put Sarajevo - Bratunac
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- matsuda
#1 put Sarajevo - Bratunac
Pozdrav, moze li mi neko pomoci? Trebam ici u Bratunac nekad do ponedjeljka. Nikad nisam isao na taj kraj BiH, a s obzirom na ovu zimu i da sam pocetnik (godina dana kako imam vozacku) zamolio nekog tko zna put da mi kaze kojim putem da idem. Pogledao sam na Google Maps i Google mi predlaze rutu preko Visegrada, Bajine Baste i malo nesto Srbije 
- bude
#2 Re: put Sarajevo - Bratunac
jos kad bi znali odakle ides 
- matsuda
#3 Re: put Sarajevo - Bratunac
Iz Sarajevabude wrote:jos kad bi znali odakle ides
Trg Heroja
- MickeyMouse
#4 Re: put Sarajevo - Bratunac
mozes i preko sokoca, han pjeska, vlasenice i u novoj kasabi smotas desno, i tvoj i ovaj drugi pravac su zeznuti zimi da znas...tako da vozis oprezno i polako, mnogo okuka preko prevoja a samim tim zavjetrina, poledice isl....uglavnom sretno
- bude
#5 Re: put Sarajevo - Bratunac
kakav crni Visegrad onda, ides od Olova prema Kladnju i imas onda skretanje desno i samo onda pravo Vlasenica, Milici, Bratunac
ili preko Romanije ali ne znam bas kakav je ovaj put preko Han Pijeska, ovaj prvi je ok
ili preko Romanije ali ne znam bas kakav je ovaj put preko Han Pijeska, ovaj prvi je ok
- MickeyMouse
#6 Re: put Sarajevo - Bratunac
preko Olova je dalji put nekih 20tak kilometara, a sve u pet deka sto se tice zimskih uslova voznje...
-
goran16v
#7 Re: put Sarajevo - Bratunac
Sarajevo - Ljubogosta (skretanje lijevo) - Ravna Romanija (skretanje lijevo) Sokoloac (pred sami ulaz polu lijevo pa na kraju sretanje desno)- H. Pijesak - Vlasenica (skretanje desno) - Milici - N. Kasaba - Konjevic polje (skretanje desno) - Bratunac
Sarajevo - Olovo - Kladanj (na izlazu skreatnje desno) - Vlasenica (skretanje lijevo) - Milici - N. Kasaba - Konjevic polje (skretanje desno) - Bratunac
Prosao tim putem bezbroj puta i uglavnom prvom varijantom.