Sportski ovjes - pitanje

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
User avatar
nowhere man
Posts: 152
Joined: 27/06/2006 09:13

Sportski ovjes - pitanje

Post by nowhere man » 15/06/2007 12:03

Pozdrav svima

imam corsu sport (1.4 16v, 90ks), auto je ok, ima i klimu, malo vise trosi, al jebiga, to je sve ok. Ali jedna me stvar poprilicno iritira. Naime ovjes je fakat malo pretvrd, osjetim svaku neravninu na cesti. Znam da je to super za krivine ili sta vec, ali... I posebno je iritantno sto stalno moram paziti hocu ili ostaviti auspuh ili sta vec ima dole ispod na kakvom ispupcenju na cesti.. neki dan sam se nasukao na jednom ne tako losem makadamu.

Pitanje: moze li se sta uraditi po tom pitanju? Promjeniti amortizere, opruge, gume? I ako moze, je li to komplikovano i skupo, ili je lako i jeftino? :D

(i nemojte me pitati sto sam uzeo sportsko auto ako ga ne vozim kao sportista :D gotovo je sad, nemam vremena da se zajebavam sa prodajom i kupovinom novog, a i dosta sam vec ulozio u ovo)


ado-šampion
Posts: 6006
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

Post by ado-šampion » 15/06/2007 12:15

Koliko je auto prešlo? Možda su ti otišli amortizeri. Otiđi negdje na provjeru amortizera.
Ako je auto fakat (inače) pretvrd možeš ugraditi opruge i amortizere sa "obične" Corse ali ne znam koliko se to isplati. Otiđi u Metlamerc (u okviru Željinog stadina) i pitaj koliko su amortizeri i opruge za Corsu, ali pazi da bude Corsa tvoje generacije. Oni prodaju Kayaba amortizere i Suplex opruge. Za amortizere znam da su vrhunski (prvi proizvođač u svijetu) a za opruge će ti neko drugi prokomentarisati.

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

Post by nineac » 15/06/2007 17:01

Koje su ti dimenzije guma?

User avatar
Anell
Posts: 835
Joined: 17/03/2005 20:37
Location: Sarajevo

Post by Anell » 15/06/2007 23:57

Ugradi plinske amortizere i problem rjesen... poz

Frutek
Posts: 1437
Joined: 22/01/2005 01:39

Re: Sportski ovjes - pitanje

Post by Frutek » 16/06/2007 16:38

nowhere man wrote:Pozdrav svima

imam corsu sport (1.4 16v, 90ks
(i nemojte me pitati sto sam uzeo sportsko auto ako ga ne vozim kao sportista :D)


Jaaaao auto 1.4 sportsko :D :D
Bolje idi pregledaj amortizere, prije ce bit da nisu dosad nikad mjenjani a autu decenija već :shock:

bianconero
Posts: 126
Joined: 04/02/2007 01:59

Re: Sportski ovjes - pitanje

Post by bianconero » 16/06/2007 16:50

Frutek wrote:
nowhere man wrote:Pozdrav svima

imam corsu sport (1.4 16v, 90ks
(i nemojte me pitati sto sam uzeo sportsko auto ako ga ne vozim kao sportista :D)


Jaaaao auto 1.4 sportsko :D :D
Bolje idi pregledaj amortizere, prije ce bit da nisu dosad nikad mjenjani a autu decenija već :shock:


sta je tu sporno??
kakve veze ima zapremina motora sa podvozjem?
uostalom, golf 5 1,4 tsi je model sa sportskim podvozjem i sportskom opremom.
ne laprdaj bezze molim te!

Frutek
Posts: 1437
Joined: 22/01/2005 01:39

Re: Sportski ovjes - pitanje

Post by Frutek » 16/06/2007 17:00

bianconero wrote:sta je tu sporno??
kakve veze ima zapremina motora sa podvozjem?
uostalom, golf 5 1,4 tsi je model sa sportskim podvozjem i sportskom opremom.
ne laprdaj bezze molim te!


De ba ne lupetaj dzaba...kod bosančerosa svako drugo auto ima SPORTSKO podvožje, alo bolan, nije to Ferrari, ili BMW M serije, kakva crna corsa, golf V i sport podvožje, jedino ako su gewinde stavljane pa i nekako...joj ovaj svijet se nafuro na auto ludnica...

User avatar
Sajo---:
Posts: 620
Joined: 25/09/2005 14:18
Location: Sarajevo

Post by Sajo---: » 16/06/2007 17:01

Sportsko auto sa 1.4 motorom u redu ali s 90 konja, ma daj,... smijesno,....
A 1.4 TSI je auto sa kompresorom za "male" i turbinom za "velike" obrtaje tj. moze se skoro reci biturbo :S i sa 14 ili 170 svojih konjica u GT seriji naravno da ima sportsk ovjes.
Ali to nije tema, ....

Sto se tice teme:
Predlazem "majstora" i to prvo pregledaj, a ako bude sve u redu s amortizerima onda potrazi u Metalmercu (cini mi se da bi te mogli "pokriti" s informacijama),....

proljetni kauboj
Posts: 103
Joined: 16/04/2007 14:13
Location: na kraju u zatisju

Post by proljetni kauboj » 16/06/2007 17:56

Mene osobno inace nerviraju ti sportski ovjesi. Moj drug je imao vw Polo sa tim ovjesom i bas je bezveze i imas osjecaj kao da sjedis na drvenoj dasci a ne u autu.

Vjerujem da se ugradnjom drugih amortizera moze rijesiti pitanje visine, ali udubnost u takvim autima uvijek je u kurtzu,

bianconero
Posts: 126
Joined: 04/02/2007 01:59

Re: Sportski ovjes - pitanje

Post by bianconero » 16/06/2007 18:07

Frutek wrote:
bianconero wrote:sta je tu sporno??
kakve veze ima zapremina motora sa podvozjem?
uostalom, golf 5 1,4 tsi je model sa sportskim podvozjem i sportskom opremom.
ne laprdaj bezze molim te!


De ba ne lupetaj dzaba...kod bosančerosa svako drugo auto ima SPORTSKO podvožje, alo bolan, nije to Ferrari, ili BMW M serije, kakva crna corsa, golf V i sport podvožje, jedino ako su gewinde stavljane pa i nekako...joj ovaj svijet se nafuro na auto ludnica...


nije bosančeros pravio to auto. npr. svaki audi sa ambition paketom opreme ima sportsko podvozje, taj audi je 2cm nizi od ostalih, pa imao on 90 ili 230 ks. sa s-line opremom je jos nizi, ne znam tacno koliko. tako stoji u katalagu i tu se sva nasa rasprava zavrsava!!

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

Post by nineac » 16/06/2007 18:31

Ja ti predlazem da zamjenis prvo amortizere za ULJNIM a ne PLINSKIM! Plinski amortizri zbog svog principa rada rade grublje od uljnih. Takodje, plinski amerotizeri pri naglom, hajmo reci trzaju, skoro upotpunosti zatvore ventil time stvarajuci dodatnu tvrdocu. Fazon je sto ej to ogromna prednost kod kocenja, i prevljeno je za upotrebu na normalnim cestama i normalnim drzavama.
Moja preporuka ti je uljni amortizer sljedecih firmi ovim redosljedom:
1. Bilstein
2. Monroe
3. Kayaba ili ti KYB

Onda vdi gume. Ako kupis Savine gume neces puno postici na udobnosti, ali ako kupis Good Year ili Michelin to je vec druga prica.
Takodje, ako ti je profil npr 185/55 R15 vidi u knjizici koja je dimenzija ispod, npr 175/65 R14 i sl, sto ce dati vise amortizacije na gumama.
Medjutim to su sve mali koraci.
Ono sto bi ja uradio, otisao na otpad, uzeo opruge sa "normalne Corse", balans stangu sa normalne Corse, stabilizatore (ako su drugaciji) te to ukomponovao sa gore navedenim stvarima. Tada ces dobiti normalnu Corsu, koja sa normalnim ovjesom ima vrlo dobro performanse!

User avatar
Anell
Posts: 835
Joined: 17/03/2005 20:37
Location: Sarajevo

Post by Anell » 17/06/2007 02:03

Da, fino si ovo naveo... samo nece covjek dati 1000KM da bi dobio na udobnosti... a druga stvar za ove gore navedene postove, da ih sad ne citiram posebno... bilo auto sa 90 ili sa 500KS moze se nazvati sport... ali covjek spominje sta uciniti po pitanju udobnosti, a ne jel se tu radi o nekom sportu ili ne... zar nije tako? :D

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

Post by nineac » 17/06/2007 03:16

Anell wrote:Da, fino si ovo naveo... samo nece covjek dati 1000KM da bi dobio na udobnosti... a druga stvar za ove gore navedene postove, da ih sad ne citiram posebno... bilo auto sa 90 ili sa 500KS moze se nazvati sport... ali covjek spominje sta uciniti po pitanju udobnosti, a ne jel se tu radi o nekom sportu ili ne... zar nije tako? :D


Jebiga, najjeftinija varijanta je gume + amortizeri!

Dobitak
Posts: 57
Joined: 25/02/2005 08:38

Post by Dobitak » 17/06/2007 09:57

Najeftinije sto bi ga moglo doci kad procita ove vase postove je da uzme kolutas i ispali jedan hitac u predjelu svoje sljepocnice,mislim da bi se rijesio muka amortizacije i svega ostalog na ovom finom svijetu.

HOMER_SA
Posts: 12
Joined: 16/05/2007 08:41

Post by HOMER_SA » 17/06/2007 10:14

najveci problem ti je u oprugama, nadji neku staru corsu i skini standardne opruge koje bi trebale da su mekse i problem ce biti djelimicno rjesen. e dalje je pitanje guma jer ako su ti niskoprofilne gume onda moras da ih pumpas vise i samim tim auto ti je neudobnije.

ado-šampion
Posts: 6006
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

Post by ado-šampion » 17/06/2007 19:28

Ja mislim da bi opruge (i polovne) + amortizeri ovim redom kojim je Nineac naveo riješili problem.

Post Reply