Želio bih pitati, obzirom da sam student ekonomskog fakulteta i da dolazi sada ljetna pauza, da li ima poslova za studente u Sarajevu preko "raspusta" tj. neki poslovi koji bi trajali od jednog do tri mjeseca. Da li neko zna gdje se možemo obratiti ili kontaktirati ljude/kompanije/organizacije ili čak da neko nudi neki kratkoročni posao, bio bih zahvalan.
Kategorija poslova nije bitna, cilj je da se zaradi koja dodatna marka koja bi mnogo značila.
Pozdrav.
Studentski poslovi
- Jolpaz
#2 Re: Studentski poslovi
Pokusaj sa studentskim biroomdenichie wrote:Želio bih pitati, obzirom da sam student ekonomskog fakulteta i da dolazi sada ljetna pauza, da li ima poslova za studente u Sarajevu preko "raspusta" tj. neki poslovi koji bi trajali od jednog do tri mjeseca. Da li neko zna gdje se možemo obratiti ili kontaktirati ljude/kompanije/organizacije ili čak da neko nudi neki kratkoročni posao, bio bih zahvalan.
Kategorija poslova nije bitna, cilj je da se zaradi koja dodatna marka koja bi mnogo značila.
Pozdrav.
-
billie jean
#3 Re: Studentski poslovi
A šta je sa studentskim servisom, koliko su oni ažurni glede pronalaska poslića? Zanimaju me iskustva, da li "obriju" sa procentom i koliko se ustvari isplati? Pitam jer mogu i privatno raditi, prodajem svoja umjettnička djela, ali bih nešto što će mi za sigurice donijeti zaradu. Ja bih da radim gdjegod.Jolpaz wrote:Pokusaj sa studentskim biroomdenichie wrote:Želio bih pitati, obzirom da sam student ekonomskog fakulteta i da dolazi sada ljetna pauza, da li ima poslova za studente u Sarajevu preko "raspusta" tj. neki poslovi koji bi trajali od jednog do tri mjeseca. Da li neko zna gdje se možemo obratiti ili kontaktirati ljude/kompanije/organizacije ili čak da neko nudi neki kratkoročni posao, bio bih zahvalan.
Pozdrav.
-
kory_galaktikos
#4 Re: Studentski poslovi
ja znam bruku studenata koji su radili dole u avazu u stampariji,nekima je to fina zarada
studentski servis uzima 10% ja mislim
-
billie jean
#5 Re: Studentski poslovi