ŠTO MISLITE O FRANCUSKIM AUTIMA
Moderators: Bobi, _BataZiv_0809
#1 ŠTO MISLITE O FRANCUSKIM AUTIMA
Francuska auto industrija, sa svojim perjanicama Citroen, Peugeot i Renault, vec dugo godina insistira na svom stilu, autenticnosti i specificnosti.
Ova auta imaju izrazenu udubnost, i specificna tehnicka rijesenja koja se razlikuju od drugih auta ( svagdje gdje je saraf broj 8 kod francuza je 8,5), i vecina tehnickih rijesenja se razlikuje ( kugle se mijenjaju zajedno sa lafetom , zglob ide zajedno sa poluosovinom ...).
Ipak , postoje fanovi francuskih auta koji su im vjerni generacijama.
Narocito Citroen. Vazi za avangardno auto, ali je ostavio traga u auto industriji.Cak tri modela koja su bila kandidati za auto stoljeca su Citroeni : 2cv- Spacek , DS- Ajkula i Traktion Avant, malo poznat model iz 30-ih godina,
Sto vi mislite o francuskim autima?
Ova auta imaju izrazenu udubnost, i specificna tehnicka rijesenja koja se razlikuju od drugih auta ( svagdje gdje je saraf broj 8 kod francuza je 8,5), i vecina tehnickih rijesenja se razlikuje ( kugle se mijenjaju zajedno sa lafetom , zglob ide zajedno sa poluosovinom ...).
Ipak , postoje fanovi francuskih auta koji su im vjerni generacijama.
Narocito Citroen. Vazi za avangardno auto, ali je ostavio traga u auto industriji.Cak tri modela koja su bila kandidati za auto stoljeca su Citroeni : 2cv- Spacek , DS- Ajkula i Traktion Avant, malo poznat model iz 30-ih godina,
Sto vi mislite o francuskim autima?
#8
Gnjuscic wrote:German car - good car![]()
French car - bad car![]()
Uporedimo parove
Peugeot - Mercedes 0:2
Renault - VW 0:2
Citroen - preostali ( Opel/Ford/BMW/Porsche) 0:2
French cars - German cars - 0:6
da li si ikad vozio francusko vozilo??????
ako izostavimo Mercedese, BMW i Porsche, koji ne spadaju u istu kategoriju, opel i ford su donji, vw ima jaci i izdrzljiviji motor, ali je tvrd, neudoban i nefunkcionalan iznutra, pravi njemac.
Nidje veze ovo sto pises
I uostalom, sta poredis? napr:
peugeot 307 i mercedes koje klase?
Renault scenic i polo?
renault clio i passat?
A gdje ti je tu skoda?
od ovih gornjih nisam vozila citroena i, na moju zalost, porschea,
#9
bome meni sasvim dovoljno udoban, a da ne govorim o funkcionalnostiamrica wrote:Gnjuscic wrote:German car - good car![]()
French car - bad car![]()
Uporedimo parove
Peugeot - Mercedes 0:2
Renault - VW 0:2
Citroen - preostali ( Opel/Ford/BMW/Porsche) 0:2
French cars - German cars - 0:6
da li si ikad vozio francusko vozilo??????
ako izostavimo Mercedese, BMW i Porsche, koji ne spadaju u istu kategoriju, opel i ford su donji, vw ima jaci i izdrzljiviji motor, ali je tvrd, neudoban i nefunkcionalan iznutra, pravi njemac.
Nidje veze ovo sto pises
I uostalom, sta poredis? napr:
peugeot 307 i mercedes koje klase?
Renault scenic i polo?
renault clio i passat?
A gdje ti je tu skoda?
od ovih gornjih nisam vozila citroena i, na moju zalost, porschea,

#11
Jao ja argumenata boze sacuvaj!
Da se razumijemo, imalo ko zna o autima zna da Peugeot 205 diesel moze preci vise km od BILO KOJEG VW diesela. Toliko o izdrzljivosti.
Rasprava je glupa. Raspravljamo o ukusima.
Moze VW biti najfunkcionalnije auto, ali ja kad vidim Alfu pored VW-a, dzaba mu sve to, jednostavno nema "suore sportivo"
Da se razumijemo, imalo ko zna o autima zna da Peugeot 205 diesel moze preci vise km od BILO KOJEG VW diesela. Toliko o izdrzljivosti.
Rasprava je glupa. Raspravljamo o ukusima.
Moze VW biti najfunkcionalnije auto, ali ja kad vidim Alfu pored VW-a, dzaba mu sve to, jednostavno nema "suore sportivo"

#12
Porede se, naravno, auti iste klase. Porse je klasa za sebe, i mozda ga nisam trebao ni navoditi.
Jedan od zaista pouzdanih metoda za odredjivanje kvaliteta je kretanje cijena vrijednosti polovnih kola. Sigurno da njemacka kola daleko sporije gube cijenu u odnosu na francuska.
Sto se tice Opela, Forda i Skode, kriterij je " made in Germany ". Generalna percepcija u Evropi ( vjerovatno i u Americi ) je ono sto sam naveo. Moguce da je u frankofonskim zemljama drugacije, ali - ko im je kriv.
Jedan od zaista pouzdanih metoda za odredjivanje kvaliteta je kretanje cijena vrijednosti polovnih kola. Sigurno da njemacka kola daleko sporije gube cijenu u odnosu na francuska.
Sto se tice Opela, Forda i Skode, kriterij je " made in Germany ". Generalna percepcija u Evropi ( vjerovatno i u Americi ) je ono sto sam naveo. Moguce da je u frankofonskim zemljama drugacije, ali - ko im je kriv.

#13
Vidis oficijelne statistike su obicno pouzdanije mjerilo.Gnjuscic wrote:Porede se, naravno, auti iste klase. Porse je klasa za sebe, i mozda ga nisam trebao ni navoditi.
Jedan od zaista pouzdanih metoda za odredjivanje kvaliteta je kretanje cijena vrijednosti polovnih kola. Sigurno da njemacka kola daleko sporije gube cijenu u odnosu na francuska.
Sto se tice Opela, Forda i Skode, kriterij je " made in Germany ". Generalna percepcija u Evropi ( vjerovatno i u Americi ) je ono sto sam naveo. Moguce da je u frankofonskim zemljama drugacije, ali - ko im je kriv.
A puno ti jaro pretpostavljas. Imas li ti neki argument?
#14
Ima veze. Raspravljamo ( i ) o ukusima, ali njemacka superiornost kad je kvalitet je neosporna.nineac wrote:Jao ja argumenata boze sacuvaj!
Da se razumijemo, imalo ko zna o autima zna da Peugeot 205 diesel moze preci vise km od BILO KOJEG VW diesela. Toliko o izdrzljivosti.
Rasprava je glupa. Raspravljamo o ukusima.
Moze VW biti najfunkcionalnije auto, ali ja kad vidim Alfu pored VW-a, dzaba mu sve to, jednostavno nema "suore sportivo"
Moze se primijetiti jedno pravilo. Proizvodi " germaskih " proizvodjaca su kvalitetni i pouzdaniji od proizvoda " romanskih " proizvodjaca.
Volvo i SAAB su ipak bolje marke od bilo kojih francuskih, a o italijanskom da ne govorimo. Ovdje racunam na kola za " normalne " ljude, a ne ekskluzivu ( Ferari, Maserati, .. ). Za njemacke sam vec naveo. Ne znam da u Engleskoj ima i jedan proizvodjac da je u engleskom vlasnistvu. Kod kriterija " made in ", sigurno je i da su proizvodi " made in U.K. " bolji od " made in France ". O " made in Italy " da ne govorimo.
Kad spominjes " Alfu ", postavlja se pitanje koliko imas godina. Alfa ti je vise za lijecenje pubertetskih kompleksa. Malo mi lici na cure kojie su lijepe i pozeljne od 15. do 25. godine, i kojih se svi kasnije klone, jer se narodski receno " sruse ". Slabo je to. A prava koka je dobra i sa 45 godina. Cak bolja od mnogih siparica. S Alfom Mozes uci u krivinu, skripati gumama, ocepiti gas, fascinirati tinejdzerku, ali da se covjek pouzda u italijansku robu, to sigurno ne.
#16
Uh , sta ovdje sve nadrobismo , ovakvo "generalisanje " nisam procitao vec odavno. Te "skiripe gume" te" "cure od 15-25 godina" sve neka ilegala . Sve veze sa temom nema. Ovako raspravljati je nedopustivo cak i za ovaj forum. Moj savjet je da potkrijepis svoje agrumente statistikom u suprotnom ova rasprava se svodi na "mahalanje" sto je naravno ispod nivoa ovoga uvazenog foruma. Dakle agrumente na sunce.Gnjuscic wrote:Ima veze. Raspravljamo ( i ) o ukusima, ali njemacka superiornost kad je kvalitet je neosporna.nineac wrote:Jao ja argumenata boze sacuvaj!
Da se razumijemo, imalo ko zna o autima zna da Peugeot 205 diesel moze preci vise km od BILO KOJEG VW diesela. Toliko o izdrzljivosti.
Rasprava je glupa. Raspravljamo o ukusima.
Moze VW biti najfunkcionalnije auto, ali ja kad vidim Alfu pored VW-a, dzaba mu sve to, jednostavno nema "suore sportivo"
Moze se primijetiti jedno pravilo. Proizvodi " germaskih " proizvodjaca su kvalitetni i pouzdaniji od proizvoda " romanskih " proizvodjaca.
Volvo i SAAB su ipak bolje marke od bilo kojih francuskih, a o italijanskom da ne govorimo. Ovdje racunam na kola za " normalne " ljude, a ne ekskluzivu ( Ferari, Maserati, .. ). Za njemacke sam vec naveo. Ne znam da u Engleskoj ima i jedan proizvodjac da je u engleskom vlasnistvu. Kod kriterija " made in ", sigurno je i da su proizvodi " made in U.K. " bolji od " made in France ". O " made in Italy " da ne govorimo.
Kad spominjes " Alfu ", postavlja se pitanje koliko imas godina. Alfa ti je vise za lijecenje pubertetskih kompleksa. Malo mi lici na cure kojie su lijepe i pozeljne od 15. do 25. godine, i kojih se svi kasnije klone, jer se narodski receno " sruse ". Slabo je to. A prava koka je dobra i sa 45 godina. Cak bolja od mnogih siparica. S Alfom Mozes uci u krivinu, skripati gumama, ocepiti gas, fascinirati tinejdzerku, ali da se covjek pouzda u italijansku robu, to sigurno ne.
#17
Ah moj whow, to ti je ono rekla-kazala.
Doduse moram i ja da priznam, danas sam zvao VW da vidim koliko bi me izasla Jetta
Ovi mali japanci mi se nesvidjaju, a oni sto mi se svidjaju nisu bas u mom kupovnom razredu.
Tako da s obzirom da je Jetta pojeftina, mozda nesto bude.
Inace, steta sto alfa tek za par godina ulazi na americko trziste, kako bi volio 159 2.8 provozat, ahhh. To gnjuscic nece izgleda nikad skontat
Doduse moram i ja da priznam, danas sam zvao VW da vidim koliko bi me izasla Jetta

Tako da s obzirom da je Jetta pojeftina, mozda nesto bude.
Inace, steta sto alfa tek za par godina ulazi na americko trziste, kako bi volio 159 2.8 provozat, ahhh. To gnjuscic nece izgleda nikad skontat

#20
u skladu svojih mogucnosti uzeo sam, sad vec davne 1998. renault twingo.
sad ima 200 000 km na satu, do sada promijenio senzor GMT (40 km).
Standardno mjenjao ulje, filtere, svijecice.... Naravno da ga vozim kao da je
moj, ne tudji tako da mu je i ovijes ostao neostecen, a trosi stvarno malo.
Jako zadovoljan, cekam da izadje novi model, kupujem ga odmah.
sad ima 200 000 km na satu, do sada promijenio senzor GMT (40 km).
Standardno mjenjao ulje, filtere, svijecice.... Naravno da ga vozim kao da je
moj, ne tudji tako da mu je i ovijes ostao neostecen, a trosi stvarno malo.
Jako zadovoljan, cekam da izadje novi model, kupujem ga odmah.

#21
Peugeot 406, partner oba na duge ruteamrica wrote:a sta si vozio od francuza?
Renault 5

citroene nisam imao priliku voziti ali sam se vozio u Xantiji i Xsari II i nesto me vala ne odusevljavaju
Francuzi imaju neospornu udobnost i poseban šarm, ali ce meni švabe uvijek biti draže
#22
eh da i dva twinga, to mi je super auto pogotovo sa onim polu automatskim mjenjacem i kabrio krovommehopuzic wrote:Peugeot 406, partner oba na duge ruteamrica wrote:a sta si vozio od francuza?
Renault 5, laguna I, kangoo, scenic ovaj novi
citroene nisam imao priliku voziti ali sam se vozio u Xantiji i Xsari II i nesto me vala ne odusevljavaju
Francuzi imaju neospornu udobnost i poseban šarm, ali ce meni švabe uvijek biti draže
#23
@ gnjuscic: jao kakve ti nebuloze valjaš, nevjerovatno! kakva su ti ono poređenja, imaš li kakvih argumenata?
ja sam vozio sva francuska auta, citroen je nekako najudobniji, reno vuče malo na švabe, tvrđi je malo, pežo je neka sredina. po mom mišljenju. vozio sam auta raližitih klasa tako da ovo ne mora biti apsolutno tačno.
što se tiče izdržljivosti ja vozim p205 dizel, uskoro jubilarnih 300 000KM na satu, radi k'o švicarski sat, prije 5-6 godina promijenio mu dihtung glave motora i ništa više
a vozio sam i golfa. kad uđeš u vw vozilo nakon francuza, iste klase, kao da si u traktora ušao. u astri se vozio, predzadnja astra, kad bez bubrega nisam ostao. naravno bmw i merc su klasa za sebe ali opet imamo C6 i 607-icu na drugoj strani. sve se na kraju svodi na ukus, ja ostajem vjeran francuzima, PSA rulez
ja sam vozio sva francuska auta, citroen je nekako najudobniji, reno vuče malo na švabe, tvrđi je malo, pežo je neka sredina. po mom mišljenju. vozio sam auta raližitih klasa tako da ovo ne mora biti apsolutno tačno.
što se tiče izdržljivosti ja vozim p205 dizel, uskoro jubilarnih 300 000KM na satu, radi k'o švicarski sat, prije 5-6 godina promijenio mu dihtung glave motora i ništa više
a vozio sam i golfa. kad uđeš u vw vozilo nakon francuza, iste klase, kao da si u traktora ušao. u astri se vozio, predzadnja astra, kad bez bubrega nisam ostao. naravno bmw i merc su klasa za sebe ali opet imamo C6 i 607-icu na drugoj strani. sve se na kraju svodi na ukus, ja ostajem vjeran francuzima, PSA rulez
-
- Posts: 203
- Joined: 14/11/2006 14:22
#24
ja vozim Citroena C4 coupe, VTS, 2.0 motor i 180 KS
i mogu vam reci da ga ne bi dao ni za jednog nijemca (VW, Audi etc)
i mogu vam reci da ga ne bi dao ni za jednog nijemca (VW, Audi etc)