Placka na fakultetima

Naučna otkrića, edukacija, školstvo, univerziteti, fakulteti...
Locked
pippi_sunce

Placka na fakultetima

Post by pippi_sunce » 10/10/2011 12:20

Pozdrav,

studirala sam na VPS smjeru na EFSA. Iskreno bila sam zaprepastena, jer trebalo mi je novaca kao sada i u inostranstvu i na kraju me izadje jos i jeftinije.

Mi smo bili prva gerneracija, placali smo 2000 km + ispit za engleski + taksa za ovo ili ono i naravno literatura. Kao napr. bila je knjiga prof. Milenka Dostica koji je predavao preduzetnistvo. Ta knjiga se morala kupiti, jer je on zahtjevao da se uradi kao neki Case a taj case se nalazio nazad u knjizi. To se moralo izvaditi i predati, kopija nemoguca, jer moras predati orginal papir koji je iz knjige.

Pa su povecali na 4000 km, tada sam odlucila napustiti faks i mozda otici vani. Sto sam i ucinila.

Prije par dana sam pisala studentskoj sluzi te prof. Trivunu Veljki. Zahtjevala sam syllabus predmeta na engledskom jeziku. Zelim da mi se ovdje priznaju polozeni ispiti, ljudi zele da vide sta sam ja to ucila, s tim da mi je potreban syllabus na engleskom. Sto bih sasvim trebalo da bude normalno. Jer na svim fakultetima svijeta imas pristup opis predmeta i syllabusovima, jer treba prvo da vidis sta ces ti ustvari upisati. Oni zahtjevaju od mene 150 km da bih dobila syllabusove na engleskom. I na kraju sam dobila mail, kako bi to u stvari trebalo 7 puta vise da kosta, ali eto oni su tako fini da nece da kradu novac studentima. I dobijam kao od prof. Trivuna "da je cijena studiranja bila i priblizno normalna, bilo bi sve ukljuceno u cijenu" BLA BLA, a sta je bilo kada smo placali 2000 km? Tada takodjer nista nije bilo ukljuceno. Receno mi je isto, kako nigdje a ma bas nigdje u Evropi nemozemo studirati za 500 eura godisnje ( naravno da se nespominju dodatne takse itd) a kada sam mu odgovorila "vjerovali ili ne, ja studiram besplatno" nikada nisam dobila odgovor.