Otvaranje kafica

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Karl Kroenen

#1 Otvaranje kafica

Post by Karl Kroenen »

Pozdrav,

Interesuje me, da li je neko od vas upoznat sa procedurom otvaranja kafica, tacnije potrebna papirologija, gdje, sta , cijene, i tako ti procesi prijava firme itd., jer sam totalni laik sto se toga tice. Isto tako procesi unutar kafica, prijava robe i slicno.

Unaprijed hvala.
weltschmertz

#2 Re: Otvaranje kafica

Post by weltschmertz »

Evo i ja u zadnje vrijeme razmisljam da otvorim kafic.. I zanimaju me iste stvari..

Kako sve ide sa papirologijom, koje su procedure..?

Sta mi treba da bih otvorio kafic..? (osim prostora..:D)
perfect_guy

#3 Re: Otvaranje kafica

Post by perfect_guy »

bolje otvorite kakvu fabriku, kafića ionako ima dovoljno
enx

#4 Re: Otvaranje kafica

Post by enx »

nađeš prostor i registruješ u opštini ugostiteljsku radnju, ili u Sudu d.o.o. zavisi šta hoćeš.
angažuješ knjigovođu i on će ti sve dalje završiti, statistiku, banku, knjige .......
mokie

#5 Re: Otvaranje kafica

Post by mokie »