Osigurači za struju-pitanje
-
Pera Trta
- Location: Zabela kod Požarevca,rodnog mesta predsednika,njegova je zadužbina i njegova verna slika.
#1 Osigurači za struju-pitanje
Ne znam gdje da stavim ovu temu. Pitanje je za ljude koji se razumiju u elektriku.
Naime, u stanu imam one starije osigurače (na "uvrtanje") i u haustoru jedan takav, veći (35A) preko kojeg ide struja u stan. E sad, znamo da ovi mali osigurači u stanu hoće da pregore kada ih potrošač koji je na njima preoptereti. Mene zanima kakva je funkcija ovog velikog osigurača za cijeli stan, u kojim situacijama on može da pregori i šta se tada desi (pretpostavljam da nestane struje u cijelom stanu, ali ja sam laik za ove stvari)?
Hvala.
Naime, u stanu imam one starije osigurače (na "uvrtanje") i u haustoru jedan takav, veći (35A) preko kojeg ide struja u stan. E sad, znamo da ovi mali osigurači u stanu hoće da pregore kada ih potrošač koji je na njima preoptereti. Mene zanima kakva je funkcija ovog velikog osigurača za cijeli stan, u kojim situacijama on može da pregori i šta se tada desi (pretpostavljam da nestane struje u cijelom stanu, ali ja sam laik za ove stvari)?
Hvala.
- pape
- Location: Od jedne zene te boli jedna glava, ... od dvije zene, dvije glave.
#2 Re: Osigurači za struju-pitanje
Perice, ... slushaj `vamo, ...
Osnovno pravilo kod izbora, tj. postavljanja osiguraca u svim, pa i ovim jednostavnim, kucnim instalacijama je da oni moraju biti postavljeni selektivno.
Dakle, ... na kucnoj razvodnoj tabli (ormaricu) svi osiguraci moraju biti manje vrijednosti od glavnog osiguraca koji se u tvom slucaju nalazi u stubistu.
Tj, pri normalnim uvjetima i selektivno postavljenim osiguracima, taj glavni osigurac nikada ne bi smio da izgori.
Svaki kratki spoj, ili preopterecenje bi trebalo da se odrazi na ispadanju (pregaranju) osiguraca u stanu.