Nedao bog nikome patnje sto sam imao sa gownetom marke Renault Megane!
Auto je star tek 3 g, i sad kad sam bio na putu otkazala mu elektronika, sto je bilo lokalnih majstora izredali se na njemu i - nista. Na kraju ga doslepali.
I svi kazu - ma to je poznata stvar sa njegovom elektronikom.
U medjuvremenu sam trazio na internetu i zaista - identican problem su imali i drugi vlasnici Megana i svi kazu da je problem takav da se auto mora slepati!
Majkumujebem nekad se auto moglo upaliti makar na guranje. Danas imamo situaciju da sve, cak i sijalice ide preko nakih chipova.
I recite vi meni sad postoji li uopce ijedno novo auto da je imuno od chipova tj. da se makar na guranje moze upaliti.
Usput - mijenjam Renault Megane star tri godine, 80 000 KM, sve ispravno osim elektronike za bilo sta drugo!
Re:NO !
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- Karabaja
- Posts: 2157
- Joined: 18/04/2004 16:12
- Location: Njemačka
#2 Re: Re:NO !
ako hoćeš auto eno ti pik pun golfova četvorki ko te tjerao da kupuješ to
- drndalo
- Posts: 22740
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#3 Re: Re:NO !
Znam da je sranje kad te auto ostavi na cesti...
P.S. Nijedan novi auto neces posteno moci ni slepati (servo, 1-2-3) kad stane, bez slep-sluzbe... Ne prodje dan kada u ASA-u cak i poslovicno pouzdane A4-A6-Passata ne doveze slepa... Bar 1 komad... To nije do njihovog nekvaliteta, nego do brojnosti, i sto se to desi cak i njima... Dakle i bez sudara...
Paljenje na guranje je moglo nekada na karburatorima i polu-ajnspricima, ali vecini to ni tada nije bilo preporucljivo zbog situacije ako pukne zupcasti remen...
Lokalne majstori koji su se izredali na njemu, i nisu mu nista mogli, a kao znaju da mu je to poznata stvar sa elektronikom, bih zaboravio... Ja da sam majstor, i da tako nesto zaista znam, imao bih 1-2 takve elektronike pri ruci, da mi se nadju, kada nekom kao tebi stane auto u ponoc, a kisa pada... 200 km od kuce... Pa da mi tu intervenciju spasavanja covjek k'o sretan plati 800-1000-1200 KM... Ako je poznato, kako to oni ne znaju poznato napraviti...???
I da, novo auto nema bez cipova... Zato ja jos najcesce karburator tjeram...
Sa srecom...
P.S. Nijedan novi auto neces posteno moci ni slepati (servo, 1-2-3) kad stane, bez slep-sluzbe... Ne prodje dan kada u ASA-u cak i poslovicno pouzdane A4-A6-Passata ne doveze slepa... Bar 1 komad... To nije do njihovog nekvaliteta, nego do brojnosti, i sto se to desi cak i njima... Dakle i bez sudara...
Paljenje na guranje je moglo nekada na karburatorima i polu-ajnspricima, ali vecini to ni tada nije bilo preporucljivo zbog situacije ako pukne zupcasti remen...
Lokalne majstori koji su se izredali na njemu, i nisu mu nista mogli, a kao znaju da mu je to poznata stvar sa elektronikom, bih zaboravio... Ja da sam majstor, i da tako nesto zaista znam, imao bih 1-2 takve elektronike pri ruci, da mi se nadju, kada nekom kao tebi stane auto u ponoc, a kisa pada... 200 km od kuce... Pa da mi tu intervenciju spasavanja covjek k'o sretan plati 800-1000-1200 KM... Ako je poznato, kako to oni ne znaju poznato napraviti...???
I da, novo auto nema bez cipova... Zato ja jos najcesce karburator tjeram...
Sa srecom...
- AmADin_gospo
- Posts: 2202
- Joined: 14/05/2010 11:29
#4 Re: Re:NO !
postoji,
Lada Niva
i poslej isteka garancije od 2 godine, pali se isključivo na guranje
Lada Niva
i poslej isteka garancije od 2 godine, pali se isključivo na guranje
- sheikh
- Posts: 764
- Joined: 17/10/2010 18:21
- Location: Tamni vilajet
#5 Re: Re:NO !
Zao mi prijatelju sto ti se to desilo....
al eto....Naravno najveca krivica je do proizvodjaca,ali mozda je i do auto kuce u kojoj si kupio vozilo(mislim da si ga polovnog kupio)
Nase "autokuce" uzimaju najjeftinije i najvece krseve sa zapada i ovdje ih sredjuju i dilaju dalje....Predju ogromne kilometraze koje oni vracaju pa ti je mozda i zato auto otislo u tri P.M....
Sredi ga i prodaj sto prije
al eto....Naravno najveca krivica je do proizvodjaca,ali mozda je i do auto kuce u kojoj si kupio vozilo(mislim da si ga polovnog kupio)
Nase "autokuce" uzimaju najjeftinije i najvece krseve sa zapada i ovdje ih sredjuju i dilaju dalje....Predju ogromne kilometraze koje oni vracaju pa ti je mozda i zato auto otislo u tri P.M....
Sredi ga i prodaj sto prije
- atko
- Posts: 6054
- Joined: 06/07/2006 14:51
#6 Re: Re:NO !
Sad ce se ovdje javiti francuzi istaknuti mrzitelji vw-a i reci ... al jarane udobnostttt ...
Da, renoli imaju "genetske" probleme kad je u pitanju struja ... poravi i nadji levata i udaj to
Da, renoli imaju "genetske" probleme kad je u pitanju struja ... poravi i nadji levata i udaj to
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#7 Re: Re:NO !
Dobro, šta je konkretno bio problem? Gdje je auto stalo i koji su to lokalni majstori popravljali i zašto (nije neka starudija)? Gdje si pronašao i kakve probleme su imali i drugi vlasnici Reno-a?
Ne mislim braniti Reno, ali čisto me interesuju detaljnije informacije - šta i kako - (da nije možda 1.5 dci motor?)
Uzgred, niti jedan auto nije pametno paliti na guranje....
Ne mislim braniti Reno, ali čisto me interesuju detaljnije informacije - šta i kako - (da nije možda 1.5 dci motor?)
Uzgred, niti jedan auto nije pametno paliti na guranje....
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#8 Re: Re:NO !
@atko skoda octavia tour 2007 godina sa novom elektronikom motora (signal za grijace preko MSG ili ti kompjutera motora) opalio kompjuter motora,a golfova petica i njihovih kompjutera motora posebno sa FSI motorima pitaj u asi koliko su popravljali preko lika u bl.
isti problem imaju i mercedesi sa cdi motorima.
ako se o necemu ne pise po forumu ne znaci da se nije desilo
isti problem imaju i mercedesi sa cdi motorima.
ako se o necemu ne pise po forumu ne znaci da se nije desilo
- Haris.ba
- Posts: 24399
- Joined: 08/09/2005 20:08
#9 Re: Re:NO !
Prodaješ li, koliko para? Koji motor, oprema, broj vrata?dibidus wrote:Usput - mijenjam Renault Megane star tri godine, 80 000 KM, sve ispravno osim elektronike za bilo sta drugo!
-
- Posts: 1485
- Joined: 07/05/2004 12:52
- Location: AP
#10 Re: Re:NO !
Ne nerviraj se drug plaho zbog toga, sve je danas u 5 deka, kako se desilo meganu, može se desiti i BMW-u. Popravi i tjeraj dalje.
- zambaklija
- Posts: 2734
- Joined: 27/03/2008 14:56
- Location: budžak
#11 Re: Re:NO !
nije to ništa....skoro se vraćamo sa odmora i na maloj pipi pauzi na parkingu obrati nam se tip,naš, kaže stalo auto,negovori njemački dali da mu pomognemo,pogledam, bmw 6tica đip,kaže vraća se iz sarajva i auto stalo i ni muk,ima servis od firme,al praznik niko neradi,adac mu zvao ja prevodim,kaže tip 2200€ šlepanje do mjesta u belgiji ili 3 dana noćenja u njemačkoj dok neprođe praznik....i 500€ jer mora drugi kamion da dođe eto 60000€ 5000km i prc....
-
- Posts: 266
- Joined: 15/02/2011 11:06
#12 Re: Re:NO !
Problem je bio da se nije mogao upaliti. Das kontakt i umjesto anlasera se upali ventilator, kojeg ne mozes ugasiti dok ne raskopcas akumulator!?!?530i wrote:Dobro, šta je konkretno bio problem? Gdje je auto stalo i koji su to lokalni majstori popravljali i zašto (nije neka starudija)? Gdje si pronašao i kakve probleme su imali i drugi vlasnici Reno-a?
Ne mislim braniti Reno, ali čisto me interesuju detaljnije informacije - šta i kako - (da nije možda 1.5 dci motor?)
Uzgred, niti jedan auto nije pametno paliti na guranje....
Nakon nekoliko pokusaja ga neko od "majstora" upalio (i naravno uzeo za to pare).
Nakon pola dana voznje opet isto.
ali na gorem mjestu!
a bio prvi maj, servisi nisu radili
a kisa pada, hladno
a jebem ti auto
- AmADin_gospo
- Posts: 2202
- Joined: 14/05/2010 11:29
#13 Re: Re:NO !
slažem se s tobom, ali imam malu digresiju,DinoZe wrote:Nije to samo do Francuza, svaka marka ima svoje probleme. Prije su auta bila jednostavno kvalitetnija.
Sada svako gleda da ustedi na proizvodnji i prodaju auta jeftino. To sto su auta prodali jeftino nadomire poslije prodajom dijelova i servisima.
naime, da su prije auta pravljena kvalitetna i da traju, jesu, ali se treba uzeti u obzir druga stvar koja razdvaja stara i nova auta, a to je količina elektronike i opreme u istima. nemože se reči da je golf 2 (uzečemo njega kao jedinstvenu balkansku jedinicu mjere za sve) kvalitetnij od megane-a, jer golf je gol ko pištolj, nema mu šta otiči. 200 metara žice, 20 osigurača, 10ak releja, 3-4 elektromotora, 20ak sijalica sve ukupno, 50ak tranzostora/otpornika i integrisanih kola u ECUu, dok gol megane ima makar 5 puta više elektronike upakovane u sebe, i samim time više šanse da se nešto pokvari.
jebiga, to je cijena koju svi moramo podnjeti da bi se vozili u luksuznim i sigurnim autima sa servom, sa ABSom, ASPom, ESPom, BASom, TCom itd itd itd...
- shlauf
- Posts: 2505
- Joined: 27/07/2008 23:34
- Location: Made in Sarajevo
#14 Re: Re:NO !
@dibidus: kojeg Megana imaš i koliko je para ?????????
Aleeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Aleeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeee
-
- Posts: 266
- Joined: 15/02/2011 11:06
#15 Re: Re:NO !
Pa dobro ali sta je smisao te nove tehnologije.AmADin_gospo wrote:slažem se s tobom, ali imam malu digresiju,DinoZe wrote:Nije to samo do Francuza, svaka marka ima svoje probleme. Prije su auta bila jednostavno kvalitetnija.
Sada svako gleda da ustedi na proizvodnji i prodaju auta jeftino. To sto su auta prodali jeftino nadomire poslije prodajom dijelova i servisima.
naime, da su prije auta pravljena kvalitetna i da traju, jesu, ali se treba uzeti u obzir druga stvar koja razdvaja stara i nova auta, a to je količina elektronike i opreme u istima. nemože se reči da je golf 2 (uzečemo njega kao jedinstvenu balkansku jedinicu mjere za sve) kvalitetnij od megane-a, jer golf je gol ko pištolj, nema mu šta otiči. 200 metara žice, 20 osigurača, 10ak releja, 3-4 elektromotora, 20ak sijalica sve ukupno, 50ak tranzostora/otpornika i integrisanih kola u ECUu, dok gol megane ima makar 5 puta više elektronike upakovane u sebe, i samim time više šanse da se nešto pokvari.
jebiga, to je cijena koju svi moramo podnjeti da bi se vozili u luksuznim i sigurnim autima sa servom, sa ABSom, ASPom, ESPom, BASom, TCom itd itd itd...
Ustvari radi se o jedno neshvatljivoj pojavi opcenito. Danas u mobitelu imas fotoaparat, muziku, navigaciju, igrice...a onda ti otkaze naprimjer displej i ne mozes nazivati!
Tako je i sa autima. Sto koji qrac mora sve, ama bas sve, ici preko chipova releja i ostale elektronike? Kad ti takvo cudo tehnike stane u bespucu frustracija je samo veca.
Ma ne pokusavajte nalaziti olaksavajuce cinjenice, ovo je jedna velika BRUKA i ja jebem strucnjake koji prave ovakva auta.
- drndalo
- Posts: 22740
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#16 Re: Re:NO !
Mislim da si se salio za zamjenu, ali ako nisi, mozemo se dogovarati oko moje karburatorice...
U cijeloj tvojoj prici, pored majstora koji znaju da joj genetika ne valja, fali i vise podataka o autu, nov/polovan kupljen, kilometara, tip motora itd...
U cijeloj tvojoj prici, pored majstora koji znaju da joj genetika ne valja, fali i vise podataka o autu, nov/polovan kupljen, kilometara, tip motora itd...
- AmADin_gospo
- Posts: 2202
- Joined: 14/05/2010 11:29
#17 Re: Re:NO !
nekažem da nije bruka što se tako često kvari, ali u svima je problem generalno, pogledaj samo koliko je neka firma izdavala auta 60tih, 70tih, 80tih, pa onda nagli bum 90tih i 2000tih... svako 10-15 dana neko neki novi model izbaci, pa se u toj žurbi dešavaju pizdarije koje se dešavaju. zato pametan čovjek ne kupuje prvu seriju auta, nego 2-3 il kasnije.
sječam se da je u prvoj godini proizvodnje Astre H otkriveno oko 127 il 137 grešaka koje su tokom slijedeče godine otklonjene, a do kraja proizvodnje ih je vjerovatno bilo preko 300-400. tako je kod sviju
a o tome treba li nam nešto il ne, možeš se sam uvjeriti da se vratiš na neku skulu od prije 30 godina, pa bi vidio koliko vrijedi abs, dik kočnica, servo volan. nekažem da se bez toga ne može, ali itekako olakšava vožnju i doprinosi sigurnosti... a jebga... svaki sistem što je ompleksniji, to je više podložan kvarovima. neki proizvođač koji drži do sebe, detaljno istestira sve komponente prije masovne proizvodnje, neko ne, a treba napomenuti također, da automobil više ne proizvode i ne smišljanju inženjeri, nego dizajneri i ekonomisti, koji nacrtaju sliku, daju okvirne preformanse i kažu inženjerima "evo vam podaci, i napravite auto za XY para" ... i ljudi smučkaju šta se smučkati može.
žao mi je što tise desila ta havarija, i vjerovatno si dosad čuo X puta domaču sračku koja se čuje na svakom koraku "Da si uzeo golfa dizela to ti se nebi desilo", ali vjerujem da i sam znaš da je ta "tehnologija" prevaziđena, i da je ipak, novo auto novo.
želim ti puno sreče s novim, koje god da izabereš
sječam se da je u prvoj godini proizvodnje Astre H otkriveno oko 127 il 137 grešaka koje su tokom slijedeče godine otklonjene, a do kraja proizvodnje ih je vjerovatno bilo preko 300-400. tako je kod sviju
a o tome treba li nam nešto il ne, možeš se sam uvjeriti da se vratiš na neku skulu od prije 30 godina, pa bi vidio koliko vrijedi abs, dik kočnica, servo volan. nekažem da se bez toga ne može, ali itekako olakšava vožnju i doprinosi sigurnosti... a jebga... svaki sistem što je ompleksniji, to je više podložan kvarovima. neki proizvođač koji drži do sebe, detaljno istestira sve komponente prije masovne proizvodnje, neko ne, a treba napomenuti također, da automobil više ne proizvode i ne smišljanju inženjeri, nego dizajneri i ekonomisti, koji nacrtaju sliku, daju okvirne preformanse i kažu inženjerima "evo vam podaci, i napravite auto za XY para" ... i ljudi smučkaju šta se smučkati može.
žao mi je što tise desila ta havarija, i vjerovatno si dosad čuo X puta domaču sračku koja se čuje na svakom koraku "Da si uzeo golfa dizela to ti se nebi desilo", ali vjerujem da i sam znaš da je ta "tehnologija" prevaziđena, i da je ipak, novo auto novo.
želim ti puno sreče s novim, koje god da izabereš
- shlauf
- Posts: 2505
- Joined: 27/07/2008 23:34
- Location: Made in Sarajevo
#18 Re: Re:NO !
Kompletna sklamaerija sa elektronikom košta do 700,oo KM. raspitaj se kod Edvina i on će ti to riješiti a ne nekakvi usputni majstori ili avlijaneri. Kakkav je Edvin majstor najbolje pokazuje red ispred radnje. Uvijek 10-15 auta. Zna frajer da radi i da otkloni kvarove jer ima dijelove i znanje.
Aleeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeee
Aleeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeee
-
- Posts: 1478
- Joined: 08/07/2008 01:28
#19 Re: Re:NO !
a kakva renault auta pravi najbolje pokazuje taj red od 10-15 auta ispred radnje
morao sam malo da se nasalim, toliko me tetkin clio maltretirao glupim kvarovima da imam pravo da se malo i nasmijem...
morao sam malo da se nasalim, toliko me tetkin clio maltretirao glupim kvarovima da imam pravo da se malo i nasmijem...
- drndalo
- Posts: 22740
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#20 Re: Re:NO !
Pa ako cemo tako, onda je pred ASAom najveci red...
-
- Posts: 2727
- Joined: 12/03/2007 00:39
#21 Re: Re:NO !
Najviše se i prodaju.drndalo wrote:Pa ako cemo tako, onda je pred ASAom najveci red...
-
- Posts: 266
- Joined: 15/02/2011 11:06
#22 Re: Re:NO !
Sad kad sam se malo ohladio, razmisljam na jedan drugaciji nacin ali odluku da se kotarisem ovog auta necu promjeniti. I ne samo to, od danas pa nadalje RENAULT ce u meni imati najljuceg protivnika. Svakome cu pricati ovo mojhe iskustvo i to je jedini nacin da se malkice osvetim za ovu nevolju koju mi je RENAULT napravio.AmADin_gospo wrote:nekažem da nije bruka što se tako često kvari, ali u svima je problem generalno, pogledaj samo koliko je neka firma izdavala auta 60tih, 70tih, 80tih, pa onda nagli bum 90tih i 2000tih... svako 10-15 dana neko neki novi model izbaci, pa se u toj žurbi dešavaju pizdarije koje se dešavaju. zato pametan čovjek ne kupuje prvu seriju auta, nego 2-3 il kasnije.
sječam se da je u prvoj godini proizvodnje Astre H otkriveno oko 127 il 137 grešaka koje su tokom slijedeče godine otklonjene, a do kraja proizvodnje ih je vjerovatno bilo preko 300-400. tako je kod sviju
a o tome treba li nam nešto il ne, možeš se sam uvjeriti da se vratiš na neku skulu od prije 30 godina, pa bi vidio koliko vrijedi abs, dik kočnica, servo volan. nekažem da se bez toga ne može, ali itekako olakšava vožnju i doprinosi sigurnosti... a jebga... svaki sistem što je ompleksniji, to je više podložan kvarovima. neki proizvođač koji drži do sebe, detaljno istestira sve komponente prije masovne proizvodnje, neko ne, a treba napomenuti također, da automobil više ne proizvode i ne smišljanju inženjeri, nego dizajneri i ekonomisti, koji nacrtaju sliku, daju okvirne preformanse i kažu inženjerima "evo vam podaci, i napravite auto za XY para" ... i ljudi smučkaju šta se smučkati može.
žao mi je što tise desila ta havarija, i vjerovatno si dosad čuo X puta domaču sračku koja se čuje na svakom koraku "Da si uzeo golfa dizela to ti se nebi desilo", ali vjerujem da i sam znaš da je ta "tehnologija" prevaziđena, i da je ipak, novo auto novo.
želim ti puno sreče s novim, koje god da izabereš
Auta cu se naravno kotarasiti kad ga popravim i necu ga prodavati vama ovdje koji znate pravi povod
A za kraj jos samo ovo: znam ja vaznost ove nove tehnologije koje prije nije bilo u autima. Ali mi nikad nece biti jasno zasto kvar, naprimjer, ABS-a mora da se odrazava na druge sisteme. Auto se MORA voziti i bez toga.
Neko od ovih "majstora" me pitao jesam li skoro imao problema sa sijalicama. Ja se prisjetih da jesam, kratko svjetlo na desnoj strani mi je cesto pregaralo.
- Eto vidis, veli on, to ti je od od toga !!!
E pa jebem ti tu tehnologiju kad jedna sijalica sjebe cio auto!
Ma samo da ovo zaboravim, nek su Francuzi zivi i zdravi, ali ja se akobogda uskoro prebacujem na nesta drugo. Mnoge cu ovdje razacorati, nece to biti VW, vec japanac.
Hvala svima koji su mi svojim prijateljskim rijecima olaksali ove teske trenutke. Ja sad odoh, javim vam se sa novim autom iz zemlje izlazeceg sunca i nadolazeceg cunamija.
- drndalo
- Posts: 22740
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#23 Re: Re:NO !
Znam, bas zato sam i uzeo primjer koji pokazuje koliko je statistika mocna stvar... Uvezlo se isto tako polovnih Renola zadnjih par godina barem 10.000 u BiH, Clia, Megana, Laguna, sve sa "originalnih" 117.000-127.000km, a sci dCi...Klodovik wrote:Najviše se i prodaju.drndalo wrote:Pa ako cemo tako, onda je pred ASAom najveci red...
Koliko je od tih Renola iz reda za popravku bila prva ruka kod ljudi koji su ih kupili nove ? E tek bi to bila brojka koju nekako mozemo porediti sa odnosom prodaja/servis kod ASA-e... Ovo sve ostalo sto svi podbadamo "one druge", je "siljenje prangije", sto nije lose dok je zezancija, ali uvijek ima i onih koji zapjene kao da im je Ferdinand Porsche deda...
@pokretacu teme zelim srecu u buducnosti i nikad vise takvo iskustvo... Nisi mi odgovorio na pitanje koje je meni bitno, rekao si da je auto 3 godine staro, ali ne rece jel kupljen nov, ili iz uvoza polovan ? Kolega s posla mi je imao slucaj sa novokupljenom Lagunom, koja je nakon isteka 2 god. garancije pocela da pokazuje znake crkavanja centralnog kompjutera... O'ladio se, jer je odmah ocekivao makar 4000 KM racuna... Za divno cudo, zamijenili su mu ga u ovlastenom servisu (nisam siguran Bunjo ili Halilovic) bez naplate... Kako/zasto nemam vise informacija, nije me interesovalo, ali znam da mu je prava 2-godisnja garancija bila istekla nekoliko mjeseci... Ako je tebi novokupljen ovdje bio, mozda mozes nesto postici...
-
- Posts: 1551
- Joined: 24/05/2004 10:44
- Location: Sarajevo
#24 Re: Re:NO !
Za Halilovica ne znam, ali da Bunjo nesto zamijeni besplatno izvan garantnog roka je ravno situaciji da taliban-samoubica odluci da se ne raznese u dvoristu Bijele kuce. Rodjak koji je bio sluzbeno odustan 15 dana (MORAO otici na taj put) imao problema sa alternatorom na Laguni koja je presla 30ak HKM i bila u garanciji, on je postao svjestan problema mozda mjesec dana prije isteka garancije, i neke obaveze ga napale i nije stigao prije sluzbenog puta otici kod Bunje, a dan prije nego sto ce se vratiti u Sarajevo isticao je garantni rok. Dva dana po isteku garancije je otisao kod Bunje gdje ga je docekao neki njegov sin ili rodjak koji ga je napao sto je drzak i sto trazi da mu se dio zamjeni 48h nakon isteka garancije, tipa: sta ste cekali dosad, kako nije neko drugi mogao dovuci auto, mi smo obavezani drzati se garantnih rokova... Uglavnom, nije se htio raspravljati sa njima, potpisao radni nalog, zamjena alternatora i nekakvi potrosni dijelovi oko 1000 KM, otisao u F-AC, zamijenio Lagunu za Focusa dizela, 1.6 TDCI Titanium paket, doplatio mozda nekih 4-4500 KM, i dosad nikakvih problema. Redovan servis u F-AC, istekla garancija, ali opet su mu neki dan zamijenili prednje silent blokove o njihovom trosku jer je kao stalna musterija, obavlja sve servise kod njih... Uglavnom sam siguran da Bunjo nije neki merhametli tip, i da mu je marka k'o kuca na Vratniku.drndalo wrote:Znam, bas zato sam i uzeo primjer koji pokazuje koliko je statistika mocna stvar... Uvezlo se isto tako polovnih Renola zadnjih par godina barem 10.000 u BiH, Clia, Megana, Laguna, sve sa "originalnih" 117.000-127.000km, a sci dCi...Klodovik wrote:Najviše se i prodaju.drndalo wrote:Pa ako cemo tako, onda je pred ASAom najveci red...
Koliko je od tih Renola iz reda za popravku bila prva ruka kod ljudi koji su ih kupili nove ? E tek bi to bila brojka koju nekako mozemo porediti sa odnosom prodaja/servis kod ASA-e... Ovo sve ostalo sto svi podbadamo "one druge", je "siljenje prangije", sto nije lose dok je zezancija, ali uvijek ima i onih koji zapjene kao da im je Ferdinand Porsche deda...
@pokretacu teme zelim srecu u buducnosti i nikad vise takvo iskustvo... Nisi mi odgovorio na pitanje koje je meni bitno, rekao si da je auto 3 godine staro, ali ne rece jel kupljen nov, ili iz uvoza polovan ? Kolega s posla mi je imao slucaj sa novokupljenom Lagunom, koja je nakon isteka 2 god. garancije pocela da pokazuje znake crkavanja centralnog kompjutera... O'ladio se, jer je odmah ocekivao makar 4000 KM racuna... Za divno cudo, zamijenili su mu ga u ovlastenom servisu (nisam siguran Bunjo ili Halilovic) bez naplate... Kako/zasto nemam vise informacija, nije me interesovalo, ali znam da mu je prava 2-godisnja garancija bila istekla nekoliko mjeseci... Ako je tebi novokupljen ovdje bio, mozda mozes nesto postici...
Pokretacu teme, sve najbolje sa novom vozilicom sta god odabrao.
PS: Novi Avensis rulz'.
- drndalo
- Posts: 22740
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#25 Re: Re:NO !
Gledaj, o Bunji nemam neko visoko misljenje, posebno ne o njegovim "tetichima" koji rade gore... Zato sam i rekao da ne znam kompletnu pricu, ali znam da se covjek nije zavalio 4000 KM za novi komjuter nego ga je to nekako doslo dzaba... Dal' je inace takva bila serija tog dijela, pa da se po broju sasije znalo da ga to sljeduje, a da ga nisu obavijestili, ili neka druga carlama tog tipa... Cak vjerujem da nije tu nista Bunjo kao takav imao, nego ce prije biti da je ganjao direktno preko Renoa, pa da su ovi rekli Bunjinim:"Zavrsite to!"...
Inace, ako ne znas, cudio bi se sta se sve i kako moze provuci kroz papire garancije, ako se hoce... Fabrike to obicno ni ne provjeravaju, ako neki diler ne ispada iz ocekivanog prosjeka... I garanciju pokriva Reno, a ne Bunjo, tako da to Bunju nista i ne kosta, cak i zaradi na tome... Samo sto nasi ljudi to ne znaju, a nadrkani samodopadni "sefovi sale, pardon, Salona-Servisa" vole da se igraju gazda, pa da oni nekome nesto kazu i odrede...
Savjet svima, ako imaju nekih prigovora, zalbi i tako to, posebno na garantne radove neka se odmah zale "u glavu", u ZG, ili u SLO... Odmah moze vise nego sto je moglo prije zalbe... Imena ljudi za kontaktirati "gore" i nije tako tesko naci kad se hoce...
Inace, ako ne znas, cudio bi se sta se sve i kako moze provuci kroz papire garancije, ako se hoce... Fabrike to obicno ni ne provjeravaju, ako neki diler ne ispada iz ocekivanog prosjeka... I garanciju pokriva Reno, a ne Bunjo, tako da to Bunju nista i ne kosta, cak i zaradi na tome... Samo sto nasi ljudi to ne znaju, a nadrkani samodopadni "sefovi sale, pardon, Salona-Servisa" vole da se igraju gazda, pa da oni nekome nesto kazu i odrede...
Savjet svima, ako imaju nekih prigovora, zalbi i tako to, posebno na garantne radove neka se odmah zale "u glavu", u ZG, ili u SLO... Odmah moze vise nego sto je moglo prije zalbe... Imena ljudi za kontaktirati "gore" i nije tako tesko naci kad se hoce...