podudaranje broja motora

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
nermin_cazin
Posts: 8
Joined: 22/08/2010 20:31

podudaranje broja motora

Post by nermin_cazin » 09/02/2012 11:24

e ovako,kupio sam glofa 1 koji je u papirima 1.4 a u njemu je 1.8 gti masina,broj sasije se podudara.auto je kao takav dva puta registrovan bez problema,zanima me dali cu imati problema kad ga ja budem registrovao i prebacivao na nove tablice.


User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 21099
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times

Re: podudaranje broja motora

Post by O'zone » 09/02/2012 11:31

nermin_cazin wrote:e ovako,kupio sam glofa 1 koji je u papirima 1.4 a u njemu je 1.8 gti masina,broj sasije se podudara.auto je kao takav dva puta registrovan bez problema,zanima me dali cu imati problema kad ga ja budem registrovao i prebacivao na nove tablice.
Zavisi u kom si kantonu (po nicku predpostavljam USK) znam da ti u Srednjo-bosanskom nije bitan broj motora čak ga i ne unose u saobračajnu jer je potrošna roba u Sarajevskom ga ne bi mogao rfegistrovati dok ne bi odradio ateste osim da nađeš nekoga ko zna nekoga ko ti to može srediti e sad za USK stvrano ne znam.

goran16v
Posts: 10152
Joined: 20/09/2011 09:02

Re: podudaranje broja motora

Post by goran16v » 09/02/2012 11:34

Po zakonu, ako je upisan u saobr. dozvolu prilikom prve regsistracije ili produzenja registracije kontrolor u stanici za teh. pregled je duzan uporediti identifikacione brojeve vozila (motora i sasije) na vozilu i u saobr. dozvoli. Ako je upisan to sto je 2 x produzena reg. je rezultat ili "cenera na kafu" ili nemara radnika (kod god se iole razumije u auta, a oni bi trebali, kad se digne hauba razlika na oko izmedju 1,4 i 1,8 motora je ko nebo i zemlja). Po zakonu bi trebao imati problema ako se u tvom kantonu upisuje br. motora, tim prije sto se radi prenos vlasnistva, mada to opet ne znaci da na teh. pregledu nece provjeravati brojeve. Zakonski uz papire o porijeklu motora treba uraditi atest, a ne samo verifikaciju ugradjenog motora, buduci da se radi o razlicitim motorima.

nermin_cazin
Posts: 8
Joined: 22/08/2010 20:31

Re: podudaranje broja motora

Post by nermin_cazin » 09/02/2012 11:37

ma nemam ja nikakve papire od ovog novog motora a i puno bi me kostalo da ga atestiram i to...

goran16v
Posts: 10152
Joined: 20/09/2011 09:02

Re: podudaranje broja motora

Post by goran16v » 09/02/2012 11:39

nermin_cazin wrote:ma nemam ja nikakve papire od ovog novog motora a i puno bi me kostalo da ga atestiram i to...
e jbga, ni vamo si, ni tamo si... Jedino da nadjes kakvu vezu na teh. pa da prodjes, ali i to ti je privremeno rjesenje dok se zakon ne primjeni (da se ukine br, motor) jer atj auto treba reg. svake godine, prodati, a i u medjuvremenu ksvaka patrola ti moze dici haubu i odmah vidjeti koliko je sati.

nermin_cazin
Posts: 8
Joined: 22/08/2010 20:31

Re: podudaranje broja motora

Post by nermin_cazin » 09/02/2012 11:47

pa jos bi bolje bilo da ukinu broj motora u saobracajnoj..onda nebih imao blema nikakvih (: a ovako sam,sto kazes ni tamo ni vamo..

goran16v
Posts: 10152
Joined: 20/09/2011 09:02

Re: podudaranje broja motora

Post by goran16v » 09/02/2012 12:00

nermin_cazin wrote:pa jos bi bolje bilo da ukinu broj motora u saobracajnoj..onda nebih imao blema nikakvih (: a ovako sam,sto kazes ni tamo ni vamo..
To bi bilo u skladu sa EU standardima i praksom i ocekivati je da nekad dodje i do nas, ali u tvom slucaju ne bi bilo razlike jer EU praksa dozvoljava zamjenu jedog tipa motora identicnim bez atesta, dokazivanja porijekla itd. Primjena tog zakona automatski znaci i stroge uslove ispunjavanja teh. ispravnosti pri cemu se sve sto odstupa od fabrickom, temeljito provjerava i upisuje o saobr. dozvolu. Drugim rijecima, legalizacija motora od 100-ak KS u autu koji je imao motor od 60-ak KS podrazumjeva i prilagodjavanje kocnica itd itd... Na HR forumima se moze procitati da ljudi muku muce zbog toga sto su na starijim automobilima mijenjali orginal karburatore za duple itd itd...

User avatar
hakunfuc
Posts: 956
Joined: 26/08/2009 10:31

Re: podudaranje broja motora

Post by hakunfuc » 09/02/2012 12:03

A otkud u saobraćajnoj 1,4l motor? Koliko znam u Golf prve generacije se nije ugrađivao taj motor. Možda i griješim :roll:

nermin_cazin
Posts: 8
Joined: 22/08/2010 20:31

Re: podudaranje broja motora

Post by nermin_cazin » 09/02/2012 12:17

u saobracajnoj pise kubikaza 1439,51ks

User avatar
hakunfuc
Posts: 956
Joined: 26/08/2009 10:31

Re: podudaranje broja motora

Post by hakunfuc » 09/02/2012 12:29

http://carspector.com/car/volkswagen/056249/
Ovo je vjerovatno taj tvoj model

goran16v
Posts: 10152
Joined: 20/09/2011 09:02

Re: podudaranje broja motora

Post by goran16v » 09/02/2012 12:35

Da li si siguran da je 51KS, da nije 51kW? To bi trebao biti motor koji su oni deklarisali kao 1,5, a ne 1,4.

nermin_cazin
Posts: 8
Joined: 22/08/2010 20:31

Re: podudaranje broja motora

Post by nermin_cazin » 09/02/2012 12:54

jes jes,u saobracajnoj se pise u kW,51kW

530i
Posts: 7960
Joined: 08/12/2009 17:31

Re: podudaranje broja motora

Post by 530i » 09/02/2012 18:05

goran16v wrote: Na HR forumima se moze procitati da ljudi muku muce zbog toga sto su na starijim automobilima mijenjali orginal karburatore za duple itd itd...
Na kojim to forumima piše majke ti!? Daj nam tačan link pa da vidimo....mislim ne treba pretjerivati ;-)

A ti Nermine ili traži štelu pri registraciji da ti ne gleda broj motora ili se snalazi nekako da ga atestiraš...

goran16v
Posts: 10152
Joined: 20/09/2011 09:02

Re: podudaranje broja motora

Post by goran16v » 09/02/2012 18:12

530i wrote:
goran16v wrote: Na HR forumima se moze procitati da ljudi muku muce zbog toga sto su na starijim automobilima mijenjali orginal karburatore za duple itd itd...
Na kojim to forumima piše majke ti!? Daj nam tačan link pa da vidimo....mislim ne treba pretjerivati ;-)

A ti Nermine ili traži štelu pri registraciji da ti ne gleda broj motora ili se snalazi nekako da ga atestiraš...
Na oldschoolhr potrazi bozidarove postove u garazi, tu se najbolje vidi kakve su im procedure. Lik je napravio od obicne Ascone repliku Ascone B400 i radi produzenja registracije muku mucio da dobavi dokumentaciju dodatnih dijelove itd itd

Krone
Posts: 111
Joined: 23/09/2011 07:30

Re: podudaranje broja motora

Post by Krone » 09/02/2012 18:19

nermin_cazin wrote:e ovako,kupio sam glofa 1 koji je u papirima 1.4 a u njemu je 1.8 gti masina,broj sasije se podudara.auto je kao takav dva puta registrovan bez problema,zanima me dali cu imati problema kad ga ja budem registrovao i prebacivao na nove tablice.
To ti je ono kako došlo, tako i otišlo, i da hoćeš, nemožeš ga atestirati (cijena je 117 KM - verifikacija brojeva motora) jer nemaš dokaza o tom novom motoru, gdje je kupljen, ko ga je ubacio u vozilo, ko je atestirao tu zamjenu motora, za to sve ti trebaju računi da dokažeš porijeklo motora, to je sada "ukraden" motor, itd. A i Tehnički pregledi će da uskoro budu strožiji, pa i tu se neće moći proći kao do sada....

nermin_cazin
Posts: 8
Joined: 22/08/2010 20:31

Re: podudaranje broja motora

Post by nermin_cazin » 10/02/2012 21:41

ma ne vidi se broj motora od hrdje...ne mogu mi nista

Post Reply