Reno Clio -Trza kad je u leru

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

ismetago
Posts: 23
Joined: 14/11/2011 13:43

Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by ismetago » 28/03/2012 23:43

Reno Clio -Trza kad je u leru.Ako je ko imao iskustava sličnih,bio bih zahvalan ...Clio je dizel 2001 god. i lagano trza kad je u leru,ja kontam da nisu svječice,al hajd mu znaj...


NediM17
Posts: 8382
Joined: 05/11/2009 11:49
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by NediM17 » 28/03/2012 23:46

Uh svasta ce covjek procitati na ovom forumu... Dizel i svjeČice...

ismetago
Posts: 23
Joined: 14/11/2011 13:43

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by ismetago » 28/03/2012 23:50

NediM17 wrote:Uh svasta ce covjek procitati na ovom forumu... Dizel i svjeČice...
nemoj mi reč da nema dizel svječice:)),eto kolki sam ti laik ako je tako,al šta češ jaro ima nas i takvih,ja da pametujem i da znam nebi tražio savjet ha ja ,al znam da svijet kaže svječice otišle ako trza...

amko76
Posts: 1144
Joined: 17/06/2010 15:38

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by amko76 » 28/03/2012 23:56

To misle na benzince. Tebi može biti filter goriva ili pumpa visokog pritiska ili brizgaljke ili...itd.

Ali šta god ti kažu nećeš znati uraditi.

Auto servis je lijek izbora.

ismetago
Posts: 23
Joined: 14/11/2011 13:43

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by ismetago » 29/03/2012 00:05

Hvala ti amko u svakom slučaju,a mislio sam otić do majstora ,al da znam čisto orjentaciono ...

amko76
Posts: 1144
Joined: 17/06/2010 15:38

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by amko76 » 29/03/2012 00:08

Orijentaciono ti mogu reći samo da je filter goriva 15 KM, a sve ostalo servis. :)

Edit: Zapravo to je za VW vozila, za renole ne znam ni to jel tačno :D

ismetago
Posts: 23
Joined: 14/11/2011 13:43

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by ismetago » 29/03/2012 00:27

ma valjda neću puno izletit :)

radostan dan
Posts: 25493
Joined: 31/01/2010 20:26
Location: madera

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by radostan dan » 29/03/2012 08:40

Dizne. Hoćeš.

ismetago
Posts: 23
Joined: 14/11/2011 13:43

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by ismetago » 29/03/2012 10:51

hahahha,što me ti utješi,ako je tako nek trza onda :)

User avatar
Magarece_godine
Posts: 2351
Joined: 07/05/2009 19:51

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by Magarece_godine » 29/03/2012 10:55

AKo se način trzanja mjenja kada upališ neki od potrošača, onda je struja ...

User avatar
frngla
Posts: 2572
Joined: 30/05/2009 14:29
Location: Manila

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by frngla » 29/03/2012 11:43

dizne 99%

radostan dan
Posts: 25493
Joined: 31/01/2010 20:26
Location: madera

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by radostan dan » 29/03/2012 12:21

ismetago wrote:hahahha,što me ti utješi,ako je tako nek trza onda :)
nije problem što ti trza , tj nepravilno ti radi motor (vjerovatno ti variraju obrtaji, vidi na obrtomjeru)...problem je što će ti se za neko vrijeme početi gasiti.
ni to nije problem...problem je što će ti se početi gasiti u vožnji. to je već problem.
ali nije najveći. ;-)

radostan dan
Posts: 25493
Joined: 31/01/2010 20:26
Location: madera

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by radostan dan » 29/03/2012 12:42

evo šta je najveći problem...
vozićeš ga kod jednog majstora. on će ti reći da mogu biti filteri, pumpa, a možda i dizne.
onda češ ti, idući zdravom logikom, pitati koliko to košta.
saznaćeš da su filteri najjeftiniji.
zamjenićeš filtere, to će ići neko vrijeme i opet isti problem.
ti si u minusu već, lupam, 20-25 evra.
skontao si da nisi riješio problem.
kivan na sebe, a i na majstora, koji bi, jeL, trebao da zna, a ne da nagađa šta je sa autom, odlaziš kod drugog majstora (naravno, prvo si se informisao po komšiluku i na forumu) i onda naoružan tom spoznajom odeš kod tog drugog majstora.
obično je taj drugi majstor ugledniji ali i skuplji od prvog. za razliku od prvog je obrijan i ima uredno štucovane brčiće.
na upit - šta mu je, dobićeš odgovor - pumpa najvjerovatnije, a možda i dizne. on kao skuplji i bolji, u startu eliminiše filtere koji su i najjeftiniji, a samim tim, kao što već zaključuješ, i njegova zarada je manja.
uz sve to, on na tebe ostavlja i utisak znalca jer filtere uopšte ne dovodi u pitanje, čime osvaja tvoje povjerenje.
dakle, on ti predlaže srednju varijantu (naravno, prethodno je ocijenio tvoju životnu dob, garderobu, cipele posebno, ten lica i ruke, ne sekiraj se, njegov rengenski pregled tebe lično ne zrači,, ali novčanik da).
ovim predlogom je osigurao posao, jer se dokazao kao znalac (odbacio tebi najjeftiniju varijantu za koju ti znaš da nije problem, i predstavio se kao neko ko misli o tebi, i predložio pumpu, a ne dizne, koje su najskuplje).
naravno prihvataš, mjenjaš pumpu, i riješio si problem za nekih 50 evra, nagađam. plus za kafe majsturu što te je pripazio i mislio o tebi.
znači, riješio si problem.
do nekog izvjesnog perioda kada auto opet počinje da štuca, i ti već u stanju u kom nisi sposoban da realno prosuđuješ, daješ auto najboljem jaranu ili rođaku uz riječi - nosi ga i vozi u pi.du materinu, i završi mi to kod koga god hoćeš, da ga ja ne dohvatim i zapalim.
e sad...sve zavisi od rođaka ili jarana - hoće li kod ovlaštenog servisera (koji usput rečeno ili nemaju pojma, ili imaju pojma ali nemaju dobre plate, pa jedva čekaju da im se pojaviš), ili će opet tvoje auto, po sistemu slučajnog odabira, završiti kod nekog od veselih majstora.
a oni će ti reći da su dizne (ne zato što znaju nego zato što im je jaran ili rođak ispričao zdravstveni karton i komplet socijalnu anamnezu tvog auta), što je prava dijagnoza, ali i najskuplja, a ti si već izletio finu sumu rješavajući se zdravih filtera i pumpe.
______________________________________________________

da ti nebi pomislio kako te jaran sa foruma zeza, sve ovo gore napisano su ti muke mog burazera od ujaka sa kliom, 2003 godište, 1.5 dci, a u rješavanju istih sam i ja učestvovao (pozajmljivao pare :mrgreen: )

ismetago
Posts: 23
Joined: 14/11/2011 13:43

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by ismetago » 29/03/2012 15:13

Ma poznato mi je to prijatelju,imo sam iskustva s cliom benzincem,trzo trzo ,ja ga i prodo takvog:),al vidječemo sad šta s ovim,imam nekih majstora preporučenih,pod pošteni i dobri ,pa vidječemo...nadam se da si ti svoje pare izvuko do sad ... :)

User avatar
Edin H.
Posts: 38309
Joined: 08/10/2004 22:36
Location: Tirana
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by Edin H. » 29/03/2012 17:01

radostan dan wrote:evo šta je najveći problem...
vozićeš ga kod jednog majstora. on će ti reći da mogu biti filteri, pumpa, a možda i dizne.
onda češ ti, idući zdravom logikom, pitati koliko to košta.
saznaćeš da su filteri najjeftiniji.
zamjenićeš filtere, to će ići neko vrijeme i opet isti problem.
ti si u minusu već, lupam, 20-25 evra.
skontao si da nisi riješio problem.
kivan na sebe, a i na majstora, koji bi, jeL, trebao da zna, a ne da nagađa šta je sa autom, odlaziš kod drugog majstora (naravno, prvo si se informisao po komšiluku i na forumu) i onda naoružan tom spoznajom odeš kod tog drugog majstora.
obično je taj drugi majstor ugledniji ali i skuplji od prvog. za razliku od prvog je obrijan i ima uredno štucovane brčiće.
na upit - šta mu je, dobićeš odgovor - pumpa najvjerovatnije, a možda i dizne. on kao skuplji i bolji, u startu eliminiše filtere koji su i najjeftiniji, a samim tim, kao što već zaključuješ, i njegova zarada je manja.
uz sve to, on na tebe ostavlja i utisak znalca jer filtere uopšte ne dovodi u pitanje, čime osvaja tvoje povjerenje.
dakle, on ti predlaže srednju varijantu (naravno, prethodno je ocijenio tvoju životnu dob, garderobu, cipele posebno, ten lica i ruke, ne sekiraj se, njegov rengenski pregled tebe lično ne zrači,, ali novčanik da).
ovim predlogom je osigurao posao, jer se dokazao kao znalac (odbacio tebi najjeftiniju varijantu za koju ti znaš da nije problem, i predstavio se kao neko ko misli o tebi, i predložio pumpu, a ne dizne, koje su najskuplje).
naravno prihvataš, mjenjaš pumpu, i riješio si problem za nekih 50 evra, nagađam. plus za kafe majsturu što te je pripazio i mislio o tebi.
znači, riješio si problem.
do nekog izvjesnog perioda kada auto opet počinje da štuca, i ti već u stanju u kom nisi sposoban da realno prosuđuješ, daješ auto najboljem jaranu ili rođaku uz riječi - nosi ga i vozi u pi.du materinu, i završi mi to kod koga god hoćeš, da ga ja ne dohvatim i zapalim.
e sad...sve zavisi od rođaka ili jarana - hoće li kod ovlaštenog servisera (koji usput rečeno ili nemaju pojma, ili imaju pojma ali nemaju dobre plate, pa jedva čekaju da im se pojaviš), ili će opet tvoje auto, po sistemu slučajnog odabira, završiti kod nekog od veselih majstora.
a oni će ti reći da su dizne (ne zato što znaju nego zato što im je jaran ili rođak ispričao zdravstveni karton i komplet socijalnu anamnezu tvog auta), što je prava dijagnoza, ali i najskuplja, a ti si već izletio finu sumu rješavajući se zdravih filtera i pumpe.
______________________________________________________

da ti nebi pomislio kako te jaran sa foruma zeza, sve ovo gore napisano su ti muke mog burazera od ujaka sa kliom, 2003 godište, 1.5 dci, a u rješavanju istih sam i ja učestvovao (pozajmljivao pare :mrgreen: )

:thumbup: :mrgreen:

radostan dan
Posts: 25493
Joined: 31/01/2010 20:26
Location: madera

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by radostan dan » 29/03/2012 17:13

vratio je buraz pare, nego mi žao živaca što je potrošio. a i love, jer mu nije neka plata.
da mu je stručnjak rekao u startu - dizne... ok, bože moj, nisu od zlata, auto mi treba i završena priča, nek košta i zdravo.
nego su njega navozali, istrošio se, dok nije stigao do dizni koje su bile problem.
zato ti te, ako su pošteni i iskusni majstori čuvaj, teško se nalaze.
ja ih nemam, zato još uvijek vozim dvičugu, kod nje uvjek znaš šta joj je :oops: :mrgreen:

elem, da ti završim priču o mom burazeru, jer ako si mislio da je problem riješen promjenom dizni, za.ebo si se.
romansa tek počinje. klio radi perfektno, ali se čovjek zaljubio u udobnost renoa, eno ga traži megana da uzme. :mrgreen:

svako dobro, javi šta je bilo.

radostan dan
Posts: 25493
Joined: 31/01/2010 20:26
Location: madera

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by radostan dan » 29/03/2012 21:10

Edin H. wrote:
radostan dan wrote:evo šta je najveći problem...
vozićeš ga kod jednog majstora. on će ti reći da mogu biti filteri, pumpa, a možda i dizne...
______________________________________________________

da ti nebi pomislio kako te jaran sa foruma zeza, sve ovo gore napisano su ti muke mog burazera od ujaka sa kliom, 2003 godište, 1.5 dci, a u rješavanju istih sam i ja učestvovao (pozajmljivao pare :mrgreen: )

:thumbup: :mrgreen:
Vidim kolega,razumijemo se...mora da ste imali jednako iskustvo... :mrgreen:

User avatar
Lucazode
Posts: 2700
Joined: 27/03/2008 18:06
Location: Where I belong.

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by Lucazode » 02/04/2012 10:47

Inače "štucanje" u leru ukazuje na nepravilnu kompresiju klipova, stoga izmjeri istu.

radostan dan
Posts: 25493
Joined: 31/01/2010 20:26
Location: madera

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by radostan dan » 02/04/2012 11:41

šta bi ismetaga?

ismetago
Posts: 23
Joined: 14/11/2011 13:43

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by ismetago » 02/04/2012 15:32

priključili ga na komp ,i nema nikakvih grešaka,majstor mi onda kaže da probam sa ATF-om,i malo manje štuca,al ima još simptoma:),a vidjećemo dalje šta ćemo ,čekam da procirkuliše taj aditiv,pa ako ništa ,vidjećemo i taj pritisak i dalje šta bude ,valjda se rješi...hvala Lucozade ;)

ismetago
Posts: 23
Joined: 14/11/2011 13:43

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by ismetago » 02/04/2012 23:34

Lucazode wrote:Inače "štucanje" u leru ukazuje na nepravilnu kompresiju klipova, stoga izmjeri istu.
Mada ću to svakako radit kod majstora da priupitam,jel komplikovano to i kako se to otklanja i popravlja?

User avatar
Lucazode
Posts: 2700
Joined: 27/03/2008 18:06
Location: Where I belong.

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by Lucazode » 03/04/2012 07:51

ismetago wrote:
Lucazode wrote:Inače "štucanje" u leru ukazuje na nepravilnu kompresiju klipova, stoga izmjeri istu.
Mada ću to svakako radit kod majstora da priupitam,jel komplikovano to i kako se to otklanja i popravlja?
Gotovo svaki servis (iole dobar) ima uređaj za mjerenje kompresije, koji je jednostavan i nije skup.
Mjeri se istrošenost cilindara i njihov radni pritisak. Upravo to mjerenje kompresije će ti dati sliku cilindar-po-cilindar.
Izbacivanje gustog plavičastog dima pri dodavanju gasa (posebno na višim obrtajima) u leru ti puno govori. Mješa ulje, mješa vodu iz hladnjaka...
Nadalje.
Mjerenjem kompresije se samo mjeri koliko dobro se drži zrak u cilindru/koliko zraka može proći. Kako se motor haba, tako počinje polako sagorijevati štogod ulja skupa sa smjesom goriva i zraka.

Disel motor kompresija od od 20 d0 30 bara, ugrubo.
Kod mjerenja je jako važno da se pritisci između pojedinih cilidara ne razlikuju puno, max 10%.

Uraditi odnosno izmeriti kompresiju je manje-više zdrava obaveza svakog korisnika automobila preko 100.000. Pomoću nje možeš ustanoviti opšto stanje motora i spriječiti dobar dio skupih kvarova.
I nebi trebalo biti skupo :wink:

ismetago
Posts: 23
Joined: 14/11/2011 13:43

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by ismetago » 03/04/2012 10:29

Lucazode wrote:
ismetago wrote:
Lucazode wrote:Inače "štucanje" u leru ukazuje na nepravilnu kompresiju klipova, stoga izmjeri istu.
Mada ću to svakako radit kod majstora da priupitam,jel komplikovano to i kako se to otklanja i popravlja?
Gotovo svaki servis (iole dobar) ima uređaj za mjerenje kompresije, koji je jednostavan i nije skup.
Mjeri se istrošenost cilindara i njihov radni pritisak. Upravo to mjerenje kompresije će ti dati sliku cilindar-po-cilindar.
Izbacivanje gustog plavičastog dima pri dodavanju gasa (posebno na višim obrtajima) u leru ti puno govori. Mješa ulje, mješa vodu iz hladnjaka...
Nadalje.
Mjerenjem kompresije se samo mjeri koliko dobro se drži zrak u cilindru/koliko zraka može proći. Kako se motor haba, tako počinje polako sagorijevati štogod ulja skupa sa smjesom goriva i zraka.

Disel motor kompresija od od 20 d0 30 bara, ugrubo.
Kod mjerenja je jako važno da se pritisci između pojedinih cilidara ne razlikuju puno, max 10%.


Uraditi odnosno izmeriti kompresiju je manje-više zdrava obaveza svakog korisnika automobila preko 100.000. Pomoću nje možeš ustanoviti opšto stanje motora i spriječiti dobar dio skupih kvarova.
I nebi trebalo biti skupo :wink:
--------
--------
Svaka čast na ovako opširom objašnjenju ,gledaću da ovo uradim svakako,šta ću moram:),puno ti hvala na savjetima:)

radostan dan
Posts: 25493
Joined: 31/01/2010 20:26
Location: madera

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by radostan dan » 03/04/2012 12:55

Ismete, ti si dušu dao da preneseš svoja iskustva sa malim gradskim autom kao što je klio...u startu si naveo da se ne razumiješ previše u motore i ostale stvari, za razliku od stručnjaka i silnih podataka, pa običnu u sred rasprave ne znamo ni gdje smo stigli, a kamoli gdje smo krenuli. :mrgreen:
Tvoje impresije?

ismetago
Posts: 23
Joined: 14/11/2011 13:43

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by ismetago » 03/04/2012 15:09

radostan dan wrote:Ismete, ti si dušu dao da preneseš svoja iskustva sa malim gradskim autom kao što je klio...u startu si naveo da se ne razumiješ previše u motore i ostale stvari, za razliku od stručnjaka i silnih podataka, pa običnu u sred rasprave ne znamo ni gdje smo stigli, a kamoli gdje smo krenuli. :mrgreen:
Tvoje impresije?
Moram ti priznat da te slabo kontam,ili si imao nekih grešaka što je promjenilo kontekst tvoje rečenice,bez uvrede...Jaro moj ako pitaš jel auto pretalo štucat...nije,vadimo mu još uvijek nalaze:),nasuo taj ATF,manje štuca ,al još uvijek nažalost...majstor mi radi samo vikendom,pa sačekat subotu i odvest ga na dalji tretman:)

Post Reply