Sarajevski S-bahn

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

maxell_sarajevo
Posts: 2224
Joined: 08/02/2008 19:19

#51 Re: Sarajevski S-bahn

Post by maxell_sarajevo »

Za pocetak trebalo bi prosiriti trolejbusku mrežu za Vogoscu, napraviti novi prsten sa Dobrinje onda ulicom Kurta Schorka kod SJJ preko Stupa do kruznog u Brijescu gdje bi se nastavilo S.Zajke i Drinskom do Fabrike Duhana.Od FDS pravo ulicom Hamdije Cemerlica do Grbavice.
Juni
Posts: 543
Joined: 30/06/2010 16:10

#52 Re: Sarajevski S-bahn

Post by Juni »

maxell_sarajevo wrote: 18/12/2020 15:00 Za pocetak trebalo bi prosiriti trolejbusku mrežu za Vogoscu, napraviti novi prsten sa Dobrinje onda ulicom Kurta Schorka kod SJJ preko Stupa do kruznog u Brijescu gdje bi se nastavilo S.Zajke i Drinskom do Fabrike Duhana.Od FDS pravo ulicom Hamdije Cemerlica do Grbavice.
Jedno ne isključuje drugo!
User avatar
helpdesk1
Posts: 517
Joined: 04/08/2011 14:14

#53 Re: Sarajevski S-bahn

Post by helpdesk1 »

Samo nemojte nikave linije uvodit prema Rogatici i Foči :cry:
NediM17
Posts: 21934
Joined: 05/11/2009 11:49

#54 Re: Sarajevski S-bahn

Post by NediM17 »

Obnoviće uskotraĆnu. :mrgreen:
mahalik
Posts: 1921
Joined: 12/09/2009 16:48

#55 Re: Sarajevski S-bahn

Post by mahalik »

maxell_sarajevo wrote: 18/12/2020 15:00 Za pocetak trebalo bi prosiriti trolejbusku mrežu za Vogoscu, napraviti novi prsten sa Dobrinje onda ulicom Kurta Schorka kod SJJ preko Stupa do kruznog u Brijescu gdje bi se nastavilo S.Zajke i Drinskom do Fabrike Duhana.Od FDS pravo ulicom Hamdije Cemerlica do Grbavice.
Da je pameti prvo bi se proširila ulica odnosno podvožnjak
prema Buča potoku a tako i trolu izmjestiti sa otoke kod fabrike Zrak a tu na ulazu u Otoku umjesto semafora staviti KT.
Ali mi u Sarajevu nemamo nikakvu viziju.
User avatar
mk ultra
Posts: 19770
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#56 Re: Sarajevski S-bahn

Post by mk ultra »

helpdesk1 wrote: 20/12/2020 09:54 Samo nemojte nikave linije uvodit prema Rogatici i Foči :cry:
:mrgreen:

Jbt kad je austrougarska kako bi ovdasnji rekli po teskom terenu pruzila prugu...

Zalosno je sto postoji linija za sva mjesta u okolini sarajeva a stoji neiskoristeno...
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37298
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#57 Re: Sarajevski S-bahn

Post by bitanga_sa_otesa »

helpdesk1 wrote: 20/12/2020 09:54 Samo nemojte nikave linije uvodit prema Rogatici i Foči :cry:
nema potrebe za to,svi su u sarajevu :lol:
sarajevsko_pivo
Posts: 3564
Joined: 27/07/2009 16:22

#58 Re: Sarajevski S-bahn

Post by sarajevsko_pivo »

Bilo bi super 👍🏻
User avatar
Rockefeller
Posts: 7396
Joined: 02/02/2015 13:05
Location: Rijeka Sćona

#59 Re: Sarajevski S-bahn

Post by Rockefeller »

Divi S1 :lol:

Ma nema sanse. Nesposobni ljudi sjede na bitnim pozicijama. Nema se vizije. Nicega.
NediM17
Posts: 21934
Joined: 05/11/2009 11:49

#60 Re: Sarajevski S-bahn

Post by NediM17 »

mk ultra wrote: 20/12/2020 18:04
helpdesk1 wrote: 20/12/2020 09:54 Samo nemojte nikave linije uvodit prema Rogatici i Foči :cry:
:mrgreen:

Jbt kad je austrougarska kako bi ovdasnji rekli po teskom terenu pruzila prugu...

Zalosno je sto postoji linija za sva mjesta u okolini sarajeva a stoji neiskoristeno...
Legenda kaže da je kajzer franc (jozef, ne bekenbauer) plaćao lopatu kamena lopatom zlata.

User avatar
mk ultra
Posts: 19770
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#61 Re: Sarajevski S-bahn

Post by mk ultra »

@NediM17
Dobar video
Dio koji nije snimio reicmo od mesica do ustiprace je najluđi :mrgreen:
Prije 120 godina se moglo napraviti, danas je upitno..
User avatar
Vitezanin
Posts: 3798
Joined: 27/08/2009 21:53
Location: https://angotrips.blog

#62 Re: Sarajevski S-bahn

Post by Vitezanin »

Ideja uopće nije luda i već je bilo spominjanja o pokretanju nekih ideja ili makar razmišljanja o uvezivanju prigradskih općina kroz neki oblik lake željeznice. Hajde prvo da vidimo koliko ljudi živi u okolini Sarajeva tj da direktno gradu gravitiraju gradu, a prema ovoj tvojoj ideji bi trebali imati pristup gradu kroz korištenje S-bahna, lake željeznice ili sl. Radi se o otprilike 124.000 ljudi. Pitanje je, je li to dovoljno za ovakav vid prijevoza. Druge lokalne zajednice koje gravitiraju gradu nemaju u blizini željeznicu pa stoga ih nisam uključio u ovu brojku iznad.

Naravno da ima potencijala da se gradi nova pruga i da se sarajevska funkcionalna regija prometno uveže (ne mislim na administrativne granice: sasvim je jasno da općine poput Kiseljaka, Visokog, Breze ili Kreševa gravitiraju Sarajevu), ali za to treba vizija + pare. Vizija je po meni daleko veći problem nego pare svake vlasti ovdje i ljudi koje ovdje žive.

Za početak definitivno treba ojačati trolejbusku i tramvajsku mrežu (oboje je izvjesno), promijeniti način kupovine karata, uvezati sistem i izgraditi na rubnim ili tranzitnim stanicama park and ride parkinge za ljude koji voze do grada, ali kroz ovaj sistem bi bili motivirani da parkiraju na rubove grada i nastave trolom ili tramvajem dalje. Sistem je veoma jednostavan i funkcionira u gradovima širom svijeta. Broj stanovnika nije presudan. Takvi parkinzi bi mogli biti izgrađeni na Šipu, Vogošći, Stupu kod Energoinvesta i sl.

Žao mi je što je u cijeloj ovoj priči zapadni rub Sarajeva totalno zanemaren. Mislim na Rajlovac i okolinu gdje živi veliki broj ljudi iako taj dio grada još nema sve elemente gradske cjeline. Zašto tu niko nije razmišljao o stvaranju linije ekspres busa na posebnoj liniji/cesti (tkz rapid transit) koji je daleko jeftiniji od tramvaja, a ovdje bi služio svrsi jer bi omogućio brzi protok ljudi, npr do željezničke stanice gdje ljudi mogu nastaviti ostatak puta tramvajem dalje. Jedna linija svakih 15ak minuta bi čuda napravila za ovaj dio grada. Nema semafora, nema dijeljenja ceste s drugima, samo rapid bus. (mada je za ovo kasno jer je natrpano objektima i ne vidim kako bi se to napravilo, ali šteta što o tome nikad niko nije razmišljao). To bi sigurno pomoglo da se taj dio grada razvije i od polu-gradskog haosa bi dugoročno omogućilo urbaniziranje tog dijela grada i napravilo fini kvartić.
Post Reply