Opel zafira 2.0 dti

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
Nerko81.
Posts: 24
Joined: 02/03/2011 08:40

Opel zafira 2.0 dti

Post by Nerko81. » 30/11/2011 14:40

Kupio sam Opel Zafiru 2.0 dti 2003. godište. Teško pali prvi put (vergla 10 sec). Poslije u toku dana pali normalno. Zamijenio sam sva 4 grijača i opet isto, možda čak i gore. Nisam mjerio kompresiju ali auto odlično vuče. Potrošnja na otvorenom 5,5 litara. Pokušaću sa filterom goriva, mada čisto sumnjam da je to ............


User avatar
Zvek
Posts: 1382
Joined: 16/10/2010 19:58

Re: Opel zafira 2.0 dti

Post by Zvek » 30/11/2011 14:48

Pripremi se za repariranu/novu Bosch pumpu. To je tipičan kvar za Opelove 2.0 i 2.2 DI i DTI motore.
Problem je BOSCH VP44.
Potrazi na forumu ima neki dobar serviser u Zenici.

User avatar
AmADin_gospo
Posts: 2203
Joined: 14/05/2010 11:29

Re: Opel zafira 2.0 dti

Post by AmADin_gospo » 30/11/2011 15:49

Džambo Service d.o.o.
Zenica
063-992-182 Aid.

pozovi se na mene

User avatar
arzuhal
Posts: 20709
Joined: 03/06/2008 11:26
Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"

Re: Opel zafira 2.0 dti

Post by arzuhal » 01/12/2011 09:41

Zvek wrote:Pripremi se za repariranu/novu Bosch pumpu. To je tipičan kvar za Opelove 2.0 i 2.2 DI i DTI motore.
Problem je BOSCH VP44.
Potrazi na forumu ima neki dobar serviser u Zenici.


Jel ovo savjet za reparaciju?

Zanima me da li neko zna nekog pouzdanog (ima na netu ponuda, vidio sam...) ko radi reparaciju elektronike (kod mene je Opel Isuzu 1.7 DTI, i tačno, to im je mana) pumpe goriva? I koja je cijena.
Ja sam skoro imao problema s tim (gasio se par puta u jednom danu tokom vožnje, ja promjenio filter goriva da otklonim tu sumnju, pa je radio normalno 10-ak dana i onda mi se ugasi negdje pred Živinicama... :( ), pa sam se naganjao dok nisam uzeo repariranu od jednog dobrog majstora u Živinicama koji radi samo Opelova auta, za 300 KM. A, npr. prvi lik mi je tražio 600 KM + da mu ostavim svoju, što bi značilo da za reparaciju traži 600 KM.
Cijena reparacije, prema ponudi na netu, a i što sam sam zvao i provjeravao (tada kad mi je bila frka) se kreće oko nekih 200-300 KM. Ima ponuda i za 150 KM čak.

Naravno, kad je nešto reparirano onda se ne može davati nikakva garancija realno, iako vidim da daju garanciju od mjesec dana. Ja sad imam postavljenu tu repariranu koju sam kupio i imam svoju koju bih reparirao (a već je bila i ona reparirana prije, to smo ustanovili), pa nek stoji, zlu ne trebalo.

Jel zna neko nekog u Sarajevu ko to valjano radi? Ili moram negdje dalje?

User avatar
AmADin_gospo
Posts: 2203
Joined: 14/05/2010 11:29

Re: Opel zafira 2.0 dti

Post by AmADin_gospo » 01/12/2011 12:37

i za tebe važi gore spomenuti broj. Što se tiće OPELa, boljeg nema nadaleko i naširoko

User avatar
arzuhal
Posts: 20709
Joined: 03/06/2008 11:26
Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"

Re: Opel zafira 2.0 dti

Post by arzuhal » 01/12/2011 20:20

AmADin_gospo wrote:i za tebe važi gore spomenuti broj. Što se tiće OPELa, boljeg nema nadaleko i naširoko


Hvala drug :)

User avatar
zalizani
Posts: 2368
Joined: 07/05/2008 22:18

Re: Opel zafira 2.0 dti

Post by zalizani » 01/12/2011 21:09

moguci uzroci:

slabija kompresija motora,
senzor radilice,
senzor protoka zraka,
elektronika pumpe visokog pritiska,
zrak u sistemu goriva,
dizne,
losiji akumulator,
alnaser,
filteri.

Nerko81.
Posts: 24
Joined: 02/03/2011 08:40

Re: Opel zafira 2.0 dti

Post by Nerko81. » 02/12/2011 20:18

zalizani wrote:moguci uzroci:

slabija kompresija motora,
senzor radilice,
senzor protoka zraka,
elektronika pumpe visokog pritiska,
zrak u sistemu goriva,
dizne,
losiji akumulator,
alnaser,
filteri.

Auto vergla dugo samo prvi put kad se pali. Poslije u toku dana sve normalno. Strah me da nije bosch pumpa, ali opet kontam, ne bi nikad palila. Dobro vergla, sumnjam da je akumulator. Imam i golfa 2 dizela, pa me ovo verglanje podsjeća na paljenje golfa bez grijača.

User avatar
AmADin_gospo
Posts: 2203
Joined: 14/05/2010 11:29

Re: Opel zafira 2.0 dti

Post by AmADin_gospo » 02/12/2011 20:56

vjeruj mi jarane, kod novih auta nemaš puno kontati. može te jebati senzor od 10KM il kontakt đeka, pa do centralne jedinice il neke veče pizdarije. za nova auta bitno je imato dobrog majstora dijagnostičara s iskustvom na određenoj maci i modelu. majstori koji prave sva auta mogu mjenjati kugle, krajnice, pakne, a sve ostale kvarove mjenjaju metodom "počinjemo od mjenjanja svječica/grijaća pa dokle dođemo, nabasačemo na kvar"

drndalo
Posts: 14870
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: Opel zafira 2.0 dti

Post by drndalo » 02/12/2011 23:22

Povratak goriva iz dovodnog crijeva nazad u rezervoar u roku par sati kada je auto ugaseno, dakle obicno preko noci... Pa onda kada verglas, pumpi treba neko vrijeme da stvori dovoljan pritisak da gorivo dogura do motora, gdje tek onda moze doci do paljenja... Prvo provjeri to...

User avatar
AmADin_gospo
Posts: 2203
Joined: 14/05/2010 11:29

Re: Opel zafira 2.0 dti

Post by AmADin_gospo » 02/12/2011 23:55

kod starih auta OK, ali ne i kod novih dizela.
ako pumpa ostane bez goriva, mora se ozračiti sistem inače neče sama povuči gorivo

Nerko81.
Posts: 24
Joined: 02/03/2011 08:40

Re: Opel zafira 2.0 dti

Post by Nerko81. » 05/12/2011 10:22

Evo palio sam Zafiru danas kad je toplo vani. Pali od prve, nikako ne vergla. Da je Bosch pumpa i da se gorivo povuče u rezervoar, ne bi odmah upalio ni kada je toplo vani. Kad sam mijenjeo grijače, majstor mi je ugradio par milimetara kraće grijače ?????!!!!!

User avatar
Dr.Mr.Fr.
Posts: 1235
Joined: 29/12/2010 12:41

Re: Opel zafira 2.0 dti

Post by Dr.Mr.Fr. » 05/12/2011 10:59

to se dešava i na novom autu, ne znam kako pališ auto ali preporucujem ti da ne dodaješ gas prilikom paljenja, nego ostavi u leru ili samo stisni kvacilo... :D

meni zimi isto malo duže vergla ali uvjek upali :mrgreen:

Post Reply