Kvarovi Golf 6

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

User avatar
KNELE 071
Posts: 54
Joined: 24/02/2012 17:17

#1 Kvarovi Golf 6

Post by KNELE 071 » 05/03/2012 17:24

Evo malo šta Švabe misle o svom Bestseller-u 6. generacije.

http://www.automotosvijet.com/index.php ... urbo-kugla


vnm
Posts: 1441
Joined: 08/07/2008 01:28

#2 Re: Kvarovi Golf 6

Post by vnm » 05/03/2012 17:36

SKANDAL! pogotovo ovo o gubljenju vrijednosti na kraju teksta. :D

User avatar
KNELE 071
Posts: 54
Joined: 24/02/2012 17:17

#3 Re: Kvarovi Golf 6

Post by KNELE 071 » 05/03/2012 17:40

vnm wrote:SKANDAL! pogotovo ovo o gubljenju vrijednosti na kraju teksta. :D
Sada će ovi Volkswagoničari počet pjevati onaj stari hit od Miroslava Ilića: Lažu, lažu, lažu da vreme leći sve... :mrgreen:

User avatar
hakunfuc
Posts: 956
Joined: 26/08/2009 10:31

#4 Re: Kvarovi Golf 6

Post by hakunfuc » 05/03/2012 17:47

Ma kakvi, nije ovo Golf, nije :lol: :lol: :lol:

530i
Posts: 8499
Joined: 08/12/2009 17:31

#5 Re: Kvarovi Golf 6

Post by 530i » 05/03/2012 17:48


User avatar
shlauf
Posts: 2495
Joined: 27/07/2008 23:34
Location: Made in Sarajevo

#6 Re: Kvarovi Golf 6

Post by shlauf » 05/03/2012 17:50

Ma nije moguće da se vau vau može pokvariti. Još u garantnom periodu. Pa šta čeka vlasnike nakon isteka garancije. :D :D :D :D

Bolje im je ovako nešto što se ne kvari:
Image


Aleeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :dance:
Last edited by shlauf on 05/03/2012 17:57, edited 1 time in total.

User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 21953
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#7 Re: Kvarovi Golf 6

Post by O'zone » 05/03/2012 17:55

Pa zar i ti sine GOLF-e!? :mrgreen:

User avatar
hopi
Posts: 3175
Joined: 05/03/2009 23:03
Location: zemlja moja

#8 Re: Kvarovi Golf 6

Post by hopi » 05/03/2012 17:57

haj ovo za kuglu nije bitno, ali vala turbo nakon 72 000 km da ode je veliki propust. I jedna još stvar na koju sam se naježio je update softwera dsg-a, zamišljam neki problem kao sa windowsima.

Tensai
Posts: 131
Joined: 07/02/2011 16:28

#9 Re: Kvarovi Golf 6

Post by Tensai » 05/03/2012 18:15

Moja prijateljica je uzela novu Fabiju i auto se bukvalno raspalo nako 50000km.Sve elektronika je pregorjela.
To ne treba da vas čudi.To se namjerno radi.Napraviti auto koje se ne kvari značilo bi vveliki udarac za industriju auto dijelova.Sve je to dio kapitalističkog sistema u kojem živimo.

jefferson
Posts: 14985
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#10 Re: Kvarovi Golf 6

Post by jefferson » 05/03/2012 18:16

hopi wrote:haj ovo za kuglu nije bitno, ali vala turbo nakon 72 000 km da ode je veliki propust. I jedna još stvar na koju sam se naježio je update softwera dsg-a, zamišljam neki problem kao sa windowsima.
To jeste. Ja sad vozim CC sa DSG mjenjacem. Svi su imali update. Problem je pri kretanju. Javljao se efekat kao da je rucna kocnica malo zategnuta pa imas osjecaj kao da ga koci pri kretanju. Jbg, nista posebno, nije neki problem. Prije sam vozio Passata B5.5 i on je imao update starog tiptronica. Tako je danas sa svim tim mjenjacima, ne mozes pobjec od toga.
Ovo za turbo je stara prica ali na 1.9tdi PD motorima. Ovo na 1.4TSI je novost. Medjutim, kako se radi o jednom primjerku ne treba trcati sa zakljucima. Benzinski turbo punjaci su u pravilu daleko izdrzljiviji od dizelskih, tako da je ovo bas cudno. Ali da je sad nesto Golf po kvaliteti ispred ostalih, sumnjam. Puno tu sad ima vrlod dobrih auta, posebno Mazda i Ford.

User avatar
frngla
Posts: 2625
Joined: 30/05/2009 14:29
Location: Manila

#11 Re: Kvarovi Golf 6

Post by frngla » 05/03/2012 18:21

Tensai wrote:Moja prijateljica je uzela novu Fabiju i auto se bukvalno raspalo nako 50000km.Sve elektronika je pregorjela.
To ne treba da vas čudi.To se namjerno radi.Napraviti auto koje se ne kvari značilo bi vveliki udarac za industriju auto dijelova.Sve je to dio kapitalističkog sistema u kojem živimo.
i kod mene od bratica tetic, pa od njegovog amidzica daidzic, e pa od njegovog jarana stari im'o astru (slucajno sam astru naveo :lol: ) novu, izlazio iz salona, ubaci u prvu doda gas, poce da pusta kvacilo, a auto se raspade svo, sjediste ispade, zapali se i izgori :shock:

p.s. jedva zivu glavu izvuko oca m'!

User avatar
scorpion7
Posts: 583
Joined: 25/05/2007 13:56
Location: JUG JUG JUG

#12 Re: Kvarovi Golf 6

Post by scorpion7 » 05/03/2012 18:28

frngla wrote:
Tensai wrote:Moja prijateljica je uzela novu Fabiju i auto se bukvalno raspalo nako 50000km.Sve elektronika je pregorjela.
To ne treba da vas čudi.To se namjerno radi.Napraviti auto koje se ne kvari značilo bi vveliki udarac za industriju auto dijelova.Sve je to dio kapitalističkog sistema u kojem živimo.
i kod mene od bratica tetic, pa od njegovog amidzica daidzic, e pa od njegovog jarana stari im'o astru (slucajno sam astru naveo :lol: ) novu, izlazio iz salona, ubaci u prvu doda gas, poce da pusta kvacilo, a auto se raspade svo, sjediste ispade, zapali se i izgori :shock:

p.s. jedva zivu glavu izvuko oca m'!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gost1515
Posts: 964
Joined: 09/12/2003 00:00

#13 Re: Kvarovi Golf 6

Post by Gost1515 » 05/03/2012 18:33

KNELE 071 wrote:Evo malo šta Švabe misle o svom Bestseller-u 6. generacije.

http://www.automotosvijet.com/index.php ... urbo-kugla

:D jao članka ko da je neko s foruma pisao :D


a šta švabe stvarno misle o dotičnom ... :dance:

Pos Model 2011 % /10 2010 % 2010
1 VW Golf/Plus/Jetta 258,059 8.1% 3% 251,078 8.6% 1
2 VW Passat 103,507 3.3% 56% 66,496 2.3% 7
3 VW Polo 90,720 2.9% -6% 96,945 3.3% 2
4 Opel Astra 86,579 2.7% 19% 72,685 2.5% 3
5 Mercedes C-Klasse 79,820 2.5% 11% 71,871 2.5% 4
6 Opel Corsa 70,152 2.2% 7% 65,304 2.2% 8
7 BMW 3er 62,280 2.0% -8% 67,643 2.3% 5
8 Mercedes E-Klasse 61,371 1.9% -9% 67,409 2.3% 6
9 Ford Focus 61,157 1.9% 14% 53,720 1.8% 12
10 BMW 5er 59,756 1.9% 30% 46,014 1.6% 16

technoGeek
Posts: 334
Joined: 21/02/2012 19:27

#14 Re: Kvarovi Golf 6

Post by technoGeek » 05/03/2012 19:18

I ti ćeš o nekoj osobi misliti sve najbolje, pa ne znači da jeste najbolja i da i drugi tako misle.

Trebam li navoditi primjere crkavanja potpuno novih 2.0 TDI motora na 20-30 hiljada koji su mijenjani u garantnom roku ovdje kod nas ?

Drugo je šta Švabe misle, a drugo je realnost :wink:

User avatar
Zvek
Posts: 1385
Joined: 16/10/2010 19:58

#15 Re: Kvarovi Golf 6

Post by Zvek » 05/03/2012 19:43

Realno, šta očekivati od nabrijanog turbo motora od 1.4 litre?
Kako ce se tek pokazati 1.2 TSI, 1.4 TCe, 0.9 TwinAir, 1.0 Ecoboost i slicni motorcici...
Cisto sumnjam da ce dogurati do 150k km bez neke vece intervencije.

Automobili su masovni proizvod, vise nema kvaliteta. Pogledajte samo enterijere novijih modela, propadaju nakon 2-3 godine i izgledaju gore nego neki Merc 124, stari A6, i sl.

User avatar
KNELE 071
Posts: 54
Joined: 24/02/2012 17:17

#16 Re: Kvarovi Golf 6

Post by KNELE 071 » 05/03/2012 20:22

Zvek wrote:Realno, šta očekivati od nabrijanog turbo motora od 1.4 litre?
Kako ce se tek pokazati 1.2 TSI, 1.4 TCe, 0.9 TwinAir, 1.0 Ecoboost i slicni motorcici...
Cisto sumnjam da ce dogurati do 150k km bez neke vece intervencije.

Automobili su masovni proizvod, vise nema kvaliteta. Pogledajte samo enterijere novijih modela, propadaju nakon 2-3 godine i izgledaju gore nego neki Merc 124, stari A6, i sl.

Znaš šta je tu zanimljivo. Ja vidio Fiat Bravo 1.4 prešao oko 105.000 radi ko Doxa.
Japanci decenijama rade i duplo manje turbo-benzince sa po 500-600 ili 750 ccm 2 ili 3 cilindra, a ti motori se ugeradžuju u auta K-car klase koja imaju status sa nešto malo većom registracijom od skutera u Japanu (auto kao što je dihatsu coupen, Autozam AZ-1 , Suzuki Wgon+ itd.. ima ih more), i prelaze dosta kilometara bez problema.
Zanimljivo je koliko ti mališani snage daju.
Ponosni sam vlasnik jednog Dihatsu Charade GT-ti tip G100 1989. godište. Motor 3 cilindra 993 ccm 12 Ventila, 74 KW 101 KS. Auto je prešao 198 000 bez reparature turbine, tj bez da je ijednom izdao na paljenju. :D
Što znači VW :run:

User avatar
johntra
Posts: 11784
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#17 Re: Kvarovi Golf 6

Post by johntra » 05/03/2012 20:37

Gost1515 wrote:
KNELE 071 wrote:Evo malo šta Švabe misle o svom Bestseller-u 6. generacije.

http://www.automotosvijet.com/index.php ... urbo-kugla

:D jao članka ko da je neko s foruma pisao :D


a šta švabe stvarno misle o dotičnom ... :dance:

Pos Model 2011 % /10 2010 % 2010
1 VW Golf/Plus/Jetta 258,059 8.1% 3% 251,078 8.6% 1
2 VW Passat 103,507 3.3% 56% 66,496 2.3% 7
3 VW Polo 90,720 2.9% -6% 96,945 3.3% 2
4 Opel Astra 86,579 2.7% 19% 72,685 2.5% 3
5 Mercedes C-Klasse 79,820 2.5% 11% 71,871 2.5% 4
6 Opel Corsa 70,152 2.2% 7% 65,304 2.2% 8
7 BMW 3er 62,280 2.0% -8% 67,643 2.3% 5
8 Mercedes E-Klasse 61,371 1.9% -9% 67,409 2.3% 6
9 Ford Focus 61,157 1.9% 14% 53,720 1.8% 12
10 BMW 5er 59,756 1.9% 30% 46,014 1.6% 16
ja sam pisao članak pod pseudonimom Hans Ditrih Švercer.... :lol:
ma jašta je, neko je ovo izmislio, sve plaćena propaganda...pa normala da je šestica kanturina svoje vrste, to samo glupom bošnji moraš crtati...eno, službena kod mene 1,4 obična...ventilacija ne puše na srednjim otvorima (nije začepljenje), desni otvor ventilacije ispao iz ležišta...prijava da ne radi sijalica fara, čas prijavljuje, čas ne...o jeftinoj plastici unutra neću ni trošiti riječi...
kakva je ovo lista, nema Audija u prvih 10? :lol:

User avatar
frngla
Posts: 2625
Joined: 30/05/2009 14:29
Location: Manila

#18 Re: Kvarovi Golf 6

Post by frngla » 05/03/2012 20:47

KNELE 071 wrote: Znaš šta je tu zanimljivo. Ja vidio Fiat Bravo 1.4 prešao oko 105.000 radi ko Doxa.
Japanci decenijama rade i duplo manje turbo-benzince sa po 500-600 ili 750 ccm 2 ili 3 cilindra, a ti motori se ugeradžuju u auta K-car klase koja imaju status sa nešto malo većom registracijom od skutera u Japanu (auto kao što je dihatsu coupen, Autozam AZ-1 , Suzuki Wgon+ itd.. ima ih more), i prelaze dosta kilometara bez problema.
Zanimljivo je koliko ti mališani snage daju.
Ponosni sam vlasnik jednog Dihatsu Charade GT-ti tip G100 1989. godište. Motor 3 cilindra 993 ccm 12 Ventila, 74 KW 101 KS. Auto je prešao 198 000 bez reparature turbine, tj bez da je ijednom izdao na paljenju. :D
Što znači VW :run:
bez uvrede prijatelju, ti voziš ragu staru 23 godine i pričaš o VW Golf-u šeste generacije, e to je moj prijatelju za ovog :run:

User avatar
burgundy
Posts: 2328
Joined: 20/10/2010 19:44

#19 Re: Kvarovi Golf 6

Post by burgundy » 05/03/2012 20:56

TSI=smece kako izgleda, pogotovo ovaj pomenuti 1.4.

User avatar
KNELE 071
Posts: 54
Joined: 24/02/2012 17:17

#20 Re: Kvarovi Golf 6

Post by KNELE 071 » 05/03/2012 21:00

frngla wrote:
KNELE 071 wrote: Znaš šta je tu zanimljivo. Ja vidio Fiat Bravo 1.4 prešao oko 105.000 radi ko Doxa.
Japanci decenijama rade i duplo manje turbo-benzince sa po 500-600 ili 750 ccm 2 ili 3 cilindra, a ti motori se ugeradžuju u auta K-car klase koja imaju status sa nešto malo većom registracijom od skutera u Japanu (auto kao što je dihatsu coupen, Autozam AZ-1 , Suzuki Wgon+ itd.. ima ih more), i prelaze dosta kilometara bez problema.
Zanimljivo je koliko ti mališani snage daju.
Ponosni sam vlasnik jednog Dihatsu Charade GT-ti tip G100 1989. godište. Motor 3 cilindra 993 ccm 12 Ventila, 74 KW 101 KS. Auto je prešao 198 000 bez reparature turbine, tj bez da je ijednom izdao na paljenju. :D
Što znači VW :run:
bez uvrede prijatelju, ti voziš ragu staru 23 godine i pričaš o VW Golf-u šeste generacije, e to je moj prijatelju za ovog :run:
Bez uvrede kako ti možeš da budeš toliki peder i sudiš šta ko vozi:
Nevozim ga više nije registrovan, već 5 godina stoji u garaži, i povremeno se upali i provoza po mahali. Sad najčešče vozim E46 328 Ci 2007., i Toyotu Land Cruiser 100 a stavljam jedan Rover 25 u pogon za po gradu, ovako sada razmišljam da kupim BMW F30, možda ću 335 d, ili bih prije Land Cruiser UZJ20, a privlači me i novi Iveco Masif, pa sam ti sad u dilemi.
Imao sam ja i Golfova GTI i ne GTI, diesel i turbo diesel, i mogu ti reči da je dvojka i Passat 3 zadnje auto koje je VW proizveo. Jeste da nije nikakav trkač al za jednog prosječnog čovjeka radnika je bio idealno auto.
Jebeš VW :dance:

User avatar
KNELE 071
Posts: 54
Joined: 24/02/2012 17:17

#21 Re: Kvarovi Golf 6

Post by KNELE 071 » 05/03/2012 21:01

Zaboravih pomenuti Raga pali i vozi :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#22 Re: Kvarovi Golf 6

Post by Bakir1 » 05/03/2012 21:18

samo oni koji su smatrali golfa ozbiljnim autom mogu ovo posmatrati kao naslov ili temu vrijednu paznje.
problem vagena i ne samo njega je sto tu istu turbinu pravi neki mali zuti ili zeleni u indiji turmekistanu kini koreji visokom,kao i za kiju hyundai i ine,od golfa koji kosta bruku para se ocekuje da bude kvalitetniji od pomenutih vozila "no name" konkurencije za njegovo visocanstvo,ali ipak ta "no name" konkurencija dolazi sa naljepnicom 7 godina garancije.
sve najbolje ljudima koji su izvalili bruku para za njegovo visocanstvo kako bi mogli sarmirati komsije iza stora i njihove zene,i koji ce na sva zvona popljuvati zutu novinu koja stoji iza clanka.
http://autoklub.jutarnji.hr/dacia-sande ... m-/883274/
:dance:

User avatar
and
Posts: 8178
Joined: 04/09/2007 22:51

#23 Re: Kvarovi Golf 6

Post by and » 05/03/2012 21:25

samo da prijavim da su mi na petici na 600km mijenjali turbinu :skoljka:

User avatar
olensoner
Posts: 1106
Joined: 24/01/2008 19:34

#24 Re: Kvarovi Golf 6

Post by olensoner » 05/03/2012 21:27

Nisam nikakav zagrizeni VW-ovac, ali sam imao Golf 6 2.0TDI, nov prije par godina. Auto nisam nesto dugo vozio, a sad je kod jednog mog prijatelja. Nisam siguran, ali mislim da sad ima nesto malo vise od 80000km na satu, auto nijedan jedini kvar nije imalo, samo je redovno servisirano i to je to, dakle pitanje je koliko su neki testovi relevantni za ukupnu ocjenu auta.

User avatar
HAVANA
Posts: 32717
Joined: 19/08/2008 23:04

#25 Re: Kvarovi Golf 6

Post by HAVANA » 05/03/2012 21:30

Jebo golfa.

Locked