seroxat

Sve o kulinarstvu, o uređenju stana, o modi...
Post Reply
štzngrm
Posts: 401
Joined: 16/03/2005 14:43

seroxat

Post by štzngrm » 09/11/2006 12:28

da li ga neko od vas koristi, kakva su iskustva?


Vingo
Posts: 3917
Joined: 11/03/2003 00:00

Post by Vingo » 09/11/2006 12:33

Moj tata ga koristi vec dvije godine. Nema kontraefekata....Sta te tacno interesuje? Malo si stur....

štzngrm
Posts: 401
Joined: 16/03/2005 14:43

Post by štzngrm » 09/11/2006 12:43

nuspojave, ja ga uzimam dva dana u minimalnoj količini i već kontam da prestanem, loše se osjećam od njega, soc.fobia još gora

Vingo
Posts: 3917
Joined: 11/03/2003 00:00

Post by Vingo » 09/11/2006 12:49

Nisi to poceo sam uzimati, nadam se? Reci ljekaru....mada mi je nejasno zasto seroxat kod soc. fobije? On je jako mocan antidepresiv....jedino ako fobija nije posljedica depresije.
Osim toga.....lijek ne moze poceti odmah da djeluje, trebas kontinuirano uzimati neko vrijeme prije nego primijetis promjene. Mom tati je poceo djelovati tek nakon skoro mjesec dana. Ali nije bilo nus pojava.

User avatar
roki
Posts: 1905
Joined: 08/09/2006 14:14

Post by roki » 09/11/2006 12:52

evo da ja nesto pitam jer me zanima u vezi seroxata.bio mi je propisan ali nisam ga uzimao.Zanimam me koliko se raspolozenje tvoga oca popravilo i koliko se on nabolje promjenio(ne znam zbog cega uzima taj lijek)
to me jako zanima,jer mislim i ja poceti uzimati(naravno prvo kod doktora)
pa da vidim sta mogu da ocekujem

štzngrm
Posts: 401
Joined: 16/03/2005 14:43

Post by štzngrm » 09/11/2006 13:01

naravno psihoman mi je rekaod a ga uzimam, tad sam prvi put i čuo za njega, problemi su nesanica i soc. fobija,
do sad sam uzimao bosnil i ponekad leksilium i bilo mi je bolje sve dok ne proba serox, sad mi se sve vratilo,
ne znam da li da ga nastavim uzimati

Vingo
Posts: 3917
Joined: 11/03/2003 00:00

Post by Vingo » 09/11/2006 13:01

Popravilo se znacajno. Dg. je (ne mogu se sad tacno sjetiti)...depresija bez produktivne psihoticne simptomatologije...tako nesto.
Bio je jako lose, gotovo da je prestao jesti i izlaziti van.
Bio je bas na granici....nije bio suicidalan, ali se ponasao kao da ce svakog trena umrijeti od neke strasne bolesti....
Bio je 40tak dana u bolnici.
Sad super funkcionise, normalno je raspolozen, komunikativan (manje hipohondrican), normalno jede, spava i izlazi...
Ono sto je kod seroxata opasno je da navodno izaziva ovisnost...Mislim, to kod mog tate i nije problem, on je vec star covjek, pa sve i da ga dozivotno bude morao uzimati...nije drama.

Vingo
Posts: 3917
Joined: 11/03/2003 00:00

Post by Vingo » 09/11/2006 13:06

štzngrm wrote:naravno psihoman mi je rekaod a ga uzimam, tad sam prvi put i čuo za njega, problemi su nesanica i soc. fobija,
do sad sam uzimao bosnil i ponekad leksilium i bilo mi je bolje sve dok ne proba serox, sad mi se sve vratilo,
ne znam da li da ga nastavim uzimati



Nesanicu seroxatom??? To je kao da komarca gadjas topom....Leksilijum je tebi dovoljan, a mozda ni to....ja vjerujem da bi te pravilno disanje moglo izlijeciti. Promijeni ljekara. Ozbiljno.

foucault
Posts: 242
Joined: 24/06/2005 16:42

Post by foucault » 09/11/2006 13:09

ne koristim seroxat, ali nesto slicno koristim. slobodno prvih 14 dana deri lexiliume, lexaurine, a ako je bas problem, suicidne misli, onda i bosaurin 5mg. poslije 14 dana obicno sve postane u redu. ovo je u 99 % slucajeva. i zaboga ne trazi vise informacije na netu, samo ces postati paranoican. od seroxata pogotovo u prvih 14 dana se neces bas naspavati. a vala ni poslije.

štzngrm
Posts: 401
Joined: 16/03/2005 14:43

Post by štzngrm » 09/11/2006 13:23

TO je problem, uzimao sam bosnil i leks i bilo je ok, sad uzeo seroxat i ode sve u k....

User avatar
Lace
Posts: 8158
Joined: 11/04/2002 00:00
Location: Sarajevo

Post by Lace » 09/11/2006 17:26

Vingo wrote:Nisi to poceo sam uzimati, nadam se? Reci ljekaru....mada mi je nejasno zasto seroxat kod soc. fobije? On je jako mocan antidepresiv....jedino ako fobija nije posljedica depresije.
Osim toga.....lijek ne moze poceti odmah da djeluje, trebas kontinuirano uzimati neko vrijeme prije nego primijetis promjene. Mom tati je poceo djelovati tek nakon skoro mjesec dana. Ali nije bilo nus pojava.


alezem se s ovim..ako je na ljekarov savjet...sacekaj jos malo...prije nego promjenis

inace dobar antidepresiv je http://www.plivamed.net/psihijatrija/?section=velafax

primjer ovoga je...kada se daju osobi koja je u teskoj i dugoj depresiji...ona vrlo brzo ...za par dana predje u drugu krajnost...euforiju..al se to normalizuje :)

potrazi informaciju o tom lijeku na ovoj plivinoj stranici

User avatar
anais_nin
Moderator
Posts: 21856
Joined: 06/07/2005 09:35
Location: Mostar u srcu, guza u Torontu

Post by anais_nin » 09/11/2006 17:39

stzngrm imas PP :D

štzngrm
Posts: 401
Joined: 16/03/2005 14:43

Post by štzngrm » 10/11/2006 12:53

znam, ko ga nema,

Vingo
Posts: 3917
Joined: 11/03/2003 00:00

Post by Vingo » 10/11/2006 13:01

:lol: :lol: :lol: i ono pije antidepresive.....

User avatar
anais_nin
Moderator
Posts: 21856
Joined: 06/07/2005 09:35
Location: Mostar u srcu, guza u Torontu

Post by anais_nin » 10/11/2006 17:57

štzngrm wrote:znam, ko ga nema,


pa gosti :lol: :D

Post Reply