Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
Drule_sa
Posts: 115
Joined: 26/01/2010 16:19

Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by Drule_sa » 07/04/2011 16:14

Iz naslova mozete vidjeti koje je auto u pitanju, a problem je sljedeći : Kada se tek upali, ima puno dima bijele - plave boje, auto ne ide skroz onako kako bi trebalo obzirom da ima ko 220 KS.Motor je suh, nigdje ne pusta, nema bijelog taloga na cepu od ulja sto znaci da ne mijesa.Moja je pretpostavka da ga smjesa zeza, tj da ima previse goriva, a premalo zraka, jer mu je i potorsnja prevelika , sigurno i preko 20.Vremenom dim nestaje, i auto skoro nikako ne pusi, nakon par kilometara predjenih.MIsljenja ??


User avatar
Cholina_Lokica
Posts: 11178
Joined: 20/10/2008 23:16
Location: ...

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by Cholina_Lokica » 07/04/2011 17:14

Dim bijele boje, posebno kad je hladno moze biti i kondenz, al ako vuce i na plavu boju - to je ulje. Uz previse goriva, prebogatu smjesu, izlazio bi CRN dim iz auspuha. Sto ne mjesa ulje i vodu znaci da je dihtung glave motora ok, al ulje ocito nekako dolazi u ispuh. Provjeri koliko ga fali, to jest trosi. Posto je turbo motor, kazes auto slabije ide, vjerovatno je turbina pri kraju pa je pocela pustati ulje i samo je pitanje dana kada ce skroz probiti i svo ulje izbaciti napolje. Ako se to desi, odmah zaustavi i ugasi auto, da ti ne zariba masina. Mada tesko je ovako nagadjati gdje je problem, najbolje bi ti bilo otici kod nekoga dobrog servisera na detaljne pretrage - mozda najbolje kod Hote, jer znam da je vec radio sa nekoliko takvih masina (to je masina kao u Fiatu Coupe 20V Turbo).

User avatar
kreso_atac
Posts: 832
Joined: 27/09/2010 19:26

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by kreso_atac » 07/04/2011 17:19

karike ili gumice ventila 95%. provjeri kompresiju.

User avatar
citroen
Posts: 5864
Joined: 19/05/2009 18:08
Location: Sarajevo,memli strana

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by citroen » 07/04/2011 17:21

Cholina_Lokica wrote:Dim bijele boje, posebno kad je hladno moze biti i kondenz, al ako vuce i na plavu boju - to je ulje. Uz previse goriva, prebogatu smjesu, izlazio bi CRN dim iz auspuha. Sto ne mjesa ulje i vodu znaci da je dihtung glave motora ok, al ulje ocito nekako dolazi u ispuh. Provjeri koliko ga fali, to jest trosi. Posto je turbo motor, kazes auto slabije ide, vjerovatno je turbina pri kraju pa je pocela pustati ulje i samo je pitanje dana kada ce skroz probiti i svo ulje izbaciti napolje. Ako se to desi, odmah zaustavi i ugasi auto, da ti ne zariba masina. Mada tesko je ovako nagadjati gdje je problem, najbolje bi ti bilo otici kod nekoga dobrog servisera na detaljne pretrage - mozda najbolje kod Hote, jer znam da je vec radio sa nekoliko takvih masina (to je masina kao u Fiatu Coupe 20V Turbo).


Odakle ti sve ovo znash? :D :D Za zemsko znash i previshe :D :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

User avatar
1946
Posts: 2284
Joined: 19/01/2010 15:39
Location: Sreća i ljubav, ponos i nada, ime mog kluba ime mog grada

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by 1946 » 07/04/2011 17:23

Cholina_Lokica wrote:Dim bijele boje, posebno kad je hladno moze biti i kondenz, al ako vuce i na plavu boju - to je ulje. Uz previse goriva, prebogatu smjesu, izlazio bi CRN dim iz auspuha. Sto ne mjesa ulje i vodu znaci da je dihtung glave motora ok, al ulje ocito nekako dolazi u ispuh. Provjeri koliko ga fali, to jest trosi. Posto je turbo motor, kazes auto slabije ide, vjerovatno je turbina pri kraju pa je pocela pustati ulje i samo je pitanje dana kada ce skroz probiti i svo ulje izbaciti napolje. Ako se to desi, odmah zaustavi i ugasi auto, da ti ne zariba masina. Mada tesko je ovako nagadjati gdje je problem, najbolje bi ti bilo otici kod nekoga dobrog servisera na detaljne pretrage - mozda najbolje kod Hote, jer znam da je vec radio sa nekoliko takvih masina (to je masina kao u Fiatu Coupe 20V Turbo).

Image :thumbup: :D

User avatar
Cholina_Lokica
Posts: 11178
Joined: 20/10/2008 23:16
Location: ...

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by Cholina_Lokica » 07/04/2011 17:26

citroen wrote:Odakle ti sve ovo znash? :D :D Za zemsko znash i previshe :D :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Jer sam pametna :D :skoljka:

Drule_sa
Posts: 115
Joined: 26/01/2010 16:19

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by Drule_sa » 07/04/2011 17:35

Auto ne ide toliko slabije, samo za nijansu, ali se ipak osjeti.Ulje je novo u njemu, i ne trosi ga 100 %, jer sam konstanto provjeravao.Jedino ulje koje trosi jeste ATF jer mu je neka gumica popustila na servu od volana.Sad kontam da mu ono mozda nekuda ne dospjeva do auspuha, pa njega sagorjeva, jer kako sam reko, nakon par km prestane da pusi.Auto je preslo manje od 140000, nedavno je radjen veliki servis, zato mi je to sve malo cudno.A i ovo je prvi tuurbo benzinac sa kojim sam se sreo, tako da mi je to sve jos uvijek novo.Sutra ide na dijagnostiku, a ako ona ne pokaze nista neobicno, onda odo kod Hote, jer je on jedini mislim strucan za te stvari ovdje kod nas..

User avatar
slobodni armirach
Posts: 5588
Joined: 22/06/2010 17:17
Location: Administrativni Centar Kantona 4

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by slobodni armirach » 07/04/2011 17:42

imas Coupea, :D

pa drug cestitam, malo ko ima to auto, samo 6000 komada je napravljeno, svaka cast.

vozi ti to na dijagnostiku i cuvaj tu ljepoticu!

Drule_sa
Posts: 115
Joined: 26/01/2010 16:19

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by Drule_sa » 07/04/2011 17:44

slobodni armirach wrote:imas Coupea, :D

pa drug cestitam, malo ko ima to auto, samo 6000 komada je napravljeno, svaka cast.

vozi ti to na dijagnostiku i cuvaj tu ljepoticu!


The small building capacities at the Maggiora factory for this essentially hand-made car, and the relatively high price, destined it to be a rare vehicle. Only 3620 coupes were manufactured from April 1997 to March 2000, making this model a true rarity
Hvala, :skoljka:

User avatar
slobodni armirach
Posts: 5588
Joined: 22/06/2010 17:17
Location: Administrativni Centar Kantona 4

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by slobodni armirach » 07/04/2011 17:46

bjez ba Drule, ja sam trazio sebi toh coupea,
nisam mogao naci
jesam ljubomoran sam :-D

User avatar
zli_hordas
Posts: 1200
Joined: 27/05/2010 08:58

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by zli_hordas » 07/04/2011 17:50

stvarno rijetko auto :thumbup:

GEFUFNA 1
Posts: 2
Joined: 02/02/2011 08:07

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by GEFUFNA 1 » 07/04/2011 18:03

Po pojavi konkretnog problema na vozilu si trebao tražiti stav o tome kod majstora koji je radio veliki servis.Drugo,moguće je sve i svašta,od minorne sitnice pa do nečeg ozbiljnijeg.Treće,gospoda koja su ranije iznijeli mogućnosti o čemu se radi,to je moguće ali je hipoteza!Dakle,vozilo treba ići na pregled da se uspostavi taćna dijagnoza (to je 5o% posla),pozabaviti se uzrokom istog (krucijalna stvar) i onda prići rješavanju problema a da se zna finansijska konstrukcija istog.Elektronska dijagnostika motora je samo jedna karika u lancu pregleda.Naravno,sva elektronika na vozilu (motoru) prati mehaniku motora.Izvjesni Tarik na Fiat Cupeu je imao isti problem na istom motoru,telefon Tarika;061-014-916 pa se možeš informirati.Nije taćno da je gosp.Hota najbolji i jedini serviser za takva vozila,tu su još:Gabela koji radi isključivo vozila Fiat-Lancia-Alfa Romeo,tel;033-971-193,zatim Almir iz Autocomerca,tel;061-869-166.

Drule_sa
Posts: 115
Joined: 26/01/2010 16:19

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by Drule_sa » 07/04/2011 19:03

Hvala puno na infu Gefufna, raspitat cu se i kod njih kako bi sakupio sto vise informacija....

Armirach, ako budes dobar dobijes krug :mrgreen: :mrgreen:

User avatar
sheikh
Posts: 752
Joined: 17/10/2010 18:21
Location: Tamni vilajet

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by sheikh » 07/04/2011 20:03

Cestitke za auto :)
Fkt cool auto,pravi raritet....nazalost jos nisam vidio uzivo to,ali nadam se da hocu :)

User avatar
johntra
Posts: 11570
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by johntra » 08/04/2011 09:46

Ma pusti Druleta, fali mu nekoliko konja, pa odmah problem... :D
Ja bih isto na tvom mjestu provjerio karike i kompresiju, dobro ti je Krešo rekao...to je nekako najlakše uraditi...
Isto tako, provjeri i to curenje ulja sa serva, moguće da negdje izbacuje na ispušnu granu...
Kappa coupe je raritet, ali kod nas je još veći raritet Kappa karavan, koju bih ja rado posjedovao...
dijagnostika ti neće ništa pokazati po tom pitanju, da imaš problema sa uljem, javio bi ti board kompjuter...

Image

User avatar
vukojebina
Posts: 1609
Joined: 11/08/2009 20:02

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by vukojebina » 08/04/2011 15:43

ja ruznog auta alahu :lol: :lol:

Drule_sa
Posts: 115
Joined: 26/01/2010 16:19

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by Drule_sa » 08/04/2011 16:26

Sad se vratio sa dijagnosike, kazu odavno nisu vidjeli da auto bolje radi obzirom da je 10 godina staro.Ulje ne trosi, sve radi kako treba.A i kvar je dijagnosticiran, osli mi difloni :D

User avatar
slobodni armirach
Posts: 5588
Joined: 22/06/2010 17:17
Location: Administrativni Centar Kantona 4

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by slobodni armirach » 08/04/2011 16:28

Drule_sa wrote:Sad se vratio sa dijagnosike, kazu odavno nisu vidjeli da auto bolje radi obzirom da je 10 godina staro.Ulje ne trosi, sve radi kako treba.A i kvar je dijagnosticiran, osli mi difloni :D


Eto drug,
nego koj boje ti je koza u autu?

i ne obaziri na ljude koji citav zivot njemacke traktore voze :D

User avatar
johntra
Posts: 11570
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by johntra » 08/04/2011 16:59

Zar to nisu tefloni? :D
Koliko će te kvar izaći?

User avatar
sheikh
Posts: 752
Joined: 17/10/2010 18:21
Location: Tamni vilajet

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by sheikh » 08/04/2011 17:04

A ima dosta karavana kappe
barem sam ja vidjao dosta njih,nisu one bas ni rijetke....ali one mi se ne svidjaju
samo coupe je gotivan meni :)

Drule_sa
Posts: 115
Joined: 26/01/2010 16:19

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by Drule_sa » 08/04/2011 17:49

Nisam jos siguran gdje cu radit, jer moram kod nekog ima halata da mi ne rastavlja po motora da neke hebene gume mijenja.Auto je crne boje, sa orginalnim 16 alu felgama, a u njemu je zelena brusena koza.
Imas na piku jenog karavana, pa se pozabavi :D :D

GEFUFNA 1
Posts: 2
Joined: 02/02/2011 08:07

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by GEFUFNA 1 » 08/04/2011 18:31

Eto,sada znaš na čemu si.Najbolje je da ti to radi onaj ko je uspostavio dijagnozu:Posao je zahtijevan i nisu "hebene gume",radi se o diflonu-skidač ulja sa stabla ventila,ima ih 2o komada.Ako se radi bez demontaže glave sa motora ide razubljivanje motora,demontaža bregastih sa pripadajućim ležajevima istih,demontaža ,osigurača,šeširića i opruga svih ventila da bi se uopće pristupilo diflonu.Naravno,sve to prati i demontaža kojekakvih crijeva,vodića,poklopćića itd.Krucijalna stvar u svom tom poslu je da je diflon renomiranog proizvodjača kao i pedantan,savjestan rad.Sretno !

veliki ciro
Posts: 49
Joined: 20/01/2011 00:05

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by veliki ciro » 08/04/2011 19:10

kreso_atac wrote:karike ili gumice ventila 95%. provjeri kompresiju.


svaka cast kresi, jer je ponovo od prve dijagnosticirao kvar :-D prijatelju izgleda nisi samo strucnjak za terence, zna se izgleda ponesto i kod ostalih :-D svaka cast, svaki put me nanovo iznenadis svojim znanjem :thumbup:

User avatar
johntra
Posts: 11570
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by johntra » 08/04/2011 19:42

Ona karavan na piku je propala, a i nakucala kilometara...kažem ja, rijetkost je naći dobru i da je karavan...
@sheikh, kod vas u Zenici ima puno talijanskih auta, pa se češće zatekne i Kappa karavan...

User avatar
kreso_atac
Posts: 832
Joined: 27/09/2010 19:26

Re: Lancia Kappa Coupe 2.0 20V Turbo

Post by kreso_atac » 08/04/2011 19:48

ma motor je motor, principijelno je sve isto, sitnice se razlikuju.

Post Reply