Popravak laptopa

Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...

Moderator: Benq

Lakat Jebić

#1 Popravak laptopa

Post by Lakat Jebić »

zanima me gdje mogu popraviti laptop? sjeb'o se onaj ekran, nema slike, odnosno, rastopile se boje :D :D posto sam totalni laik, moze li se to uopste popravit, i koliko bi otprilike izaslo para?

laptop je marke HP
udrch

#2 Re: Popravak laptopa

Post by udrch »

Lakat Jebić wrote:zanima me gdje mogu popraviti laptop? sjeb'o se onaj ekran, nema slike, odnosno, rastopile se boje :D :D posto sam totalni laik, moze li se to uopste popravit, i koliko bi otprilike izaslo para?

laptop je marke HP
Sve zavisi drug zbog čega su se boje rastopile..zato što ti je rikno display? zato što ti je crkla grafika? ili ti je samo otišao kabal?
HP servisi su ti Com Trade u džemala bijedića, preko puta studentskih domova i KimTec u aleji bosne srebrene, iznad studentskih domova u neđarićima, prema aerodromu kad ideš..

Nadam se da si pokušo reinstalirati drivere za grafiku? ili nisi ni to?
Lakat Jebić

#3 Re: Popravak laptopa

Post by Lakat Jebić »

ima slike kad ga uhvatim za lijevi cosak i palcem pritisnem na sredini (za onaj plasticni dio iznad ekrana)... pretpostavljam da su kablovi
sirocco

#4 Re: Popravak laptopa

Post by sirocco »

Lakat Jebić wrote:ima slike kad ga uhvatim za lijevi cosak i palcem pritisnem na sredini (za onaj plasticni dio iznad ekrana)... pretpostavljam da su kablovi

to ti je riknuo kabal koji povezuje monitor i "centralnu" , ja obiso sve servise u gradu i svi mi kazu da ima neki lik u vila parku na drugom spratu , kazu da je ong glavni za HP laptope.

:mrgreen: :mrgreen:
udrch

#5 Re: Popravak laptopa

Post by udrch »

Lakat Jebić wrote:ima slike kad ga uhvatim za lijevi cosak i palcem pritisnem na sredini (za onaj plasticni dio iznad ekrana)... pretpostavljam da su kablovi
E onda ti je otišo samo flat ( meni se čini da se ovako zove ) kabal..nije ti to skupo..