Rot-Weiss-Rot Karte Plus (Austria)

Vijesti sa cijele zemaljske kugle o dešavanjima u bh. dijaspori, zanimljivosti o drugim državama i slično.
Post Reply
derPate

#1 Rot-Weiss-Rot Karte Plus (Austria)

Post by derPate »

Ima li neko iskustva sa ovom kartom...?
derPate

#2 Re: Rot-Weiss-Rot Karte Plus (Austria)

Post by derPate »

Pa ja sam imao ovdje studentsku vizu tri godine i ozenio sam se ali ne zbog papira i sl.Nakon trece vize sam dobio preko nje porodicnu vizu koja mi istice ubrzo.Radim na jednom radnom mjestu vec 4 godine a vise od godinu sam na puno radno vrijeme prijavljen.Plata mi je u prosjeku 1.250eura imam svoj stan,a i prilozio sam Diplomu za Njemacki jezik koji sam ovdje polagao.Pa sam to predao na Inenministerium u Bec-u pa me sad zanima kolike su sanse da dobijem tu vizu.Po advokatovom bi trebao da dobijem bez problema medjutim sam tip koji ne vjeruje tim advokatima.Hvala na info unaprijed
derPate

#3 Re: Rot-Weiss-Rot Karte Plus (Austria)

Post by derPate »

Pa dokaz da nemam kredita i to sam morao navesti kad sam isao na saslusanje tj poslije razvoda jer kod nas je to puklo nakon 6 mjeseci :-? i od KSV sam predao kad sam predavao za Porodicnu vizu,sto se tice kaznjavanja nisam bio kaznjavan za neke delikte poput kriminala ili nekih obracuna.Imao sam samo kazni sto se tice voznje auta i tako tih sitnica.Ali imam stan u kojem sam prijavljen tj sam zivim u njemu i kao sto rekoh od aprila prosle godine sam prijavljen na puno radno vrijeme.Meni su neki rekli da zna potrajati do 6 mjeseci o.O

Sorry sto sam malo naporan ali ko kad sam izmedju dvije vatre jer pravo da ti kazem nebi sad nakon 4 i po godine moga da zamislim zivot dole pa me je malo strah da ce doci do obijenice.Da nece pomisliti da je to bio prak zbog papira itd
derPate

#4 Re: Rot-Weiss-Rot Karte Plus (Austria)

Post by derPate »