Online poker, savjeti i misljenja ?

Rasprave na razne teme... Ako ne znate gdje poslati poruku, pošaljite je ovdje.

Moderator: O'zone

Post Reply
brad90
Location: DVASPORTA.BA DALEKO NAJOZBILJNIJI FORUM NA NEBU INTERNETA

Online poker, savjeti i misljenja ?

Post by brad90 » 06/06/2011 14:29

Eh ovako zanima me igra li neko od forumasa online poker, ako igra na kojoj stranici i kako mu ide?
Ja sam student i pare od stipendije ulazem na bwin, igram poker, a samo ponekad i sport iskljucivo live na velike uloge, a sigurne koeficijente i moram istaci da to radim vec 6 mjeseci i da je moj dzeparac iskljucivo zbog pokera veci do 200 eura mjesecno, igram cash igru na blindove 0.10/0.20 svaki dan, sada razmisljam o prelasku i na neke druge stranice pa ako neko igra, a da zna za neki bonus i za bogate americke tinejdzere kojima je to zabava, a ne vid dodatnog finansiranja neka samo kaze. :D

Takodje koristite li neke strategije, kako igrate i sta mislite uopste o ovom online igranju ?

miki.ba

Re: Online poker, savjeti i misljenja ?

Post by miki.ba » 06/06/2011 17:51

Igrao sam ja dugo i ozbiljno (bilans na pokeru mi je možda mali plusić).
Najćešće sam igrao na partypokeru i pokerstarsu.
Za strategiju ti mogu reći samo da ne ulaziš na cash ili turnir sa većim ulogom od 10 % tvog ukupnog stanja na računu.
Što znaći da lako možeš podnjeti eventualni poraz.
S obzirom da sam to igrao 3-4 godine znam o ćemu ti prićam.
Prestao sam radi nedostatka vremen, jer realno moraš dnevno minimalno 4h ozbiljno (ne kockati) igrati da bi osjetio neki profit.
Sretno :D

brad90
Location: DVASPORTA.BA DALEKO NAJOZBILJNIJI FORUM NA NEBU INTERNETA

Post by brad90 » 07/06/2011 05:14

miki.ba wrote:Igrao sam ja dugo i ozbiljno (bilans na pokeru mi je možda mali plusić).
Najćešće sam igrao na partypokeru i pokerstarsu.
Za strategiju ti mogu reći samo da ne ulaziš na cash ili turnir sa većim ulogom od 10 % tvog ukupnog stanja na računu.
Što znaći da lako možeš podnjeti eventualni poraz.