Prvo naplatno mjesto na autoputu

Rasprave na razne teme... Ako ne znate gdje poslati poruku, pošaljite je ovdje.

Moderator: O'zone

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 36815
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

Prvo naplatno mjesto na autoputu

Post by Alfons Kauders » 16/07/2007 00:13

Premijer Federacije BiH Nedžad Branković u ponedjeljak će na autoputu A1 koridora 5-C svečano položiti temeljac za izgradnju prvog naplatnog mjesta "Jošanica". Na tom mjestu planirano je i izlaganje premijera povodom sto dana rada Federalne vlade.


GP Bosnaputevi d.d. iz Sarajeva u vrijednosti 2.717.379,33 KM, a završetak radova predviđen je za četiri mjeseca.


Znaci našim degenericima treba 4 mjeseca da postave 8 naplatnih kućica, a to ce nas koštati 2.7 miliona, sto je otprilike dovoljno za 1500 kvadrata stambenog prostora. :lol: :lol: :lol:

Na stranu sto ce voznja autoputem trajati manje nego placanje iste. :D

Oj Nedzade, Nedzade... Dabogda se ti nama makazama zaklo na otvaranju, i dabogda te na ahiretu docekali oni sto glasase za te... :D :D :D

(ovo ja par mjeseci nisam temu otvorio, pa da nadoknadim, 2 u jednom danu :D)


_stoKA_
Posts: 174
Joined: 30/04/2007 12:54

Post by _stoKA_ » 16/07/2007 00:28

pazi jednu stvar, jel ima kakav makadam pored da se ne ide preko tog "avtoputa" :D

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 36815
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

Post by Alfons Kauders » 16/07/2007 00:29

_stoKA_ wrote:pazi jednu stvar, jel ima kakav makadam pored da se ne ide preko tog "avtoputa" :D


ma ima nesto, :D al garant ce to neckovi puleni zagradit :D ko zna, mozda i minirat... :D

User avatar
Prpa.ba
Posts: 5105
Joined: 15/08/2006 21:34
Location: Oteti Kanton

Post by Prpa.ba » 16/07/2007 00:31

Alfons Kauders wrote:ma ima nesto, :D al garant ce to neckovi puleni zagradit :D ko zna, mozda i minirat... :D




:lol: :lol: :lol: :lol:

User avatar
DaysleepeR
Posts: 10649
Joined: 29/05/2003 00:00
Location: Rajvosa

Post by DaysleepeR » 16/07/2007 01:12

Kasno su se sjetili, vec je autoput propao, stvorila su se udubljenja jer se godinama sleperi vozaju besplatno preko autoputa a ni marka od naplate nije usla u fond za odrzavanje.

Kao i uvijek katastrofa.

A 2 miliona su jasna ako se ikad iko vozio autoputem i vidio da treba napraviti petlje za izlaz i naplatu, nemoze se napraviti rampa za naplatu na pravcu.

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

Post by nineac » 16/07/2007 06:35

Ma super, nemam rjeci. Samo meni nije jasno gdje idu one pare za odrzavanje cesta kada registrujes auto? Jer i auto-put je cesta, koliko znam!
E sad, sto se nasi puleni nisu ugledali na njemacku, ili ameriku gdje se neplacaju ceste (vecina, neke da) i gdje porez od gradjana ide za odrzavanje istih, a ne sad ce gradjani placat porez na ceste pri registraciji pa onda i putarinu!
Ma super, a za to vrijeme vlada kupuje nova bijesna auta, garant da neosjete ta udubljenja.
Ma dole je sve to narod zasluzio!

united bosnae
Posts: 387
Joined: 23/07/2005 06:40
Location: Here&There

Post by united bosnae » 16/07/2007 07:38

Ma nema veze za to.... Nek' je Hare odgovorio onako muski, na dugo i na siroko Dodigu, to je bitno.
Nek' je Zlaja spustio Haretu onako do jaja, to je bitno.
A to sto nisu u stanju napraviti zaobilaznicu oko grada za sta postoji plan jos od prije rata, e za to cemo lako.
Nek je nama dusa sita a za stomak cemo lako, a uvijek je bilo lakse nahraniti sujetu nego stomak.
Nisu politicari krivi, kriv je narod. Iz koliko jos predmeta traba da padmeno da bi naucili lekciju. Koliko jos ratova traba da prodje da bi smo shvatili da smo sami krivi za svoju sudbinu.

User avatar
Neelix
Posts: 11865
Joined: 15/12/2006 14:08
Location: Ostani uz mene, i puni mi redenik
Contact:

Post by Neelix » 16/07/2007 08:33

da bi se autoput naplacivao mora postojati alternativni put :)

User avatar
BSn
Posts: 4938
Joined: 12/09/2006 15:49
Location: Kad se hoce, pa lijevo...

Post by BSn » 16/07/2007 08:39

Neelix wrote:da bi se autoput naplacivao mora postojati alternativni put :)


I postoji nesto, ali ja ono ne bih nazvao putem, medjutim, postoji!

Imas onaj put sto ide kroz ona sela, pa kroz Visoko, pa ovo-ono.
Taj put je sluzio/sluzi kao zaobilaznica dok se autoput pravi!

mostarac
Posts: 8427
Joined: 03/03/2005 13:47

Post by mostarac » 16/07/2007 08:40

Neelix wrote:da bi se autoput naplacivao mora postojati alternativni put :)


pa napravice oni neko sokache, gdje se ne mogu krizat dva auta, a kad autobus naleti onda ce auto pocet da plovi po Bosni i to ce sve skupa nazvat alternativnim putem.
Svidja mi se ona ideja da se necko sam zakolje makazama na otvaranju, a da ga na ahiretu docekaju razdragani glasaci :D
ja se nadam da im pri izgradnji kucica nece smetat kisa :D, jer bi ih onda obzirom na kasnjenje radova mogao iznenadit snijeg u decembru :D

mostarac
Posts: 8427
Joined: 03/03/2005 13:47

Post by mostarac » 16/07/2007 08:42

BSn wrote:
Neelix wrote:da bi se autoput naplacivao mora postojati alternativni put :)


I postoji nesto, ali ja ono ne bih nazvao putem, medjutim, postoji!

Imas onaj put sto ide kroz ona sela, pa kroz Visoko, pa ovo-ono.
Taj put je sluzio/sluzi kao zaobilaznica dok se autoput pravi!


Mora postojat magistralni ili minimalno regionalni put sa dvije trake, ali kao sto vec rekoh, napravice oni sokache i rec to je to. Ono preko onih sela mi se cini idealnim. Puno je rupa, idealno za slomit auto, ne mozes vozit brze od 60 i policija se moze zastekaz iza svake cose da te pelcuje kad onima s pasatima sto lete po autoputu nestane para :D

Unjustice
Posts: 175
Joined: 14/04/2007 01:14

Post by Unjustice » 16/07/2007 09:10

DaysleepeR wrote:Kasno su se sjetili, vec je autoput propao, stvorila su se udubljenja jer se godinama sleperi vozaju besplatno preko autoputa a ni marka od naplate nije usla u fond za odrzavanje.

Kao i uvijek katastrofa.

A 2 miliona su jasna ako se ikad iko vozio autoputem i vidio da treba napraviti petlje za izlaz i naplatu, nemoze se napraviti rampa za naplatu na pravcu.
Za dvije godine UDUBLJENJA na autoputu? Ko je bio izvodjac radova? Mislim da bi neko trebao traziti REKLAMACIJU od izvodjaca radova, pa neka opet ugrade manje od potrebnog materijala ili neka opet dobro ne naprave podlogu samog autoputa? Jer kako ja znam za dvije godine ni najfrekventniji autoputevi u Njemackoj se ne udube, a ne vjerujem da taj ima frekventnost ni 10% jednog prosjecnog njemackog, bilo u kamionima ili osobnim vozilima.

Ako je to istina, mislim da se treba od izvodjaca radova traziti da otklone te greske ili ih staviti na crnu listu za buducnost.

Inace "nase" gradjevinske firme imaju jednu manu bilo da grade autoput ili zgrade. Rade lose, fusere i ne ugradjuju dovoljno materijala prema projektu, drugim rijecima kradu i sakom i kapom materijal. Na zgradi im to i moze proci, medjutim na autoputu svaki nedostatak se brzo pokaze.

Inace naplatni autoput ne mora imati alternativu i ne znam gdje ste to culi da se mora?

Sto se tice Branokovica i ostale bande u politickom vrhu, treba ih upoznati sa tim sto su uradile druge zemlje dok su oni izgradili prvu naplatnu kucicu, a to je isto kao da su oni recimo nekim cudom izgradili za ovo nesto "malo" godinica skoro cijeli potrebni sistem autocesta u BiH. Nije bitno o kojoj istocnoj zemlji govorima. Hrvatska je prva pocela i skoro zavrsila, slijede ih ubrznaim koracima sve zemlje u istocnoj Europi. Cak i Rusija pocinje graditi sistem autocesta.

Vise nije dovoljno raditi samo na krodioru 5C, treba istovremeno graditi JOS TJ. SVE potrebno ukljucujuci Gorazde - Sarajevo - 5C - Zenica - Bihac - Karlovac ili ka Tuzli autocestu.

INACE ROKOVI O KOJIMA PRICA BILO FEDERALNA BILO DRZAVNA VLADA SU SMIJESNI. Ozbiljna i prosjecna vlada bilo gdje u istocnoj Europi bi za tri godine najdalje (znaci 2010 godina) presjekla vrpcu makazama na Koridoru 5C u cijelo duzini, usput bi izgradila jos dvije ili tri vazne dionice.

Vrijeme izgradnje skratiti tako sto ce se posao dobiti vise izvodjaca na vise dionica istovremeno. To produzavanje gradnje do u nedogled je smijesno.

Koridor 5C treba graditi desetak glavnih izvodjaca na istovremno desetak dionica, takodjer tuneli pogotovo najveci se odmah trebaju poceti graditi jer njihova izgradnja traje najduze.

Takodjer koncesije davati u paketu. Tako da najjeftinija i najfrekventnija se NE DAJE u koncesiju bez najskuplje a to je Mostar-Sarajevo.

Inace koji ce nam djavo koncesije za najfrekventnije pravce ako ce drzava praviti najskuplju dionicu od Mostara ka Sarajevu koja se treba odmah poceti graditi.

Sta je sa sarjaveskom obilaznicom? Lova je jos uvijek na racunima netaknuta? Ja bande boze sacuvaj, pet godina imaju lovu na racunima i nista izgradili nisu?
Last edited by Unjustice on 16/07/2007 09:24, edited 2 times in total.

Pearl
Posts: 3405
Joined: 26/01/2006 15:08
Location: www.dobro.ba

Post by Pearl » 16/07/2007 09:16

Unjustice wrote:
DaysleepeR wrote:Kasno su se sjetili, vec je autoput propao, stvorila su se udubljenja jer se godinama sleperi vozaju besplatno preko autoputa a ni marka od naplate nije usla u fond za odrzavanje.

Kao i uvijek katastrofa.

A 2 miliona su jasna ako se ikad iko vozio autoputem i vidio da treba napraviti petlje za izlaz i naplatu, nemoze se napraviti rampa za naplatu na pravcu.
Za dvije godine UDUBLJENJA na autoputu? Ko je bio izvodjac radova? Mislim da bi neko trebao traziti REKLAMACIJU od izvodjaca radova, pa neka opet ugrade manje od potrebnog materijala ili neka opet dobro ne naprave podlogu samog autoputa? Jer kako ja znam za dvije godine ni najfrekventniji autoputevi u Njemackoj se ne udube, a ne vjerujem da taj ima frekventnost ni 10% jednog prosjecnog njemackog, bilo u kamionima ili osobnim vozilima.

Ako je to istina, mislim da se treba od izvodjaca radova traziti da otklone te greske ili ih staviti na crnu listu za buducnost.


Inace "nase" gradjevinske firme imaju jednu manu bilo da grade autoput ili zgrade. Rade lose, fusere i ne ugradjuju dovoljno materijala prema projektu, drugim rijecima kradu i sakom i kapom materijal. Na zgradi im to i moze proci, medjutim na autoputu svaki nedostatak se brzo pokaze.

Inace naplatni autoput ne mora imati alternativu i ne znam gdje ste to culi da se mora?


nadam se da si ironican... ili da ne zivis u Bosni, nego u nekoj drzavi gdje bi tvoj prijedlog zaista funkcionisao..

u svakom slucaju, nasmija me na sabahu.... sto je zalosno :(

miop
Posts: 942
Joined: 13/10/2005 12:50

Post by miop » 16/07/2007 09:19

Unjustice wrote:
DaysleepeR wrote:Kasno su se sjetili, vec je autoput propao, stvorila su se udubljenja jer se godinama sleperi vozaju besplatno preko autoputa a ni marka od naplate nije usla u fond za odrzavanje.

Kao i uvijek katastrofa.

A 2 miliona su jasna ako se ikad iko vozio autoputem i vidio da treba napraviti petlje za izlaz i naplatu, nemoze se napraviti rampa za naplatu na pravcu.
Za dvije godine UDUBLJENJA na autoputu? Ko je bio izvodjac radova? Mislim da bi neko trebao traziti REKLAMACIJU od izvodjaca radova, pa neka opet ugrade manje od potrebnog materijala ili neka opet dobro ne naprave podlogu samog autoputa? Jer kako ja znam za dvije godine ni najfrekventniji autoputevi u Njemackoj se ne udube, a ne vjerujem da taj ima frekventnost ni 10% jednog prosjecnog njemackog, bilo u kamionima ili osobnim vozilima.

Ako je to istina, mislim da se treba od izvodjaca radova traziti da otklone te greske ili ih staviti na crnu listu za buducnost.

Inace "nase" gradjevinske firme imaju jednu manu bilo da grade autoput ili zgrade. Rade lose, fusere i ne ugradjuju dovoljno materijala prema projektu, drugim rijecima kradu i sakom i kapom materijal. Na zgradi im to i moze proci, medjutim na autoputu svaki nedostatak se brzo pokaze.

Inace naplatni autoput ne mora imati alternativu i ne znam gdje ste to culi da se mora?



Svasta ces ti ovdje cuti :). Kroz Sloveniju se placalo ono malo auto-puta prema granici sa Austrijom, a kod nas bi trebalo biti besplatno, k'o da smo Njemacka. LOL

Unjustice
Posts: 175
Joined: 14/04/2007 01:14

Post by Unjustice » 16/07/2007 09:30

miop wrote:Svasta ces ti ovdje cuti :). Kroz Sloveniju se placalo ono malo auto-puta prema granici sa Austrijom, a kod nas bi trebalo biti besplatno, k'o da smo Njemacka. LOL
Znam da samo sto prebacim u petu sam morao kociti da platim u Sloveniji cestarinu. Nego sto se tice Njemacke, djabana za kamione je odavno proslost. Kamioni sad placaju svaki predjeni kilometar autoceste u Njemackoj. Poseban satelitski nadzor i placanje za kamione je napravila jedna francuska kompanija nakon sto Njemci nisu uspjeli u istom i nakon sto je cijeli sistem zapao u dubiozu i veliki promasaj.

Tako da danas svaki kamion koji prodje kroz Njemacku, plati onoliko kilometara koliko je napravio u Njemackoj i to cini mi se od 2006 godine. Identican sistem ce se ubrzo uvesti i za osobna vozila.

Za ostale zemlje placanje je normalna stvar od momenta kad se napravila stvar. Ne vidim sta je lose da se i u BiH plati.

Unjustice
Posts: 175
Joined: 14/04/2007 01:14

Post by Unjustice » 16/07/2007 09:34

Pearl wrote:nadam se da si ironican... ili da ne zivis u Bosni, nego u nekoj drzavi gdje bi tvoj prijedlog zaista funkcionisao..

u svakom slucaju, nasmija me na sabahu.... sto je zalosno :(
Ne, uopste nisam ironican, nego ne zivim u Bosni.

Cini mi se da je taj autoput gradila bosanska i slovenacka firma, i da je jednu dionicu gradila hrvatska firma Put. Ako nista drugo sve tri staviti na crnu listu za buducnost pa neka glume frajere.

rashid
Posts: 932
Joined: 02/12/2005 01:21
Location: Sarajevo-Anarhija

Post by rashid » 16/07/2007 09:34

Neelix wrote:da bi se autoput naplacivao mora postojati alternativni put :)


Sta se mene tice, neka su postavili naplatnu kucicu!!! Bosnjo nebi bio bosnjo, gdje hoce da je sve dzaba. Ja bih je davno postavio, ne jednu, nego dvije!

Pearl
Posts: 3405
Joined: 26/01/2006 15:08
Location: www.dobro.ba

Post by Pearl » 16/07/2007 09:38

Unjustice wrote:
Pearl wrote:nadam se da si ironican... ili da ne zivis u Bosni, nego u nekoj drzavi gdje bi tvoj prijedlog zaista funkcionisao..

u svakom slucaju, nasmija me na sabahu.... sto je zalosno :(
Ne, uopste nisam ironican, nego ne zivim u Bosni.

Cini mi se da je taj autoput gradila bosanska i slovenacka firma, i da je jednu dionicu gradila hrvatska firma Put. Ako nista drugo sve tri staviti na crnu listu za buducnost pa neka glume frajere.


pa zato i kazem... koja crna lista... nema toga kod nas... crna lista kod nas podrazumijeva one koji nisu dragi vladajucima, a ne one koji upropaste posao... :D

mostarac
Posts: 8427
Joined: 03/03/2005 13:47

Post by mostarac » 16/07/2007 09:40

niko nije protiv placanja ukoliko POSTOJI alternativni put, a kako isti ne postoji onda placanje prelazi u monopolisticku pljacku. Pitam se sta ce se desiti kad cijena cestarine Sarajevo-Mostar bude 15-20 KM, a trasa autoputa ce jednim dijelom proci i dionicom puta M-17. U Hrvatskoj i danas vecina ljudi ne koristi autoput jer je preskup, ali zato imaju stare magistralne ceste koje drzava ODRZAVA. Sve mi se nesto cini da u nas tih alternativnih cesta nece biti, a i ako budu postojale drzavu ce biti bas briga i nece ih namjerno odrzavati kako bi prisilila gradjane na voznju autoputem
Last edited by mostarac on 16/07/2007 09:42, edited 1 time in total.

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 36815
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

Re: Prvo naplatno mjesto na autoputu

Post by Alfons Kauders » 16/07/2007 09:41

radijator wrote:
Alfons Kauders wrote:
Premijer Federacije BiH Nedžad Branković u ponedjeljak će na autoputu A1 koridora 5-C svečano položiti temeljac za izgradnju prvog naplatnog mjesta "Jošanica". Na tom mjestu planirano je i izlaganje premijera povodom sto dana rada Federalne vlade.


GP Bosnaputevi d.d. iz Sarajeva u vrijednosti 2.717.379,33 KM, a završetak radova predviđen je za četiri mjeseca.


Znaci našim degenericima treba 4 mjeseca da postave 8 naplatnih kućica, a to ce nas koštati 2.7 miliona, sto je otprilike dovoljno za 1500 kvadrata stambenog prostora. :lol: :lol: :lol:

Na stranu sto ce voznja autoputem trajati manje nego placanje iste. :D

Oj Nedzade, Nedzade... Dabogda se ti nama makazama zaklo na otvaranju, i dabogda te na ahiretu docekali oni sto glasase za te... :D :D :D

(ovo ja par mjeseci nisam temu otvorio, pa da nadoknadim, 2 u jednom danu :D)

Ne seri.


sto da ne ? :D

User avatar
DaysleepeR
Posts: 10649
Joined: 29/05/2003 00:00
Location: Rajvosa

Post by DaysleepeR » 16/07/2007 09:42

Unjustice wrote:
DaysleepeR wrote:Kasno su se sjetili, vec je autoput propao, stvorila su se udubljenja jer se godinama sleperi vozaju besplatno preko autoputa a ni marka od naplate nije usla u fond za odrzavanje.

Kao i uvijek katastrofa.

A 2 miliona su jasna ako se ikad iko vozio autoputem i vidio da treba napraviti petlje za izlaz i naplatu, nemoze se napraviti rampa za naplatu na pravcu.
Za dvije godine UDUBLJENJA na autoputu? Ko je bio izvodjac radova? Mislim da bi neko trebao traziti REKLAMACIJU od izvodjaca radova, pa neka opet ugrade manje od potrebnog materijala ili neka opet dobro ne naprave podlogu samog autoputa? Jer kako ja znam za dvije godine ni najfrekventniji autoputevi u Njemackoj se ne udube, a ne vjerujem da taj ima frekventnost ni 10% jednog prosjecnog njemackog, bilo u kamionima ili osobnim vozilima.

Ako je to istina, mislim da se treba od izvodjaca radova traziti da otklone te greske ili ih staviti na crnu listu za buducnost.

Inace "nase" gradjevinske firme imaju jednu manu bilo da grade autoput ili zgrade. Rade lose, fusere i ne ugradjuju dovoljno materijala prema projektu, drugim rijecima kradu i sakom i kapom materijal. Na zgradi im to i moze proci, medjutim na autoputu svaki nedostatak se brzo pokaze.


Na tzv. izlazu iz grada, udubljenja su se pojavila nakon par mjeseci, sad već ako upadneš u te kanale i kreneš preticati malo fali da izgubiš kontrolu.
Pogotovo ako je kiša.

Što se tiče autoputa, istva stvar, krenuli su se praviti kanali od točkova.
Problem je u tome što nema nikakve pripreme podloge, nema kontrole ministarstva na licu mjesta, nema mjesečne kontrole, itd.

Nema izlaza za ovu zemlju generalno...

http://www.youtube.com/watch?v=2oijEbU_-xc

addem
Posts: 1681
Joined: 13/02/2004 00:00

Post by addem » 16/07/2007 09:45

Pozdravljam odluku o izgradnji naplatnik kucica i samo napominjem da bi slovenci prvo izgradli kucice pa onda autoput. :-)

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 36815
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

Post by Alfons Kauders » 16/07/2007 09:46

Pearl wrote:
Unjustice wrote:
Pearl wrote:nadam se da si ironican... ili da ne zivis u Bosni, nego u nekoj drzavi gdje bi tvoj prijedlog zaista funkcionisao..

u svakom slucaju, nasmija me na sabahu.... sto je zalosno :(
Ne, uopste nisam ironican, nego ne zivim u Bosni.

Cini mi se da je taj autoput gradila bosanska i slovenacka firma, i da je jednu dionicu gradila hrvatska firma Put. Ako nista drugo sve tri staviti na crnu listu za buducnost pa neka glume frajere.


pa zato i kazem... koja crna lista... nema toga kod nas... crna lista kod nas podrazumijeva one koji nisu dragi vladajucima, a ne one koji upropaste posao... :D


ja, stavice garant haris jatu na crnu listu... :D:D:D:D:D

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 36815
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

Post by Alfons Kauders » 16/07/2007 09:51

DaysleepeR wrote:
Unjustice wrote:
DaysleepeR wrote:Kasno su se sjetili, vec je autoput propao, stvorila su se udubljenja jer se godinama sleperi vozaju besplatno preko autoputa a ni marka od naplate nije usla u fond za odrzavanje.

Kao i uvijek katastrofa.

A 2 miliona su jasna ako se ikad iko vozio autoputem i vidio da treba napraviti petlje za izlaz i naplatu, nemoze se napraviti rampa za naplatu na pravcu.
Za dvije godine UDUBLJENJA na autoputu? Ko je bio izvodjac radova? Mislim da bi neko trebao traziti REKLAMACIJU od izvodjaca radova, pa neka opet ugrade manje od potrebnog materijala ili neka opet dobro ne naprave podlogu samog autoputa? Jer kako ja znam za dvije godine ni najfrekventniji autoputevi u Njemackoj se ne udube, a ne vjerujem da taj ima frekventnost ni 10% jednog prosjecnog njemackog, bilo u kamionima ili osobnim vozilima.

Ako je to istina, mislim da se treba od izvodjaca radova traziti da otklone te greske ili ih staviti na crnu listu za buducnost.

Inace "nase" gradjevinske firme imaju jednu manu bilo da grade autoput ili zgrade. Rade lose, fusere i ne ugradjuju dovoljno materijala prema projektu, drugim rijecima kradu i sakom i kapom materijal. Na zgradi im to i moze proci, medjutim na autoputu svaki nedostatak se brzo pokaze.


Na tzv. izlazu iz grada, udubljenja su se pojavila nakon par mjeseci, sad već ako upadneš u te kanale i kreneš preticati malo fali da izgubiš kontrolu.
Pogotovo ako je kiša.

Što se tiče autoputa, istva stvar, krenuli su se praviti kanali od točkova.
Problem je u tome što nema nikakve pripreme podloge, nema kontrole ministarstva na licu mjesta, nema mjesečne kontrole, itd.

Nema izlaza za ovu zemlju generalno...

http://www.youtube.com/watch?v=2oijEbU_-xc


ma ukratko, put je uradjen ko kurac... auto se ljulja pri svakoj promjeni trake, polako se prave kolotrazi (u narodu poznatiji kao spure:D) i vazda se primjeti gdje vozis po staroj trasi M17, a gdje je novi dio... neki dan prolazim i gledam kako je lokalna stoka pocela koristiti zaustavnu traku kao jebeni parking za teretna vozila... .pa ljudi moji ono nije vidjelo autoputa i dok je tako ne treba se placati... u stvari pitacu vas za 2-3 godine ovog "odrzavanja"... tad ce se placat cestarina na "autoput" pun rupa i sranja a ogranicenje ce biti 80... :D :D

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 36815
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

Post by Alfons Kauders » 16/07/2007 09:51

DaysleepeR wrote:
Unjustice wrote:
DaysleepeR wrote:Kasno su se sjetili, vec je autoput propao, stvorila su se udubljenja jer se godinama sleperi vozaju besplatno preko autoputa a ni marka od naplate nije usla u fond za odrzavanje.

Kao i uvijek katastrofa.

A 2 miliona su jasna ako se ikad iko vozio autoputem i vidio da treba napraviti petlje za izlaz i naplatu, nemoze se napraviti rampa za naplatu na pravcu.
Za dvije godine UDUBLJENJA na autoputu? Ko je bio izvodjac radova? Mislim da bi neko trebao traziti REKLAMACIJU od izvodjaca radova, pa neka opet ugrade manje od potrebnog materijala ili neka opet dobro ne naprave podlogu samog autoputa? Jer kako ja znam za dvije godine ni najfrekventniji autoputevi u Njemackoj se ne udube, a ne vjerujem da taj ima frekventnost ni 10% jednog prosjecnog njemackog, bilo u kamionima ili osobnim vozilima.

Ako je to istina, mislim da se treba od izvodjaca radova traziti da otklone te greske ili ih staviti na crnu listu za buducnost.

Inace "nase" gradjevinske firme imaju jednu manu bilo da grade autoput ili zgrade. Rade lose, fusere i ne ugradjuju dovoljno materijala prema projektu, drugim rijecima kradu i sakom i kapom materijal. Na zgradi im to i moze proci, medjutim na autoputu svaki nedostatak se brzo pokaze.


Na tzv. izlazu iz grada, udubljenja su se pojavila nakon par mjeseci, sad već ako upadneš u te kanale i kreneš preticati malo fali da izgubiš kontrolu.
Pogotovo ako je kiša.

Što se tiče autoputa, istva stvar, krenuli su se praviti kanali od točkova.
Problem je u tome što nema nikakve pripreme podloge, nema kontrole ministarstva na licu mjesta, nema mjesečne kontrole, itd.

Nema izlaza za ovu zemlju generalno...

http://www.youtube.com/watch?v=2oijEbU_-xc


ma ukratko, put je uradjen ko kurac... auto se ljulja pri svakoj promjeni trake, polako se prave kolotrazi (u narodu poznatiji kao spure:D) i vazda se primjeti gdje vozis po staroj trasi M17, a gdje je novi dio... neki dan prolazim i gledam kako je lokalna stoka pocela koristiti zaustavnu traku kao jebeni parking za teretna vozila... .pa ljudi moji ono nije vidjelo autoputa i dok je tako ne treba se placati... u stvari pitacu vas za 2-3 godine ovog "odrzavanja"... tad ce se placat cestarina na "autoput" pun rupa i sranja a ogranicenje ce biti 80... :D :D

Post Reply