Put u jednom pravcu iz BiH

Rasprave na razne teme... Ako ne znate gdje poslati poruku, pošaljite je ovdje.

Moderator: O'zone

Post Reply
kaajma

#1 Put u jednom pravcu iz BiH

Post by kaajma » 07/11/2009 00:47

Kao prvo moram reci izjavu jednog mog prijatelja "Ja volim Bosnu ali ona mene ne" poveden tom cinjenicom odlucio sam de se iselim odavde u neki bolji sistem naoruzam se znanjem i parama i pomognem Bonsni nakon 5-6 godina(nadam se da sam bio uvjerljiv8) pokusao sam preko fakulteta upisati se na neki becki ali posto sam student Visoke poslovne ne priznaju to kao fax Wiencani, iako su me ovdje uvjeravali da je to fakultet. Ako neko pozna neku drugu opciju neka podjeli sa nama siguran sam da ce mu biti zahvalno par pola miliona ljudi :D

valjda mi tema nece biti obrisana

markes69

#2 Re: Put u jednom pravcu iz BiH

Post by markes69 » 07/11/2009 01:47

...znam da je ovo poslednje sto zelis cuti ali
BUDI OREZAN STA ZELIS JER BI TI SE ZELJE MOGLE ISPUNITI

dobar_ti?

#3 Re: Put u jednom pravcu iz BiH

Post by dobar_ti? » 07/11/2009 02:11

Upises u Velikoj Britaniji skolu stranih jezika ili neki miki maus fakultet, dobijes vizu u trajanju zavisno od duzine skolovanja, dobijes pravo raditi 20 sati sedmicno (a u praksi je moguce i vise jer ti niko ne vodi evidenciju) i na taj nacin mozes nekoliko godina legalno boraviti i raditi u VB. U medjuvremenu skontas neku finu Kejti koja ima kucu od 450 kvadrata u Bishops Aveniji, vjencas se i nakon nekoliko godina dodjes nama ovdje i seres kako kod vas u Londonu nije ovako :D

BajrinNajmladji

#4 Re: Put u jednom pravcu iz BiH

Post by BajrinNajmladji » 07/11/2009 02:14

Krv, znoj, suze,...!

djani s

#5 Re: Put u jednom pravcu iz BiH

Post by djani s » 07/11/2009 09:05

Za relativno kratko vrijeme ( 5-6 godina ) se snaci u tudini a onda jos i pomoci domovini......, hm zvuci vrlo optimisticno. Sve u svemu probaj, barem neces zaliti jer nisi nista probao. :)

osa

#6 Re: Put u jednom pravcu iz BiH