Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
User avatar
ljubav_aha
Posts: 15082
Joined: 03/04/2008 19:25
Location: TURKISH COFFEEBATH

Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by ljubav_aha » 27/01/2012 21:14

raja,zasto se automobili proizvode sa motorima postavljenim nazad,npr,nas najsladji fenomenalni FICO ,ili skoda
( procitala sam na temi o automobilima istocno-evropskog nekadasnjeg bloka )

zasto se vise automobila proizvedeno na prednjem dijelu automobila :-D

hvala :-D


User avatar
respo
Posts: 12675
Joined: 15/08/2009 05:26
Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by respo » 27/01/2012 21:58

zasto je vise auta sa motorom naprijed je veoma jednostavno zakljuciti radi prtljaznika iliti gepeka
veci gepek se dobije kad je motor naprijed to je naravno jedan od glavnih razloga

ostalo cemo kasnije

User avatar
olensoner
Posts: 1098
Joined: 24/01/2008 19:34

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by olensoner » 27/01/2012 21:59

Veliki je broj razloga, ali otprilike neki glavni su konstrukcija, raspored, koji inzinjeri gledaju da sto bolje prilagode autu, zatim trakcija igra vrlo bitnu ulogu, a onda ima nesto sto je neka svetinja, odnosno heritage kao npr. kod Porsche-a, auta upravo poznata zbog tog Rear engine - Rear drive rasporeda. Za Porsche to nije vise samo nesto po cemu se razlikuju sa tehnicke strane i marketinski je to vrlo dobro za njih, ako neka diferencijacija.

User avatar
ljubav_aha
Posts: 15082
Joined: 03/04/2008 19:25
Location: TURKISH COFFEEBATH

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by ljubav_aha » 27/01/2012 22:05

respo,hvala :-Dnisam strucnjak,ali sam primjetila,mali modeli auta su vecinom sa masinama u straznjem dijelu auta :-D
olensoner,hvala,o nisam znala da je straznji motor signature of porsche

goran16v
Posts: 10152
Joined: 20/09/2011 09:02

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by goran16v » 27/01/2012 22:46

ljubav_aha wrote:respo,hvala :-Dnisam strucnjak,ali sam primjetila,mali modeli auta su vecinom sa masinama u straznjem dijelu auta :-D
olensoner,hvala,o nisam znala da je straznji motor signature of porsche
Mali auti tipa fico, pegla, zaparozac imaju motor pozadi jer su to tehnicka rjesenja (motor i pogon pozadi) za aute njihove klase u vrijeme kad su projektovani (50-te, 60-te, 70-te).

Prvobitni layout motora i prenosa je bio uzduzno smjesten motor, pogon nazad. Posto su rani automobili bili uglavnom nesigurnih voznih osobina zbog mnogi nepoznanica u rasporedu tezina i upravljivosti eksperimentisalo se na razne nacine. Igralo se sa svim varijantama, motor naprijed - pogon nazad, motor naprijed - pogon naprijed, motor u srednini - pogon nazad i sve 4x4 varijante. Mada su "na oko" vrlo slicni koncepti motora nazad i motora u sredini su jako razliciti zbog jednostavne cinjenice, motor nazad je smjesten iza, a motor u sredini izpred zadnje osovine sto jako utice na vozne karatkeristike. Zavisnosti od same konstrukcije, te voznih karatkeristika neki su se odlucili za koncept motor i pogon nazad, te zbog tradicije zadrzali taj koncept i kasnije, mada su se pojavili mnogo upravljiviji koncepti.
Motor nazad nije signature of Porsche nego ceske Tatre sa modelom Tatra 77 iz 1934 god. a Ferdinanda Porschea su optuzili da je plagirao bas taj auto konstruisuci Bubu. Koncept motor i pogon nazad su koristili (od nama pzonatih) VW u Bubi, Porsche u 356 i 911, Skoda u vise modela, pomennuta Tatra, NSU Prinz, cuveni De Lorean, Chevrolet u Corvairu, Toyota u MR2, Fiat u modelima 600 (aka Fico) i 126 - pegla. Osim Porschea koji jos uvijek koristi taj koncept tu su jos i Smart forTwo, te Tatra do 1999. godine.
Taj koncept rezultira specificnim i zahtjevnim voznim karakteristikama koje su za dosta vozaca postale sinonim za sportsku i izazivnu voznju, te su cesto koristeni u konstrukciji raznih sportskih propotipa i automobila. Osim Porschea 356 i 911 mozda je najpoznatiji u Renaulti Alpine A610

User avatar
ljubav_aha
Posts: 15082
Joined: 03/04/2008 19:25
Location: TURKISH COFFEEBATH

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by ljubav_aha » 27/01/2012 23:20

goran16v,hvala

nisam znala da postoje tolike varijacije pogona i lokacije masine :)

ali ko je koristio masinu u sredini :shock: :)

a sjecam se prinza,bio je oldtimer u porodici mog rodjaka :-D

vnm
Posts: 1433
Joined: 08/07/2008 01:28

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by vnm » 27/01/2012 23:27

srednje postavljene motore su koristili sportski modeli, jer nije bas prakticno zbog prostora koji zauzima motor. najpoznatiji primjeri su legendarni ford gt40 i kod modernijih honda nsx.

User avatar
shlauf
Posts: 2480
Joined: 27/07/2008 23:34
Location: Made in Sarajevo

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by shlauf » 27/01/2012 23:30

Image
Prinz 1000

Image

Prinz 1200

User avatar
Edin H.
Posts: 38281
Joined: 08/10/2004 22:36
Location: Tirana
Has thanked: 18 times
Been thanked: 6 times

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by Edin H. » 27/01/2012 23:33

Zaljubila se Cica u Princa :D

Mislim da je takodje imao vazdusno hladjenje, pa malo po malo odmara pored ceste.

User avatar
shlauf
Posts: 2480
Joined: 27/07/2008 23:34
Location: Made in Sarajevo

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by shlauf » 27/01/2012 23:37

Edin H. wrote:Zaljubila se Cica u Princa :D

Mislim da je takodje imao vazdusno hladjenje, pa malo po malo odmara pored ceste.
Imao je vazdušno hladjenje a zanimljivo je da je imao zračne tunele za grijanje gdje se klapna pomicala u zavisnosti dali hoćeš da se ugriješ ili ne.

Aleeeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :dance:

goran16v
Posts: 10152
Joined: 20/09/2011 09:02

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by goran16v » 28/01/2012 00:13

vnm wrote:srednje postavljene motore su koristili sportski modeli, jer nije bas prakticno zbog prostora koji zauzima motor. najpoznatiji primjeri su legendarni ford gt40 i kod modernijih honda nsx.
Centralno postavljen motor je koristen i prije Forda GT40, zapravo prvi ga je koristio Daimler Benz 1923. Cenralno-postavljen motor, koji daje najbolji raspored tezine i tacke tezista imaju svi sportski i supersportki automobili (sva bruka lamborghinia, ferraria, lotusa itd), kao i trkaci automobili, F1, LMS itd. Mozda je jedan od najprisutnijih kod nas bio Fiat Bertone X1/9.

Kod onih sa motorom i poginom nazad, osim svega nama poznatog sto je WV proizvodio do Golfa, VW Variant 1300, 1500, 1600, kombiji T1, T2, T3, tu si bili simpaticni Renault 8 i 10 i izvedenica kabriole Caravelle

goran16v
Posts: 10152
Joined: 20/09/2011 09:02

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by goran16v » 28/01/2012 00:23

shlauf wrote:
Edin H. wrote:Zaljubila se Cica u Princa :D

Mislim da je takodje imao vazdusno hladjenje, pa malo po malo odmara pored ceste.
Imao je vazdušno hladjenje a zanimljivo je da je imao zračne tunele za grijanje gdje se klapna pomicala u zavisnosti dali hoćeš da se ugriješ ili ne.

Aleeeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :dance:
Bas kao i Buba, kojoj su kanali za grijanje isli kroz pragove stastrane pa kad to pocne da trune i propada manje grije a visi dimi unutra! :D Ali, uprkos svemu Buba je Buba!

User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 18221
Joined: 06/09/2007 12:15
Been thanked: 1 time

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by Bullet Tooth Tony » 28/01/2012 01:10

http://bcove.me/8bkkgmco

1:43

straight six at the front , manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that is page one , chapter one from petrol sexual handbook :D :D

User avatar
mayab
Posts: 18120
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO
Has thanked: 16 times
Been thanked: 9 times

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by mayab » 28/01/2012 07:01

vnm wrote:srednje postavljene motore su koristili sportski modeli, jer nije bas prakticno zbog prostora koji zauzima motor. najpoznatiji primjeri su legendarni ford gt40 i kod modernijih honda nsx.
I Porsche Boxter-Cayman

User avatar
2AK-47
Posts: 308
Joined: 26/12/2011 19:09

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by 2AK-47 » 28/01/2012 09:25

goran16v wrote:
ljubav_aha wrote:respo,hvala :-Dnisam strucnjak,ali sam primjetila,mali modeli auta su vecinom sa masinama u straznjem dijelu auta :-D
olensoner,hvala,o nisam znala da je straznji motor signature of porsche
Mali auti tipa fico, pegla, zaparozac imaju motor pozadi jer su to tehnicka rjesenja (motor i pogon pozadi) za aute njihove klase u vrijeme kad su projektovani (50-te, 60-te, 70-te).

Prvobitni layout motora i prenosa je bio uzduzno smjesten motor, pogon nazad. Posto su rani automobili bili uglavnom nesigurnih voznih osobina zbog mnogi nepoznanica u rasporedu tezina i upravljivosti eksperimentisalo se na razne nacine. Igralo se sa svim varijantama, motor naprijed - pogon nazad, motor naprijed - pogon naprijed, motor u srednini - pogon nazad i sve 4x4 varijante. Mada su "na oko" vrlo slicni koncepti motora nazad i motora u sredini su jako razliciti zbog jednostavne cinjenice, motor nazad je smjesten iza, a motor u sredini izpred zadnje osovine sto jako utice na vozne karatkeristike. Zavisnosti od same konstrukcije, te voznih karatkeristika neki su se odlucili za koncept motor i pogon nazad, te zbog tradicije zadrzali taj koncept i kasnije, mada su se pojavili mnogo upravljiviji koncepti.
Motor nazad nije signature of Porsche nego ceske Tatre sa modelom Tatra 77 iz 1934 god. a Ferdinanda Porschea su optuzili da je plagirao bas taj auto konstruisuci Bubu. Koncept motor i pogon nazad su koristili (od nama pzonatih) VW u Bubi, Porsche u 356 i 911, Skoda u vise modela, pomennuta Tatra, NSU Prinz, cuveni De Lorean, Chevrolet u Corvairu, Toyota u MR2, Fiat u modelima 600 (aka Fico) i 126 - pegla. Osim Porschea koji jos uvijek koristi taj koncept tu su jos i Smart forTwo, te Tatra do 1999. godine.
Taj koncept rezultira specificnim i zahtjevnim voznim karakteristikama koje su za dosta vozaca postale sinonim za sportsku i izazivnu voznju, te su cesto koristeni u konstrukciji raznih sportskih propotipa i automobila. Osim Porschea 356 i 911 mozda je najpoznatiji u Renaulti Alpine A610
Samo buraz TOYOTA MR2 ima centralno postavljen motor

goran16v
Posts: 10152
Joined: 20/09/2011 09:02

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by goran16v » 28/01/2012 10:17

Tacno, do mene je...

sLLayer
Posts: 562
Joined: 31/03/2009 21:39

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by sLLayer » 28/01/2012 11:49

vjerovatno je i manja sigurnost kod sudara ako je motor nazad :D

User avatar
corolla02
Posts: 7908
Joined: 18/02/2009 22:12
Location: Light travels faster than sound; that is why some people appear bright, until you hear them speak!
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by corolla02 » 28/01/2012 12:07

zbog radi hladjenja, odnosno grijanja motora kod auto-mashina 8-)

User avatar
ljubav_aha
Posts: 15082
Joined: 03/04/2008 19:25
Location: TURKISH COFFEEBATH

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by ljubav_aha » 28/01/2012 15:00

corolla02 wrote:zbog radi hladjenja, odnosno grijanja motora kod auto-mashina 8-)
corolla02,a odgovor je u vezi :?: :skoljka:

User avatar
ljubav_aha
Posts: 15082
Joined: 03/04/2008 19:25
Location: TURKISH COFFEEBATH

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by ljubav_aha » 28/01/2012 15:00

sLLayer wrote:vjerovatno je i manja sigurnost kod sudara ako je motor nazad :D
:?: :skoljka:

User avatar
2AK-47
Posts: 308
Joined: 26/12/2011 19:09

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by 2AK-47 » 28/01/2012 15:36

Zašto bi bila manja sigurnost kada je bolje da se školjka što više gužva do usporenja.

sLLayer
Posts: 562
Joined: 31/03/2009 21:39

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by sLLayer » 28/01/2012 23:23

2AK-47 wrote:Zašto bi bila manja sigurnost kada je bolje da se školjka što više gužva do usporenja.
mozda bi se zguzvala a mozda bi i motor drugog auta uletio vozacu u krilo

User avatar
respo
Posts: 12675
Joined: 15/08/2009 05:26
Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by respo » 29/01/2012 04:18

idemo dalje gdje sam stao

pored prostora tu je jos tezina vazna
manje dijelova manja tezina auta
manja tezina auta manja potrosnja

posto je vecina auta motor naprijed pogon naprijed sto daje prednost u odnosu na druge postave zbog tunela ako je suprotno motor i pogon

tu dolazimo do cijena auta
uzmimo primjer audija a4 i bmw-a serije 3
sta mislis zasto je bmw skuplji?

idemo dalje
poboljsana efikasnost mjenjaca jer su direktno spojeni tj odmah tu je ispred ispod ili iza motora

tu dolazimo do jos jedne podijele i ovih prednjih motora
da je motor ispred tockova iznad tockova i iza al to nije tema ove emisije

idemo dalje
postavljajuci masu mjenjaca iznad pogonskih tockova pomjeramo centar gravitacije vise naprijed nego usporedjujuci sa zadnjim pogonom poboljsavajuci trakciju i upravljanje tockovima po snijegu ledu i mokroj cesti

opet nastavljamo u iducoj emisiji

User avatar
ljubav_aha
Posts: 15082
Joined: 03/04/2008 19:25
Location: TURKISH COFFEEBATH

Re: Prednji motor Zadnji motor lokacije auto-masina

Post by ljubav_aha » 29/01/2012 14:57

respo,hvala,imas kafu od mene :thumbup: :-D

Post Reply