Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

1Gala
Posts: 48
Joined: 01/10/2014 11:22

Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by 1Gala » 09/05/2015 23:18

Potrosnja ulja:

Izdajem upozorenje na to da BMW Motori koji se ugradjuju u Mini i Peugeot auta, kod motora N14, nadimka "Prince", ima 0,002mm "lufta" izmedju klipa i bloka, tako da nabija pritisak u donji dio motora, i stim izbacuje ulje ispod dekla, na PCV, i trosi ulje. Potrosnja ulja dozvoljena od BMW-a je 1l na 1000km. Ova se greska moze rijesiti, postavljanjem cepova na usisnik i deklo, koje je Peugeot napravio kasnije kad je uvideo problem. Ovo je i uzrok za gresku na Peugeot-u "Anti-pollution system faulty", ili "Deppolution system faulty".

Zahvacena vozila:


Peugeot 207 GT / Rallye / XS / THP150 1.6 Turbo 150/156hp
Peugeot 207 RC / GTI 175hp
Peugeot 207 VTi 120hp
Peugeot 308 150/156hp
Peugeot 308 VTi 120hp
Peugeot 308GT 175hp
Peugeot 3008 1.6T 150/156hp
Peugeot RCZ 1.6T 156hp
Citroen DS3 1.6 Turbo 156hp
Citroen C4 VTS 1.6 Turbo 150/156hp
Citroen C5 1.5 Turbo 150/156hp
Mini Cooper S R56 1.6 Turbo 175hp
Mini Cooper S R56 1.6 Turbo JCW

Znaci sve i jedan Peugeot i Mini napravljen poslije 2005 sa 120, 150, 175 ili 200 konja, turbo i atmosferac.

Slike iz SeviceBox-a:

Image


Cep o kojem je rijec:


Image
Image

Instalacija cepa se moze obaviti u servisu, a mozete je i sami uraditi:

Cep se postavlja na usisnu granu:

Image

I deklo motora:

Image

Usput se uklanja ovo crijevo:

Image

Sta radi ovo crijevo uopste? Kada se nabije pritisak u blok otvori se PCV ventil i ti gasovi se preko usisa vracaju u motor na sagorijevanje. Ovo je u svrsi emisija. Ali ovi motori zbog problema u tim gasovima prenose i ulje. Ovaj cep to sprijecava.

Kataloski broj cepa je 0361S4.


Otezanje lanca:

Ako vam auto kad je ladno lupeta kao ladan dizel, popustio vam je lanac. E sad, mozete mijenjati lanac i zatezace za novije modele koji imaju unapredjene lancanike i zatezace:

Image

Ali se problem opet pojavi, samo kasnije.

Razlog ovoga je sto lancanik na radilici ima lufta izmedju radilice i njega, pa lancanik klizi po radilici. Rijesenje za ovo je masinska obrada radilice i lancanika i radilice:

Image
Image

Pozdrav! :D


lavic
Posts: 2054
Joined: 14/04/2011 15:03

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by lavic » 11/05/2015 11:38

Ja razmisljam o kupovini 207 1.6 vti, pa ako znas reci kad su rjesili problem ili nisu.
Zasto se problem sa lancem desava i kad stavis nove dijelove?

1Gala
Posts: 48
Joined: 01/10/2014 11:22

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by 1Gala » 14/05/2015 12:06

lavic wrote:Ja razmisljam o kupovini 207 1.6 vti, pa ako znas reci kad su rjesili problem ili nisu.
Zasto se problem sa lancem desava i kad stavis nove dijelove?


Greska opsta u konstrukciji motora. Ako zelis 207,trazi sa TU5 motorom, on je neunistiv. Naci ces ga po tom sto je isto 1.6 ali ima 110 konja umijesto 120.

Pozdrav!

ado-šampion
Posts: 6006
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by ado-šampion » 15/05/2015 10:00

Moram ispraviti gresku u ovodnom postu. Motore koji su u pitanju je razvio Pezo odnosno PSA, a ne BMW. Ugradjivali su se u modele Pezoa i Minija i nikad ni u jedan BMW. Eventualno da su neke komponente motora, kao varijabilni razvor ventila, BMWove, ali sama konstrukcija i ideja je od PSA. To su motori za poprecnu ugradnju. Slicno kao HDI, kao PSA i Ford zajedno, a ustvari motori su od PSA a Ford je u svojim modelima imao sitne izmjene i naravno doprinio finansijski, isto kao i BMW.

2011. je BMW razvio svoj motor na bazi Prince motora, oznake N13, za uzduznu ugradnju, i taj se ugradjuje samo u BMW modele, serije 1 i serije 3.

User avatar
supercali
Posts: 24002
Joined: 06/07/2014 12:30

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by supercali » 16/05/2015 01:56

Pogrijesio si upravo suprotno
Motori su od bmw-a s tim da je pezo prilagodio sebi vecinu
Normalno da nisu tada ugradjivali u bmw kad su bili slabi motori za njihovu filozofiju al ipak ih cini mi se sada ima u kecevima naravno doradjeni

Pezo nikad nije imao super benzincezato su ovo razvijali u saradnji sa bmw-om

User avatar
ElRe
Posts: 5482
Joined: 12/12/2011 11:28

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by ElRe » 16/05/2015 16:59

BMW je bio zaduzen ta razvoj motora, a PSA za proizvodnju.

ado-šampion
Posts: 6006
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by ado-šampion » 18/05/2015 09:47

supercali wrote:Pogrijesio si upravo suprotno
Motori su od bmw-a s tim da je pezo prilagodio sebi vecinu
Normalno da nisu tada ugradjivali u bmw kad su bili slabi motori za njihovu filozofiju al ipak ih cini mi se sada ima u kecevima naravno doradjeni

Pezo nikad nije imao super benzincezato su ovo razvijali u saradnji sa bmw-om


Iskreno to mi nema apsolutno nikakve logike. BMW razvije turbo-benzinski motor i umjesto da ga ugradjuje u svoje modele, koji u tom trenutku imaju zastarjele atmosferske benzince, oni ih daju Pezou i Miniju. Ne znam po cemu su ti motori slabi, 116i je u to vrijeme bio 1.6 122 KS, kasnije 2.0 122 KS, bez obzira oba motora u poredjenju s konkurentnim turbo-benzincima su bili slabi, cak i u poredjenju s tim Pezoovim. Dakle, BMW razvio novi motor, dao ga Pezou a nastavio koristiti zastarjele motore. Nema logike.

Jedino sto ima logike je da su ti motori bili neprovjereni (kao sto je ocigledno iz uvodnog posta), ali realno sto se toga tice BMW se nije proslavio ni s ovim gore benzincima s direktnim ubrizgavanjem, od dizni do lanaca.

Kasnije je u aktuelnim modelima keca i trice ugradivan motor na bazi Prince motore, zamijenio je upravo ove atmosferske benzince koje sam naveo.

Uglavnom na svim mjestima na kojim sam gledao, kaze da su osnovne komponente i zamisao motora od PSA a da je BMW dodao valvetronic i jos neke 'sitnice'.

User avatar
supercali
Posts: 24002
Joined: 06/07/2014 12:30

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by supercali » 18/05/2015 11:19

Mini je bmw znaci koristio ga je i bmw
Sam si sebi odgovorio motor koji je nov i nije provjeren proizvodjac kao bmw ne smije priustiti sebi da ga ugradjuje
Zato su dali miniju i pezou pa ako se pokaze lako je ukljuciti u proizvodnju

To koliko je ko ucestvovao u procentima ni sami oni ne znaju
Znam da je pezo usao u dogovor sa bmw-om da pezo da dizelska i elektro rjesenja koja znaju dok bi bmw dao benzinska rjesenja i pravili motore zajedno
Ovakav dogovor je postihnut jer pezo ima najbolje dizele ili medju najboljim dizelima na svijetu dok bmw vazi za dobrog proizvodjaca benzinaca

Elektro motori su manje vise novost i za jedne i za druge mada su u to vrijeme pezoovi inzenjeri prednjacili sa tim nekim rjesenjima na elektromotorima cimi mi se oko baterija ili sl pa su sastavili ugodno sa korisnim

condy
Posts: 7816
Joined: 22/09/2011 14:34

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by condy » 18/05/2015 12:09

supercali wrote:Mini je bmw znaci koristio ga je i bmw
Sam si sebi odgovorio motor koji je nov i nije provjeren proizvodjac kao bmw ne smije priustiti sebi da ga ugradjuje
Zato su dali miniju i pezou pa ako se pokaze lako je ukljuciti u proizvodnju

To koliko je ko ucestvovao u procentima ni sami oni ne znaju
Znam da je pezo usao u dogovor sa bmw-om da pezo da dizelska i elektro rjesenja koja znaju dok bi bmw dao benzinska rjesenja i pravili motore zajedno
Ovakav dogovor je postihnut jer pezo ima najbolje dizele ili medju najboljim dizelima na svijetu dok bmw vazi za dobrog proizvodjaca benzinaca

Elektro motori su manje vise novost i za jedne i za druge mada su u to vrijeme pezoovi inzenjeri prednjacili sa tim nekim rjesenjima na elektromotorima cimi mi se oko baterija ili sl pa su sastavili ugodno sa korisnim


Kako da ne :D

User avatar
supercali
Posts: 24002
Joined: 06/07/2014 12:30

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by supercali » 18/05/2015 12:15

Hoces reci da nema ako ne najbolji onda merjunajboljim dizelima na svijetu?

condy
Posts: 7816
Joined: 22/09/2011 14:34

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by condy » 18/05/2015 12:38

supercali wrote:Hoces reci da nema ako ne najbolji onda merjunajboljim dizelima na svijetu?


Pa po čemu su među najboljim dizelima na svijetu ?
Primjer tog dobrog HDI motora je npr. konstrukcijsko rješenje za smještaj egr ventila. Ventil koji ponekad treba očistiti jer se zaprlja, kod VW motora se skine za dvije minute, a kod nekih HDI motora, i to novije generacije, moraš raspakovati pola motora. Ja koliko znam da francuzi vole škrtariti sa ugrađenim dijelovima, pa tako automatik koji je namjenjen za manja vozila, poput c3 ili c4 ugrađuju u monovolumena, koji je puno teži, i to sa istim motorima, koji je u takvom autu i previše loš. Za razliku od njih kod VW grupacije nije isti automatika za Pola ili za neko veća auto jer je prilagođen određenom vozilu. Itd...

User avatar
supercali
Posts: 24002
Joined: 06/07/2014 12:30

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by supercali » 18/05/2015 12:45

Ne mjeasaj u to mjenjac elektroniku i ostalo sto sve kasnije dolazi pa cini auto ukupnim proizvodom
Motor kao motor je najbolji ili medju najboljim na svijetu
To kako je postavljen je sasvim nebitno ako bolje radi i ima vecu efikasnost nego onaj koji se skida za 2 minuta

To sto pezo ima slabe mjenjace i elektorniku generalno je sasvim druga prica pa onda i odlican motor u cjelini sa ovim nabrijanim izgleda prosjecno i ne moze doci do izrazaja

ado-šampion
Posts: 6006
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by ado-šampion » 18/05/2015 12:55

Nemojmo pretjerivati. HDI su dobri motori, ali BMW dizelasi su dosta bolji. BMW dizelasi su zadnjih 15-ak godina bez premca. Pezo je mozda mogao ponuditi dizelska rjesenja Fordu, ali BMWu nikako. U poredjenju s atmosferskim benzincima HDI su odlicni, ali u poredjenju s ostalim modernim dizelasima su onako sredina, nema tu nekih velikih razlika, posebno jer su sad svi na common railu. Realno onome ko proba takav dizel a inace vozi starija auta, izgleda toliko dobar da ne moze bolje, ali objektivno moze.

Suprotno mahaliskim pricama, BMW je u tom periodu (2005-2011) kaskao s tehnologijom u benzinskim motorima, dok su dizelasi kako rekoh bili fantasticni. BMW je oduvijek famozan po rednim sestocilindrasima benzincima kakvi su danas u 90% modela koje prodaju gotovo izumrli. Nekad je x20 (320, 520) bio redni sestak, a danas je 328 cetverocilindras, turbo, tek 335i (najjaci model osim M3) je 6 cilindara. Tim rednim sesterocilindrasima ovi benzinci atmosferski s 4 cilindra kakve je BMW koristio u navedenom periodu nisu mogli odbiti pera. Po kulturi rada redni sestak koji su 92. ugradjivao u BMW modele mogao bi drzati lekcije njihovom rednom 4-cilindrasu iz 2007.

BMW je propustio voz downsizinga kod 4-cilindricnih benzinaca, konkurencija (ukljucujuci i PSA) je ponudila turbo-benzince a oni i dalje na atmosfercima. Ja gledam sebi BMW iz tog perioda zadnja 2-3 mjeseca, probao sam 318i i daleko od toga da me motor impresionirao, pa sam gledao neka mjerenja, benzinca sam prekrizio, jer objektivno tamo gdje treba snaga, u preticanju i slicno, kaskaju 20-30% po performansama u odnosu recimo na TSI i TFSI. Kad smo kod toga, HDI od 90 konja u Pezou 308 po subjektivnom osjecaju je raketa u odnosu na benzinac u 318i koji ima 125 i kusur konja. Dakle, BMW je itekako trebao bolje benzinske motore u modelima koji su cinili gro prodaje, i prema tome nema logike da razviju turbo-benzinac i ne koriste ga.

condy
Posts: 7816
Joined: 22/09/2011 14:34

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by condy » 18/05/2015 13:02

BMW je toliko cijenjen jer ima sve, od motora, prenosa, i upravljivosti. Peugeot, je meni najdraži od svih francuza, ali kao i svi drugi francuzi nisu u stanju da naprave auto koje će biti u kompletu veoma dobro. 508 gt je meni najbolje što imaju u ponudi.

ado-šampion
Posts: 6006
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by ado-šampion » 18/05/2015 13:08

Da ne idemo od teme, u biti se slazem, meni je recimo 308 jako dobar, ali detalji su ono sto me odbija od tog auta. Nisu toliko detaljni kao Njemci jbg. :-)

Sto se tice dizelasa, HDI nije nista vise nego uobicajan dizelas. Do 1500 o/min mrtav konj, od 1500-1600 potegne super, posle 3500-4000 opet slab. Tipicni moderni turbo-dizel. Nema nista specijalno u odnosu na ostale dizele. Ono sto npr BMW dizel cini specijalnim u odnosu na ostale je to da oni ne popustaju sve do crvenog podrucja.

Inace, gledajuci generalno, u poredjenju s usporedivim benzincima HDI je super motor. Ide a na trosi. :)

User avatar
supercali
Posts: 24002
Joined: 06/07/2014 12:30

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by supercali » 18/05/2015 13:12

U to doba pezo dizeli su bili medju najbokjim ako ne i najbolji motori
To su potvrdili i vodeci strucnjaci
Naravno da nece bmw uzeti hdi motor pa ugradjivati u svoja auta al ce uzeti neka rjesenja sa tog motora pa staviti na svoj a u medjuvremenu ce razvijati novi motor
To i jeste bio smisao ove saradnje uz naravno elektro motore koje sada svi ganjaju a uz tojotu pezo je otisao najdalje sto se tice velikih igraca bar do prije par godina sada je vec to malo druga prica

ado-šampion
Posts: 6006
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by ado-šampion » 18/05/2015 13:21

Strucnjaci mogu pricati sta hoce, ali to da je motor najbolji treba potvrditi na papiru. Ja imam nekoliko testova s mjerenjima iz perioda 2007-2011 i mogu ti reci da je cisti projek, po performansama, potrosnji, kulturi rada i slicno.

Pezo moze BMWu ponuditi rjesenja al u limburgu. BMW ima sve sto je potrebno da razvije sam svoje motore ali pitanje koliko to kosta. Zato u zadnje vrijeme imas te tzv. joint venture, gdje jedna kompanija skonta da im se ne isplati da razvijaju sami svoj motor (ili nesto drugo), pa daju finansijsku i tehnicku podrsku drugoj kompaniji da razvije motor koji ce i oni koristiti. Na primjer, Ford je pocetkom stoljeca kaskao u tehnologiji dizelskih motora toliko da im se nije isplatilo da odmah hvataju voz za ostalim, nego im je bilo isplatnije da osiguraju finansijsku pomoc PSA a da koriste njihove motore. Tako se i BMWu vjerovatno nije ispatilo da razvija motore za Mini, nego su osnovali joint venture s PSA. PSA dobije finansijsku podrsku, koja im je prijeko potrebna jer plove prema bankrotu vec jako dugo vremena, dobije tehnicku podrsku, a drugi dobiju motore.

User avatar
supercali
Posts: 24002
Joined: 06/07/2014 12:30

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by supercali » 18/05/2015 13:34

Pa sva bitnija rjesenja za skoro sve proizvodjace motora su dosla od malih firmi
Zasto? Zato sto velika kompnija kao bmw vw pezo i ostali trljaju ono koliko toliko provjereno dok mali eksperimentisu sa svim i svacim uvijek bilo i uvijek ce biti

Kao sto je citroen eksperimentalni za pezoa pa imamo sada da prvo u citroenu bude neki ultra giga mega polikarbonat mesing klinac palac materijal u nekoj novoj igracki koja radi nesto nemoguce pa ako se pokaze onda ide i na pezo itd
Tako da i pezo moze ponuditi bmw-u rjesenja neka za poboljsanje motora

Pa nisu bezveze svabe kupile novu kiu pa je neki direktor u vw-u pitao svoje strucnjake zasto je u kii ovo bolje od naseg rjesenja (mislim da je bilo u pitanju nesto oko zatvaranja vrata) znaci banalma stvar koju su otkrili cini mi se na nekom sajmu

Uglavnom odosmo od price
Pezo je prosjek auto za svakodnevnu upotrebu s tim da se povecava kvalitet sa zadnjim modelima 308 i 508

ado-šampion
Posts: 6006
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by ado-šampion » 18/05/2015 13:40

supercali wrote:Pa sva bitnija rjesenja za skoro sve proizvodjace motora su dosla od malih firmi
Zasto? Zato sto velika kompnija kao bmw vw pezo i ostali trljaju ono koliko toliko provjereno dok mali eksperimentisu sa svim i svacim uvijek bilo i uvijek ce biti

Kao sto je citroen eksperimentalni za pezoa pa imamo sada da prvo u citroenu bude neki ultra giga mega polikarbonat mesing klinac palac materijal u nekoj novoj igracki koja radi nesto nemoguce pa ako se pokaze onda ide i na pezo itd
Tako da i pezo moze ponuditi bmw-u rjesenja neka za poboljsanje motora

Pa nisu bezveze svabe kupile novu kiu pa je neki direktor u vw-u pitao svoje strucnjake zasto je u kii ovo bolje od naseg rjesenja (mislim da je bilo u pitanju nesto oko zatvaranja vrata) znaci banalma stvar koju su otkrili cini mi se na nekom sajmu

Uglavnom odosmo od price
Pezo je prosjek auto za svakodnevnu upotrebu s tim da se povecava kvalitet sa zadnjim modelima 308 i 508


Hyundai i30. :) Vidjeli su to auto na nekom sajmu (nisu kupili nista) i bili su iznenadjeni kvalitetom zavrsne obrade, posebno zatvaranjem vrata da su u sali prokomentarisali da bi mogli neka od rjesenja ugraditi u svoja auta. :-) Inace sto je tice toga VW je tito. :D Salu na stranu, to zatvaranje vrata odnosno zvuk pri zatvaranju je osnovni pokazatelj koliko je nekom proizvodjacu bitan kvalitet. Pezo je recimo po tome jako slab, 308 konkretno.

User avatar
madner
Posts: 50000
Joined: 09/08/2004 16:35

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by madner » 18/05/2015 13:44

Prostor ne zvuk.

Zvuk zatvaranja vrata je neki fetis evropskog trzista.

User avatar
supercali
Posts: 24002
Joined: 06/07/2014 12:30

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by supercali » 18/05/2015 13:45

Kia hyundai svejedno
Uglavnom citao sam da su je kasnije kupili da bi prekopirali neke sitnice a izmedju ostalog i to sa vratima

Ova nova 308 je velik napredak u odnosu na staru 308

ado-šampion
Posts: 6006
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by ado-šampion » 18/05/2015 13:49

supercali wrote:Kia hyundai svejedno
Uglavnom citao sam da su je kasnije kupili da bi prekopirali neke sitnice a izmedju ostalog i to sa vratima

Ova nova 308 je velik napredak u odnosu na staru 308


Ja sam mislio na staru, jbg za novu ne znam. Stara je kvalitet zavrsne obrade generalno jako slab.

madner wrote:Prostor ne zvuk.

Zvuk zatvaranja vrata je neki fetis evropskog trzista.


Kako god to ti zvao. :) Uglavnom ja kad zatvorim vrata na autu, posebno iznutra, znam prepoznati koja se vrata "kvalitetno" ili "skupo" zatvaraju a koja ne. Recimo, cim sjednem u neki Audi, A3 ili A4 i zalupim vrata jasno mi je da ne sjedim u jeftinom autu.
Last edited by ado-šampion on 18/05/2015 13:50, edited 1 time in total.

530i
Posts: 7890
Joined: 08/12/2009 17:31

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by 530i » 18/05/2015 13:49

Meni je nekako kod vrata bitno da se ispravno zaključavaju, zatvaraju (i obratno), ne puštaju vodu, ne puštaju puno buke, imaju solidan oslonac za ruku, još ako imaju kakav pretinac...dobar ugao otvaranja, dobro stavljenu lajsnu da se o nju naslanjam na zid ili druga auta, a ne na lim direktno...pa tek negdje na zadnjem mjestu zvuk koji proizvode prilikom zatvaranja. Šta je vama ljudi? To je tako glup marketing da je to za nevjerice...

ado-šampion
Posts: 6006
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by ado-šampion » 18/05/2015 13:52

Ta vrata kod kojih pri projektovanju nije vodjeno dovoljno paznje, pa lupaju kad se zatvaraju. kad-tad ce poceti pustati zvuk vjetra i nece ih niko vise nastelovati. Imam takav primjer upravo na svom autu. Tako da, to za mene uopste nije marketing. Neko auto radi kvalitetno, neko ne radi, odnosno nekom je bitno kako ce auto izgledati nakon 500 zatvaranja vrata, nekom nije.

User avatar
ranger
Posts: 2450
Joined: 14/04/2008 14:58
Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne

Re: Peugeot THP/VTi, Mini R54 - Potrosnja ulja / Lanac

Post by ranger » 18/05/2015 13:52

bezze je poredjenje, pogledajte kubikaze BMW-ovih dizela i dizela PSA, bit ce jasno da su to dva razlicita svijeta, 2 razlicite ciljne grupe.
kod Pezoa su to 1.4, 1.6, 2.0, 2.2 il sta znam koja je najveca, dakle sve kubikaze namjenjene srednjoj i nizoj klasi.
kod bmw-a od 2.0 do 3.0, razlicitih snaga... dakle srednja, visa i visoka klasa.
dakle poredjenje je besmisleno.
sto se tice teme, ko je kolko koristio cije resurse znaju smo oni, a svi znaju da je bmw imao problema s 4-cilindarskim benzincima, još od kad su prestali koristit m43. a taj motor je bio nepoderiv...
šestaci su remek djelo i tačka.

Post Reply