Škoda Fabia 1.4 - 16V 101 KS

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

LeKo
Posts: 1478
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: AP

#1 Škoda Fabia 1.4 - 16V 101 KS

Post by LeKo » 11/06/2004 08:20

Ovo auto jeste skoda, ali stare mi ide ko fisek za te kubike, kupio je jedan haver nedavno ja je sinoc probao, stojim na semaforu i neki lik u golfu 4 TDI 90 KS ono ko bi se trkao, haj reko da probam, potez socijalno - malta, krajnji ishod golf ostavljen za neke dvije duzine, ja ako budem uskoro mjenjao auto ova skoda bi mogla biti moj izbor....sada i vi malo prokomentarisite... :)


JD
Posts: 1558
Joined: 11/12/2003 00:00
Location: Sarajevo

#2

Post by JD » 11/06/2004 16:35

Zar Fabia 1.4 nema 75 ks ?

Inace, sto se tice trke protiv Golfa, pa logicno je bilo da ces ga uzeti. Em ti je Fabia benzinac em je jaca 11 ks... ako fakat ima 101ks. :D

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#3

Post by nineac » 11/06/2004 19:36

em je lakša više od 100 kg što je važnije od toga što je jača 11ks!
Ipak moj izbor što se tiče tih auta bi bila Fabia TDI sa 101 ks!
Probaj sa njom se trkati pa ćeš vidjeti!
J... te VW benizin!
Nikad nisu znali napraviti benzinac kako treba!
Sjećatel se golfova II benzin ili 3-ica, pa IV, sramota, troše skoro 2l više od konkurentnih auta, a onda dođe frajer sa nekim 1.3 motorom i otrese te u golfu 1.8!

TheGodfather001
Posts: 1230
Joined: 24/05/2004 10:44
Location: Sarajevo

#4

Post by TheGodfather001 » 11/06/2004 21:15

Ma kakva Fabia,je ku... auto,ima moj jaran isto 14.4 16 V i ima 66 KW,tj.90 KS,i nije mogao nista WV BORI TDI-crveno I,iako je laksa i plus benzin,lik nas je ostavio,mi ga uzeli samo pola haube,a onda kad se on zaletio osatvio nas na 20 m :sad:

LeKo
Posts: 1478
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: AP

#5

Post by LeKo » 12/06/2004 09:35

ja ne znam da ima fabia sa 66 kw, po katalogu benzici se krecu od 38 - 85 kw, najjaci iz grupacije 1.4 16v ima 74 kw, 85 kw je 2.0, a sto nineac kaze za tdi od 101 ks vjerujem da je brzi ali ja ne volim dizele :) sve u svemu to je bilo samo moje zapazanje, acijenim svacije misljenje jer ....o ukusima se ne raspravlja :D

Hendrix
Posts: 3535
Joined: 27/02/2004 00:00

#6

Post by Hendrix » 12/06/2004 09:53

Novi Fiat Punto 1.6, 16 V bi ih prešišo momački :D
Šteta što je kod mene 60 konja :(

User avatar
Pooll
Posts: 5037
Joined: 01/08/2003 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#7

Post by Pooll » 12/06/2004 12:31

joj skoda je mrak :cry:


:D

JD
Posts: 1558
Joined: 11/12/2003 00:00
Location: Sarajevo

#8

Post by JD » 12/06/2004 14:24

nineac wrote:Nikad nisu znali napraviti benzinac kako treba!
Sjećatel se golfova II benzin ili 3-ica, pa IV, sramota, troše skoro 2l više od konkurentnih auta, a onda dođe frajer sa nekim 1.3 motorom i otrese te u golfu 1.8!
Tacno! Ja sa svojom Corsom 1.2 neki dan dobio frajera u dvici 1.8, i to ga dobro ostavio.

LeKo
Posts: 1478
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: AP

#9

Post by LeKo » 12/06/2004 15:02

kakva li je to dvica bila, GT ili GTI, koji god da je bio JD mislim da sa 1.2 corsom nisi mogao puno toga da uradis, nije da ti n1e vjerujem da si uzeo tog frajera, samo je pitanje jeli taj Golf fakat bio 1.8 ili se taj trkac fura da je 1.8, sve u svemu imao sam priliku voziti se u 2 GT i ova je isla kako treba...1 - 2 i 100 KM/H sumnjam da to corca 1.2 moze :sad:

JD
Posts: 1558
Joined: 11/12/2003 00:00
Location: Sarajevo

#10

Post by JD » 12/06/2004 15:45

Ne znam fakat trkali smo se trojica, ja, taj golf i moj jaran u Puntu i on ga je pitao koji je.
Nisam bas detaljno objasnio sta je bilo, uglavnom sam ih ja obojicu na startu dobro uzeo do jedno 80-90 km/h i tek je tad Golf poceo stizati, i onda sam ja usporio na 110 km/h a njih dvojica su se nastavili ganjati jos 2 semafora hehe.
Sto se tice 1-2 100km/h, meni drugom Corsa ne moze preko 85km/h, jebga ipak je 1.2 16v heh ;)

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#11

Post by nineac » 12/06/2004 17:26

Imaš i Golf II 1.8 90ks, koji su česti na našim cestama!
To je isti motor kao i u audi jajetu 1.8, znače sranje!
kada mjenjaš ulje mjenjaš i bifone na autu!
A šta je to molim Vas reci te mi Golf GTI 1.8 8V ili 16V?
Voziš ga na nož 100km/h i motor crkne!
To je baš bio auto za osobe koje vole voziti na nož jedno 5km, po ravnici :lol:
kakvih sve GTI-ja ima iz tog doba, pa da vam oči ispadnu!
Sjećatel se kadeta GSI, samo da je imao limariju dobru! A motor je bio da ti oči ispadnu, onaj 2.0 16V je bio ubitačan, pa Tipo GTI sa 150ks, Peugeot 309 16V, pa poslije 306 16V, Escort Xr sa 150ks, sva ta auta su redovno čitala lekciju golfu gti, doduše njemci su vazda po testovima tvrdili da je golf bolji, jer ima veći gjepek :lol:
Tako da nije neka filozofija otresti golfa, pogotovo sa corsom koja ima prilično žive motore, kao i punto!

RPM
Posts: 1034
Joined: 11/01/2004 00:00

#12 Re: Škoda Fabia 1.4 - 16V 101 KS

Post by RPM » 13/06/2004 13:34

LeKo wrote: ... krajnji ishod golf ostavljen za neke dvije duzine, ja ako budem uskoro mjenjao auto ova skoda bi mogla biti moj izbor....sada i vi malo prokomentarisite... :)
zavisi naravno ko je bio za volanom golfa ... :D ... najbolje je probati jedan i drugi, nije startnost sve sto se ocjenjuje, idi na neku duzu relaciju sarajevo-rijeka, recimo, iskreno i od fabie i od golfa ima da rasklimas zube i dodjes ukocen ... :D

mehopuzic
Posts: 419
Joined: 13/06/2004 16:55

#13

Post by mehopuzic » 14/06/2004 14:07

vozdra svima!
imao sam priliku u zivotu provozati sve i svasta. od s klasa pa do peglica... sve zavisi u kavim sam finansijskim stanjima bio... trenutno imam audi a6 1.9 tdi i fabiu 1.4 mpi. moram priznati da je i ova najobicnija fabia stavrno bombona od auta... ima sve sto auto takve klase treba da ima pa i jos vise... sve cestitke SKODI na dosad najboljem modelu

vier_ringe
Posts: 209
Joined: 24/03/2004 13:03

#14

Post by vier_ringe » 15/06/2004 16:56

Joj i vi i vasi gsi, gti motori, eto ja sam vozio jutros 3.0 quattro A4 , taj motor pravi cosworth i audi...pa to je bomba, a od zvuka je koza nejezena sat vremena nakon voznje...
Covjek fino napise temu, a oni predju na trke, na gsi, gti, i sve drugo zbog cega nasi mladi svakodnevno ginu...
Vozio sam tu fabiju sa 100 ks, combi i u visokim okretajima je prilicno ziva, u nizim inertna...Zatvoju info ima 1.4 sa 4 ventila na cilindar 55 i 75 KW.A ovi skodini sa 2 ventila su sa 44 i 50 kw.

User avatar
VR6
Posts: 1215
Joined: 28/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#15

Post by VR6 » 15/06/2004 18:36

nineac: "A šta je to molim Vas reci te mi Golf GTI 1.8 8V ili 16V? Voziš ga na nož 100km/h i motor crkne!"
Imao GTI 8V, to je odlicna masina. Ne siri dezinformacije, ja sam se cudio kako se taj motor blesavo vrti. Uguras ga na 6500 o/min gdje mu je crveno polje, pritisnes gas a on ko blesav poleti prema 7000 o/min. S motorom ni najmanjih problema, sve pohvale. Ko zna na kakve si ti naletio, pa i Kaddet GSI 2.0 16V je imao neke probleme u pocetku.

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#16

Post by nineac » 15/06/2004 19:31

Ja sam fino napisao 1.8 8V i 16V!
Znam iz ličnog iskustva, gdje su spaljene brtve glava bile zbog "forsiranja" Niko ne spori da oni ne idu, ali nisu posebno ni izdržljivi kada ih duže vremena forsiraš!
A za topostoji najobičnije objašnjenje: Vodena pumpa nemože da dadne toliki protok vode koliki mu treba za obrtni moment od 168 nm pri 4.600 o/min! To može jedno vrijeme, ali ubijanje duže vremena jednostavno napravi preopterećenje za motor!
Znači, ne sporim da neide taj famozni GTI!

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#17

Post by nineac » 15/06/2004 23:34

Pardon, ne sporim da ide GTI!
međutim, kakav bola 8v, pa taj motornema nikakvih GTI osobina, 16V je druga priča, iako je imao isti obrtni moment kao i 8V (8V-168nm pri 2.800, 16V 168nm pri 4.600 obrtaja/min) ali mana je opet što taj motor je pravljen za običnog čovjeka, tj. morao je biti dostupan običnom čovjeku, a tada se neprave posebne vodene pumpe, uljne pumpe itd!
Znači, može jedno vrijeme, iz ličnog iskustva znam da nemože izdržati relaciju ZE-SA pod punim gasom, i to tri GTI su spaljena za 7 dana (čovjek koji je preprodaje inače vozi reli)! Situacija sa (V je malo bolja pošto nema toliko snage, ali ni neide kao 16V!
GSI je imao isto problem sa pregrijavanjem, ali drugačije prirode!
Kod njih je vodena pumpa trenutno otkazivala, tako da ako pratiš kazaljku nije bio problem!
Drugo, kod njih zbog razlike u materijalima između glave i bloka, samo je dihtung mogao crknuti, dok je kod GTI-ja sve spaljeno bilo!
Takođe, taj motor u GSI-ju podnosi i 204ks sa turbom, kao i izvedbu u SAAB-u od 230 ks, tako da o izdržljivosti tu nema šta pričati!
Imao je i VW izvedbu G60, ali znamo kako se to završilo!
Ali, tema je o Fabiji!
Moj izbor 1.9TDI sa 101ks i 250nm, ubilo se za naših cesta, jebo GTI!

mehopuzic
Posts: 419
Joined: 13/06/2004 16:55

#18

Post by mehopuzic » 15/06/2004 23:47

ali kad skontas skoda je skupa... da se mora placati i carina niko je ne bi kupovao koliko god da je dobra... za fabiu 1.9 tdi elegance mozes kupiti passata il a6 2-3 godine star da je ko zvijezda dobar... :o

User avatar
VR6
Posts: 1215
Joined: 28/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#19

Post by VR6 » 16/06/2004 00:22

Govorim o GTI-u 1.8 8V, iz Golfa 2. Isti je i u trici GTi 8V, samo 2.0 i 115 KS. Ubijanje duze vrijeme, nebi rekao, sve zavisi gdje ga vozis. Ako ga saltas gdje treba, nece biti vecih problema. Koliko se sjecam u nekim auto revijama kad se tek pojavio taj GSI se desavalo na testovima da im klip probije u sistem za hladjenje koji se nalazi okolo, ali to je bilo na prvim verzijama ili zato jel su ih pretjerano davili. Mislim da bi opet uzeo prije G2 GTI 16V nego Kaddeta GSI 16V. Kaddet ima samo motor, ostakak i nije najbolji. Sve stvar ukusa...

JD
Posts: 1558
Joined: 11/12/2003 00:00
Location: Sarajevo

#20

Post by JD » 16/06/2004 00:43

Kad smo vec kod dvice GTI-ja, danas sam cuo pricu, odnosno jednu veliku provalu da je lafo brzi od Mercedesa CLK 240, 2000 godiste. Hahaha sto sam se slatko nasmijao...

mrmot
Posts: 749
Joined: 26/05/2003 00:00
Contact:

#21

Post by mrmot » 16/06/2004 00:49

Da li ti imaš vozačku dozvolu?

User avatar
VR6
Posts: 1215
Joined: 28/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#22

Post by VR6 » 16/06/2004 02:05

Taj Mercedes ide oko 9-10 do 100 km/h, skoro sve dvice GTI su brze. Sad sve zavisi sta se gleda...

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#23

Post by nineac » 16/06/2004 13:54

JD to nije provala nego istina!
Kada si vidio mercedesa da ima sportsku dušu?
Taj CLK 240 ide 9.9 sec do 100 km/h, dok GTI 16V ide 9.0 sec u verziji sa 136ks, a model sa 139 ks ide 8.8 sec!
Kadet GSI 16V ide 8 sec do 100 km/h !
JD ako hoćeš pravo da računaš koliko je snažno neko auto sračunaj koliko jedna konjska snaga vuče kg, i onda dobiješ pravu snagu, plus karakter motora!
Taj 2.0 VW motor je smeće živo, isto kao da voziš 6 cilindara koliko troši, a temperament mu je nepoznat pojam!
Ja sam već reko, Kadet je daleko bolji sa stanovišta performansi od GTI-ja, ali limarija i kvaliteta unutrašnjosti je UŽAS!
Ja iz svog ličnog iskustva nikada nebi uzeo VW benzin, ali diesel, SVAKA ČAST!

JD
Posts: 1558
Joined: 11/12/2003 00:00
Location: Sarajevo

#24

Post by JD » 16/06/2004 15:28

mrmot wrote:Da li ti imaš vozačku dozvolu?
Ja ? Imam vec 8 mjeseci.

A sto se tice GTI vs CLK...

Nineac izvini ali ja ne kontam kako moze GTI biti brzi kad je 10 godina stariji, ima 40 konja manje, i vjerovatno je tezi..? Nema nikakve logike. Da je u pitanju Golf IV GTI pa hajd... Nisam neki veliki strucnjak za auta al' ovo mi je fakat nemoguce.

Plus, evo npr Golf I 1.6 75ks, moja ga Corsa 1.2 75ks uzme. O tome govorim, nije isti 1.6 motor sad i prije 10 godina.

Post Reply