morti wrote:Učitelji u osnovnoj se nisu potrudili da većini približe matematiku na drukčiji način (manjina se brzo zalijepi i njih poznajemo pod "matematičari" ili "de mi da prepišem zadaću"). Na sličan način djeca "mrze" hemiju, biologiju, a pogotovo fiziku. Ne vide praktičnu primjenu, predmeti su im odbojni, a za to najviše krivim pogrešan pristup odgajatelja u najranijem dobu - osnovnoj školi. Kada bi napustili klasični princip, i djeci približili matematiku kroz primjenu u stvarnom svijetu, prilagođeno njihovim godinama (kao i druge predmete), smatram da bi se odnos prema "teškim" predmetima promijenio.
Sve u svemu: sistem ne dozvoljava djeci da išta zavole...već samo štancaj!
Apsolutno se slazem
Takodjer, nekima je matematika bauk zbog odnosa roditelja, brace, sestara prema tom predmetu, ne ide nikome iz okruzenja, i odmah diojete pomisli da je to nesto tesko. Osim toga, vrlo bitno je od samog pocetka "udarit temelje", prikazati da je lako savladivo, interesantno, ako ne i interesantnije nego drugi predmeti, nauciti dijete da razmislja, a ne da uci...
matematika moze biti jedan od najlaksih predmeta u skoli, i moze da iziskuje jako malo vremena, ako joj se pametno pristupa, naravno, kada su u pitanju prosjecno inteligentna djeca... moje skromno misljenje
