Sarajevski S-bahn
-
- Posts: 2224
- Joined: 08/02/2008 19:19
#51 Re: Sarajevski S-bahn
Za pocetak trebalo bi prosiriti trolejbusku mrežu za Vogoscu, napraviti novi prsten sa Dobrinje onda ulicom Kurta Schorka kod SJJ preko Stupa do kruznog u Brijescu gdje bi se nastavilo S.Zajke i Drinskom do Fabrike Duhana.Od FDS pravo ulicom Hamdije Cemerlica do Grbavice.
-
- Posts: 543
- Joined: 30/06/2010 16:10
#52 Re: Sarajevski S-bahn
Jedno ne isključuje drugo!maxell_sarajevo wrote: ↑18/12/2020 15:00 Za pocetak trebalo bi prosiriti trolejbusku mrežu za Vogoscu, napraviti novi prsten sa Dobrinje onda ulicom Kurta Schorka kod SJJ preko Stupa do kruznog u Brijescu gdje bi se nastavilo S.Zajke i Drinskom do Fabrike Duhana.Od FDS pravo ulicom Hamdije Cemerlica do Grbavice.
- helpdesk1
- Posts: 517
- Joined: 04/08/2011 14:14
#53 Re: Sarajevski S-bahn
Samo nemojte nikave linije uvodit prema Rogatici i Foči
-
- Posts: 1921
- Joined: 12/09/2009 16:48
#55 Re: Sarajevski S-bahn
Da je pameti prvo bi se proširila ulica odnosno podvožnjakmaxell_sarajevo wrote: ↑18/12/2020 15:00 Za pocetak trebalo bi prosiriti trolejbusku mrežu za Vogoscu, napraviti novi prsten sa Dobrinje onda ulicom Kurta Schorka kod SJJ preko Stupa do kruznog u Brijescu gdje bi se nastavilo S.Zajke i Drinskom do Fabrike Duhana.Od FDS pravo ulicom Hamdije Cemerlica do Grbavice.
prema Buča potoku a tako i trolu izmjestiti sa otoke kod fabrike Zrak a tu na ulazu u Otoku umjesto semafora staviti KT.
Ali mi u Sarajevu nemamo nikakvu viziju.
- mk ultra
- Posts: 19770
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37298
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
- Rockefeller
- Posts: 7396
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona
#59 Re: Sarajevski S-bahn
Divi S1
Ma nema sanse. Nesposobni ljudi sjede na bitnim pozicijama. Nema se vizije. Nicega.
Ma nema sanse. Nesposobni ljudi sjede na bitnim pozicijama. Nema se vizije. Nicega.
-
- Posts: 21934
- Joined: 05/11/2009 11:49
#60 Re: Sarajevski S-bahn
Legenda kaže da je kajzer franc (jozef, ne bekenbauer) plaćao lopatu kamena lopatom zlata.
- mk ultra
- Posts: 19770
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#61 Re: Sarajevski S-bahn
@NediM17
Dobar video
Dio koji nije snimio reicmo od mesica do ustiprace je najluđi
Prije 120 godina se moglo napraviti, danas je upitno..
Dobar video
Dio koji nije snimio reicmo od mesica do ustiprace je najluđi
Prije 120 godina se moglo napraviti, danas je upitno..
- Vitezanin
- Posts: 3798
- Joined: 27/08/2009 21:53
- Location: https://angotrips.blog
#62 Re: Sarajevski S-bahn
Ideja uopće nije luda i već je bilo spominjanja o pokretanju nekih ideja ili makar razmišljanja o uvezivanju prigradskih općina kroz neki oblik lake željeznice. Hajde prvo da vidimo koliko ljudi živi u okolini Sarajeva tj da direktno gradu gravitiraju gradu, a prema ovoj tvojoj ideji bi trebali imati pristup gradu kroz korištenje S-bahna, lake željeznice ili sl. Radi se o otprilike 124.000 ljudi. Pitanje je, je li to dovoljno za ovakav vid prijevoza. Druge lokalne zajednice koje gravitiraju gradu nemaju u blizini željeznicu pa stoga ih nisam uključio u ovu brojku iznad.
Naravno da ima potencijala da se gradi nova pruga i da se sarajevska funkcionalna regija prometno uveže (ne mislim na administrativne granice: sasvim je jasno da općine poput Kiseljaka, Visokog, Breze ili Kreševa gravitiraju Sarajevu), ali za to treba vizija + pare. Vizija je po meni daleko veći problem nego pare svake vlasti ovdje i ljudi koje ovdje žive.
Za početak definitivno treba ojačati trolejbusku i tramvajsku mrežu (oboje je izvjesno), promijeniti način kupovine karata, uvezati sistem i izgraditi na rubnim ili tranzitnim stanicama park and ride parkinge za ljude koji voze do grada, ali kroz ovaj sistem bi bili motivirani da parkiraju na rubove grada i nastave trolom ili tramvajem dalje. Sistem je veoma jednostavan i funkcionira u gradovima širom svijeta. Broj stanovnika nije presudan. Takvi parkinzi bi mogli biti izgrađeni na Šipu, Vogošći, Stupu kod Energoinvesta i sl.
Žao mi je što je u cijeloj ovoj priči zapadni rub Sarajeva totalno zanemaren. Mislim na Rajlovac i okolinu gdje živi veliki broj ljudi iako taj dio grada još nema sve elemente gradske cjeline. Zašto tu niko nije razmišljao o stvaranju linije ekspres busa na posebnoj liniji/cesti (tkz rapid transit) koji je daleko jeftiniji od tramvaja, a ovdje bi služio svrsi jer bi omogućio brzi protok ljudi, npr do željezničke stanice gdje ljudi mogu nastaviti ostatak puta tramvajem dalje. Jedna linija svakih 15ak minuta bi čuda napravila za ovaj dio grada. Nema semafora, nema dijeljenja ceste s drugima, samo rapid bus. (mada je za ovo kasno jer je natrpano objektima i ne vidim kako bi se to napravilo, ali šteta što o tome nikad niko nije razmišljao). To bi sigurno pomoglo da se taj dio grada razvije i od polu-gradskog haosa bi dugoročno omogućilo urbaniziranje tog dijela grada i napravilo fini kvartić.
Naravno da ima potencijala da se gradi nova pruga i da se sarajevska funkcionalna regija prometno uveže (ne mislim na administrativne granice: sasvim je jasno da općine poput Kiseljaka, Visokog, Breze ili Kreševa gravitiraju Sarajevu), ali za to treba vizija + pare. Vizija je po meni daleko veći problem nego pare svake vlasti ovdje i ljudi koje ovdje žive.
Za početak definitivno treba ojačati trolejbusku i tramvajsku mrežu (oboje je izvjesno), promijeniti način kupovine karata, uvezati sistem i izgraditi na rubnim ili tranzitnim stanicama park and ride parkinge za ljude koji voze do grada, ali kroz ovaj sistem bi bili motivirani da parkiraju na rubove grada i nastave trolom ili tramvajem dalje. Sistem je veoma jednostavan i funkcionira u gradovima širom svijeta. Broj stanovnika nije presudan. Takvi parkinzi bi mogli biti izgrađeni na Šipu, Vogošći, Stupu kod Energoinvesta i sl.
Žao mi je što je u cijeloj ovoj priči zapadni rub Sarajeva totalno zanemaren. Mislim na Rajlovac i okolinu gdje živi veliki broj ljudi iako taj dio grada još nema sve elemente gradske cjeline. Zašto tu niko nije razmišljao o stvaranju linije ekspres busa na posebnoj liniji/cesti (tkz rapid transit) koji je daleko jeftiniji od tramvaja, a ovdje bi služio svrsi jer bi omogućio brzi protok ljudi, npr do željezničke stanice gdje ljudi mogu nastaviti ostatak puta tramvajem dalje. Jedna linija svakih 15ak minuta bi čuda napravila za ovaj dio grada. Nema semafora, nema dijeljenja ceste s drugima, samo rapid bus. (mada je za ovo kasno jer je natrpano objektima i ne vidim kako bi se to napravilo, ali šteta što o tome nikad niko nije razmišljao). To bi sigurno pomoglo da se taj dio grada razvije i od polu-gradskog haosa bi dugoročno omogućilo urbaniziranje tog dijela grada i napravilo fini kvartić.