Vjerovatno glupo pitanje,ali me interesuje,pa hajd .Ako neko moze da mi objasni kako motor mijenja brzine,recimo,ako se vozis u cetvrtoj ili petoj,i sad trebas naglo zakociti,da li se samo pritisne kvacilo i prebacuje sa cetvrte u trecu pa u drugu pa u prvu ako smo skroz stali,ili u cetvrtu,pa se pusti kvacilo,pa opet pritisne pa u trecu,pa opet pusti i pritisne pa u drugu itd..znam da nije kao kod auta da se moze izbaciti u neutralnu pa onda samo nastaviti recimo iz druge ako smo dovoljno usporili,jer je na motoru neutralna izmedju prve i druge brzine (ako se ne varam ).
Eto,nadam se da nisam zakomplikovao
Pitanje za motoriste
- Decerto
- Posts: 2443
- Joined: 14/09/2010 07:58
- Location: On the wrong side of heaven,and the righteous side of hell.
- Contact:
-
- Posts: 1676
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#2 Re: Pitanje za motoriste
Na motorima je klasicni sekvencijalni mjenjac. Takve mjenjace koriste i automobili za trke
Imas sve objasnjeno na :
http://en.wikipedia.org/wiki/Sequential ... ansmission
Imas sve objasnjeno na :
http://en.wikipedia.org/wiki/Sequential ... ansmission
- far rider
- Posts: 109
- Joined: 24/05/2012 22:22
- Location: BiH/TK
#3 Re: Pitanje za motoriste
Jest vala glupo pitanje.. al ako te bas zanima. U stojecem stanju nemozes saltat.. moras makar malo gurnut motor da moze presaltat.
-
- Posts: 3
- Joined: 12/07/2014 01:58
#4 Re: Pitanje za motoriste
Mozes, itekako mozes.far rider wrote:Jest vala glupo pitanje.. al ako te bas zanima. U stojecem stanju nemozes saltat.. moras makar malo gurnut motor da moze presaltat.
- far rider
- Posts: 109
- Joined: 24/05/2012 22:22
- Location: BiH/TK
#5 Re: Pitanje za motoriste
Pa ako se vec odlucis da nesto napises na temu onda napisi nesto.ROC wrote:Mozes, itekako mozes.far rider wrote:Jest vala glupo pitanje.. al ako te bas zanima. U stojecem stanju nemozes saltat.. moras makar malo gurnut motor da moze presaltat.
Kod vecine motora nemozes u standu slobodno saltat bez da izmedju brzina pustas kvacilo do pola ili da se motor kotrlja.
-
- Posts: 3027
- Joined: 29/04/2013 09:43
#6 Re: Pitanje za motoriste
Pa kakav je zakljucak? Da li se moze saltati u nizu brzinu bez da se pusta kvacilo izmedju svake brzine?
- Decerto
- Posts: 2443
- Joined: 14/09/2010 07:58
- Location: On the wrong side of heaven,and the righteous side of hell.
- Contact:
#7 Re: Pitanje za motoriste
e toTuzla111 wrote:Pa kakav je zakljucak? Da li se moze saltati u nizu brzinu bez da se pusta kvacilo izmedju svake brzine?
-
- Posts: 1676
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#9 Re: Pitanje za motoriste
Moze. Cesto se tako i salta ako npr agresivno i brzo prilazis nekom zavoju kroz koji moras proci u 2-3 brzine nize - jednom pritisnes kvacilo, "nalupas" ga par brzina nize i onda pustis kvacilo. Naravno, ovo treba znati posebno ako je motor vece zapremine. Presaltaj ga prenisko i imaces blokadu zadnjeg tocka (osim ako nemas "slipper" kvacilo)Tuzla111 wrote:Pa kakav je zakljucak? Da li se moze saltati u nizu brzinu bez da se pusta kvacilo izmedju svake brzine?
Sto se tice saltanja u mjestu, moze se presaltati ako se potrefi da su zubci vec poravnati ali uglavnom, motor treba biti u pokretu, ili ga malo "cimnuti" onako u mjestu, ili da se djelimicno odvoji kvacilo (kako je Far Rider vec napisao) kako bi se usaltala brzina. Mada, ne vidim koja je svrha saltanja brzina u mjestu
-
- Posts: 3027
- Joined: 29/04/2013 09:43
#10 Re: Pitanje za motoriste
Ma znam ba nego da vidim d li grijesimesso_sa wrote:Moze. Cesto se tako i salta ako npr agresivno i brzo prilazis nekom zavoju kroz koji moras proci u 2-3 brzine nize - jednom pritisnes kvacilo, "nalupas" ga par brzina nize i onda pustis kvacilo. Naravno, ovo treba znati posebno ako je motor vece zapremine. Presaltaj ga prenisko i imaces blokadu zadnjeg tocka (osim ako nemas "slipper" kvacilo)Tuzla111 wrote:Pa kakav je zakljucak? Da li se moze saltati u nizu brzinu bez da se pusta kvacilo izmedju svake brzine?
Sto se tice saltanja u mjestu, moze se presaltati ako se potrefi da su zubci vec poravnati ali uglavnom, motor treba biti u pokretu, ili ga malo "cimnuti" onako u mjestu, ili da se djelimicno odvoji kvacilo (kako je Far Rider vec napisao) kako bi se usaltala brzina. Mada, ne vidim koja je svrha saltanja brzina u mjestu
Ja ga saltam do Neutral kad se priblizavam semaforu al sam vremenom skonto da ako ga ostavim u N kad stajem onda kasnije moram da ga cimnem da ubacim u prvu tako da ga sad prebacujem do prve i drzim kvacilo na semaforu. Po nekad kad stanem iz prve vratim u N i onda kansije nemam problema da ga ubacim u prvu ponovo.
Desilo se nekoliko puta naravno da umjesto u vecu ubacim u nizu brzinu na vecim obrtajima, strasan osjecaj.
GSX R600 u pitanju/
-
- Posts: 1676
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#11 Re: Pitanje za motoriste
Ovo boldano nebi trebalo da ti se desava. Ja bi prije rekao da je neki kvar, a mozda i nije. Mozda je mjenjac jednostavno takav na tvom motoru. Ja licno nikada nisam imao takav slucaj ni na jednom od svojih motora a nisam vala ni na motorima koje sam samo onako kratko provozao i isprobao... Svaki je u mjestu iz lera uklapao u 1. brzinu bez problema i bez potrebe za cimanjem ili varanjem na kvacilu.Tuzla111 wrote: Ja ga saltam do Neutral kad se priblizavam semaforu al sam vremenom skonto da ako ga ostavim u N kad stajem onda kasnije moram da ga cimnem da ubacim u prvu tako da ga sad prebacujem do prve i drzim kvacilo na semaforu. Po nekad kad stanem iz prve vratim u N i onda kansije nemam problema da ga ubacim u prvu ponovo.
Desilo se nekoliko puta naravno da umjesto u vecu ubacim u nizu brzinu na vecim obrtajima, strasan osjecaj.
GSX R600 u pitanju/
Cimanje i "varanje" na kvacilu mora ici ako hoces u mjestu da saltas dalje od 1. brzine
-
- Posts: 3027
- Joined: 29/04/2013 09:43
#12 Re: Pitanje za motoriste
Ja ga samo gurnem malo unaprijed i ubaci u brzinu bez problema. ako samo stojim i probam iz N da ubacim u prvu onda cujem nego struganje ili nesto tome slicno, tesko da opisem. Isto kao kad probam da ubacim u prvu brzinu prerano, recimo ako vozim oko 35km na sat i probam u prvu da ubacim cujem isto to struganje(nece u prvu).esso_sa wrote:Ovo boldano nebi trebalo da ti se desava. Ja bi prije rekao da je neki kvar, a mozda i nije. Mozda je mjenjac jednostavno takav na tvom motoru. Ja licno nikada nisam imao takav slucaj ni na jednom od svojih motora a nisam vala ni na motorima koje sam samo onako kratko provozao i isprobao... Svaki je u mjestu iz lera uklapao u 1. brzinu bez problema i bez potrebe za cimanjem ili varanjem na kvacilu.Tuzla111 wrote: Ja ga saltam do Neutral kad se priblizavam semaforu al sam vremenom skonto da ako ga ostavim u N kad stajem onda kasnije moram da ga cimnem da ubacim u prvu tako da ga sad prebacujem do prve i drzim kvacilo na semaforu. Po nekad kad stanem iz prve vratim u N i onda kansije nemam problema da ga ubacim u prvu ponovo.
Desilo se nekoliko puta naravno da umjesto u vecu ubacim u nizu brzinu na vecim obrtajima, strasan osjecaj.
GSX R600 u pitanju/
Cimanje i "varanje" na kvacilu mora ici ako hoces u mjestu da saltas dalje od 1. brzine
-
- Posts: 3027
- Joined: 29/04/2013 09:43
#13 Re: Pitanje za motoriste
Isti je slucaj ako je motor parkiran u N pa pokusam da ubacim u prvu, moram ga gurnuti nekoliko cm unaprijed.Tuzla111 wrote:Ja ga samo gurnem malo unaprijed i ubaci u brzinu bez problema. ako samo stojim i probam iz N da ubacim u prvu onda cujem nego struganje ili nesto tome slicno, tesko da opisem. Isto kao kad probam da ubacim u prvu brzinu prerano, recimo ako vozim oko 35km na sat i probam u prvu da ubacim cujem isto to struganje(nece u prvu).esso_sa wrote:Ovo boldano nebi trebalo da ti se desava. Ja bi prije rekao da je neki kvar, a mozda i nije. Mozda je mjenjac jednostavno takav na tvom motoru. Ja licno nikada nisam imao takav slucaj ni na jednom od svojih motora a nisam vala ni na motorima koje sam samo onako kratko provozao i isprobao... Svaki je u mjestu iz lera uklapao u 1. brzinu bez problema i bez potrebe za cimanjem ili varanjem na kvacilu.Tuzla111 wrote: Ja ga saltam do Neutral kad se priblizavam semaforu al sam vremenom skonto da ako ga ostavim u N kad stajem onda kasnije moram da ga cimnem da ubacim u prvu tako da ga sad prebacujem do prve i drzim kvacilo na semaforu. Po nekad kad stanem iz prve vratim u N i onda kansije nemam problema da ga ubacim u prvu ponovo.
Desilo se nekoliko puta naravno da umjesto u vecu ubacim u nizu brzinu na vecim obrtajima, strasan osjecaj.
GSX R600 u pitanju/
Cimanje i "varanje" na kvacilu mora ici ako hoces u mjestu da saltas dalje od 1. brzine
-
- Posts: 3027
- Joined: 29/04/2013 09:43
#14 Re: Pitanje za motoriste
koju si vrstu motora vozio? Mozda si ti vozio ove malo vise user-friendly.esso_sa wrote:Ovo boldano nebi trebalo da ti se desava. Ja bi prije rekao da je neki kvar, a mozda i nije. Mozda je mjenjac jednostavno takav na tvom motoru. Ja licno nikada nisam imao takav slucaj ni na jednom od svojih motora a nisam vala ni na motorima koje sam samo onako kratko provozao i isprobao... Svaki je u mjestu iz lera uklapao u 1. brzinu bez problema i bez potrebe za cimanjem ili varanjem na kvacilu.Tuzla111 wrote: Ja ga saltam do Neutral kad se priblizavam semaforu al sam vremenom skonto da ako ga ostavim u N kad stajem onda kasnije moram da ga cimnem da ubacim u prvu tako da ga sad prebacujem do prve i drzim kvacilo na semaforu. Po nekad kad stanem iz prve vratim u N i onda kansije nemam problema da ga ubacim u prvu ponovo.
Desilo se nekoliko puta naravno da umjesto u vecu ubacim u nizu brzinu na vecim obrtajima, strasan osjecaj.
GSX R600 u pitanju/
Cimanje i "varanje" na kvacilu mora ici ako hoces u mjestu da saltas dalje od 1. brzine
-
- Posts: 1676
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#15 Re: Pitanje za motoriste
Ni to struganje nebi trebalo da se cuje. Ako se desi da vec nece da usalta u 1. (desilo se i meni par puta), onda se to manifestuje tako sto papucicu pritisces onako u prazno - kao da nema vise brzina. Nema struganja i slicno...
Od svojih motora, vozio Hondu CB-1 1991 pa onda Honda Hornet 1998 a sad vozim Kawasaki Z750 2007.
Od tudjih motora, provozao ne znam ni ja koliko, od Yamahe R1, Ninja-i svih kubikaza, gixera, copera...
Uglavnom, ni sa jednim nisam imao problem ubacivanja iz N u 1. brzinu a kamoli da je sve jos bilo popraceno struganjem...
Prije neka 2 mjeseca sam cak vozio motor kao kod tebe, 2008 GSX R600, i taj motor je ubacivao u 1. brzinu bez problema
Jedina razlika izmedju svih motora sto sam provozao je sto neki malo jace "klepi" kad usalta u 1. a neki su malo blazi...
Po meni, Yamaha je najgrublja po tom pitanju
Ja bi prije rekao da imas neki kvar na mjenjacu. Posebno zato sto kazes da krene strugati kada hoces usaltati
I nebi da ti pametujem ali 1. brzina je primarno za kretanje iz mjesta... Nije bas za "downshifta" za vrijeme voznje. Na svim motorima su omjeri brzina podeseni tako da bez ikakvih problema mozes voziti 20 km/h i 2. brzinom i nema potrebe da saltas nize u 1. To je silovanje motora, mjenjaca, lanca...
Naravno, na trkacim motorima koji su bas radjeni sa stazu je skroz druga prica jer tu se slazu potpuno drugaciji mjenjaci i omjeri brzina u odnosu na cestovne verzije motora
Od svojih motora, vozio Hondu CB-1 1991 pa onda Honda Hornet 1998 a sad vozim Kawasaki Z750 2007.
Od tudjih motora, provozao ne znam ni ja koliko, od Yamahe R1, Ninja-i svih kubikaza, gixera, copera...
Uglavnom, ni sa jednim nisam imao problem ubacivanja iz N u 1. brzinu a kamoli da je sve jos bilo popraceno struganjem...
Prije neka 2 mjeseca sam cak vozio motor kao kod tebe, 2008 GSX R600, i taj motor je ubacivao u 1. brzinu bez problema
Jedina razlika izmedju svih motora sto sam provozao je sto neki malo jace "klepi" kad usalta u 1. a neki su malo blazi...
Po meni, Yamaha je najgrublja po tom pitanju
Ja bi prije rekao da imas neki kvar na mjenjacu. Posebno zato sto kazes da krene strugati kada hoces usaltati
I nebi da ti pametujem ali 1. brzina je primarno za kretanje iz mjesta... Nije bas za "downshifta" za vrijeme voznje. Na svim motorima su omjeri brzina podeseni tako da bez ikakvih problema mozes voziti 20 km/h i 2. brzinom i nema potrebe da saltas nize u 1. To je silovanje motora, mjenjaca, lanca...
Naravno, na trkacim motorima koji su bas radjeni sa stazu je skroz druga prica jer tu se slazu potpuno drugaciji mjenjaci i omjeri brzina u odnosu na cestovne verzije motora
Last edited by esso_sa on 19/08/2014 11:55, edited 2 times in total.
-
- Posts: 3027
- Joined: 29/04/2013 09:43
#16 Re: Pitanje za motoriste
Ma nisam ni pokusavao namjerno da saltam u prvu pri 30km na sat vec kad usporavam prebrojim se pa odem do prve brzineesso_sa wrote:Ni to struganje nebi trebalo da se cuje. Ako se desi da vec nece da usalta u 1. (desilo se i meni par puta), onda se to manifestuje tako sto papucicu pritisces onako u prazno - kao da nema vise brzina. Nema struganja i slicno...
Od svojih motora, vozio Hondu CB-1 1991 pa onda Honda Hornet 1998 a sad vozim Kawasaki Z750 2007.
Od tudjih motora, provozao ne znam ni ja koliko, od Yamahe R1, Ninja-i svih kubikaza, gixera, copera...
Uglavnom, ni sa jednim nisam imao problem ubacivanja iz N u 1. brzinu a kamoli da je sve jos bilo popraceno struganjem...
Prije neka 2 mjeseca sam cak vozio motor kao kod tebe, 2008 GSX R600, i taj motor je ubacivao u 1. brzinu bez problema
Jedina razlika izmedju svih motora sto sam provozao je sto neki malo jace "klepi" kad usalta u 1. a neki su malo blazi...
Po meni, Yamaha je najgrublja po tom pitanju
Ja bi prije rekao da imas neki kvar na mjenjacu. Posebno zato sto kazes da krene strugati kada hoces usaltati
I nebi da ti pametujem ali 1. brzina je primarno za kretanje iz mjesta... Nije bas za "downshifta" za vrijeme voznje. Na svim motorima su omjeri brzina podeseni tako da bez ikakvih problema mozes voziti 20 km/h i 2. brzinom i nema potrebe da saltas nize u 1. To je silovanje motora, mjenjaca, lanca...
Ne znam st aje ali mi ne smeta jer pored tog nemam nikakvih problema. I kod mene klepi kad ubacim u prvu brzinu to sto ti kazes kao kod yamahe. Yamaha i suzuki su malo grublji od nindje i honde tako da to nije nista strasno.
-
- Posts: 3027
- Joined: 29/04/2013 09:43
-
- Posts: 1676
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#18 Re: Pitanje za motoriste
Nemoj ni to raditi. Ja npr kad prilazim semaforu, usporavam u 2. brzini i kad se skoro u potpunosti zaustavim, izbacim ga u ler. Dalje iz lera direkt u prvu i vozi MiskoTuzla111 wrote: Ma nisam ni pokusavao namjerno da saltam u prvu pri 30km na sat vec kad usporavam prebrojim se pa odem do prve brzine
Ne znam st aje ali mi ne smeta jer pored tog nemam nikakvih problema. I kod mene klepi kad ubacim u prvu brzinu to sto ti kazes kao kod yamahe. Yamaha i suzuki su malo grublji od nindje i honde tako da to nije nista strasno.
Predlazem ti da radis isto. Vjerovatno si i osjetio da kad u pokretu usaltas u 1., motor se bas i ne ponasa mirno i kao da mu to odgovara. Gotovo redovno potone nosom, zvizdukne mjenjac, sav se doslovno strese.
Moja preporuka je da provjeris taj mjenjac. Ili, nastavi voziti ali ako primjetis da se stvari pogorsavaju, onda odmah pravac majstoru
Onda je ocito specificno za proizvodjaca/model. Ovaj GSX R600 sto sam provozao je fakat normalno saltao.Tuzla111 wrote:Evo kazu ljudi to je normalno valjda
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=310121
Sta da ti kazem, predji na Hondu i svi problemi ce nestati
- Ramzess Veliki
- Posts: 18189
- Joined: 11/02/2013 11:32
#19 Re: Pitanje za motoriste
To ono kad staneš na semaforu a ne znaš u kojoj si pa tražiš štangas ...esso_sa wrote: Mada, ne vidim koja je svrha saltanja brzina u mjestu
- Ramzess Veliki
- Posts: 18189
- Joined: 11/02/2013 11:32
#20 Re: Pitanje za motoriste
Kako vam ide šaltanje bez kvačila?
-
- Posts: 1676
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#21 Re: Pitanje za motoriste
Ja nekad saltam tako ali rijetko. Kazu da steti mjenjacu ako nemas quick shift
- far rider
- Posts: 109
- Joined: 24/05/2012 22:22
- Location: BiH/TK
#22 Re: Pitanje za motoriste
Haha.. mjenjac misterija.
Mene je iznenadilo kad mi je prvi put izbacio iz brzine u voznji.. izmedju 3 i 4, pravo me shokiralo. Al i to je manje vise normalno ako se ne desaje previse cesto.. kod mene jednom u 10k km. Neki kazu da je to zato sto previse njezno shaltam.. mjenjac treba valjda muski cimnut. xD
Mene je iznenadilo kad mi je prvi put izbacio iz brzine u voznji.. izmedju 3 i 4, pravo me shokiralo. Al i to je manje vise normalno ako se ne desaje previse cesto.. kod mene jednom u 10k km. Neki kazu da je to zato sto previse njezno shaltam.. mjenjac treba valjda muski cimnut. xD
-
- Posts: 2
- Joined: 18/09/2014 13:45
#24 Re: Pitanje za motoriste
Pa da, nesmješ bit nježan sa mjenjačem
-
- Posts: 9
- Joined: 01/11/2014 15:53
- Location: Usa
#25 Re: Pitanje za motoriste
Tvoj izbor nema tu pravila jaraneDecerto wrote:Vjerovatno glupo pitanje,ali me interesuje,pa hajd .Ako neko moze da mi objasni kako motor mijenja brzine,recimo,ako se vozis u cetvrtoj ili petoj,i sad trebas naglo zakociti,da li se samo pritisne kvacilo i prebacuje sa cetvrte u trecu pa u drugu pa u prvu ako smo skroz stali,ili u cetvrtu,pa se pusti kvacilo,pa opet pritisne pa u trecu,pa opet pusti i pritisne pa u drugu itd..znam da nije kao kod auta da se moze izbaciti u neutralnu pa onda samo nastaviti recimo iz druge ako smo dovoljno usporili,jer je na motoru neutralna izmedju prve i druge brzine (ako se ne varam ).
Eto,nadam se da nisam zakomplikovao