Reno Clio -Trza kad je u leru

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

ismetago

Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by ismetago » 28/03/2012 23:43

Reno Clio -Trza kad je u leru.Ako je ko imao iskustava sličnih,bio bih zahvalan ...Clio je dizel 2001 god. i lagano trza kad je u leru,ja kontam da nisu svječice,al hajd mu znaj...

NediM17
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Reno Clio -Trza kad je u leru

Post by NediM17 » 28/03/2012 23:46

Uh svasta ce covjek procitati na ovom forumu... Dizel i svjeČice...

ismetago

Post by ismetago » 28/03/2012 23:50

NediM17 wrote:Uh svasta ce covjek procitati na ovom forumu... Dizel i svjeČice...
nemoj mi reč da nema dizel svječice:)),eto kolki sam ti laik ako je tako,al šta češ jaro ima nas i takvih,ja da pametujem i da znam nebi tražio savjet ha ja ,al znam da svijet kaže svječice otišle ako trza...

amko76

Post by amko76 » 28/03/2012 23:56

To misle na benzince. Tebi može biti filter goriva ili pumpa visokog pritiska ili brizgaljke ili...itd.

Ali šta god ti kažu nećeš znati uraditi.

Auto servis je lijek izbora.

ismetago

Post by ismetago » 29/03/2012 00:05

Hvala ti amko u svakom slučaju,a mislio sam otić do majstora ,al da znam čisto orjentaciono ...

amko76

Post by amko76 » 29/03/2012 00:08

Orijentaciono ti mogu reći samo da je filter goriva 15 KM, a sve ostalo servis. :)

Edit: Zapravo to je za VW vozila, za renole ne znam ni to jel tačno :D

ismetago

Post by ismetago » 29/03/2012 00:27

ma valjda neću puno izletit :)

radostan dan

Post by radostan dan » 29/03/2012 08:40

Dizne. Hoćeš.

ismetago

Post by ismetago » 29/03/2012 10:51

hahahha,što me ti utješi,ako je tako nek trza onda :)

Magarece_godine

Post by Magarece_godine » 29/03/2012 10:55

AKo se način trzanja mjenja kada upališ neki od potrošača, onda je struja ...

frngla

Post by frngla » 29/03/2012 11:43

dizne 99%

radostan dan

Post by radostan dan » 29/03/2012 12:21