svi u napad wrote:ado-šampion wrote:Po meni ni jedan ovaj navedeni osim mozda Jette ne sluzi za vecinom po gradu i poneko putovanje. Limuzine tipa Avensis, 508, Mondeo, uzima onaj koji fakat putuje.
Ja bih rekao da je bolje sto manje auto, posebno jer su i Mondeo i 508 s ovim dizelasima prilicno slabo motorizovani. Ako postavljacu ne treba vece auto (a po opisu mislim da ne treba), pravi kompromise na pogresnom mjestu (motorizacija).
Ado prijatelju mozes li mi malo objasniti ovo oko motorizacije. Da li to znaci da su ovi motori kod forda i 508 slabi? Posto sam laik, malo stariji covjek i uz to veceg stomaka mislio sam da ovi naveden motori 1,6 sa 115 Hk su mali potrosaci sto mi je veoma vazno i da ja nisam Suad Hota pa trebam auto od 350 konja. Znaci ne jurcam, vozim normalno, godisnje oko 10000 km, hocu limuzinu (stariji gospodin kojem je dosta karavana i nema vise potrebe za tom vrstom auta), koristit cu ga uglavnom na kracim relacijama. Zaboravih napisati da moja jaca strana zeli limuzinu i ja kao i sve glave porodice slusam sta mi moj "vrat" kaze
Zahvaljujem se vecini forumasa na prijedlozima koji su uglavnom usmjereni na Toyotu (pouzdanost prije svega prema njima) kao i onima koji su pokusali biti duhoviti.
Na kraju bih jos jednom zamolio strucnjake za savjet i uz preporuku koji od navedenih izabrati da mi malo objasne prednosti istog (motor, oprema, kvalitet) kao i probleme istog. Jos jednom hvala na saradnji. Zivi i zdravi mi bili

Pa ne znam bas, ta auta su poprilicno teska, posebno 508, tako da sumnjam da ce 1.6 115 KS u njima potrositi manje od 2.0 sa 140-150, jer ce se ovaj jaci motor bolje nositi s tezinom. Eh sad, ne znam kakve su implikacije vece kubikaze i snage na troskove registracije u konkretnom slucaju.