Neovisni mediji u BiH i svijetu

TV i novinske vijesti, vaši komentari, vaše teme...
Post Reply
friskyoreo

Neovisni mediji u BiH i svijetu

Post by friskyoreo » 29/06/2015 12:51

Postoji li takvo nesto? Ili su fakat mediji potpuno prerasli u sredstvo za manipulaciju sirih narodnih masa?!

Gledam nase trziste, ovo je katastrofa, najblaze receno.
Avaz - propaganda koje bi se i SS-ovci postidili.

Klix - pored onih standardnih filtera, kakve se vijesti smiju objavljivati, ovo sa objavljivanjem vijesti i naslova koji pozivaju na klanje po komentarima zarad klikova, se vise i ne "upakuje" nego totalna ofiraza. I ko kroji njihovu uredjivacku politiku?

RTRS aka M.D. TV, to ne znam da treba ikakav komentar.

To su samo neki koji mi prvi padose na pamet. Za sada, po mom misljenju, Al Jazeera najneutralnije i najobjektivnije izvjestava. Stoji li iza njih neka interesna grupa?

Koji mediji po vasem misljenju su najobjektivniji?

Inace, totalni sam laik sto se tice ove tematike. Ali i meni kao takvom, prateci sta se pise, prilicno je jasno da nesto tu ne stima.

Kakva je situacija na globalnom nivou?

piupiu

Re: Neovisni mediji u BiH i svijetu

Post by piupiu » 29/06/2015 13:18

Pratim ... doci cu i da prokomentarisem. Ukratko - situcija je zategnuta, internet i zakoni trzista izjedaju ozbiljno, istrazivacko i kvalitetno novinarstvo. Zakon trzista je zakon 'klika', a zakon klika zahtijeva da se medijski sadrzaji prilagode nekolicini stvari ... ukljucujuci i 'zlatnoj citalackoj sredini'. Ali, ima jos uvijek dobrog novinarstva, samo ga treba znati pronaci. Problem je sto - da bi isto postojalo - mora postojati i trziste za isto.

friskyoreo

Post by friskyoreo » 29/06/2015 22:00

Tuzno je da sam preko HR portala morao saznati da npr. mup u USK strajkuje. Ovdje ne vidjeh nikog da je izvijestio o tome.

sunceKOtepsija

Post by sunceKOtepsija » 07/07/2015 21:38