Pitanje u vezi Golfa 3

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
User avatar
Vudu
Posts: 64
Joined: 24/01/2005 22:46

Pitanje u vezi Golfa 3

#1

Post by Vudu » 18/09/2006 11:09

Vozdra raja,

Malo pitanje u vezi Golfa. Kada prebacujem iz prve u drugu brzinu, negdje u sredini pri mijenjanju brzine osjetim kao da nesto zakoci mjenjac i kao da auto malo posustane. Kada mijenjam iz druge u trecu i iz trece u cetvrtu nemam nikakvih problema.
Zna li iko sta bi mogao biti problem i da li je ozbiljno?


User avatar
cico x
Posts: 1032
Joined: 31/12/2002 00:00
Location: Nikad zeljo,nikad avaz...

#2

Post by cico x » 18/09/2006 11:22

meni se slicno desava,ali pritisni kvacilo do kraja,polako prebacuj iz 1 u 2 i nece biti problema!!

felix
Posts: 44
Joined: 31/03/2006 20:06

#3

Post by felix » 18/09/2006 11:36

Koliko je presao golf?

Meni se isto javljalo na golfu dvici 86 gosiste 160 000.
Promjenio sam ulje za mjenjac - to je malo ublazilo problem ali ne i otklonilo. Majsto r mi je rekao da je do mjenjaca - nekog dijela - zupcanika mislim.

Mozda da pokusas nasuti sinteticko ulje za mjenjac - puno je skuplje. Olaksati ce tisaltanje. Imas tipa u buca potoku koji radi mjenjace, munja. Nemam njegov kontakt ali koga god upitas zna ga. Kod autopraone se nalazi.

dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#4

Post by dr.iver » 18/09/2006 12:38

Mjenjac je najslabiji dio kod golfa 3.

Rijetko koji trojka nema takav problem, rjesenje je remont ili nabavka ispravnog, a to i nije jeftin kvar.

felix
Posts: 44
Joined: 31/03/2006 20:06

#5

Post by felix » 18/09/2006 13:21

Ja prvi put cujem da trojka ima problema sa mjenjacem. Da je vr6 pa i nekako... ?? :roll:

shadow
Posts: 1631
Joined: 18/12/2005 14:54
Location: Charles River

#6

Post by shadow » 18/09/2006 15:39

Mjenjac na trojkama je premekan, vrlo brzo stradaju sinhroni. U najvise slucajeva prvo strada rikverc pa onda prva brzina ali i ne mora ici ovim redoslijedom. Malo mi je cudno sto ti to radi samo iz prve u drugu, jer obicno kad saltas prema gore tj. 1-2-3-4-5 sinhron mu gotovo i ne treba. Sinhron se vise osjeti kod "downshifta" tj. kad saltas iz vece u manju brzinu, najcesce iz 3 u 2. Vrlo moguce da ti je otisla korpa, federi popustili.
Ne mozes tu nista napraviti s uljem bez obzira koje sipas, jedini izlaz je da skines i otvoris mjenjac pa vidis jel ti samo treba nova korpa i lamela ili ti treba i mjenjati sinhron. Ako bi problem bio do sinhrona tj da moras mjenjati mjenjac ja bih ti preporucio da ubacis mjenjac iz dvojke u njega, par sitnih modifikacija (prirubnice, nova korpa za tricu, nova lamela za dvicu a ne tricu jer je spojnicka tanja, prekidaci za rikverc i za kilometar sat) ali ces onda biti miran. Jedina stvar na koju moras obratiti prije nego sve ovo uradis je (ako vozis tdi a ne benzinca) kakvi su ti kablovi sto idu na mjenjac. Za americko trziste na tricama dizelima su kablovi kao na cetvorkama sto znaci da su sve ove modifikacije uzaludne.
Nadam se da nisam puno zakomplikovao :-)

User avatar
Vudu
Posts: 64
Joined: 24/01/2005 22:46

#7

Post by Vudu » 19/09/2006 08:41

Kao prvo hvala svima na odgovorima.
@Cico x : U pravu si to vec radim, ali vrlo je iritantno pri kretanju na semaforima jer sa tom metodom auto vrlo sporo reaguje pa me svi prestignu, a to budi moj muski duh tako da ne mogu da se obuzdam i uvijek ispadne da dodam gas kao debil... :lol:

@felix: golf je presao 161001. P.S.: ne zivim vise u rajvosa, tako da mi taj tip u buca potoku i ne moze toliko pomoci, ali hvala na savjetu :-D

@dr.iver: nisam znao da je to veliki problem kod trojke..

@shadow: hvala na tehnickom odgovoru. Nemam nikakvih problema sa rikvercom ili saltanjem unazad. Koliko iz tvoje price mogu skontati, onda nebi trebao biti sinhron...

Zna li iko koliko se jos auto moze koristiti sa ovim 'manjkom' a da se ne pokvari mjenjac?

User avatar
Cile83
Posts: 62
Joined: 03/01/2006 14:48

#8

Post by Cile83 » 19/09/2006 10:15

Ja bi reko da su sinhroni otisli od druge brzine,jer to je sinhron koji se najcesce koristi u mjenjacu.U mjenjacu imas dva 'vratila' gornje vratilo i donje vratilo i mogno zubcanika.Motor pokrece preko lamele gornje vratilo a gornje vratilo pokrece doljnje vratilo samo u momentu kad su neki zubcanici ukljuceni(spojeni) i uz pomoc jos neki zajebanih dijelova nakraju dodje do tockova.Fazon je u tome sto je vazda razlika u obrtajima gornjeg i donjeg vratila i takodjer zubcanika.Da bi zubcanik jedne brzine mogo uklopit gornje i donje vratilo moraju imati po prilicno isti broj obrtaja,e tu sad dodje taj sinhron izmedju brzina koji koci i jedno i drugo vratilo dok zubcanik ne u klopi i to se sve mora desiti u momentu kad ti stisnes kvacilo i ufatis mjenac.

U momentu kad sinhron nemoze dovoljno brzo da izjednaci broj obrtaja gornjeg i donjeg vratila dodje do krcanja mjenjaca i tesko prebacivanje iz brzine u brzinu.To se desava i kad je hladno ulje,kad nije na temperaturi i izlizani sinhron.

U tvom slucaju pitam se kad si zadnji put mjenjao ulje u mjenjacu?

Naj jeftinije ti je da prvo ulje zamjenis ako to vec nisi u radio.
Ako jos budes imao taj problem onda ti negine mjenjanje sinhrona,nema potrebe da mjenjas citav mjenjac gledajuci sa tehnicke strane.

MC_82
Posts: 154
Joined: 11/08/2006 11:26

#9

Post by MC_82 » 19/09/2006 15:00

Pozdrav!

Imam i ja slican problem, doduse auto je Peugeot 205D. Kada saltam iz 1. u 2. ide skroz tesko, malo zapinje i iz 2 u 3, dok je ostalo sve ok, rikverc i dr. Skoro promijenio ulje i isto se desava, takoder dok se ne ugrije ide teze, pogotovo zimi. Eh sad, kontam ja odoh da vidim sta je to kod majstora (servis na barama), jer to me vec duze vremena zeza al trpim ja jer nema onog drobljenja zubaca i tako tih stvari, samo tesko ide i moram malo grublje gurnuti onu rucicu. Pita mene majstor kako ide u rikverc, ja njemu reko nema problema. Ode on krug jedan i vrati se kaze sve je u dure samo lakse saltaj, ja ne mogu da vjerujem da je sve u dure kad nije jer kako je sad hladnije, ide zima, teze saltam dok se ne ugrije. Jesu li sinhroni u pitanju ili nesto drugo? mogu li se samo sinhroni mijenjati ili se mora komplet mijenjac promijeniti? Znate li nekoga ko se u to dobro razumije da mi pogleda? Unaprijed zahvaljujem!

dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#10

Post by dr.iver » 19/09/2006 16:41

Vudu wrote:Zna li iko koliko se jos auto moze koristiti sa ovim 'manjkom' a da se ne pokvari mjenjac?


Ko zna, mozda 1000, mozda 10000km, a mozda i vise. Lagano sa mjenjacem kad saltas, promijeni ulje i nadaj se da ce sto duze trajati.

User avatar
Cile83
Posts: 62
Joined: 03/01/2006 14:48

#11

Post by Cile83 » 20/09/2006 10:43

MC_82 wrote:Pozdrav!

Imam i ja slican problem, doduse auto je Peugeot 205D. Kada saltam iz 1. u 2. ide skroz tesko, malo zapinje i iz 2 u 3, dok je ostalo sve ok, rikverc i dr. Skoro promijenio ulje i isto se desava, takoder dok se ne ugrije ide teze, pogotovo zimi. Eh sad, kontam ja odoh da vidim sta je to kod majstora (servis na barama), jer to me vec duze vremena zeza al trpim ja jer nema onog drobljenja zubaca i tako tih stvari, samo tesko ide i moram malo grublje gurnuti onu rucicu. Pita mene majstor kako ide u rikverc, ja njemu reko nema problema. Ode on krug jedan i vrati se kaze sve je u dure samo lakse saltaj, ja ne mogu da vjerujem da je sve u dure kad nije jer kako je sad hladnije, ide zima, teze saltam dok se ne ugrije. Jesu li sinhroni u pitanju ili nesto drugo? mogu li se samo sinhroni mijenjati ili se mora komplet mijenjac promijeniti? Znate li nekoga ko se u to dobro razumije da mi pogleda? Unaprijed zahvaljujem!




Mjenanje mjenjaca se radi u momentu kad se popravka neisplati uraditi.Mjenjanje sinhrona nije tezak posao al vecini majstora se to neda raditit jer ima previse sitnih dijelova koju su jako bitni i ako se zaborave ili pogresno montiraju eto belaja.Fazon je u tome sto se dobro mora gledati kako se sinhroni od zubaca razmontiraju.Gledajuci vremenski to je jedno 2-3 sata max posla ako je mjenjac skinut sa motora.

Neznam koje si ulje stavio u mjenjac?vecinom se koristi 75W40 pa cak i kod nekih 90W, i koristi se ulje koje napravljeno za mjenjace u vezi silnih sastojaka u ulju radi hladjenja,podmazivanja dijelova,i smanjivanje zvuka koji nastaje tokom voznje.
Radi se isto tako u debljini ulja(viskositet) sto deblje ulje znaci treba mu duze da se zagrije i teze ulazi izmedju zubcanika i takodjer sinhrona u nekim slucajevima pomaze malo tanje ulje.

Koliko km je Peugeot tvoj preso?
Posto ti ide tesko u brzinu,znaci treba mu vise vremena da uklopi.Prvo ti neda da uklopi i onda lagano popusta dok neuklopi,to je onaj fazon u razliki obrtaja u mom ranijem postu.Taj problem ima i Renault 19 malte ne svi modeli.Daewoo Matiz ima taj problem,Fiat Seicento,Fiat Cinquecento,Fiat Punto,Chrysler Voyager 2.5TD,Golf 2 i 3,Peugeot 205,106,206 isto tako.

1-2,2-3 pa 3-2 i 2-1 brzine su najcese koristene brzine,u danasnje moderno stedljivo vrijeme sve cese koristimo i 4-5 brzinu po gradu da bi smanjili broj obrtaja motora i stim potrosnju.

Pokusaj da kad prebacujes iz 1 u 2 da ides preko lera,znaci iz 1 u ler pa iz lera u 2,samo pustis mjenjac udje ler i onda 2.Vidi imali razlike,jer u tom momentu imaju sinhroni vise vremena da izjednace razliku obrtaja u mjenjacu.

mickyK
Posts: 127
Joined: 18/01/2004 00:00
Contact:

#12

Post by mickyK » 20/09/2006 10:54

E nisam sve citao odgovore, ali meni se isto sa golfom II desavalo. Uglavnom ima kod motora, negdje pri dnu jedna plastika koja se izlize i mora se nakon nekog vremena promjeniti. E moguce da ti se upravo taj hod izmedju prve i druge izlizo, neznam, pogledaj sa majstorom.

shadow
Posts: 1631
Joined: 18/12/2005 14:54
Location: Charles River

#13

Post by shadow » 20/09/2006 23:26

Plastike o kojim ti govoris su vjerovatno one na tzv. viljuskama, nekad se znaju pojesti pa zajebaju kod ubacivanja u brzinu ali nema to veze sa njegovim problemom, kod njega je unutrasnja zajebancija.

MC_82
Posts: 154
Joined: 11/08/2006 11:26

#14

Post by MC_82 » 21/09/2006 14:04

Hvala na odgovorima!
Skoro sam ulje mijenjao i nasuo sam 90-ku, tako mi majstor rekao da kupim. Probacu to sa lerom, ima smisla, mada napomenuo bih da nekad 'uleti' bez problema, narocito nakon duze voznje tj. kad je auto ugrijano. Auto je preslo 283 xxx km i ja sam pravo zadovoljan sve je ostalo ok, samo me zeza taj mijenjac. taj problem imam vec duzi period ali nije bilo tako strasno, sad mi to vec nekako smeta, pogorsalo se.
Zamolio bih vas da mi preporucite nekog dobrog majstora koji se u to razumije.

Post Reply