Pomoć oko oko upisa studija u Grazu

Naučna otkrića, edukacija, školstvo, univerziteti, fakulteti...
Post Reply
Zenzuba

#1 Pomoć oko oko upisa studija u Grazu

Post by Zenzuba »

Molila bih da li netko zna je li mogu nastaviti studiranje u Grazu ako sam vanredni student ekonomije u BIH?
Napomenula bih da sam prve dvije godine bila redovan student,a od ove godine sam vanredni.Na njihovim stranicama nisam našla odgovor na ovo pitanje...
threshold

#2 Re: Pomoć oko oko upisa studija u Grazu

Post by threshold »

Koliko mi je poznato, opcenito vrijedi da moras biti redovan student.

http://www.studiraj.eu/ba/studiranjee/a ... dura-upisa
anthraxQ
Location: sretan sam što osjećam,da nisam kao drugi,ne zatupljuju me medijima,u podsmijehu sam prvi

#3 Re: Pomoć oko oko upisa studija u Grazu

Post by anthraxQ »

Zenzuba wrote:Molila bih da li netko zna je li mogu nastaviti studiranje u Grazu ako sam vanredni student ekonomije u BIH?
Napomenula bih da sam prve dvije godine bila redovan student,a od ove godine sam vanredni.Na njihovim stranicama nisam našla odgovor na ovo pitanje...
ne možeš.

moraš biti upisana kao redovan student.
Zenzuba

#4 Re: Pomoć oko oko upisa studija u Grazu

Post by Zenzuba »

Hvala na odgovoru.Citala sam i ja da trebas biti redovan student ali isto tako pise da mozes biti samo primljen na fax.tj da si polozio prijemni ispit.Ja sam polozila prijemni ispit i bila redovan student 2 godine,a ovu godinu sam se upisala kao vanredni student. Da li netko ima da je bio vanredni student i da su ga odbili,da mi kaze iz svog iskustva?
anthraxQ
Location: sretan sam što osjećam,da nisam kao drugi,ne zatupljuju me medijima,u podsmijehu sam prvi

#5 Re: Pomoć oko oko upisa studija u Grazu

Post by anthraxQ »