SKODA Oktavia

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

User avatar
djugum
Posts: 187
Joined: 12/03/2006 11:26

#1 SKODA Oktavia

Post by djugum » 18/09/2006 17:13

Pozz,

Zanimaju me cijene ovog automobila, 2000/01 godiste. Gledao sam na autopjaci.ba ali tamo ih ima samo 5-6 i cijene su dosta cudne. N.p.r Vozilo 2000 godiste kosta 18500 a 2002 14500? :-? . Inace se slabo prodaju pa me zanima razlog (pitanje za vlasnike datog automobila).


dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#2

Post by dr.iver » 18/09/2006 17:16


whow
Posts: 2217
Joined: 11/11/2004 07:17
Location: Edmonton
Been thanked: 1 time
Contact:

#3 Re: SKODA Oktavia

Post by whow » 18/09/2006 18:54

djugum wrote:Pozz,

Zanimaju me cijene ovog automobila, 2000/01 godiste. Gledao sam na autopjaci.ba ali tamo ih ima samo 5-6 i cijene su dosta cudne. N.p.r Vozilo 2000 godiste kosta 18500 a 2002 14500? :-? . Inace se slabo prodaju pa me zanima razlog (pitanje za vlasnike datog automobila).
Ma trgovina je uvijek bila nauka za sebe , radi se o tome da svaki proizvod vrijedi toliko koliko je netko spreman da plati. Dakle ako je netko spreman platiti 18500 za 2000 Oktaviju onda je to njena cijena : radi se o zakonu ponude i potraznje. E sada sto se za iste novce moze kupiti objektivno : bolje , brze , mlade , jace vozilo je stvar ukusa i image-a. To ti je slicno kao kad kupis original Disel farmerke za $ 180 a u slijedecoj radnji mozes kupiti iste takve farmerke sa nekom drugom markom za $ 50 ili mozda jos bolje citavo odijelo na snizenju , ali to nije to. Uglavnom moj ti je savjet ako si u marketu da kupis auto u klasi Otavije ili vise a budget ti je oko 20.000 onda takoder pogledaj Opel Vectru ili nekog od Fordova . GM i Ford imaju tradiciju i solidnu reputaciju u ovoj klasi i nama sta das mislis. A ako ces kupiti Oktaviju onda kupi novu jer vjerovtno nije puno skuplja nego ta od 18500 a imat ces novo auto. Sretno

felix
Posts: 44
Joined: 31/03/2006 20:06

#4

Post by felix » 18/09/2006 20:46

Ma kakav zakon ponude i potraznje. I sam znas odgovor na svoje pitanje samo trazis nasu potvrdu. :) Skoda je sranje. Sori na izrazu akli je tako. cijena joj je nakon kupnje 20% . Nije bas pouzdan automobil, znam za par slucajeva, lamena na 12000 km. Kod jednog tipa servis ga je dosao 800 km za dvije godine staru fabiju... Prije bi uzeo starije godiste druge marke... A zakon ponude i potraznje... to je vise dokaz koliko para toliko muzike.

User avatar
djugum
Posts: 187
Joined: 12/03/2006 11:26

#5

Post by djugum » 18/09/2006 23:45

felix wrote:Ma kakav zakon ponude i potraznje. I sam znas odgovor na svoje pitanje samo trazis nasu potvrdu. :) Skoda je sranje. Sori na izrazu akli je tako. cijena joj je nakon kupnje 20% . Nije bas pouzdan automobil, znam za par slucajeva, lamena na 12000 km. Kod jednog tipa servis ga je dosao 800 km za dvije godine staru fabiju... Prije bi uzeo starije godiste druge marke... A zakon ponude i potraznje... to je vise dokaz koliko para toliko muzike.
Meni rekose da je pouzdano, ima VW mehaniku koja se za nase uvjete pokazala odlicnom. Ono sto je meni cudno je to, kao sto sam vec rekao, da auto iz 2000 kosta 18500 a isto auto iz 2002 kosta 4 hiljade manje!?
Tu nesto nije uredu, i nije mi jasno koja cijena je realna, vjerovatno negdje u sredini...jel.

@whow
Zakon ponude i potraznje mi je poznat, zbog njega, u Bosni, jos uvijek golf 2 91 godiste kosta 6000 KM... kao sto rekoh nije mi jasna vec navedena ralika cijene od 4000KM...

Jasho
Posts: 503
Joined: 05/06/2003 00:00
Location: Sarajevo

#6

Post by Jasho » 19/09/2006 00:18

Nije ti jasno što je auto 2 godine starije skuplje od ovog iz 2002 godine. Da li si probao da sam skontaš. Recimo da ta Octavia iz 2000 godine je u odličnom stanju, nikad nije udarena, niti je kad bila zagrebana, mašina takođe u odličnom stanju i nikada se ništa nije na njoj pokvarilo i nije prešla puno kilometara, dok recimo ta iz 2002 godine, je možda bila kad i udarena, ogrebana, vlasnik je možda forsirao mašinu, dakle nije je čuvao i možda je prešla par stotina hiljada kilometara, imala nekle kvarove! To su ti neki od razloga. Jedno je jasno da je ta iz 2000 godine sigurno bolje očuvana i prešla je manju kilometražu i zato je skuplja!

sabanss
Posts: 3430
Joined: 13/08/2006 11:20
Been thanked: 3 times

#7

Post by sabanss » 19/09/2006 05:50

Ma Golf je jedino auto koje kupis, vozis pet godina i prodas za istu cijenu koju si platio prilikom kupovine :shock:

Ja imam sa Skodom pozitivna iskustva, a znam ih jos par sto sluzbenih sto privatnih koje i vise nego dobro odradjuju posao.

A sto se tice slucaja kojeg ti navodis, moze biti milion razloga:

Benzin-dizel, dodatna oprema, udarano-neudarano, pretjerana ljubav vlasnika... Mozda preporuka ako mislis kupovati Skodu: U ASA Auto imaju akcije staro za novo, tako da naleti ponekad pravo finih auta za solidnu cijenu, raspitaj se malo (nadji stelu).

User avatar
Bobi
Forum administrator
Posts: 14105
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Has thanked: 59 times
Been thanked: 83 times
Contact:

#8

Post by Bobi » 19/09/2006 07:31

2000 i 2002...jesu te Skode uvezene ili su kupljene nove u BiH?Automobili kupljeni novi u Bosni i "drndani" po nashim cestama 4 do 6 godina i da ih kupim za te pare...nema shanse...:D.

mehopuzic
Posts: 419
Joined: 13/06/2004 16:55

#9

Post by mehopuzic » 20/09/2006 10:40

Bobi wrote:2000 i 2002...jesu te Skode uvezene ili su kupljene nove u BiH?Automobili kupljeni novi u Bosni i "drndani" po nashim cestama 4 do 6 godina i da ih kupim za te pare...nema shanse...:D.

Vjeruj mi da su bolji auti koji se ovdje kupe nego gore... Rodbina mi trguje autima iz njemacke i holandije... To su gore sve sranja živa, nego mi mislimo da su gore švabe gospoda i da paze svoje aute... ma rasture ih više nego mi jer je to njima potrošna roba...

Talnay
Posts: 5
Joined: 17/01/2006 10:03
Location: SA

#10

Post by Talnay » 20/09/2006 11:12

Octavia je jako dobar auto, vozio sam A4 TDI 1.9 81 kw i sa njim sam presao oko 66.000 KM za godinu dana, i nisam imao nikakvih problema, ama nikakvih, onda sam taj zamjenio po sistemu staro za novo, sad vozim A5 2.0 103 kw, sta reci...jos bolje. :D Ne razlikuje se od golfa, passata ili audija, tu je motor i mehanika made in VW. Mozda je jedino oprema i unutrasnjost bolja. No, to je sad druga tema.

Preporucujem octaviu, ali da pogledas u ASA autu, tamo se moze naci nesto dobro, kao sto je rekao sabans.

Pozdrav i sretno! :)

felix
Posts: 44
Joined: 31/03/2006 20:06

#11

Post by felix » 20/09/2006 11:36

Ne bi se slozio da je kvalitet i mehanika identicna vw-u. Iako je to vozilo iz koncerna vw-a, dijelovi ne prolaze rezim kvaliteta koji se ugradjuje u vw. Sama cijena govori sve, zasto je onda oktavija puno jeftinija od pasata, ili fabija od pola???

dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#12

Post by dr.iver » 20/09/2006 11:51

felix wrote:Ne bi se slozio da je kvalitet i mehanika identicna vw-u. Iako je to vozilo iz koncerna vw-a, dijelovi ne prolaze rezim kvaliteta koji se ugradjuje u vw. Sama cijena govori sve, zasto je onda oktavija puno jeftinija od pasata, ili fabija od pola???
Hoćeš da kažeš da Škoda ima drugačiju mehaniku od VW-a ili Audija?

Škode su jeftinije jer danas plaćaš da ti se auto zove VW ili Audi, to su puno elitnija imena od Škode. U bite je sve to isto. Škoda ako nije bolja, sigurno nije lošija od ostatka VAG koncerna. Možda da su još i ponešto niže plaće radnicima u Škodi pa to doprinosi da je na kraju Škoda jeftinija, ali glavnina razlike je zbog imena.

Talnay
Posts: 5
Joined: 17/01/2006 10:03
Location: SA

#13

Post by Talnay » 20/09/2006 12:04

Razlika je zbog imena, sasvim sigurno, jer ako malo bolje pogledas, u vecini magazina ili na netu, gdje god, reci ce, motor je isti. Zato je skoda octavia konkurentna samo zbog motora, ali vecina vise voli ime PASSAT... Cak su i jednom u VW, smanjili proizvodnju u skodi, jer im se vise prodaje od auta pod imenom VW...
Kako god, odlican je to auto, sad svako svoje, svidjalo im se ili ne ime SKODA... Jer znam vecinu raje, da bi kupili, al im smeta SKODA na maski. :-) :lol:

miop
Posts: 1033
Joined: 13/10/2005 12:50
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

#14 Re: SKODA Oktavia

Post by miop » 20/09/2006 12:18

djugum wrote:Pozz,

Zanimaju me cijene ovog automobila, 2000/01 godiste. Gledao sam na autopjaci.ba ali tamo ih ima samo 5-6 i cijene su dosta cudne. N.p.r Vozilo 2000 godiste kosta 18500 a 2002 14500? :-? . Inace se slabo prodaju pa me zanima razlog (pitanje za vlasnike datog automobila).
Ova na autopijaca.ba sto ti je 2002 godiste je udarena, pregledaj slike i vidjeces da nema AIRBAG-a na volanu (ima neki komad ruzne plastike). To bi bio odgovor na tvoje pitanje.

http://www.autopijaca.ba/polovna/thumbz ... sirina=224

User avatar
Cile83
Posts: 62
Joined: 03/01/2006 14:48

#15

Post by Cile83 » 20/09/2006 12:35

mehopuzic wrote:
Bobi wrote:2000 i 2002...jesu te Skode uvezene ili su kupljene nove u BiH?Automobili kupljeni novi u Bosni i "drndani" po nashim cestama 4 do 6 godina i da ih kupim za te pare...nema shanse...:D.

Vjeruj mi da su bolji auti koji se ovdje kupe nego gore... Rodbina mi trguje autima iz njemacke i holandije... To su gore sve sranja živa, nego mi mislimo da su gore švabe gospoda i da paze svoje aute... ma rasture ih više nego mi jer je to njima potrošna roba...

Zasto su auta bolja kod nas u BiH nego u diaspori?
Mozda zato sto je koristenje vozila skroz drugacije.Prosjek predjenih kilometara automobilom u EU zemljama 20.000-50.000 godisnje sasvim normalno.Svugdje su autoputevi vecina vozaca na njemackim autoputevima ne vozi ispod 140 ako nema radova na putu

To sto je nekima potrosna roba to su ljudi koji su auto uzeli na tako zvani leasing ugovor sto znaci on placa odredjenu sumu para mjesecno i stim je i auto platio,redovni servisi u ovlastenom servisu i popravke van redovnog servisa.Tog tipa boli dzon jarane hoceli tom autu sta biti jer neide iz njegovog dzepa.
To znam jer sam radio i u Njemackom servisu auta i u mnogo brojnim u Holandiji.

I onda imas tipove koje auto dobiju od firme gdje rade isto tako njegova firma ga je uzela na leasing.Takvog lika taj auto ama bas nista nekosta sto ga vozi i on ce njemu duzu izvadit.

I onda doce tip koji plati auto od svojih para i sam placa redovne servise auta i popravke van servisa taj skroz drugacije ponasa sa autom jer zna kako mu je kad ga opali po dzepu.

Primjer nekih cijena popravkih u NL sto ja znam:

Jedan sat rada ovlastenog servisa neke marke kosta izmedju 60 i 120 eura
Da ti zamjene ulje,filter za ulje,dospu ostale tecnosti,nampupaju gume,pregledaju vozilo sto se tice opsteg stanja imali kakvih kvarova kosta izmedju 140-250 eura.

Primjer popravke van redovnog servisa u servisu

Mijenjanje dihtunga glave kosta od 400-850 eura
Mijenjanje lamele+korpa+lezaj od 400-850 eura

Ovlastenim servisima je u interesu da sto ima ljepsu autokucu i ogromni su sto se tice broj radnika prosjek broj radnika je oko 30.
U interesu im je samo da sto vise auto prodje kroz kucu da mu digne promet znaci samo para,a kvalitet servisa po mom misljenu je nizak kad gledas koliko platis a koliko dobijes nazad u smislu kvaliteta servisa i znanja.Oni gledaju da imaju sto vise prometa.Sat rade a 2 racunaju.

Ove sto vozaju leasing-auta i auta od firme to sasvim neinteresuje.2-3g ga vozaju 150.000-180.000km kosta malo ili nista i onda ga zamjeni.To auto vise k***u nevalja.
Leasing-vozila moraju biti servisirani u ovlastenom servisu sem nekim mali izuzetcima privatnika.Tako da glavni distributeri auta prave ugovore sa firmama sto trguju leasing vozilima.

Ovi sto voze auto placeno vlastitim novcem bez ikakvih leasing-ugovora.Sve ide iz vlastitog dzepa vozi ga 4-5g 60.000-100.000km predju.To je vec kvaletno auto.
Sve zavisi od toga koje zadnji vlasnik auta i kako je koristeno.

Leasing-auta je sve vise i vise jer lijepo auto od npr.Skoda Oktavia RS kosta 34.000 eura kesh a na leasing 650 eura sve inklusiv.na bazi od 20.000km godisnje.

Zamjenutih(iskoristenih)(tako zvanih mladih auta) leasing auta raste i moraju negdje u diaspori svi paze na to i zato takva auta zavrsavaju na export-tamblicama ili kamionima ka novoj domovini i novom gazdi kojeg ce ogulit.Pa se jos poigraju sa kilometrazom da malo zamaze oci da drzi cijenu dovoljno da kupac zagrize.A kupac nazalost najcesce vidi mlado, (malo) preslo auto kosta isto toliko koliko mozda ono sto je 2g starije vecom kilometrazom i naravno kupi ovo prvo.

tataratira
Posts: 1627
Joined: 09/11/2004 12:33

#16

Post by tataratira » 20/09/2006 12:40

felix wrote:Ne bi se slozio da je kvalitet i mehanika identicna vw-u. Iako je to vozilo iz koncerna vw-a, dijelovi ne prolaze rezim kvaliteta koji se ugradjuje u vw. Sama cijena govori sve, zasto je onda oktavija puno jeftinija od pasata, ili fabija od pola???
pa da ne budu samo sebi konkurencija, Skoda je kao porodicni, Seat sportski brend VWa, a VW je zlatna sredina...na to su uvijek i pretendovali sa najprodavanijim modelom, Glofom. Pa Audi kao visa klasa
mada je i Passat tu ali opet imaju te "stepenice" kroz klase i onda Porche

od Fabije do GT3...pa biraj
ostali proizvodjaci se ujedine da troje naprave isti auto pa ga prodaje pod razlicitim imenima, a VW napravi 3 auta razlicitih imena i karaktera, sa istom mehanikom ciji je razvoj i najskuplji, i svi se dobro prodaju

User avatar
djugum
Posts: 187
Joined: 12/03/2006 11:26

#17

Post by djugum » 20/09/2006 16:45

@ felix
Mehanika je u potpunosti VW i nema nikakve razlike. U pitanju je tehnologija i luksuz, oni dizu cijenu auta u nebo, i izmedjuostalog zbog toga je passat skuplji od oktavia-e. Uzmi n.p.r. sistem za ubrizgavanje: U Oktaviji je klasicna BOSCH pumpa( mislim na stariju tipu oktavije, dakle ovu koju trazim) dok je u passatu sistem pumpa - brizgac sa elektromagnetnim davacima.

@miop
Hvala drug, evo i ja sam sad vidio.

dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#18

Post by dr.iver » 20/09/2006 16:58

@djugum
tehnologija im je ista, imas ti taj isti motor i u vw-u, samo su to razne varijante 1.9 tdi motora....ima ih dosta 90, 101, 105, 110, 115, 130, 150ks

User avatar
djugum
Posts: 187
Joined: 12/03/2006 11:26

#19

Post by djugum » 20/09/2006 17:03

dr.iver wrote:@djugum
tehnologija im je ista, imas ti taj isti motor i u vw-u, samo su to razne varijante 1.9 tdi motora....ima ih dosta 90, 101, 105, 110, 115, 130, 150ks
Pa motor je isti, ali od cega se sastoji motor: radilica, klipna grupa klipnjaca i kuciste e to im je isto! Aki kao sto rekoh sistem za ubrizgavanje n.p.r. nije! A on je najskuplji dio (kod dizela). U skodu (ne mislim na najnoviju Oktaviju) jos uvijek stavljaju staru dobru mehaniku a izbjegavaju elektroniku.

LeKo
Posts: 1473
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: Alipasinsko

#20

Post by LeKo » 21/09/2006 07:53

djugum wrote:
dr.iver wrote:@djugum
tehnologija im je ista, imas ti taj isti motor i u vw-u, samo su to razne varijante 1.9 tdi motora....ima ih dosta 90, 101, 105, 110, 115, 130, 150ks
Pa motor je isti, ali od cega se sastoji motor: radilica, klipna grupa klipnjaca i kuciste e to im je isto! Aki kao sto rekoh sistem za ubrizgavanje n.p.r. nije! A on je najskuplji dio (kod dizela). U skodu (ne mislim na najnoviju Oktaviju) jos uvijek stavljaju staru dobru mehaniku a izbjegavaju elektroniku.
1.9 SDI
1.9 TDI, 90,110 KS su se ugradjivali (ugradjuju) u Octaviu A4
kasnije je dosao 1.9 sa 105 KS PD on je zamjenio ovaj od 90 KS ali ih u BIH ima veoma malo ili gotovo nikako u Octaviji A4

1.9 TDI 101 KS u Fabiji je po sistemu PD

1.9 TDI 105 KS pocetna varijanta O A5 ima sistem PD
2.0 TDI 140 KS svima vec poznato.
"Stari" VW motori sa sistemom PD su poceli sa 115 KS, a najjaca varijanta je sa 160 KS (npr. Seat Ibiza Cupra)

jusuff
Posts: 523
Joined: 03/12/2005 13:44

#21

Post by jusuff » 27/09/2006 23:54

skoda oktavia je vjerovatno best buy... kome ne smeta etiketa

whow
Posts: 2217
Joined: 11/11/2004 07:17
Location: Edmonton
Been thanked: 1 time
Contact:

#22

Post by whow » 28/09/2006 20:27

felix wrote:Ne bi se slozio da je kvalitet i mehanika identicna vw-u. Iako je to vozilo iz koncerna vw-a, dijelovi ne prolaze rezim kvaliteta koji se ugradjuje u vw. Sama cijena govori sve, zasto je onda oktavija puno jeftinija od pasata, ili fabija od pola???
Oktavija je jeftinija od Passata iz mnogih razloga a jedan od osnovnih razloga je da Oktavija nije u istoj klasi/ razredu sa Passatom jer se Passat ubraja u klasu vise (mid size sedan) dok je Oktavija tks Compact clasa poput npr. Bore. Dake brkate jabuke i narandze.

jusuff
Posts: 523
Joined: 03/12/2005 13:44

#23

Post by jusuff » 02/10/2006 10:37

da li neko zna koliko zracnih jastuka ima octavia elegance tdi iz 2001 iz asa auta

dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#24

Post by dr.iver » 02/10/2006 12:19

2 najmanje, mozda 4

mehopuzic
Posts: 419
Joined: 13/06/2004 16:55

#25

Post by mehopuzic » 02/10/2006 18:55

jusuff wrote:da li neko zna koliko zracnih jastuka ima octavia elegance tdi iz 2001 iz asa auta

4

Post Reply