put Sarajevo - Bratunac

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
matsuda

#1 put Sarajevo - Bratunac

Post by matsuda »

Pozdrav, moze li mi neko pomoci? Trebam ici u Bratunac nekad do ponedjeljka. Nikad nisam isao na taj kraj BiH, a s obzirom na ovu zimu i da sam pocetnik (godina dana kako imam vozacku) zamolio nekog tko zna put da mi kaze kojim putem da idem. Pogledao sam na Google Maps i Google mi predlaze rutu preko Visegrada, Bajine Baste i malo nesto Srbije :-)
bude

#2 Re: put Sarajevo - Bratunac

Post by bude »

jos kad bi znali odakle ides :run:
matsuda

#3 Re: put Sarajevo - Bratunac

Post by matsuda »

bude wrote:jos kad bi znali odakle ides :run:
Iz Sarajeva
Trg Heroja :D
MickeyMouse

#4 Re: put Sarajevo - Bratunac

Post by MickeyMouse »

mozes i preko sokoca, han pjeska, vlasenice i u novoj kasabi smotas desno, i tvoj i ovaj drugi pravac su zeznuti zimi da znas...tako da vozis oprezno i polako, mnogo okuka preko prevoja a samim tim zavjetrina, poledice isl....uglavnom sretno
bude

#5 Re: put Sarajevo - Bratunac

Post by bude »

kakav crni Visegrad onda, ides od Olova prema Kladnju i imas onda skretanje desno i samo onda pravo Vlasenica, Milici, Bratunac
ili preko Romanije ali ne znam bas kakav je ovaj put preko Han Pijeska, ovaj prvi je ok
MickeyMouse

#6 Re: put Sarajevo - Bratunac

Post by MickeyMouse »

preko Olova je dalji put nekih 20tak kilometara, a sve u pet deka sto se tice zimskih uslova voznje...
goran16v

#7 Re: put Sarajevo - Bratunac

Post by goran16v »

Sarajevo - Ljubogosta (skretanje lijevo) - Ravna Romanija (skretanje lijevo) Sokoloac (pred sami ulaz polu lijevo pa na kraju sretanje desno)- H. Pijesak - Vlasenica (skretanje desno) - Milici - N. Kasaba - Konjevic polje (skretanje desno) - Bratunac
Sarajevo - Olovo - Kladanj (na izlazu skreatnje desno) - Vlasenica (skretanje lijevo) - Milici - N. Kasaba - Konjevic polje (skretanje desno) - Bratunac