Steti li chip tuning autu?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Teufik iz Los Angelesa
Posts: 903
Joined: 20/08/2006 01:36

#1 Steti li chip tuning autu?

Post by Teufik iz Los Angelesa » 01/09/2006 12:42

Konkretno, rijec je o Astri classic, 2005, godina 1.4 twinport 90KS, chip bi joj dodao desetak konja... :) jel to stetno?


MRAVOJED
Posts: 5261
Joined: 03/12/2003 00:00
Location: temple of vtec

#2

Post by MRAVOJED » 01/09/2006 13:13

tako malo povećanje vjerojatno nije

ali šta nije to malo skup sport za benzince s obzirom da je povećanje neznatno?

SherlockHolmes
Posts: 1274
Joined: 27/02/2005 23:58

#3

Post by SherlockHolmes » 01/09/2006 13:16

Po (ponovnim) istrazivanjima koje je nedavno prenio i (koliko se sjecam) Auto Blic, obicno stete. Tu je (ponovo) dokazano da se uglavnom radi o pustim obecanjima sto se tice znacajnijih povecanja snage ili obrtnog momenta.

Teufik iz Los Angelesa
Posts: 903
Joined: 20/08/2006 01:36

#4

Post by Teufik iz Los Angelesa » 01/09/2006 13:25

nervira covjeka kad klimu upali i osjeti oslabljenje motora, pa to hoce da uradi ;) ali samo ako nije stetno. valjda ce mu neko za 100 km to uradit, naso je :)

MRAVOJED
Posts: 5261
Joined: 03/12/2003 00:00
Location: temple of vtec

#5

Post by MRAVOJED » 01/09/2006 13:32

za 100 marona ne vjerujem da će to išta valjat

tu je sad veliki hit unichip koji u hr s provjerom na valjcima dođe oko 1000 maraka (hiljadu) i garantira povećanje za 10-15 posto

ovo za sto mi je sumnjivo

mr2
Posts: 817
Joined: 27/06/2005 20:03
Location: amsterdam

#6

Post by mr2 » 01/09/2006 13:47

nista sa tim me dobija.....treba krenut...od mehanickog.... preko elektronskog...pa nastaviti sa auspuhom i ostalim toys for boys :D :D :D

Any
Posts: 278
Joined: 19/06/2006 02:07
Location: Bosna

#7

Post by Any » 02/09/2006 04:11

sa cipovanjem benzinca nemam iskustvo i ovo sto govorite da steti i nista se ne dobija je mozda tacno 8)
iskustvo sa TDI masinom imam i pokazalo se extra :-D
posjedujem passata V koji je fabricki dosao sa 110 KS :-)
uradio sam cipovanje kojim se KS povecala na 150 KS :P i razlika je osjetna ali je tacno i da sam olaksan za nekih 400 evra :D
nikakvu smetnju ili stetnost nisam primjetio :? cak je i potroznja ostala ista a jedina promjena je to sto je bibi sada puno explozivniji u odnosu na prije :-D

kako se u nasem narodu kaze :roll:
PLATI PA SE KLATI :)

c4dinamit
Posts: 63
Joined: 12/07/2003 00:00

#8

Post by c4dinamit » 04/09/2006 15:21

e moj stari....pasat V.....prvo treba kupit to, pa onda kontat o chipu....sta cemo mi sto imamo golfa II? mogu kupit dva chipa....i stavit ih na bicikl od 100KM?:)

a to sto se tice eksplozivnosti...i potrosnje.... ljudi su davno dokazali da ne postoje oni neki "perpetum mobile"...he he.... tako da....

kolko sitsnes tolko potrosi....nema mu druge...

Any
Posts: 278
Joined: 19/06/2006 02:07
Location: Bosna

#9

Post by Any » 05/09/2006 20:03

c4dinamit wrote:e moj stari....pasat V.....prvo treba kupit to, pa onda kontat o chipu....sta cemo mi sto imamo golfa II? mogu kupit dva chipa....i stavit ih na bicikl od 100KM?:)

a to sto se tice eksplozivnosti...i potrosnje.... ljudi su davno dokazali da ne postoje oni neki "perpetum mobile"...he he.... tako da....

kolko sitsnes tolko potrosi....nema mu druge...

sto se tice kupovine to stoji... nismo svi u istoj finansijskoj situaciji..
poenta je u tome sto mrzim kada neko prica o necemu ( u ovom slucaju o cipovanju) a nema pojma :-x
auto jeste poboljsalo svoju explozivnost u odnosu na period prije cipovanja :-D a sto se potrosnje tice valjda se smatra da isto ili cak manje trosi ako se normalno vozi :?
ovo je auto kao i svako drugo ako ga cijepas normalno da ce vise potrositi :D

c4dinamit
Posts: 63
Joined: 12/07/2003 00:00

#10

Post by c4dinamit » 09/09/2006 12:15

sve je to uredu, ne kazem da imam pojma, al ako hoces da cijepas kupi bar 2 litra benzinca i cijepaj do mile volje

bar kad ga pocijepas mozes pomirisat spaljeni benzin....he he

User avatar
Said
Posts: 53
Joined: 31/08/2006 02:25
Location: Sarajevo

#11

Post by Said » 09/09/2006 19:00

To da trosi manje su price za laku noc, a chip u stvari pojacava rad turbine, tj tjera je da radi brze i izbacuje zrak pod vecim potiskom,

sto se tice dizela chipm dobijete guscu smijesu benzina sa vecim dotokom zraka iz turbine, dok kod benzina dobijete guscu smijesu zraka iz filtera i goriva sto uzrokuje vecu elasticnost motora i brze prma gas...


Dizelu vise steti neggo benizincu, dok TDi nepravilno rukovanje mashinom i josh cip mogu totalno razduziti auto od zivota :x

User avatar
Anell
Posts: 835
Joined: 17/03/2005 20:37
Location: Sarajevo

#12

Post by Anell » 11/09/2006 19:41

Motorima male zapremine steti i na njima tuning cip nema nikakav efekat, a na motorima velike zapremine ne steti i na njemu tek taj tuning cip dolazi do izrazaja...

dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#13

Post by dr.iver » 11/09/2006 19:42

Anell wrote:Motorima male zapremine steti i na njima tuning cip nema nikakav efekat, a na motorima velike zapremine ne steti i na njemu tek taj tuning cip dolazi do izrazaja...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

A koja je granica male/velike zapremine?

User avatar
Anell
Posts: 835
Joined: 17/03/2005 20:37
Location: Sarajevo

#14

Post by Anell » 11/09/2006 19:52

Pa sta ja znam...

dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#15

Post by dr.iver » 12/09/2006 00:04

Anell wrote:Pa sta ja znam...
Pa kako onda mozes izjaviti
Anell wrote:Motorima male zapremine steti i na njima tuning cip nema nikakav efekat, a na motorima velike zapremine ne steti i na njemu tek taj tuning cip dolazi do izrazaja...
?

User avatar
danas
Posts: 18821
Joined: 11/03/2005 19:40
Location: 10th circle...

#16

Post by danas » 12/09/2006 00:06

ja sam chipovala svoj stari auto, i bilo je skroz OK, nikakvih problema.

User avatar
Nosferatu
Posts: 2158
Joined: 04/08/2006 03:34
Location: Give me your tired, your poor, Your huddled masses yearning to breathe free

#17

Post by Nosferatu » 12/09/2006 00:12

danas wrote:ja sam chipovala svoj stari auto, i bilo je skroz OK, nikakvih problema.
Otkud ti bona?

:lol:

Da ne mislis na chipped paint mozda? :oops: :D

User avatar
danas
Posts: 18821
Joined: 11/03/2005 19:40
Location: 10th circle...

#18

Post by danas » 12/09/2006 00:14

Nosferatu wrote:
danas wrote:ja sam chipovala svoj stari auto, i bilo je skroz OK, nikakvih problema.
Otkud ti bona?

:lol:

Da ne mislis na chipped paint mozda? :oops: :D
eki ove djece sto se pohasila :D
stari auto mi u mene :D , Golf 1.8 T chip stavila kad je istekao 2-year warranty za motor; sa 150 dobila 180 konja.
primjetna razlika, nikakvih problema. vozila jos 2 godine tako.

:P

User avatar
Anell
Posts: 835
Joined: 17/03/2005 20:37
Location: Sarajevo

#19

Post by Anell » 12/09/2006 00:56

danas wrote:ja sam chipovala svoj stari auto, i bilo je skroz OK, nikakvih problema.
Na moje pitanje magazinu AUTO START koji se automobili mogu chipovati, oni su mi odgovorili slijedece:
Svaki automobil cijim motorom upravlja elektronika se moze chipovati,
samo sto na male zapremine to nema efekta a na velike ima...

SherlockHolmes
Posts: 1274
Joined: 27/02/2005 23:58

#20

Post by SherlockHolmes » 12/09/2006 01:01

U najvecem broju slucajeva se snaga i obrtni moment povecaju zanemarljivo (dakle, ne bas 30 konja danas, sem da Skodi ugradis jos jedan motor :D) dok se temperature i te kako dizu (potrosnja zavisi, ali uglavnom se povecava). Time je habanje motora nesrazmjerno vece.

Razmislite malo, zasto ne bi VW/BMW/Toyota/ko god u startu programirao motore tako, i bez muke dobijao motore koji su puno jaci i stedljiviji od konkurencije?? Hajmo sad, teorije zavjere... :roll:

User avatar
Anell
Posts: 835
Joined: 17/03/2005 20:37
Location: Sarajevo

#21

Post by Anell » 12/09/2006 01:05

Ma jebes tuning cip, uzmes u startu jako auto i izbjegnes ta sranja.

User avatar
Nosferatu
Posts: 2158
Joined: 04/08/2006 03:34
Location: Give me your tired, your poor, Your huddled masses yearning to breathe free

#22

Post by Nosferatu » 12/09/2006 01:09

Anell wrote:Ma jebes tuning cip, uzmes u startu jako auto i izbjegnes ta sranja.
Svakom slabom vozacu treba jako auto. :oops:

User avatar
Anell
Posts: 835
Joined: 17/03/2005 20:37
Location: Sarajevo

#23

Post by Anell » 12/09/2006 01:14

Maybe

User avatar
danas
Posts: 18821
Joined: 11/03/2005 19:40
Location: 10th circle...

#24

Post by danas » 12/09/2006 01:18

SherlockHolmes wrote:U najvecem broju slucajeva se snaga i obrtni moment povecaju zanemarljivo (dakle, ne bas 30 konja danas, sem da Skodi ugradis jos jedan motor :D) dok se temperature i te kako dizu (potrosnja zavisi, ali uglavnom se povecava). Time je habanje motora nesrazmjerno vece.
*ebla te skoda :P
a za 30 konja da je previse... ne znam, meni se ucinak osjetio... a zaista nisam imala nikakvih drugih problema... :roll:

http://www.autotech.com/prod_engine_qchip.htm

SherlockHolmes
Posts: 1274
Joined: 27/02/2005 23:58

#25

Post by SherlockHolmes » 12/09/2006 01:20

jeste, tako i ja, promjenim ulje i odmah mi se cini "ide bolje" :D

Post Reply