Rukometna reprezentacija BiH

Rukomet, tenis, odbojka, atletika, vaterpolo,...

Moderators: _BataZiv_0809, Charuga, Tomahawk11

Post Reply
uglavnomja

#6601 Re: Rukometna reprezentacija BiH

Post by uglavnomja »

evo ja sam laik za te procedure
i svasta mi nije jasno, mislim nesto jeste :D , ali nesto i nije

dakleM, postoji taj tehnicki spisak koji se preda nekoliko mjeseci ranije, ok, jasno, sa 28 ili koliko vec igraca

za svaku utakmicu se mora dostaviti novi spisak, je i tako?

dostavlja ga delegat ehf-a (nidje veze) na osnovu zvrljotina po tehnickom spisku :?:

e to mi sad proceduralno nije jasno

koliko to spiskova dobije rs pa moze koristiti originale ili sam kopira sebi koliko mu treba (ako ima kopir :oops: ) pa onda za svaku tekmu nove zvrljotine?

ili vise puta zvrljaju po jedinom originalu, ono raznim olovkama?

i opet mi ne ide u glavu, da savez odredjuje sastav strihiranjem nekog spiska, koji PREPISUJE delegat

eto, ok, tokmak sam, ne kontam, ali za mene nidje veze

svako razumno objasnjenje, sukladno 21. vijeku i 2018. godini cu rado prihvatiti :)
hrasno38
Vozim: Renault Laguna
Horoskop: Riba

#6602 Re: Rukometna reprezentacija BiH

Post by hrasno38 »

uglavnomja wrote:evo ja sam laik za te procedure
i svasta mi nije jasno, mislim nesto jeste :D , ali nesto i nije

dakleM, postoji taj tehnicki spisak koji se preda nekoliko mjeseci ranije, ok, jasno, sa 28 ili koliko vec igraca

za svaku utakmicu se mora dostaviti novi spisak, je i tako?

dostavlja ga delegat ehf-a (nidje veze) na osnovu zvrljotina po tehnickom spisku :?:

e to mi sad proceduralno nije jasno

koliko to spiskova dobije rs pa moze koristiti originale ili sam kopira sebi koliko mu treba (ako ima kopir :oops: ) pa onda za svaku tekmu nove zvrljotine?

ili vise puta zvrljaju po jedinom originalu, ono raznim olovkama?

i opet mi ne ide u glavu, da savez odredjuje sastav strihiranjem nekog spiska, koji PREPISUJE delegat

eto, ok, tokmak sam, ne kontam, ali za mene nidje veze