Saobraćajni fakultet (prijemni)

Naučna otkrića, edukacija, školstvo, univerziteti, fakulteti...
Post Reply
mali Ninja

#1 Saobraćajni fakultet (prijemni)

Post by mali Ninja »

nakon dugog niza godina na kriminlistici i borbe sa Muslijom, dizem ruke od fakulteta i odlučio sam upisati fakultet za saobraćaj i telekomunikacje u sarajevu.

zanima me da li je neko završio, upisao ili tek upisuje taj fakultet, pa ako bi mogao da mi kaže otprlike kakav je prijemni. Raspitao sam se na studentskoj da je prijemni samo iz matematike pa me zanima na kojoj je razini matematika, gdje mogu naći skripte za pripremanje prijemnog, ima jedna proslogodisnja u studentskoj bilbioteci pa cu u ponedljak otici po nju, ali me interesuje ako ima i nesto novije ...

Hvala.
mali Ninja

#2 Re: Saobraćajni fakultet (prijemni)

Post by mali Ninja »

niko ?? :?
taekwondomasteryy

#3 Re: Saobraćajni fakultet (prijemni)

Post by taekwondomasteryy »

brate nez ni ja nista ali ako imas u wordu skripte za prijemni molim te posalji mi ev email: [email protected]
antropolog

#4 Re: Saobraćajni fakultet (prijemni)

Post by antropolog »

i mene zanima koje oblasti iz matematike budu na prijemnom da podem vježbati :D :D
antropolog

#5 Re: Saobraćajni fakultet (prijemni)

Post by antropolog »

kada pocinju pripreme za saobracajni () ako upoce i imaju) i kadsa su prijave na stranici naravno nema nižta :-) :-)
Luisa

#6 Re: Saobraćajni fakultet (prijemni)

Post by Luisa »

mali Ninja wrote:nakon dugog niza godina na kriminlistici i borbe sa Muslijom, dizem ruke od fakulteta i odlučio sam upisati fakultet za saobraćaj i telekomunikacje u sarajevu.