statistika

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...
Post Reply
User avatar
shiljak
Posts: 6106
Joined: 13/01/2005 11:58
Location: internet

statistika

Post by shiljak » 14/11/2011 13:13

evo nadjoh jednu live staitistiku, nadam se da je tacna :D

http://www.worldometers.info/sr/

"Nafte će nestati 2047.godine" - ovo nisam preracunavao, bilo mi lakse da nadjem na google :D - znaci jos 35 godina pa biciklo :D


User avatar
Ateista
Posts: 37567
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

Re: statistika

Post by Ateista » 14/11/2011 13:29

Zato se polako uvode alternative, prvo prelazni oblici - hibridna auta sa kombinacijom elektricnog pogona i motora na gorivo, polako ce se uvoditi i samo elektricna auta.

Vjerovatno bi se nafta jos davno prevazisla, ali razvoj koce lobiji zemalja koje zive od nafte.

detroit-mercy
Posts: 10575
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

Re: statistika

Post by detroit-mercy » 14/11/2011 15:01

Ateista wrote:Zato se polako uvode alternative, prvo prelazni oblici - hibridna auta sa kombinacijom elektricnog pogona i motora na gorivo, polako ce se uvoditi i samo elektricna auta.

Vjerovatno bi se nafta jos davno prevazisla, ali razvoj koce lobiji zemalja koje zive od nafte.
Ova konstatacija spada u domen teorija zavjera kojima smo mi tako podlozni.
Ukratko, jos uvijek nafta/benzin su naj-jeftinije gorivo za masovnu upotrebu. Onoga momenta kada neko napravi/izumi jefitiniji pokretac od motora sa unutrasnjim sagorijevanjem na benzin ili naftu tada ce to i biti uvedeno. Ovako na prvu tvrditi da je to stvar lobija je prilicno naivno. Ne postoji lobi na svijetu koji bi mogao investitore zdrzati da ne uloze u nesto sto ce im donositi veci profit. Hebe se investitore za naftu ili gas ili struju :mrgreen: oni idu za lovom. Elektricna vozila su vjerovatno vozila buducnosti ali sa ovom tehnologijom jos uvijek skupa i ne prakticna. Jer, rezervoar napunis naftom ili benzinom za dvije tri minute da bi napunio baterije ti treba ipak puno vise vremena :mrgreen: . Da ne pricamo o promjeni kompletne infrastrukture, koliko novaca treba samo da bi se benzinske prilagodile novom sistemu :mrgreen:.
Ovome ipak treba malo analitickije pristupiti, a ne na prvu stvar lobija :skoljka: .

The 51st State
Posts: 10014
Joined: 12/01/2008 12:06
Has thanked: 7 times
Been thanked: 21 times

Re: statistika

Post by The 51st State » 14/11/2011 16:15

Ateista wrote:Zato se polako uvode alternative, prvo prelazni oblici - hibridna auta sa kombinacijom elektricnog pogona i motora na gorivo, polako ce se uvoditi i samo elektricna auta.

Vjerovatno bi se nafta jos davno prevazisla, ali razvoj koce lobiji zemalja koje zive od nafte.
EROEI, jos ni blizu nema alternative, dakle pedalanje ili fuzioni reaktori.

User avatar
Ateista
Posts: 37567
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

Re: statistika

Post by Ateista » 15/11/2011 08:39

detroit-mercy wrote:
Ateista wrote:Zato se polako uvode alternative, prvo prelazni oblici - hibridna auta sa kombinacijom elektricnog pogona i motora na gorivo, polako ce se uvoditi i samo elektricna auta.

Vjerovatno bi se nafta jos davno prevazisla, ali razvoj koce lobiji zemalja koje zive od nafte.
Ova konstatacija spada u domen teorija zavjera kojima smo mi tako podlozni.
Ukratko, jos uvijek nafta/benzin su naj-jeftinije gorivo za masovnu upotrebu. Onoga momenta kada neko napravi/izumi jefitiniji pokretac od motora sa unutrasnjim sagorijevanjem na benzin ili naftu tada ce to i biti uvedeno. Ovako na prvu tvrditi da je to stvar lobija je prilicno naivno. Ne postoji lobi na svijetu koji bi mogao investitore zdrzati da ne uloze u nesto sto ce im donositi veci profit. Hebe se investitore za naftu ili gas ili struju :mrgreen: oni idu za lovom. Elektricna vozila su vjerovatno vozila buducnosti ali sa ovom tehnologijom jos uvijek skupa i ne prakticna. Jer, rezervoar napunis naftom ili benzinom za dvije tri minute da bi napunio baterije ti treba ipak puno vise vremena :mrgreen: . Da ne pricamo o promjeni kompletne infrastrukture, koliko novaca treba samo da bi se benzinske prilagodile novom sistemu :mrgreen:.
Ovome ipak treba malo analitickije pristupiti, a ne na prvu stvar lobija :skoljka: .
Ma nikakve teorije zavjere, to je jednostavno biznis. :D

User avatar
Mis mekinjas
Posts: 42171
Joined: 01/07/2009 22:33
Location: U svemiru ili u Krležinim romanima

Re: statistika

Post by Mis mekinjas » 15/11/2011 16:51

Iz stočje kakice se može svašta napraviti. Znam ljude koji upravo rade na tom projektu. :)
I tako je industrija prehrambena. :)
Dok nestane nafte taman ću ostariti. :D , pa mi je svejedno.

User avatar
Mr. Brightside
Posts: 31334
Joined: 26/02/2011 13:07

Re: statistika

Post by Mr. Brightside » 15/11/2011 17:01

Fuzija
nadam se da cu jednog dana, biti u prilici osjetiti koristi tog pojma o beskonacnoj energiji koju ljudi mogu kontrolisat :-D

evo ukratko...
http://www.znanje.org/i/i21/01iv08/01iv0807/fuzija.htm


ko je gledao film "Saint"(1997) sa Val Kilmerom i Radetom u glavnim ulogama, sigurno se sjeca one zgodne plavuse koja je radila na procesu fuzije...

detroit-mercy
Posts: 10575
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

Re: statistika

Post by detroit-mercy » 15/11/2011 17:41

Mis mekinjas wrote:Iz stočje kakice se može svašta napraviti. Znam ljude koji upravo rade na tom projektu. :)
I tako je industrija prehrambena. :)
Dok nestane nafte taman ću ostariti. :D , pa mi je svejedno.
To za stocnu kakicu je tacno :mrgreen: , dobija se plin, medjutim problem je u tome sto ti za to treba puno stoke odnosno stocne hrane. Tako da na jednoj strani dobijas na drugoj gubis.
Nesto slicno sa etanolom u gorivu, uglavnom etanol se najvise dobija iz kukuruza. Porasla potraznja za kukuruzom zbog toga sto ga mijesaju sa benzinom, porasla cijena kukuruza, koja je opet povukla rast cijena citavog niza prehrambenih proizvoda, raja se pocela buniti :mrgreen: . Nikako da sastavis dva dobra :skoljka: .
Jos uvijek (na zalost) je nafta/benzin najekonomicnije pogonsko sredstvo i po cijeni i po mogucnosti skladistenja (jedan rezervoar goriva ti je dovoljan za 400-500km puta). Dobra stvar je sto danas dosta love (od investitora) ide u projekte koji se bave upravo pronalazenjem alternative za motor sa unutrasnjim sagorijevanjem odnosno alternative gorivu. Losa stvar je sto smo jos uvijek prilicno daleko po cijeni i po mogucnostima (predjena kilometraza).

User avatar
Mis mekinjas
Posts: 42171
Joined: 01/07/2009 22:33
Location: U svemiru ili u Krležinim romanima

Re: statistika

Post by Mis mekinjas » 15/11/2011 19:07

detroit-mercy wrote:
Mis mekinjas wrote:Iz stočje kakice se može svašta napraviti. Znam ljude koji upravo rade na tom projektu. :)
I tako je industrija prehrambena. :)
Dok nestane nafte taman ću ostariti. :D , pa mi je svejedno.
To za stocnu kakicu je tacno :mrgreen: , dobija se plin, medjutim problem je u tome sto ti za to treba puno stoke odnosno stocne hrane. Tako da na jednoj strani dobijas na drugoj gubis.
Nesto slicno sa etanolom u gorivu, uglavnom etanol se najvise dobija iz kukuruza. Porasla potraznja za kukuruzom zbog toga sto ga mijesaju sa benzinom, porasla cijena kukuruza, koja je opet povukla rast cijena citavog niza prehrambenih proizvoda, raja se pocela buniti :mrgreen: . Nikako da sastavis dva dobra :skoljka: .
Jos uvijek (na zalost) je nafta/benzin najekonomicnije pogonsko sredstvo i po cijeni i po mogucnosti skladistenja (jedan rezervoar goriva ti je dovoljan za 400-500km puta). Dobra stvar je sto danas dosta love (od investitora) ide u projekte koji se bave upravo pronalazenjem alternative za motor sa unutrasnjim sagorijevanjem odnosno alternative gorivu. Losa stvar je sto smo jos uvijek prilicno daleko po cijeni i po mogucnostima (predjena kilometraza).
Riječ je o mesnoj industriji.Ono što stokica pokaki, ide u energiju, koja će koristiti u toj istoj tvornici. :)
Zato se i krenulo u rad s tim, da nema ovoga što si napisao, da se gubi. :)

Post Reply