Studiranje i posao.

Pravna pitanja, dileme, problemi... Razmijenite svoja iskustva.
Post Reply
Heller

Studiranje i posao.

Post by Heller » 30/09/2016 14:12

Imam problem, studiram a imam ponudu za dobar posao i trebao bi odraditi probna tri mjeseca (sve plaćeno, ugovor, nije neka prevarantska firma). Eh sad ja sam student i imam porodičnu penziju. Hocu izgubit skroz pravo na penziju, što mi je problem ako ne ostanem na poslu. I jel mogu ja neki studentski ugovor il nešto potpisati, kako to kod nas zakon tretira?

shiny

Re: Studiranje i posao.

Post by shiny » 30/09/2016 15:00

Ne znam kakvo je sad stanje sa Studentskim servisom, tamo je negdje kod McDonaldsa... Znam da je dosta raje preko njih primala studentke honorare, a da ne gubiš ni stipendije, ni pomoći, niti redovan status... Druga opcija ti je potpisivanje ugovora o djelu. Onog trena kad potpišeš ugovor o radu, sve se stopira...

Heller

Post by Heller » 30/09/2016 15:38

shiny wrote:Ne znam kakvo je sad stanje sa Studentskim servisom, tamo je negdje kod McDonaldsa... Znam da je dosta raje preko njih primala studentke honorare, a da ne gubiš ni stipendije, ni pomoći, niti redovan status... Druga opcija ti je potpisivanje ugovora o djelu. Onog trena kad potpišeš ugovor o radu, sve se stopira...
Nije meni problem nakon 3 mjeseca, al ako ne ostanem nakon 3 mjeseca,ne bi da gubim penziju. Znaci moze ugovor o djelu i penzija?

shiny

Post by shiny » 30/09/2016 19:28

Heller wrote:
shiny wrote:Ne znam kakvo je sad stanje sa Studentskim servisom, tamo je negdje kod McDonaldsa... Znam da je dosta raje preko njih primala studentke honorare, a da ne gubiš ni stipendije, ni pomoći, niti redovan status... Druga opcija ti je potpisivanje ugovora o djelu. Onog trena kad potpišeš ugovor o radu, sve se stopira...
Nije meni problem nakon 3 mjeseca, al ako ne ostanem nakon 3 mjeseca,ne bi da gubim penziju. Znaci moze ugovor o djelu i penzija?