Ostali taksisti (na drugim štandovima , vožnjama) ne čine slične malverzacije. Riješenje MORA postojati , ne može grupa kabadahija biti pametnija od ostatka grada i polovine Evrope. Bitno je pokazati interes da se problem hitno riješi.kojeime wrote:Raazumijem ja to i slazem se. Ali to je jedan od nacina jer sada nema nikakvog nacina. Do Dobrinje voznja koste 3 KM a on uzme 10. Do Bascarsije voznja kosta 25 KM a on uzme 10. Ovako do Dobrinje uzme 10 a do Bascarsije 50. To jeste neposteno prema onima koji idu na Dobrinju, ali sta drugo uraditi. Kontrola ne daje rezultate, jer sama cinjnica da je stanje ovakvo kakvo jeste govori da nema kontrole. Jtvsabina wrote:Zato što ne prelazi istu razdaljinu. Vozeći na Dobrinju , on potroši znatno manje vremena,amortizacije i goriva te manje koristi stručno znanje i vještinu - vožnju. Dakle svaka osoba koja se sa aerodroma želi voziti na stupsku petlju mora i treba platiti minimum usluge jer je koristila minimum usluge.kojeime wrote: Pa ako ti je cijena ukljucujuci prtljag sa aerodroma do Dobrinje 10KM i cijena sa aerodroma do Bascarsije isto 10KM, onda niti te moze varati na taksimetru nit ista drugo. Odveze te gdje god treba, ti znas da bilo to kratko ili dugo moras dati 10KM i stvar je rijesena.
Kako to nije rjesenje?
S obzirom da najveći svjetski koncerni sa svojim predstavništvima MORAJU prijaviti i plaćati porez u našoj zemlji i da su sve firme koje posluju u nas DUŽNE se pridržavati važećih cjenika za promet roba i usluga te plaćanja poreza na iste , tako i grupa građana koja se okuplja u udruženje Sarajevo taksi a koji se nalaze locirani štandom na aerodromu Sarajevo NIKADA NE MOŽE biti nikakva iznimka ili izuzetak jer bi to značilo :
- anarhiju
- nepoštovanje potrošača odnosno korisnika usluga.
U slučaju bilo kakve "fiksne" cijene s aerodroma ( klasičan znak popustljivosti) , trebalo bi uvesti ČETVEROSTRUKU ILI PETOSTRUKU tarifu za stajanje na aerodromu jer ako ništa tako , država će zaštiti svoje interese i barem teoretski - potrošače.
Hvala.
a bih najvise volio ovako: Mora fiskalna kasa biti u vozilu. Bude frka, ja zovem policiju. Dodje policija i imaju tri mogucnosti od strane tkassite: Daje mi racun na pravi iznos i taksimetar kucao tacno ali mi uzima vise ili taksimetar prepravljen da kuca vise i daje mi racun na iznos koji je kucao taksimetar ili taksimetar nije ukljucen i ne daje mi racun uopste. U sva tri slucaja policija na licu mjesta zaplijeni vozilo i pise kaznu taksisti. U slucaju kada taksimetar kuca tacno i dobijam racun i dajem tacan iznos, naravno, ne zovem policiju. Ali iz ko zna kog razloga (korupcije) takava ili slican sistem jos nije uveden. Ima i drugih sistema tipa GPS pracenje pa se tacno zna da li je taksista vzio najkracom ili zaobilaznom rutom da bi vise naplatio itd...
Sarajevski taksisti- dno dna
Moderator: O'zone
- sabina1
- Posts: 8235
- Joined: 24/11/2010 20:44
- Location: Ministarstvo za istraživanje ruda i gubljenje vremena.
- Contact:
#2226 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
#2227 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Od fiskalizacije nema ništa, a ja garantujem da nijedno regularno vozilo SA-taxija nema i ne može imati taximetar koji nije baždaren, tj. taximetar kuca po kilometru nikako drugačije tipa on kucne nogom ono skoči za marku. 

#2228 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
To je ono sto nama nedostaje u globalu.tvsabina wrote: Ostali taksisti (na drugim štandovima , vožnjama) ne čine slične malverzacije. Riješenje MORA postojati , ne može grupa kabadahija biti pametnija od ostatka grada i polovine Evrope. Bitno je pokazati interes da se problem hitno riješi.
#2229 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Nece taksisti odluciti hoce li sta biti od fiskalizacije ako cemo praviti funkcionalan sistem. Da se ja pitam, meni ne bi oni odlucili vec izabrani predstavnici vlasti. Kao i u svakoj demokratskoj zemlji. A o bazdarenim taksimetrima bi se dalo pricati, medjutim sa aerodroma i zeljeznicke nije problem jesu li taksimetri bazdareni, vec jesu li uopste ukljuceni kada pocne voznja.aduka11 wrote:Od fiskalizacije nema ništa, a ja garantujem da nijedno regularno vozilo SA-taxija nema i ne može imati taximetar koji nije baždaren, tj. taximetar kuca po kilometru nikako drugačije tipa on kucne nogom ono skoči za marku.
#2230 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Ja ne znam sta se tu drami. Udjes u taxi i ukoliko preko rampe na parkingu na aerodromu ne upali taximetar upozoris, ako ne fino samo kazes stani i izadjes.
A odavno govorim ljudima: kamera, telefon, snimanje.
Pogledjte silne snimke sa net-a po rusiji sa onim kamerama na sajbama. Nevolja natjerala ljude da budu oprezni.
Zaprijetis snimkom koju ces poslati hajatu (a oni placu za tom vrstom materijala) a na tom snimku malverzacija taksiste sa cjenom, broj taxija, nepaljenje taximetra. Svaki telefon danas ima kameru, snimanje zvuka. Okacis je na vrat i udri. Sjetite se kradje telefona koja je snimljena na kameri pa objavljena na portalima.
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
A odavno govorim ljudima: kamera, telefon, snimanje.
Pogledjte silne snimke sa net-a po rusiji sa onim kamerama na sajbama. Nevolja natjerala ljude da budu oprezni.
Zaprijetis snimkom koju ces poslati hajatu (a oni placu za tom vrstom materijala) a na tom snimku malverzacija taksiste sa cjenom, broj taxija, nepaljenje taximetra. Svaki telefon danas ima kameru, snimanje zvuka. Okacis je na vrat i udri. Sjetite se kradje telefona koja je snimljena na kameri pa objavljena na portalima.
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
#2231 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Da se konacno slozim i sa jednim avdukinim postomaduka11 wrote:Ni fiksna cijena nije rješenje, nek' ljudi upale taximetar i rade. Kad nema vožnji može se vrtiti po gradu pa radit' na mahanje, nije se niko od nas rodio na štandu, mada je tu "sigurica" bez vozikanja.

#2232 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Da si umorna zena teska 50 KG tek stigla sa puta i usla u taksi u kojem je nervozni taksista od 100 KG ne bi tako govoriozdruzdjo wrote:Ja ne znam sta se tu drami. Udjes u taxi i ukoliko preko rampe na parkingu na aerodromu ne upali taximetar upozoris, ako ne fino samo kazes stani i izadjes.
A odavno govorim ljudima: kamera, telefon, snimanje.
Pogledjte silne snimke sa net-a po rusiji sa onim kamerama na sajbama. Nevolja natjerala ljude da budu oprezni.
Zaprijetis snimkom koju ces poslati hajatu (a oni placu za tom vrstom materijala) a na tom snimku malverzacija taksiste sa cjenom, broj taxija, nepaljenje taximetra. Svaki telefon danas ima kameru, snimanje zvuka. Okacis je na vrat i udri. Sjetite se kradje telefona koja je snimljena na kameri pa objavljena na portalima.
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2

#2233 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Ako si dovoljno pametan vidio si da mi to ne odobravamo, ali je to tesko promijeniti, zato ne morate koristiti njihove usluge.Kad sam bio dijete i sa roditeljima se vracao vozom u Sarajevo taxisti sa stanice nas nisu htjeli voziti, jer smo stanovali u Hrasnom. Ovaj problem je i u Beogradu i Zagrebu na autobuskim i zeljeznickim stanicama i na aerodromima.baustelac wrote:Mozes li samo kratko i jasno odgovoriti na pitanje da li to znaci da odobravas sto taksisti sa autobuske/zeljeznicke stanice i aerodroma zavaljuju musterije? Ujedno postavljam ovo pitanje svim prisutnim ST taksistimatitanik wrote:Svaka cast buraz ova ti je najpametnija,postoji izbor nismo mi jedini.miki.ba wrote:Meni su baš gotivni sa taxiste, vecinom sa njima neka fina šuplja (9 od 10).
Kad kažeš papku iz žutog, crvenog, holand i raznih pica taksista vozi me tu i tu, papak pita, a gdje ti je to.
Sa taxi ima samo problem na aerodromu i željeznickoj, suština je da ti ljudi cvaknu maksimalno 2-3 vožnje dnevno i zbog toga manipulišu sa taximetrom.
Previše vozila je na tim štandovima, mislim da je jedino rješenje fiksna cijena prevoza sa tih lokacija.
Pustite ljude da rade, ako vam se ne sviđa ima druga taxi firma.
#2234 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Fiskalizacija nije isplativa državi u taxi vozilima, o tome ti ja pričam.kojeime wrote:Nece taksisti odluciti hoce li sta biti od fiskalizacije ako cemo praviti funkcionalan sistem. Da se ja pitam, meni ne bi oni odlucili vec izabrani predstavnici vlasti. Kao i u svakoj demokratskoj zemlji. A o bazdarenim taksimetrima bi se dalo pricati, medjutim sa aerodroma i zeljeznicke nije problem jesu li taksimetri bazdareni, vec jesu li uopste ukljuceni kada pocne voznja.aduka11 wrote:Od fiskalizacije nema ništa, a ja garantujem da nijedno regularno vozilo SA-taxija nema i ne može imati taximetar koji nije baždaren, tj. taximetar kuca po kilometru nikako drugačije tipa on kucne nogom ono skoči za marku.

#2235 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Zašto nije isplativa državi, baš me zanima, elaboriraj. A da je isplativa prema svim ostalima koji moramo imati fiskalne kase?aduka11 wrote:Fiskalizacija nije isplativa državi u taxi vozilima, o tome ti ja pričam.
Da ali taksista zbog te kratke vožnje gubi red. Koliko god da nas potrošače to ne interesuje ipak moramo shvatiti i pokušati adresirati razlog zbog čega svaki do jednog taksiste na tom štandu odbija kratke vožnje. Ako on bude pošten pa uzme mene do Ilidže za 5KM propušta red a njegov kolega koji je nešto bezobrazniji dobija vožnju do čaršije za 20KM. Onda jednostavno svi postaju bezobrazni jer "zašto bi neko bio pošten i budala".tvsabina wrote:Zato što ne prelazi istu razdaljinu. Vozeći na Dobrinju , on potroši znatno manje vremena,amortizacije i goriva te manje koristi stručno znanje i vještinu - vožnju.
Fiksna cijena bi demotivisala takvo ponašanje jer bi bilo svejedno koju vožnju dobijate. Međutim ne bi riješila sve probleme jer bi došli u obrnutu situaciju. Taksisti bi se onda borili da dobiju kraće vožnje koje ih manje koštaju a istovremeno omogućavaju da se brže vrate u red.
Po meni bi bolje rješenje bilo povećana startna tarifa sa aerodroma ali obavezno paljenje taksimetra. Zabrana pitanja "dokle" dok se ne izađe iz kruga aerodroma, pojačana kontrola inspekcije sa ovog štanda i drastične kazne, kontrola od strane udruženja i izbacivanje sa štanda u slučaju prekršaja. Uglavnom kombinacija mjera.
#2236 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Zbog jednostavnog razloga koji glasi da su taxisti paušalci, a kao takvi nisu privrženi fiskalizaciji. 

-
- Posts: 2593
- Joined: 08/10/2005 09:13
#2237 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Ma ne moze ti elaborirati, kad je normalno da je drzavi isplativo, jos jedan od paradoksalnih izjava Sa taksija. Pa u fiskalizaciji sve placa privredno lice koje koristi tu kasu.Saka wrote:Zašto nije isplativa državi, baš me zanima, elaboriraj. A da je isplativa prema svim ostalima koji moramo imati fiskalne kase?aduka11 wrote:Fiskalizacija nije isplativa državi u taxi vozilima, o tome ti ja pričam.
Npr. kod Crvenog taksija(naravano i drugih) nema ovih problema, posto ovi rade za platu, i nema odbijanja kracih relacija ili duzih naravno. Nisam siguran jesu li stavili GPS u sva vozila. Samo da se ogradim odmah da sami po sebi privatnici nisu rjesenja i to je daleko od idealnog.Saka wrote:Fiksna cijena bi demotivisala takvo ponašanje jer bi bilo svejedno koju vožnju dobijate. Međutim ne bi riješila sve probleme jer bi došli u obrnutu situaciju. Taksisti bi se onda borili da dobiju kraće vožnje koje ih manje koštaju a istovremeno omogućavaju da se brže vrate u red.
Ovaj problem sa taksi standova aerodroma ili autobuske/zeljnizcke, nije samo tu prisutan, ali na pomenutim standovima je zbog same loakcije vise izrazena. Ove gore pomenute mjere nisu dale rezultate, posto je ovakva situacija poslije rata na ovamo.Saka wrote: Po meni bi bolje rješenje bilo povećana startna tarifa sa aerodroma ali obavezno paljenje taksimetra. Zabrana pitanja "dokle" dok se ne izađe iz kruga aerodroma, pojačana kontrola inspekcije sa ovog štanda i drastične kazne, kontrola od strane udruženja i izbacivanje sa štanda u slučaju prekršaja. Uglavnom kombinacija mjera.
A to se ne moze promijeniti u zakonu?aduka11 wrote:Zbog jednostavnog razloga koji glasi da su taxisti paušalci, a kao takvi nisu privrženi fiskalizaciji.
#2238 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Naravno da može, al' ko bi opet gled'o blokiran grad.
Šalim se.. može. Čekaćemo zakon.

Šalim se.. može. Čekaćemo zakon.

#2239 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Obavezno treba mijenjati zakon o porezu na dohodak. Zašto bi prevoznici plaćali porez paušalno? Uvođenjem fiskalne kase u taksi vozila tačno bi se znao njihov dohodak i ne treba ništa paušalno. Dalje ne bi trebala policija ako se nekom ne izda račun već jednostavno ne platiš jer po zakonu svakako nisi dužan platiti ništa za šta nisi dobio fiskalni račun. Takođe, mnogi bi taksisti automatski ušli u sistem PDV-a što bi se državi itekako isplatilo.
Ja sam za to da se povećaju startne cijene sa štandova da se taksisti isplati "izgubiti red" ali da nema tolerancije za one koji zloupotrijebe ovu privilegiju i nastave odbijati vožnje. Obaveza izdavanja fiskalnih računa i uvođenje gradske linije prema aerodromu bi dodatno normalizovalo situaciju. Ali strukturama u kantonu i federaciji očito nije u interesu da se ovo riješi.
Problem je što nikad ozbiljne kontrole nisu postojale već im to ponašanje toleriše i udruženje i inspekcije godinama, a kako vidimo i zakon je izuzetno popustljiv upravo prema taksistima.mahalas505 wrote:Ovaj problem sa taksi standova aerodroma ili autobuske/zeljnizcke, nije samo tu prisutan, ali na pomenutim standovima je zbog same loakcije vise izrazena. Ove gore pomenute mjere nisu dale rezultate, posto je ovakva situacija poslije rata na ovamo.Saka wrote: Po meni bi bolje rješenje bilo povećana startna tarifa sa aerodroma ali obavezno paljenje taksimetra. Zabrana pitanja "dokle" dok se ne izađe iz kruga aerodroma, pojačana kontrola inspekcije sa ovog štanda i drastične kazne, kontrola od strane udruženja i izbacivanje sa štanda u slučaju prekršaja. Uglavnom kombinacija mjera.
Ja sam za to da se povećaju startne cijene sa štandova da se taksisti isplati "izgubiti red" ali da nema tolerancije za one koji zloupotrijebe ovu privilegiju i nastave odbijati vožnje. Obaveza izdavanja fiskalnih računa i uvođenje gradske linije prema aerodromu bi dodatno normalizovalo situaciju. Ali strukturama u kantonu i federaciji očito nije u interesu da se ovo riješi.
-
- Posts: 347
- Joined: 13/03/2011 23:15
#2240 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Može se napraviti naplata po zonama, pa svaka zona druga cijena. Npr. prva zona, lupam, cener do Otoke, druga zona do M dvora 15 do čaršije 20. Fino napraviš kartu, obojiš zone i ispod cjenovnik po zonama. To naravno okačiš u velikom formatu ispred taxi stajališta i nema ciganisanja.tvsabina wrote:Ostali taksisti (na drugim štandovima , vožnjama) ne čine slične malverzacije. Riješenje MORA postojati , ne može grupa kabadahija biti pametnija od ostatka grada i polovine Evrope. Bitno je pokazati interes da se problem hitno riješi.
To sa fislkalizacijom teško da će zaživjeti u skorije vrijeme. Ove privatne firme su to trebale uvesti davno ali ništa se ne dešava, zapravo dešava ove firme se registruju kao rent a car i izbjegavaju zakon. Samostalni prevoznici su oslobođeni fiskalnih kasa. Razlog je jer samostalno obavljanje taxi prevoza spada u nisko profitabilnu djelatnost, što brat bratu to danas i jest - na moju veliku žalost.
-
- Posts: 4832
- Joined: 28/05/2004 21:49
#2241 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Jarane tebi za sve krivi privatni prevoznici i njihov rent-a-car. Eto da nije njih ti bi s pjesmom vozio kratke voznje, unosio bi i iznosio kofere, a tvoje kolege s aerodroma i autobuske bi imali taksimetre koji se pale na otvaranje vrata od strane musterije. Odvadi malo, yebiga.
Ja se u 80% slucajeva vozim sa SA Taxijem, osim sa gore pomenute dvije lokacije. Ne sjecam se da sam ikad imao problem sa nekim od taksista kad nazovem centralu i dodje mi covjek sa standa, sto se ne moze reci za one koje "namasem" jer tu valjda ima i tih divljaka i svega i svacega, ali i zvanicnih SA-Taxi vozaca koji su da Bog sacuva (poput vas dvojice koji se javljate ovdje
).
Ja se u 80% slucajeva vozim sa SA Taxijem, osim sa gore pomenute dvije lokacije. Ne sjecam se da sam ikad imao problem sa nekim od taksista kad nazovem centralu i dodje mi covjek sa standa, sto se ne moze reci za one koje "namasem" jer tu valjda ima i tih divljaka i svega i svacega, ali i zvanicnih SA-Taxi vozaca koji su da Bog sacuva (poput vas dvojice koji se javljate ovdje

#2242 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Cuj taxi prevoz neprofitan, malo sutra. Mozda kpd ovih privatnih prevoznika, no kod vas samostalnih je,đ itekako profitabilan priznao ti ili ne 
Sent from my GT-I9000

Sent from my GT-I9000
#2243 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Eee kako je nekad bilo...nimajneb wrote:Cuj taxi prevoz neprofitan, malo sutra. Mozda kpd ovih privatnih prevoznika, no kod vas samostalnih je,đ itekako profitabilan priznao ti ili ne
Sent from my GT-I9000

#2244 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
eeee daaduka11 wrote:Eee kako je nekad bilo...nimajneb wrote:Cuj taxi prevoz neprofitan, malo sutra. Mozda kpd ovih privatnih prevoznika, no kod vas samostalnih je,đ itekako profitabilan priznao ti ili ne
Sent from my GT-I9000
nije bilo toliko mentola medju taksistima
#2245 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Zato što bi tacno znao koliko te košta određena vožnja. Trebao bi postojati cjenovnik.tvsabina wrote:Zašto?miki.ba wrote:Ne odobravam ali razumijem.baustelac wrote: Mozes li samo kratko i jasno odgovoriti na pitanje da li to znaci da odobravas sto taksisti sa autobuske/zeljeznicke stanice i aerodroma zavaljuju musterije? Ujedno postavljam ovo pitanje svim prisutnim ST taksistima
Fiksna cijena je rješenje.
Hvala.
Recimo, aerodrom-carsija 30 KM i ti odma znaš kolko je, dal to sebi možeš priuštiti i niko te ne može zajebati.
Cijene ne bi bile iste za sve relacija, al bi bile fiksne.
Cini mi se dobro.
#2246 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Onda pusti da ti rade sta god hoce, i nemoj se buniti ni ako bi htjeli voznju naplatiti "u naturi" umjesto u novcu... Zensko si, imas mocno sredstvo ubjedjivanja ako neko bas prevrsi svaku mjeru, VRISAK, UPOMOC, MANIJAK... Naravno, na sto prometnijem mjestu...kojeime wrote: Da si umorna zena teska 50 KG tek stigla sa puta i usla u taksi u kojem je nervozni taksista od 100 KG ne bi tako govorioAKo se ti mozes svadjati i tuci sa njima, ne mogu sve musterije. A i nece.
#2247 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Ovo ti meni nešto ili globalno ?respo wrote:eeee daaduka11 wrote:Eee kako je nekad bilo...nimajneb wrote:Cuj taxi prevoz neprofitan, malo sutra. Mozda kpd ovih privatnih prevoznika, no kod vas samostalnih je,đ itekako profitabilan priznao ti ili ne
Sent from my GT-I9000
nije bilo toliko mentola medju taksistima
- Coppertone
- Posts: 780
- Joined: 19/10/2011 18:49
#2248 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
pa kolega zar nije bilo over and out?
#2249 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
ja to lokalno na nivou grada sarajevaaduka11 wrote:Ovo ti meni nešto ili globalno ?
a i ti su tu pa se nadji sam jel tebi ili nije
al vec si se izgleda pronasao
#2250 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
A to ti na osnovu ličnog iskustva il' ti je rek'o komšija čija se tetka za Bajram i državnim praznicima vozi taHijem ?respo wrote:ja to lokalno na nivou grada sarajevaaduka11 wrote:Ovo ti meni nešto ili globalno ?
a i ti su tu pa se nadji sam jel tebi ili nije
al vec si se izgleda pronasao
