima apelacionu nadležnost za pitanja iz Ustava koja se pojave na osnovu presude bilo kojeg suda u Bosni i Hercegovini".

Ovo znači da Ustavni sud predstavlja najvišu sudsku instancu u odnosu na redovne sudove, čime se potvrđuje njegova uloga u smislu posebnog institucionalnog garanta zaštite prava i sloboda ustanovljenih Ustavom.

(Član IV/3. tač. f) Ustava)

Nadležnost Ustavnog suda u slučaju "blokade" Doma naroda Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine o pitanju vitalnog interesa predstavlja po mnogo čemu atipičan vid aktivnosti ustavnosudske instance, jer se praktično na ovaj način uspostavlja "bliski kontakt" između "ustavnosudske" i "zakonodavne" vlasti.
Ovdje Ustavni sud rješava spor u kojem je predložena odluka Parlamentarne skupštine, po mišljenju većine delegata jednog od konstitutivnih naroda, destruktivna za vitalni nacionalni interes, a pri tome su u Domu naroda iscrpljena sva "parlamentarna sredstva" za rješavanja ovog pitanja.
:oops: ........i ihica i ovakav sud :oops:
http://www.ustavnisud.ba/

pilotbabo
Posts: 7
Joined: 04/12/2005 22:13

Re: Tihic i RS

Post by pilotbabo » 10/07/2006 16:37

silence_is_sexy wrote:za razliku od tihiceve impotentne "inicijative", cetnicki sin, boris paravac je bar do kraja insistirao na svojoj prici pred ustavnim sudom o neustavnosti tuzbe za genocid koju je bih podigla protiv (majke) srbije. na srecu, ustavni sud je odbacio ovo bokijevo brabonjanje...


"U predmetu broj U-19/05, pokrenutom po zahtjevu Borislava Paravca, člana Predsjedništva Bosne i Hercegovine, za rješavanje spora između Bosne i Hercegovine i entiteta Republike Srpske a povodom tužbe Bosne i Hercegovine protiv tadašnje Savezne Republike Jugoslavije pred Međunarodnim sudom pravde u Hagu zbog kršenja Konvencije o sprječavanju i kažnjavanju zločina genocida, Ustavni sud je održao preliminarnu raspravu i odlučio da odbije zahtjev za održavanje javne rasprave jer smatra da nije potrebno neposredno raspraviti pitanja značajna za donošenje odluke. Ustavni sud će nastaviti rad po ovom predmetu u skladu sa pravilima ovog suda, nakon pribavljanja potrebne dokumentacije od Predsjedništva Bosne i Hercegovine od podnošenja tužbe."

http://www.ccbh.ba/bos/press/index.php? ... 3&pkat=125

clan2
Posts: 123
Joined: 14/06/2006 02:19

Post by clan2 » 10/07/2006 17:37

REPUBLIKA BOSNA I HERCEGOVINA

10. juli 2006.

ONLINE GLASNIK NACIONALNOG KONGRESA REPUBLIKE BiH

br. 410 http://republic-bosnia-herzegovina.com/ ... p?paged=18


1. TIHIC NAS PRIPREMA ZA SVOJU KONACNU VELEIZDAJU !

Pise: Amar Delic, Nacionalni kongres Republike BiH


SARAJEVO, 09.07.2006. Prema pisanju današnjeg Avaza, Tihic Sulejman je povukao svoj zahtjev za preispitivanjem uskladjenosti naziva RS sa evropskim konvencijama o ljudskim pravima. Kao razlog on navodi kako je mislio da postoji opasnost da mu zahtjev bude – odbijen, jer je Ustavni sud BiH navodno po Tihicu "zauzeo stanovište da ne može ocjenjivati usaglašenost Ustava BiH s evropskim konvencijama".

Osim što niko ne može unaprijed znati kakva ce biti odluka jednog suda, Tihic još i otvoreno LAŽE! Naime, prema Web stranici Ustavnog suda BiH (http://www.ustavnisud.ba/bos/article.ph ... 4&pkat=165): "Clan II Daytonskog Aneksa 4 (tzv. Ustav) ne samo da sadrži najširi katalog ljudskih prava i osnovnih sloboda, vec PROGLAŠAVA EVROPSKU KONVENCIJU ZA ZAŠTITU LJUDSKIH PRAVA I OSNOVNIH SLOBODA DIREKTNO PRIMJENJIVOM U BOSNI I HERCEGOVINI. ŠTAVIŠE, KONVENCIJA IMA PRIORITET NAD SVIM OSTALIM ZAKONIMA".

Motive nedosljednosti u svojim postupcima (prvo podnese zahtjev, pa ga onda povuce) rasvijetlio je u drugom dijelu svoje izjave – izmedju redova nam najavljujuci svoju skorašnju namjeru DA POVUCE TUŽBU. U istom razgovoru za novine naime on samouvjereno kaže da "neki medjunarodni centri vrše pritisak na odustajanje od Tužbe i ocigledno je da su to pokušali u Haagu, ali kada nisu uspjeli krenuli su preko Ustavnog suda BiH gdje imamo strance."

Tihic ovako pokušava sa sebe sprati svaku odgovornost za buduce miniranje Tužbe, jer ce za to navodno biti "odgovorni (sudije) stranci". On kao organ vlasti bice dužan poštivati odluke Ustavnog suda BiH BEZ OBZIRA NA NJEGOVO JAVNO PROTIVLJENJE. A svi znamo kako se on javno i dugo zalagao protiv nedavnih tzv. ustavnih promjena, ali kad je trebalo ustao je svim glasom (i srcem) ZA te promjene koje bi oznacile smrt hiljadugosišnje drzave Bosne i Hercegovine!

Ništa manje od sudija-stranaca medjutim ne treba se bojati ni domacih sudija, kao npr. Palavricke - CLANA PREDSJEDNIŠTVA SDA kojeg je Tihiceva stranka na cirkusantski nacin (izabrala je Komisija na celu koje je bila LJEKAR po struci i federalna zastupnica SDA Amila Alikadic) nedavno ustolicila za sudiju Ustavnog suda BiH, a ispred mnogih vrsnih BH eksperata ustavnog prava.

Ustavni sud BiH (http://www.ustavnisud.ba) je NELEGALNA institucija koja se skriva iza sjaja i šarenila nakindjurenih angloamerickih sudijskih uniformi i veleljepno uredjenih prostorija koje je Washington opremio sve samim luksuzom ukljucujuci i skupocjeni kožni namještaj. Zašto nelegalan? Na njihovoj Web stranici nalazi se tzv. "Ustav" koji oni po službenoj dužnosti brane. Medjutim, radi se o NEZVANICNOM PRIJEVODU ANEKSA 4 NIKAD RATIFICIRANOG INTERNACIONALNOG UGOVORA (http://www.ustavnisud.ba/bos/p_stream.php?kat=83). U dnu uvodne preambule kako se vidi na istom linku LAŽNO se navodi da su taj "Ustav utvrdili narodi i gradjani BiH", što je cista laž pošto NIJEDAN narodni parlament BiH nikada nije usvojio Anex 4 (Daytonski Ustav) niti je i jedan BH parlament ratificirao Daytonski ugovor, tj. skup svih 12 njegovih aneksa.
Tako umjesto da brane JEDINI LEGALNI TJ. RATIFICIRANI USTAV REPUBLIKE Bosne i Hercegovine, ova grupica pravnika izuzetno sumnjivih moralnih i profesionalnih kvaliteta namjerava odlucivati o Tužbi REPUBLIKE BiH protiv stranih zemalja, iako za to NIJE NADLEŽNA kako je Tihic vec pojasnio (ali iz svojih NEpatriotskih motiva). Radi se u potpunosti o POLITICKOM SUDU iza kog ne stoji volja gradana BiH nego iskljucivo volja i novac STRANIH VLADA SUPOTPISNICA JEDNOG PROPALOG INTERNACIONALNOG UGOVORA. Prema jedinom važecem Ustavu, onom REPUBLIKE BiH, NIJEDAN GRAÐANIN BOSNE I HERCEGOVINE NEMA PRAVO POVINOVATI SE ODLUKAMA NELEGALNOG SAMOZVANOG USTAVNOG SUDA BIH.

Koliki je licemjer taj cetnik Suleiman Tihic najbolje nam pokazuje to da dok sprema izdaju Tuzbe on ide medju Srebrenicane i MARSIRA SA NJIMA ZADNJE KILOMETRE DO POTOCARA. TAKO SE PRETVARA DA JE NJIHOV SABORAC DOK IM IZA LEDJA UZIMA JEDINU PRAVDU KOJU IMAJU, TUZBU ZA GENOCID REPUBLIKE BiH PROTIV NJIHOVIH UBICA.

Medjutim, ako se Bosnjaci mire cak i sa izdajom Tuzbe za genocid, i nemaju problema sa izdajnikom, bez obzira sto su mnogi izgubili sve, od imovine, do djece, onda nisu ni zasluzili da zive kao ljudi. Onda Potocari, Srebrenica, Bijeljina, Banja Luka, Srbinje itd. itd i zasluzuju da budu "srpski" gradovi. Ako se Bosnjaci, ukljucujuci i clanstvo SDA, ne suprotstave Tihicevoj izdaji, onda je ovo kraj Bosne i Hercegovine. Ako je neka utjeha, to je kraj i SDA stranke, i Tihiceve karijere. Medjutim, Srpski rodoljubi su uvijke bili u stanju zrtvovati sebe za dobrobit srpske drzave, u ovom slucaju Republike Srspke.

zavrzlama
Posts: 9133
Joined: 15/01/2006 18:35
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Post by zavrzlama » 10/07/2006 17:50

@clan2

Ne dizi tenzije bez potrebe jer nema mjesta tome...tvrdis ustavni sud BIH je nelegalan,a kad je proglasio odluku o konstutivnosti svih naroda i donio odluku da se simbolii himna u entitetima zamijene jer nisu legalni onda je sud ok....

Tihic jest hijena ...samo ne zavisi BIH od njega i njegove stranke...a to sto ustavni sud nece da razmatra Tihicev zahtjev u vezi imena manjeg entiteta je logicno ne moze se u isto vrijeme rijesiti vise vaznih stvari jer protivnici uspostave drzave BIH se moraju spustat na zemlju korak po korak sto se i radi u BIH zadnjih 11 godina....cekaj dok se kostunjavi vrati iz Amerike bice neke stvari jasnije :D

kurblina
Posts: 36
Joined: 06/07/2006 18:00

Post by kurblina » 10/07/2006 18:54

Budimo realni i posteni;ko moze Srbiji oteti Kosovo a da se to ne odrazi na druge drzave.Ako MZ misli tako kaznjavati Srbiju zbog Miloseviceve vlladavine onda joj smrde noge a najvise dusa.Mamicu im jebem ljigavu pa mogli su oni zakociti Milosevica u startu da su htjeli.

Dadose mu oreol mirotvorca na balkanu pa ga onda strpase u bajbok.Kao da oni nisu mogli kazati Milosevicu u brk;mi kao Medjunarodna zajednica priznajemo granice Badinterove komisije i ako pokusas da napadnes bilo koju novu drzavu bices sprijecen u startu.Dakle jasno i glasno.

Oni mogu oteti Kosovo silom ali dok god Srbija dobrovoljno ne potpise i ne prizna Albancima nezavisnost od toga nema nista.

zavrzlama
Posts: 9133
Joined: 15/01/2006 18:35
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Post by zavrzlama » 10/07/2006 19:17

kurblina wrote:Budimo realni i posteni;ko moze Srbiji oteti Kosovo a da se to ne odrazi na druge drzave.Ako MZ misli tako kaznjavati Srbiju zbog Miloseviceve vlladavine onda joj smrde noge a najvise dusa.Mamicu im jebem ljigavu pa mogli su oni zakociti Milosevica u startu da su htjeli.

Dadose mu oreol mirotvorca na balkanu pa ga onda strpase u bajbok.Kao da oni nisu mogli kazati Milosevicu u brk;mi kao Medjunarodna zajednica priznajemo granice Badinterove komisije i ako pokusas da napadnes bilo koju novu drzavu bices sprijecen u startu.Dakle jasno i glasno.

Oni mogu oteti Kosovo silom ali dok god Srbija dobrovoljno ne potpise i ne prizna Albancima nezavisnost od toga nema nista.




U realnom i pravednom svijetu je tako kao sto pises samo se danas postuje zakon jaceg i sile.

Recimo nikad nisam cuo da je neki politicar iz Srbije spomenuo da ce srbi trazit drzavu u Hrvatskoj ako kosovo dobije nezavisnost,sto ce reci hrvati su jaki i imaju silu i silom se nemoze to ostvarit,nego uvijek spominju BIH u nekom kontekstu ako ovo ili ono...ono kao BIH i oni koji je hoce nisu jaki i nemaju silu...to je poenta svega...

clan2
Posts: 123
Joined: 14/06/2006 02:19

Post by clan2 » 10/07/2006 19:18

Tako umjesto da brane JEDINI LEGALNI TJ. RATIFICIRANI USTAV REPUBLIKE Bosne i Hercegovine, ova grupica pravnika izuzetno sumnjivih moralnih i profesionalnih kvaliteta namjerava odlucivati o Tužbi REPUBLIKE BiH protiv stranih zemalja, iako za to NIJE NADLEŽNA kako je Tihic vec pojasnio (ali iz svojih NEpatriotskih motiva). Radi se u potpunosti o POLITICKOM SUDU iza kog ne stoji volja gradana BiH nego iskljucivo volja i novac STRANIH VLADA SUPOTPISNICA JEDNOG PROPALOG INTERNACIONALNOG UGOVORA. Prema jedinom važecem Ustavu, onom REPUBLIKE BiH, NIJEDAN GRAÐANIN BOSNE I HERCEGOVINE NEMA PRAVO POVINOVATI SE ODLUKAMA NELEGALNOG SAMOZVANOG USTAVNOG SUDA BIH.

zavrzlama dragi, ti mora da si "preskocio ovaj gornji pasus kad si citao prethodni post! zar ti nije poznata stara floskula "jedan mali korak naprijed - a pet velikih nazad" ! to je ucinak ovoga nazovi " Ustavnog Suda"!
a sto se dohvacas kostunjavog, pa zar ti mislis da ce njemu neko "natrljati nos" u Washingtonu ?? Pa dragi moj, mi svi (kao sto sam ja ucinio) smo trebali pisati protestna pisma protiv Bushove odluke da "ugosti" kostunjavog! Zato jarane, sto kostunjavi nije nista drugo do nastavak dobro poznate igre iz Srbije!! Postoji ne mali broj dokaza o ulozi i izjavama kostunjavog od 1992 do danas!!
On ce ti biti u Washingtonu primljen ko kod kuce! Velika je stvar sto vi , ne shvatate jacinu srpskog (pro-cetnickog) lobija u Americi! Vama Americki Senat daje Rezoluciju koja treba da pokaze da pored Bushove trenutne Administracije, (na koju srpsko-cetnicki lobi ima jak uticaj) postoje snage u tijelima upravljanja SAD-a koje osudjuju cetnicki fashizam i podrzavaju Gradjansku Republiku Bosnu i Hercegovinu, sa JEDNAKIM PRAVIMA ZA SVE, a ne DAYTONSKOG ETNO-APARTHAID SYSTEMA koji je nastao na Genocidu!!
Tvoj sistem "cekaj pa cemo vidjeti" , ne pije vode ! Ukoliko ti legalizujes i ove nastupajuce izbore, cetnicki monstrum ce dobiti jos jedan snazan temelj, a koji ce Mile Dodik znati iskoristiti ! On ce cijelom svijetu pokazati da su Muslimani, iliti Bosnjaci, sastavni dio njegove drzave ( asto ih ima tek 5%, to nije njegov problem - i medjeda su stavili pod zastitu drzave, kad su ga skoro istrijebili) ! A tvoje negiranje i lazno negiranje nekih stranih diplomata o nemogucnosti referenduma rs-a, jarane ne pije vode ! Legalizujes li danas ponovo cetnike - nema vise tvoje sanse za "nekih sledecih 10 godina"! Referendum je neminovan! U slozenoj drzavi, svako ima pravo na samoopredjeljenje!!
Zato , zavrzlama, sve Patriotske snage, trebaju raditi prvo na raskrinkavanju IZDAJNIKA TIHICA i njegovu propast na sledecim izborima!! Ako se vec izbori moraju provesti - iskoristimo ih za fundamentalne promjene na politickoj sceni! Mozda ces ti reci, "lahko je namisljati" , al jarane, najvece svjetske revolucije su zapocinjale kao IDEJA !!! Zato , ne posustajmo u borbi za DOSTOJANSTVO I PRAVO GRADJANA BOSNE I HERCEGOVINE DA ZIVE NA SVAKOJ STOPI SVOJE DRZAVE !!!

zavrzlama
Posts: 9133
Joined: 15/01/2006 18:35
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Post by zavrzlama » 10/07/2006 19:31

@clan2

Sve je totako samo treba pojednostaviti stvari.

BIH i Bosnjaci/muslimani u njoj su naslabiji faktor u filmu zvani raspad Jugoslavije.Sve promasaje Srpske/hrvatske politike se zeli nadomjestiti na tlu BIH ,sva podkusurivanja izmedu te dvije zemlje je preslo preko leda Bosanaca i Hercegovaca koji su stali da brane ideju BIH.

Sve ostalo je suplja za mene..i znam da ce BIH biti koliko to MZ bude htjela i koliko prilike u susjedstvu(demokratizacija i ekonomsko stanje) budu dozvoljavale.

kurblina
Posts: 36
Joined: 06/07/2006 18:00

Post by kurblina » 11/07/2006 02:55

Piše: Ramo KOLAR ([email protected])
10/07/06

Brigo moja pređi na drugoga

Zagrijava se bosanski kotao za lonac koji će provreti početkom oktobra. To je vrijeme za koje se na ovijem stranama dade dobro zabaviti, sit isplakati i ljudski zabrinuti.

Bosna je šegamaherima bogata.

Što domaćinima, što njihovim dostima.

Kad čuješ sjajnog Van der Lindena i masu odgovornih ljudi u Parlamentu Vijeća Europe, koji će u svojoj Rezoluciji kazati da je to ozbiljna institucija što brine o blizu po milijarde ljudi i njihovoj budućnosti, doista se uozbiljiš. Shvatiš da ni tebe malog nisu zaboravili. Napišu ti da si važan. Al da moraš biti odgovoran. Tako što ćeš se o svojoj kući brinuti. A oni će ti pomoći da i do drugih kuća dođeš, pa s domaćinima komšijski živiš i interesno radiš. Tako je danas uređen svijet. Globalno.

Kad govoriš teoretski. Na praktično polje stupiš li, ne ide baš sve po zacrtanoj ideji. Je li tim gore po ideju, pitao bi Hegel. Ne znam, no teško mi ulazi u glavu da američki ambasador Meklhejni ne shvaća Rezoluciju Vijeća Europe, onu koja govori o mirnoj Bosni. Za njega je, siguran sam, američki ustav vrhovni zakon te toliko moćne zemlje. Što nama ne bi dozvolio isto. Veliki ustav za malu zemlju. Golem zakon za svakog malog čovjeka. S kojim će građanin u zabiti planinskoj, kao i onaj u glavnom gradu, svakom gradiću, varoši i mahali, biti slobodan i imati ista prava, iste mogućnosti da bude stvaralačka ličnost, odgovoran građanin i najveće blago ove nam jedine Zemlje.

Rezolucija, objasnio je Meklhejni, neće “promijeniti stanje” nego će to učiniti pregovori “svih važnih faktora! Ko to, o čemu i zašto pregovara? Za to je potrebno (najmanje) dvoje suprotstavljenih. Dvije države najprostije rečeno i misleći modernim političkim rječnikom. Beli da pregovaraju dva blentiteta o jednoj novoj državi kojoj bi, ako hoće i koliko hoće, darivali svoga suvereniteta. Van der Linden pak kaže jok. U Europu ide i može samo i isključivo Bosna i Hercegovina. Jedna jedina. A o njenom unutarnjem ustroju neka se r a z - g o v a r a. Da bi to uopće bilo moguće, valja imati ustav. Dejtonski mirovni papir nije dovoljan da bi država ličila iole na ono što Europa traži.

Da ne bi ostao usamljen, namah se pobrine i britanski ambasador u Sarajevu. Ama kakva rezolucija, kakve trice, tumači. To je nako kazo Parlament VE. Miješajući se u “unutarnje stvari”, dodaje kako će se propali ustavni amandmani oživjeti i namah usvojiti, čim u oktobru sjedne nova vlast. Pitanje je jedno jedino: kako gospodin ambasador to znade tri mjeseca unaprijed? Vidovit bit će.

I onda ti eto, standardno, rekao bih tradicionalno, Sulejmana Tihića. Ko biber po pilavu. I njemu se sviđa dejtonska zemlja. Gdje Dodik, uz asistenciju provjerenog prijatelja Bosne, aha, ruskog ministra Lavrova, podržava otcjepljenje po Bosne u korist Srbije. Te je povukao amandman pred Ustavnim sudom kojim je tražio ukidanje imena republika srpska! Veli, pravno je negdje zabrljo. Može se razumjeti: postat još jednom predsjednik podrazumijeva take kerefeke. A Rezolucija, konta Tihić, stvar je Van Lindena...

Šegamahera je puna Bosna, rekoh. No ovo i nije tako šegali. Zakulisane igranke dale su rezultate. Pa su najveći protivnici podjele BiH preko tzv. ustavnih promjena ekspres tureni na federalne liste. Izbrisani s državnih. Tako da će tamo u oktobru za britansku verziju Bosne glasati neki drugi. Koji će znati cijeniti uvažene doste. I njihovo mišljenje da je mirna Bosna, jedino mrtva, pardon, podijeljena Bosna.

S druge pak strane, gdje god kakav sastanak, a milion ih je heftično, strani ti faktor priča kako nas državice unutar BiH, pojedoše. Smanjite troškove administracije viču već, efikasnost na djelo, dižite ekonomiju na jedinstvenom tržištu, političare natjerajte da odgovara građanima (sic!). Slaže li se ovo s gornjim konstatacijama? Jok. Ali da postoji planirani haos, teško je negirati.

Nema one duboke istine da ako ti neko dokaže da si riječju ili djelom u krivu, namah se i rado promijeniš. Ima one gdje je ustrajavanje u samozavaravanju i neznanju beskrajno štetno. Što je u Bosni i oko nje masovna pojava.

Zato trajni mir, prosperitet držim, pa i sreću, može postići onaj, aurelijevski kazano, koji ne brine o postupcima i riječima susjeda i komšija, već nastoji sam djelati pravedno i dobro.


Isla bi Bosna brze ali nedaju ovi.

clan2
Posts: 123
Joined: 14/06/2006 02:19

Post by clan2 » 11/07/2006 06:27

evo "zavrzlama", da se nadovezem na raniju diskusiju, ovo je iz tvojih "lokalnih" novina - DANI !!
E samo mi ti reci, kako je Dodik "dobar" sa engleskim (naucio u zaseoku kod Lopara) pa je sposoban da "sam" angazuje Americku Advokatsku firmu !! (il mozda ipak postoji SCU ??)a

Dodikova kampanja



Capitol Links LLC iz Washingtona za 7.000 dolara mjesečno "gura" referendum o otcjepljenju!?

U prošlom broju Dana objavljeno je da je premijer RS-a Milorad Dodik angažirao američku firmu Capitol Links LLC iz Washingtona za savjetovanje u oblasti javnih događaja na području SAD-a. Osim što će to manji bh. entitet debelo platiti, za šta nema nikakvog zakonskog uporišta, po Bosnu i Hercegovinu to će imati sasvim druge konotacije i posljedice.

Šta je Capitol Links LLC? Riječ je o privatnoj firmi iz SAD-a, koja glavne urede ima u Washingtonu, Sacramentu (California), a pomoćne u Bruxellesu, Londonu i Dublinu, i koja nudi strateška lobiranja, promoviranja političara, nevladinih organizacija i poslovnih ljudi. Osim toga, specijalnost su joj i izborne kampanje, te zaštita interesa vlada koje ih angažiraju, lobiranja prilikom izmjena zakona i ustava, organizacija referenduma i sl. Vrše i promociju svojih klijenata kod svjetskih lidera. Kompanija ima pristup širokoj političkoj mreži koja klijentima omogućava direktan kontakt i interakciju sa onima koji donose važne odluke.

Capitol Links LLC je učestvovala u političkim kampanjama na pet kontinenata, između ostalog i na Balkanu, pa i u BiH, ali samo na području Republike Srpske.

Ako se ima u vidu da ovakve firme svakodnevno nadziru i planiraju političke kampanje, savjetuju pri kreiranju anketa i promotivnih poruka, zatim omogućavaju medijsko pozicioniranje, animiraju i identificiraju ključne glasače, onda nije teško prepoznati namjeru Milorada Dodika. On, zapravo, nastavlja raniji angažman lobista Capitol Linksa, a da to u BiH (osim Dana) niko nije ni zapazio, a kamoli reagirao. Naravno, najvažniji cilj je osmišljavanje referenduma o otcjepljenju i dobijanje podrške tamo gdje je to najvažnije. Izbori su za to izvanredna prilika i treba ih, ne štedeći pare, naravno poreskih obveznika, dobiti.

Garancija za to su lobisti Capitol Linksa LLC, u prevodu veza sa Kongresom - Capitol Hill. Jedan od najjačih lobista Capitol Linksa svakako je Gregory Minjack sa 25-togodišnjim iskustvom u međunarodnim političkim kampanjama, a u SAD na federalnom nivou (Kongres, Senat, Bijela kuća). I što je posebno važno za slučaj Dodik, i sa iskustvom u Republici Srpskoj i Srbiji. Za Europu, uz njega je zadužen i Michael Arno, veteran u ovoj oblasti sa više od pet stotina američkih i svjetskih političkih kampanja. Učestvovao je u svim republikanskim predsjedničkim kampanjama od 1980. godine i vodio kampanju za referendum u Irskoj. Radio je kampanje i za Bushovog brata Jeba, te guvernera Schwarzeneggera. A Dodik sve to može da plati, na račun Vlade RS-a, odnosno njenih poreznih obveznika. Bosni i Hercegovini neće biti ni kusura. (M.D.)



clan2
Posts: 123
Joined: 14/06/2006 02:19

Post by clan2 » 11/07/2006 06:34

naucio u zaseoku kod Lopara

uh , greska : U ZASEOKU KOD LAKTASA 8-) 8-)

mIRCerka
Posts: 28209
Joined: 20/08/2004 15:21
Location: Bolje biti frustrirani mjesanac nego cistokrvni idiot.

Post by mIRCerka » 11/07/2006 09:15

clan2 wrote:evo "zavrzlama", da se nadovezem na raniju diskusiju, ovo je iz tvojih "lokalnih" novina - DANI !!
E samo mi ti reci, kako je Dodik "dobar" sa engleskim (naucio u zaseoku kod Lopara) pa je sposoban da "sam" angazuje Americku Advokatsku firmu !! (il mozda ipak postoji SCU ??)a



[/b]


pa clanu, valjda znas za poziciju PREVODIOC :roll:

bosna forever
Posts: 96
Joined: 09/11/2004 04:38

Post by bosna forever » 11/07/2006 20:44

Oooo koga to moje oci vide, pa jel' to M. Borogovac, alijas CLAN2. Pa bolan ne skidas se sa Sarajevo-x foruma, a toliko si pljuvao pa ljudima koji ga vode. Bas si karakterli, nema sta...

http://www.sarajevo-x.com/forum/viewtop ... highlight=

clan2
Posts: 123
Joined: 14/06/2006 02:19

Post by clan2 » 12/07/2006 06:31

pa dobro "mIRCerka", evo malo posla za "tvog prevodioca"



National Congress of the Republic of Bosnia and Herzegovina - USA

ONLINE NEWSLETTER - International issue

No. 411 http://republic-bosnia-herzegovina.com/ ... p?paged=18

July 11, 2006

1. The Constitutional Court of Bosnia and Herzegovina: After all the Deadlines Have Passed

2. The Dayton Accords - Punishment for Victims, by Muhamed Sacirbey

_____________________________________________________

If you do not want to receive this Online Newsletter any more just reply stating your e-mail address within the body of the message.
_____________________________________________________

1. The decision of the Constitutional Court of Bosnia and Herzegovina about the Lawsuit against Genocide: After all the Deadlines Have Passed

In the issue dated July 8, 2006,"Nezavisne novine" (Independent News) reported from the Constitutional Court of Bosnia and Herzegovina regarding the complaint of Borislav Paravac, the Serb member of the Presidency, challenging the legality of Bosnia's lawsuit against Serbia and Montenegro for aggression and genocide, which is now awaiting verdict at the International Court of Justice at the Hague. In the complaint raised in December of last year, Mr. Paravac alleges that the lawsuit was not filed by the institution of the Presidency, but by President Alija Izetbegovic, and asks for public debate in front of the Court to review all the issues regarding the procedures of filing and managing the genocide lawsuit.

"The Court concludes that it is not necessary to hear direct arguments in order to reach a decision. We will continue work on this subject after collecting the necessary documentation from the Presidency of Bosnia and Herzegovina."

We, the Bosnians in the USA, wish to make the Constitutional Court of Bosnia and Herzegovina aware of a decision it had made on a case brought to it on May 25, 1997, by the Forum of Refugees of Bosnia and Herzegovina (FIBiH), Croat Party of Rights of Bosnia and Herzegovina (HSP BiH), and the Bosnian and Herzegovinian Party of Rights 1860 (BHSP-1860), in which the three parties asked for the annulment of the General Framework Agreement for Peace in BiH (Dayton Agreement). In the decision of the court "No. 7/97" dated November 22, 1997 signed by the president of the Court Marko Zovko, it is stated:

"The Constitutional Court of Bosnia and Herzegovina, which had been convened in accordance to the Constitution of the Republic of Bosnia and Herzegovina, had stopped operating when the Constitutional Court of Bosnia and Herzegovina was convened in accordance to the Constitution of Bosnia and Herzegovina (May 23, 1997)"

With that decision, the Constitutional Court of Bosnia and Herzegovina declared itself without jurisdiction to consider cases pertaining to the period before it was formed, stating that those cases should have been heard in front of the old Constitutional Court of the REPUBLIC of Bosnia and Herzegovina, which was disbanded prior to the creation of this one. As we can see from the dates above, only two days of delay were enough for Court to reject the complaint by the Forum of Refugees from Bosnia and Herzegovina. It is unclear on what basis does the Constitutional Court of the Dayton BiH now give itself the right to examine whether the procedures were followed in a lawsuit brought by previous country, the Republic of Bosnia and Herzegovina, to which your Court has declared itself without jurisdiction, in the decision "No. 7/97", and others.

The request by Mr. Paravac should have been immediately thrown out with the same explanation as the complaint of the Forum of Refugees in 1997. Yet it was not. So we ask: are all kinds of manipulations of law allowed when Bosnia and Herzegovina is in question? Is the Court aware of what genocide is? The citizens, and the peoples, of Bosnia and Herzegovina have been subjected for more than a decade to terror because of the manipulations of politicians such as Karadzic, Izetbegovic, Holbrooke, and McElhaney. The courts alone used to represent a hope that Bosnians would find justice.

Dr. Muhamed Borogovac.
_____________________________________________________

Bosnia & Herzegovina is at a fundamental crossroads and two key events are now again converging in which Muhamed Sacirbey had a role as the Foreign Minister of Bosnia & Herzegovina and its Agent before the International Court of Justice.

2. The Dayton Accords - Punishment for Victims

By Muhamed Sacirbey

The Congress of North American Bosniaks has also requested my analysis. This should not be read though as opposing the current negotiations, but rather as supportive by liberating all from the past flaws inflicted under unprecedented circumstances during my tenure: a fresh start.

Dayton has been Overcome by Events and the gradual tide of Legality:

The Dayton Accords are being revisited. The 10 year Anniversary has been commemorated for the war that was finally brought to an end, and that was an urgent necessity. However, it’s the fundamental failures of the Accords in design and execution that is the issue for this generation of mediators and Bosnian leaders. If there is no consensus about the solutions, there is general agreement that things must change for Bosnia & Herzegovina to move forward including as an equal and functioning member of the Euro-Atlantic family of democracies.

The International Court of Justice will also finally have the opportunity to rule on BiH’s claims against Serbia & Montenegro for breach of the “Genocide Treaty” and related violations of international law. From my role as Agent for BiH, I have no doubt that the Court is faced with a compelling case to rule in favor of Bosnia & Herzegovina and its victims. While the ICJ can be politicized and many governments have tried to suppress our claims and case, the majority of Judges on the Court will act on the basis of legality and justice rather than political pressure.

BiH Legal Triumph before the ICJ Must be Transformed into Specific Requests for Relief Made to the Court

However, Bosnia & Herzegovina’s legal triumph will not be self executing. After the verdict, BiH will have to make requests for relief that the ICJ will have to apply as part of its judgment. The greatest impediment to this will not be the Court or even the other side, but Bosnia & Herzegovina. More accurately, some politicians acting as officials within BiH may work to further the interests of Belgrade (Milosevic) by placing obstacles, as they have all along, to the legitimate claims of victims and the state they purportedly represent. Under normal circumstances, this “abuse of authority” at the expense of the state of BiH and its citizens would not be permitted, but the international community has already allowed this precedent. President Tihic’s leadership needs to be supported by the voices of the victims and their associations.

The relief to be sought on the basis of the claims established by BiH can be generally classified as: financial, political and remedial. Further, such relief may be sought on behalf of individuals or groups, as the victimized group, as well as the state. This analysis is too brusque to comprehensively address what relief should be sought by BiH’s legal representatives; however there are several ways in which we as individuals and groups can play a constructive role.

Financial Recovery for Damages as Reparations, but not Punishment

Individuals and families have suffered the most from the war and its consequences. However, individuals or even associations do not address the Court directly. Normally, their state will act before the Court on their behalf. There is precedent though for NGOs to act, such as US and world Jewish organizations that secured and distributed funds on behalf of Holocaust victims.

As a representative of the intended victim group of the Milosevic’s policy and his regime’s actions, the Congress of North American Bosniaks may consider petitioning BiH and its legal representatives before the ICJ as to the form and distribution of damages to individual victims. This does not exclude other associations with standing from also seeking to act on behalf of victims. We should also emphasize that there were those who defended BiH and victims other than Bosniaks. It’s the obligation of the state and any other association seeking to act before the ICJ to also address the damages inflicted upon these Bosnians.

Remedies can also be Negotiated with Serbia and Montenegro

Once the ICJ delivers its decision on behalf of Bosnia & Herzegovina, remedies could also be negotiated. This could be a danger if the interests of BiH and the victims are blocked from being fairly addressed. This is one of the reasons why associations representing victims and other NGOs need to take an assertive role.

However, negotiations of remedies can also be an opportunity including to secure common goals for BiH and SCG regardless of whether Montenegro eventually opts for complete independence. For example, preferential terms for BiH’s use of the port of Bar in Montenegro could be constructive for both and build closer relations. The notion of remedies for BiH should not be inflicted as punishment upon BiH’s neighbors. The best long term opportunities for all peoples in the region is to cooperate bilaterally and to work to integrate the region as independent and full members of the Euro-Atlantic family including the European Union and NATO. However, there is one early hurdle to overcome in all of this. The Government in Belgrade still needs to secure full cooperation with the Hague Tribunal and commit unequivocally to a fresh start among equals all seeking the higher road with all of its benefits to citizens but also obligations.

Dayton/Paris Accord Signatures Reviewed

The ICJ case as well as Milosevic before the International Criminal Tribunal for the former Yugoslavia in The Hague brings into focus the propriety of the signatures secured in Dayton. Let there be no doubt, the Dayton/Paris Accords brought an end to killing and ethnic cleansing while also unfortunately perpetuating the faults of the last 10 years. I personally recognize the positive influence played by the mediators in Dayton and the countries that they represent beyond just the flaws and faults. The Dayton/Paris Accords were to set into motion a positive evolution in BiH. This has at best been only tentative though. There is also a risk of reversing the region into further Balkanization rather than integration into the Euro-Atlantic family.

The major reason for this continuing risk for BiH’s tenuous development, and by extension the region’s, is the very foundation. The Dayton/Paris Accords are legally as well as functionally flawed. Personally, I’m not ashamed of the sacrifice of signing the Accords. It was a choice between two wrongs, and we chose to put to an end the greater evil of killing. Some might see it as serving the function of a cease fire. Others have been less charitable. They would point out that the Munich Accords were certainly not part of the settlement in reversing the consequences of WW II and in building today’s progressive European and Atlantic alliances and institutions. By comparison, why should we commemorate the Dayton/Paris Accords when the post WWII precedent offers examples of more progressive foundations for intra-national and regional arrangements as well as the precedent of the legal impropriety of agreements reached as a consequence of genocide and the violation of international law.

Milosevic before The Hague Tribunal challenges us to review our foundation and our legal commitment to agreements that he primarily dictated through the “realities on the ground” that he had orchestrated. The ICJ would further the necessity, legally and morally, for this review. I would encourage the United States, European Union and its member states as well as the United Nations to review their positions on this agreement. Similarly, I would encourage Croatia and Serbia & Montenegro to do the same.

Liberating Today’s Negotiators and Mediators from the Illegitimacy of Dayton

Bosnia & Herzegovina as a state is not legally dependent upon the Dayton/Paris Accords. BiH’s sovereignty and territorial integrity was recognized well before then including by United Nations resolution. BiH became a United Nations member in May 22, 1992. However, in Dayton, the delegation of BiH was under immense pressure to accept this deal in order to end the killing and attack upon its territorial integrity. In view of such, I will consult with the living members of this delegation, Dr. Haris Silajdzic, Miro Lazovic and Dr. Ivo Komsic, to review our position on the Dayton Accords. As the Foreign Minister of BiH at the time and the one whose signature is most frequent on these documents, I have an obligation to bring into consideration the legality of such. The ICJ and other proper legal forums can be also requested to review the matter.

With BiH’s territorial integrity and sovereignty having its own foundation, nonetheless the question of the country’s internal structure and institutions cannot be unilaterally imposed. Bosnia & Herzegovina belongs to all of its people, but the Dayton Accords are neither a legally sound basis or one to be proud of for any of us. The negotiations between the various political factors within must continue to build a common future. However, this does not and should not start from and depend on the Dayton Accords. The objective of this review is to simply liberate all of today’s negotiators and mediators from the illegitimate precedent of the Dayton Accords. There are more appropriate models and better starting points. The European Parliament and the United States Congress, for example, can offer their western democracies and open societies as models for the constitutional and institutional transformations that will move BiH beyond the communist legacy and as well as the entrenchment of ethnic cleansing and into the Euro-Atlantic family. The new legal and political realities of an international court and European democratic foundation can also move BiH’s relationship with its neighbors to more constructive and closer ties at multiple levels. Clearly, there is a new perspective developing of the legalities and challenges, but also the opportunity for a fresh start.

Helem
Posts: 1386
Joined: 05/07/2006 06:12
Location: za kompjuterom

Post by Helem » 12/07/2006 06:44

Ohanite malo,je li to moje oci vide,Borogovcevi segrti rade i ovdje????


Veseloooooooo.!

Je li i Rustempasic ovdje?

kurblina
Posts: 36
Joined: 06/07/2006 18:00

Post by kurblina » 12/07/2006 17:29

Helem wrote:Ohanite malo,je li to moje oci vide,Borogovcevi segrti rade i ovdje????


Veseloooooooo.!

Je li i Rustempasic ovdje?


Nediraj u Patriote Ibro,

nego pripremaj vojsku za Kotor-Varos,

durati se nemre vise ovi njijovi zulumi po Bosni!!!

Post Reply