servisna knjiga

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
rokovsup
Posts: 16
Joined: 14/06/2011 17:18

servisna knjiga

Post by rokovsup » 31/07/2011 09:36

Zanima me koliko je znacajna servisna knjiga pri uvozu polovnog auta iz npr njemacke, italije?

To me interesuje jer sam kupio volvo s60 2002 godiste, medjutim, lik od koga sam kupio u zadnji tren mi je rekao da nema te servisne knjige, a to se podrazumjevalo da ima, valjda?!


User avatar
AmADin_gospo
Posts: 2203
Joined: 14/05/2010 11:29

Re: servisna knjiga

Post by AmADin_gospo » 31/07/2011 10:03

Jarane, servisna jennekad davno vrijedila necemu al sad vise ne. Imaju se za 50km kupiti bjanko il za 70 s pecatima servisa.

Sam biras koje ces sevise da ti upisu hehehehe

rokovsup
Posts: 16
Joined: 14/06/2011 17:18

Re: servisna knjiga

Post by rokovsup » 31/07/2011 10:13

hvala, sad mi je lakse, mislio sam da me zezno lik:) a jel se moze u servisima vidjeti kad je zadnji radjen servis?

vnm
Posts: 1433
Joined: 08/07/2008 01:28

Re: servisna knjiga

Post by vnm » 31/07/2011 12:17

istina je da se falsifikuju, ali kako god okrenes meni bi bilo sumnjivo sto je nema, a jos sumnjivije sto je cekao zadnji tren da ti kaze.

User avatar
daxon
Posts: 1590
Joined: 13/12/2010 12:10

Re: servisna knjiga

Post by daxon » 31/07/2011 12:32

Sve što je rađeno u ovlaštenom servisu zabilježeno je na njihovom serveru, dakle, odeš u ovlašteni servis, oni u komp ukucaju broj šasije i izbaci im gdje, kad i šta je rađeno, ali to je vezano samo za rad u ovlaštenim servisima tako da ni to nije neka garancija, sve i da ima servisnu knjigu trebalo bi provjeriti da li se podaci u knjizi podudaraju sa onima na serveru.
Kako kod nas tako i na zapadu vlasnici automobila sa istekom garancije prestaju koristiti usluge ovlaštenih servisa, dijelom i zbog toga auto industrija produžava garantni rok kako bi što duže zadržali klijente.

Kao što je prethodnik napisao, servisna se može nabaviti za male pare, tako da nije neka garancija,
međutim, ako je vraćena kilometraža na nekih 100 tkm, a račinar pokaže da je neki servis rađen na 120 tkm onda ti je to jasna potvrda da je kilometraža vraćena, isto tako često ovi što vraćaju kilometražu zaborave na deklu zupčastog remena ukloniti kilometražu koju je napisao serviser koji je radio zahvat, također, ako je u pitanju veliko vozilo koje nije tipični gradski auto, onda i njegova exploatacija nije bila puno radnih sati, a malo kilometara već bi trebalo da je obrnuto, u tom slučaju volan, sjedišta, papučice pedala, ručica žmigavca i mjesta gdje se ruke naslanjaju ne bi trebalo da su mnogo izlizana i pohabana, uglavnom da ne dužim, mnogo je načina na koji se može pregledati i provjeriti tačnost informacija o nekom automobilu, mada, iako su informacije netočne to ne znači da je auto loš.

motorola01
Posts: 4147
Joined: 28/04/2011 13:27

Re: servisna knjiga

Post by motorola01 » 31/07/2011 12:44

A sta je sa vozilima koja su odrzavana u nasim servisima???MAlo pratim ove audije po pik-u i dosta ih je "odrzavano" u ovlastenom servisu(inter autu ili asa autu).Da li je moguce da prodavaci odu u ovlasteni servis i dogovore sa njima pecacenje knjizice :) za odredjenu sumu???Isto mi je malo sumnjivo da auto kupljeno kod nas 2005-2006 godine preslo od 170 000-220 000 km :shock: ???Isto da nije nikad izlazio iz njega :-?

User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 21102
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."
Has thanked: 6 times
Been thanked: 10 times

Re: servisna knjiga

Post by O'zone » 31/07/2011 12:57

motorola01 wrote:A sta je sa vozilima koja su odrzavana u nasim servisima???MAlo pratim ove audije po pik-u i dosta ih je "odrzavano" u ovlastenom servisu(inter autu ili asa autu).Da li je moguce da prodavaci odu u ovlasteni servis i dogovore sa njima pecacenje knjizice :) za odredjenu sumu???Isto mi je malo sumnjivo da auto kupljeno kod nas 2005-2006 godine preslo od 170 000-220 000 km :shock: ???Isto da nije nikad izlazio iz njega :-?
Ma moguće sinoć se ja vozim u taxi-u nova Škoda Octavia iznutra glanc, stara dvije godine, predobro očuvana, a na satu 300 000 km.

Pitam ja taxistu jel kilometraža OK kaže jeste nije to kaže ništa sadašnji motori mogu komotno 500 000 km traže samo redovan servis i to je to.

Dosta ovih što se prodaju po PIK-u i Marketu a viša klasa sa ovim većim kilometražama su baš vozila sa taxi-ja pa pređu dosta kilometrara u malom periodu jer u Bosni tolike kilometraže prelaze samo komercijalisti i taxisti.

motorola01
Posts: 4147
Joined: 28/04/2011 13:27

Re: servisna knjiga

Post by motorola01 » 31/07/2011 14:01

Shvatam,ali ko to taksira sa audijem 4???U redu skoda,ali audi..Presao 200 000 za 5-6 godina na nasim cestama.To ipak nije malo.Znaci kupljen u BIH-a,odrzavan u BIH-a i presao toliko za navedeni broj godina...

whow
Posts: 2217
Joined: 11/11/2004 07:17
Location: Edmonton
Contact:

Re: servisna knjiga

Post by whow » 31/07/2011 17:21

rokovsup wrote:Zanima me koliko je znacajna servisna knjiga pri uvozu polovnog auta iz npr njemacke, italije?

To me interesuje jer sam kupio volvo s60 2002 godiste, medjutim, lik od koga sam kupio u zadnji tren mi je rekao da nema te servisne knjige, a to se podrazumjevalo da ima, valjda?!
Servisna knjiga je znacajna , sada koliko znacajna to je do tebe. U svakom slucaju treba obraatiti paznju na stvarno stanje vozila radije nego na ono sto je napisano u knjizici. Mene fascinira ta opsjednutost papirologijom i potvrdama sto je vjerovatno neka podsvjesna manifestacija birokratske opresije papirima , pecatima i potpisima koju potroscko drustvo svakodnevo vrsi na svoje subjekte. Dobar primjer je pojava ovog car fax reporta koji bi u biti trebao predstavljati neku hronolosku historiju , zdravstveni karton vozila prema cemu bi potencijalni kupac mogao utvrditi dali je vozio redovno odrzavano , servisirano ili nedaj boze bilo u kakavom udesu.U stvarnom zivotu ljudi imaju havariju pa odvezu auto u garazu kod Halida koji to onda popravi "kako najbolje zna i umije" a ova intrevencija naravno nikad ne bude uknjizena u servisnu knjizicu ili neku kompjutersku bazu podatak kojom se koristi car fax i slicne kompanije. Car Fax report nece pokazati da je ovo vozilo bilo u havariji sto je nazalost za mnoge moderne kupce dovoljno stoga jer vise vjeruju u komad papira nego svojim sopstvenim ocima. Cinjenica je da auto sa urednom servisnom knjigom moze biti losije od vozila koje uopste nema servisnu knjigu . Dakle poenta je u tome da pri kupovini vozila potpuna mehanicka inspekcija , posebno kod skupljih vozila nema alternativu. Dobar mehanicar ce lako utvrditi dali je vozilo redovno odrzavano i dali je bilo u udesu.

User avatar
AmADin_gospo
Posts: 2203
Joined: 14/05/2010 11:29

Re: servisna knjiga

Post by AmADin_gospo » 31/07/2011 21:37

auta koja nemaju servisne, u večini slučajeva su službena auta pa se to želi zataškati.

servisna sama po sebi ne znači ništa, jer kako reko, lako se kupi falsifikovana. vračena kilometraža se nemože otrkiti običnim softverom s laptopa topa op-com, vag itd itd, ali može veoma lako u ovlaštenom servisu. neke od naznaka da je vračana kilometraža su pretjerana istrošenost volana, papučica kočnice i kvačila, rućica mjenjača, prekidači žmigavaca, rukohvati vrata vozača.

takožer, neka ti pređena kilometraža ne bude ravnatelj kvalitete auta, jer mnogo je auta s 250k u boljem stanju nego neki sa 120k. zavisi od vozača i od održavanja auta.

AS_sa
Posts: 1072
Joined: 31/08/2010 09:18

Re: servisna knjiga

Post by AS_sa » 01/08/2011 17:49

otidji u ovlasteni servis i oni ce ti provjeriti jel odrzavan kod njih ... ako je nedje u nekakvoj garazi to ni oni ne mogu znat ... medjutim odvezi na kakvu dizalicu i nek ti neko strucan provjeri sve, otprilike u kakvom je stanju ,...
a sto se tice auta, kupio si odlicno auto koji se tek na 300 hiljada razradi :D
Volvo je zvijer auto, samo ga redovno odrzavaj ... ;-)

lavic
Posts: 2075
Joined: 14/04/2011 15:03
Been thanked: 1 time

Re: servisna knjiga

Post by lavic » 02/08/2011 14:07

Ma moguće sinoć se ja vozim u taxi-u nova Škoda Octavia iznutra glanc, stara dvije godine, predobro očuvana, a na satu 300 000 km.

Pitam ja taxistu jel kilometraža OK kaže jeste nije to kaže ništa sadašnji motori mogu komotno 500 000 km traže samo redovan servis i to je to.


Ovi su meni naj bolji taxo rekao, moze 500 000 ili ovaj gore Volvo se razradi na 300000 km, a inzinjeri u fabrici koji razvijaju motor, testiraju i daju garanciju kazu da je zivotno vijek motora zavisno od proizvodjaca izmedju 270 000 do maksimalno 320 000.
Da je to tako, fabrika bi dala garanciju bar 200 000 km, ako nista drugo zbog marketinga.

Druga stvar auto sa 0 km = 100 000 KM, a sa 200 000 km kosta plafon 30 000 KM/ 15 000 Eura.

whow
Posts: 2217
Joined: 11/11/2004 07:17
Location: Edmonton
Contact:

Re: servisna knjiga

Post by whow » 02/08/2011 19:46

Auto sa 200 000 predenih kilometara je odprilike kao covjek sa 50 godina ; moze biti jak ko' stjena i zdraviji od kakvog mladica odraslog u haustoru a opet sa druge strane ima ih koji riknu i prije 50 -te. Dakle sve je individualno. Nemoguce je davati ocjene tipa vozit ce do 320 000 ili 250 000 hiljada kilometara. Sto se tice odrzavanja je licno ne kontam sta pojedinci podrazumjevaju pod redovnim odrzavanjem jer ovlasteni servisi u te redovne servise ukljucuju masu nekih potpuno irelevantnih gluposti koje se rade samo da se zavrne love. Prijatelj ima mercedesa B200 , jednom ili dvaputa godisnje obavlja servis u Mercedesu koji se u biti sastoji od promjene ulja , filtera i nekih provjera . Prosjecna cijena ovih servisa je izmedu 500-800 Canadskih dollara. Razlog placanja ovako visoke cijene za uslugu koja se u biti svodi na promjenu ulja i filtera je odrzavanje garancije koju Mercedes ne priznaje ukoliko se vozilo ne servisira u ovlastenom servisu. Sve u svemu garancija na novim vozilima i sama valjanost iste postaje sve upitnija. Drugi primjer od prije par mjeseci . Vozim pored Huyndaijevog salona i vidim nekoliko policiskih vozila , to me zainteresira pa tako stanem da osmotrim situaciju. Ukratko , tip doveo Huyndai na 60 000 km servis podrazumjevajuci da cemu promjeniti ulje i filtere i to je to. Kad se ponovo pojavio u servisu docekao ga racun od preko 1000 dollara. Tipovi promjenili zubcasti remen i jos kojekavih gluposti tvrde da je kod huyndajia 60 redovni servisni interval i da je to uradeno zbog garancije u suprotnom garancija se ukida. Naravno ne treba bit previse pametan da se utvrdi da su ovlasteni servisi mjesta legane otimacine te da je normaln covjek u biti nezasticen od samovolje i kriminalog djelovanja bahatih tajkuna koji manje vise zare i pale ovom industrijom. Policija je vozacu savjetovala da plati pa da poslije toga proba "tjerati pravdu" legalnim putem sto podrazumjeva dalje izvaljivanje obzirom da je advokatski sat $400. Uglavnom ;mrka kapa. Treci primjer : Sura vozi Chevy Cobalt i na nekih 80 hiljada kilometara mu se pojavi neko zveckanje ispod haube . Covjek propisno odveze vozilo u GM servis jer je auto pod garancijom i tamo mu utvrde neki kvar na volanu cija opravka kosta cc 1500 dolki. Glavni tehnicar ge uz ovu dijagnozu jos i nasavjetuje da i ne brine previse o ovom zveckanju jer ovo i nije nesto sto se mora odmah opraviti. Uglavnom na 110 000 km suri pukne serpentine belt kojeg se mudri GM mehanicari nisu sjetili promjeniti .Nakon sto je auto odslepano u garazu i ovaj kais promjenjen sura utvrdio da je ono zveckanje koje se pojavilo na 80 000 km nestalo :lol: . Znaci uceni GM majstori ne znaju dalje od kompjuterske dijagnostike i nisu ustanju pogledati kais dali valja ili ne . Sljedeci primjer vozim 2011 Toyota Venza koja ima tek nekih 4000 km i nedavno primjetim da kada vozilo krene prvi put cuje je neki klank zvuk ispod podvozja . Zovnem servis i tamo mi kazu da trebam platiti 67 dollara za diagnistic fee . Objasnjavam da je auto novo a oni kazu sta ako si upao u rupu ili negdje udario :lol: . Elem zovnem u Toyotin drugi servis i popricam sa tehnicarom koji mi objasni da nazalost svaka Venza ima taj specifican klank kada se prvi put upali i kada auto krene sto je rezultat takozvane sistema provjere kocnica i ABS koje vozilo vrsi kada se prvi put upali . Elem treba se cuvati majstora i servisa jer po svim pokazateljima njihova preofesionalna etika nije puno bolja od njihovih kolega sto prodaju kvalitetne "polovne " mobitele na Stupskoj pijaci.

Post Reply