Peugeot 307 HDI

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
sw-gost
Posts: 11
Joined: 27/06/2005 19:07

Peugeot 307 HDI

Post by sw-gost » 25/07/2006 09:16

Pozdrav svima. Namjeravam kupiti P 307 2.0 HDI (90 ks) pa me zanima da li neko posjeduje ovaj model i kakva su iskustva, je li skup za održavanje, da li se kvari, koje su mu mane, potrošnja itd. Ako netko posjeduje verziju sa 110 KS (FAP filter) zanima me održavanje tog filtera. Unaprijed hvala.


User avatar
Mahalac
Posts: 2752
Joined: 19/11/2002 00:00
Location: Anarhija all over...

Post by Mahalac » 25/07/2006 09:33

Odlicna odluka kao i makina mada bi ja radije isao na onaj 1.4HDI, radi potrosnje, odrzavanja, osiguranja...

Vozio sam ovaj 1.4HDI mislim da je fenomenalan i da mogu zamisliti samo kako ide taj 2.0
Rodjak mi je sa 405 1.9D presao preko 500 000km (savrseni dizel motori)
O djelovima znam da ih ima i da su skuplji ali ne mnogo od svojih klasica.
Za ovaj 1.4HDI filter za naftu kosta 170KM...to me malo iznadilo.
Ovo je trenutno najbolji period (u dolasku novog modela) za kupovinu tog auta gledajuci pad cijena i ulozeno dobiveno :D

sretno

shin
Posts: 7011
Joined: 19/09/2005 10:52

Post by shin » 25/07/2006 09:46

Ima prijatelj 307 HDI 2.0 motor ja mislim, ima problem sto mu sijalice crkavaju nenormalno. U servisu ne mogu skontati do cega je.

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

Post by nineac » 25/07/2006 14:33

Pazite na mjenjac. Zbog obrtnog momenta znaju crknuti.
Inace sijalice su mana na skoro svim novim autima, zbog obimne elektricne instalacije!

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 36872
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

Re: Peugeot 307 HDI

Post by Alfons Kauders » 25/07/2006 16:09

sw-gost wrote:Pozdrav svima. Namjeravam kupiti P 307 2.0 HDI (90 ks) pa me zanima da li neko posjeduje ovaj model i kakva su iskustva, je li skup za održavanje, da li se kvari, koje su mu mane, potrošnja itd. Ako netko posjeduje verziju sa 110 KS (FAP filter) zanima me održavanje tog filtera. Unaprijed hvala.


verzija sa fap filterom koristi neki aditiv, naime to je prva generacija filtera cestica, pa su radi bog zna cega morali koristiti sistem sa aditivom. rijec je o malom rezervoaru od svega nekoliko litara koji bi trebao trajati 100000 km, medjutim prema pricama traje manje, oko 70000... motor je inace fenomenalan i bio je u vrijeme svog pojavljivanja najbolji dizel u klasi, malo je osjetljiviji od klasicnih motora na lose gorivo... 307 je imao neke nedostatke u prvim serijama - nineac je vec spomenuo mjenjac, a i stanje s elektronikom nije bas najbolje, tako da ne kotira visoko po pouzdanosti radi tih sitnica...

sw-gost
Posts: 11
Joined: 27/06/2005 19:07

Post by sw-gost » 25/07/2006 18:14

Znali netko o troškovima održavanja i o potrošnji ovog modela u usporedbi sa sličnima u klasi. Zanima me i usporedba sa R Megane II DCI, tko je bolji od ova dva auta u pogledu pouzdanosti, održavanja i potrošnje.

LeKo
Posts: 1473
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: Alipasinsko

Post by LeKo » 26/07/2006 08:22

Peugeot!

Post Reply