Kur'an online

Rasprave o vjerskim temama.

Moderator: Bloo

User avatar
arzuhal
Posts: 20812
Joined: 03/06/2008 11:26
Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"

#351 Re: Kur'an online

Post by arzuhal » 13/04/2018 11:09

ExNihilo wrote:
arzuhal wrote:Ustvari, činjenice su da su se u mnogim stoljećima pojavljivali mushafi u kojima su sure bile poredane po hronologiji objave, samo što nisu izazvali nikakvu posebno interesovanje kod naroda, pa kako nije bilo potrebe za njima nešto je povučeno iz prodaje, a nešto se zagubilo, uništeno u poplavama, ratovima, i tako... :|


:mrgreen:
Zamolit ću za izvor.
Čim prije, potrudit ću se da ti nađem :thumbup: :mrgreen:


User avatar
ExNihilo
Nindža revizor
Posts: 13834
Joined: 23/01/2008 07:05
Location: In the sheltering shade of the forest

#352 Re: Kur'an online

Post by ExNihilo » 13/04/2018 11:18

arzuhal wrote:
ExNihilo wrote:
arzuhal wrote:Ustvari, činjenice su da su se u mnogim stoljećima pojavljivali mushafi u kojima su sure bile poredane po hronologiji objave, samo što nisu izazvali nikakvu posebno interesovanje kod naroda, pa kako nije bilo potrebe za njima nešto je povučeno iz prodaje, a nešto se zagubilo, uništeno u poplavama, ratovima, i tako... :|


:mrgreen:
Zamolit ću za izvor.
Čim prije, potrudit ću se da ti nađem :thumbup: :mrgreen:
Džezakallahu hajren :D

User avatar
arzuhal
Posts: 20812
Joined: 03/06/2008 11:26
Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"

#353 Re: Kur'an online

Post by arzuhal » 13/04/2018 11:23

ExNihilo wrote: Džezakallahu hajren :D
ve ijjake, inša-Allahu te'ala, amin! :mrgreen:

mali jomu
Posts: 5239
Joined: 22/05/2017 17:00

#354 Re: Kur'an online

Post by mali jomu » 13/04/2018 12:01

ExNihilo wrote: Džezakallahu hajren :D
arzuhal wrote: ve ijjake, inša-Allahu te'ala, amin! :mrgreen:



Image

User avatar
arzuhal
Posts: 20812
Joined: 03/06/2008 11:26
Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"

#355 Re: Kur'an online

Post by arzuhal » 14/04/2018 07:27

Nurudin wrote:jel se to pripremaš za salto ? evo ti podloga :

"Oni koji, mimo Allaha, zaštitnike uzimaju slični su pauku koji sebi isplete kuću, a najslabija je kuća, uistinu, paukova kuća, neka znaju!"

hajde, hop !
Hvala.

Bismillah.

Sura el-Ankebut (Pauk) ima samo 69 ajeta, srednje je dužine, nije ni duga i ni kratka. Ko god da je pročita uočit će da ona, u cjelosti, govori o različitim odnosima, a napose o (odnosno ciljajući na njega) odnosu čovjeka spram svog Gospodara, sigurnosti koju ima u tom odnosu, te nesigurnosti svih drugih odnosa koji se mogu graditi mimo tog Primarnog Odnosa, zamjenjujući ga nekakvim drugim odnosom kojeg smatra boljim, sigurnijim na bilo koji način.
U suri se navode i roditelji koji mogu čovjeka odvraćati od njegovog odnosa spram Jednog i Jedinog, kroz pozivanje na različite oblike mnogoboštva. Savremeno, današnje mnogoboštvo može biti, naprimjer, i pozivanje na vrijednosti koje trebaju da vrijede jednako pored Allaha, koje odlučuju pored Allaha šta je za ljude ispravno, valjano, prihvatljivo ili koje se prihvataju usprkos Allahovoj jasnoj odredbi da se to ne čini, itd. Recimo neka vrijednost ili neki sistem vrijednosti koji se izravno zalaže za odbacivanje kur'anskih uputa i zamjenom nečim što je bolje od Kur'ana, humanije, ljudskije i sl.
Zatim se u suri navode i nevjernici, naši društveni saputnici, koji su spremni i da, ako treba, "ponesu grijehe vjernika" ukoliko bi im se vjernici pridružili u nevjerovanju i dijeljenju zajedničkih vrijednosti.
Ne treba sumnjati u iskrenost tih roditelja ili tih nevjernika koji pozivaju vjernike da im se pridruže da doista ne žele dobro, na svoj način promišljeno i motreno, vjernicima.
Pa se navode primjeri Božijih poslanika: Ibrahima, Luta, Musaa, Šuajba, alejhimu-selam, itd. I navode se primjeri odnosa kakve su oni imali u svojim gradovima, u svom narodu, u svojoj vlastitoj kući i porodici: Ibrahima su zbog vjere napali i članovi porodice (otac Azer), i narod, i vlast; Luta, alejhi-selam, je napao njegov narod a i vlastita supruga mu je okrenula leđa i izdala ga; Medjen je odbio Šuajba, faraon Musaa, itd.
I svi ti neprijateljski odnosi prema Božjim poslanicima, i inače spram Allaha, bili su temeljeni na odnosima koje utvrđuju i koji se temelje na vrijednostima ovog svijeta, po aršinima koji vrede za ovaj svijet. Kur'an govori o slabostima tih postavki i tih uvjerenja.
Nakon iznošenja primjera poslanika, salavatullahi alejhim ve selamuhu, prema kojima su u čak i u vlastitim porodicama i domu neki gradili prema njima neprijateljske odnose zbog njihove vjere, Kur'an navodi primjer onoga koji bježi i okreće se od Allaha i odnosa prema Njemu, tražeći nešto bolje za sebe, neki odnos ili odnose na kojima će graditi neku svoju sigurnost:

Primjer onih koji uzimaju mimo Allaha zaštitnike, je kao primjer pauka koji isplete kuću. A uistinu - od najslabijih kuća je kuća paukova - kad bi znali! (el-Ankebut, 41. ajet, prevod Mlivo)

Jedna od zanimljivosti koje karakterišu svijet pauka - pored još nekih vrsta čije su kuće također od najslabijih - je seksualni kanibalizam u kojem obično glavom plati muški pauk, mada su otkrili i obrnutu situaciju u kojoj mužjaci napadnu (napad je najbolja odbrana, Sun-Cu?) i pojedu starije ženke kako bi napravili prostora za generaciju mlađih ženki, itd. Simbolika slabosti paukove kuće se ogleda u odnosima koji vladaju u toj i takvim kućama i odnosima, odnosno slabosti i skončavanju svih drugih odnosa koji se grade u otporu spram odnosa prema Stvoritelju.

Naprotiv, sama paukova mreža, paučina, iako naizgled sasvim slabašna, kroz tradicionalnu muslimansku poetiku ima snagu razdvajanja svjetova i biva oblikom božanske zaštite kojom Allah zatvara prolaz do Njegovog Miljenika skrivenog sa svojim drugom u pećini na čijem ulazu je pauk ispleo svoju mrežu, na njegovom putu hidžre u Medinu, te tako odvratio njegove progonitelje od ulaska u pećinu.

Tako da osobno ne znam šta tvrde "islamski scijentolozi", niti zašto si naveo uopće to, osim, kako rekoh, ako je namjerno, bez obzira šta ta namjernost imala za cilj, imajući u vidu vjeru da mi svi radimo, ma šta i kako da radimo, uvijek radimo u korist nečega što je i Allahova volja.

mali jomu
Posts: 5239
Joined: 22/05/2017 17:00

#356 Re: Kur'an online

Post by mali jomu » 14/04/2018 18:13

arzuhal wrote: ...... Simbolika slabosti paukove kuće se ogleda u odnosima koji vladaju u toj i takvim kućama i odnosima, odnosno slabosti i skončavanju svih drugih odnosa ......
:thumbup: :thumbup: :thumbup:


Svako svakog zeli unistiti...... na sve nacine.

User avatar
asurbanipal
Posts: 6117
Joined: 28/06/2010 15:54
Location: opet sam ti u kafani

#357 Re: Kur'an online

Post by asurbanipal » 15/04/2018 12:53

pišem u svoje ime, zato što je moje ime i božije , a ne "u ime alaha" , kako si ti napisao u naslovu svog islamsko-scientološkog teksta.

lijepo što si mi odgovorio nakon što si me odstranio, iako je suštinski sila tvoj odgovor, na moj ili bilo čiji izazov tvome islamu .
neko bi rekao i da je hinjski i kukavički odgovarati nekome na postove, ako si ga silom odstranio iz iste rasprave.
obično to ljudi na forumu ne rade, jer to je , metaforički rečeno, kao da se biješ s nekim ko je svezan.
međutim, taj neko ne zna da se ti ne mjeriš sa tim aršinima, već sa islamskim, a po njihovom/tvom tu nema ništa problematično, niti
u odrubljivanju glava zarobljenicima, pa što bi onda tvoj neki mali virtualni čin "pravedničkog" bijesa, još lijepo upakovan u odbranu islama, bio sporan? tako da je uzalud gluhog dozivati, pa to neću ni raditi.
prvo ću se osvrnuti kratko na pitanje koje sam postavio , a u vezi simbolike krave iz istoimene sure i zašto sam
insistirao da mi neko da, to "prenešeno značenje" krave , kako reče Bloo.
Evo zašto , a ovo je tvoj odgovor :

arzuhal wrote:Primjer s pitanjima i podpitanjima od strane Jevreja o kakvoj se tačno kravi radi koju bi trebali žrtvovati primjer je onog svjesnog ljudskog cjepidlačenja, odugovlačenja, zavlačenja, ubleharenja, da ne kažem koju grublju a tačniju riječ za tu stranu ljudske prirode :mrgreen: ...Pa kako su oni sve više zapitkivali (sa željom da to nikada i ne ispune), tako im je sve više bilo otežavano u vezi s odgovarajućom kravom kakvu su trebali zaklati.

upravo to što si naveo, DOSLOVNO JE PRINCIP NA KOJEM JE NASTAO SUNET. odnosno, upravo to je ono što je Muhamed poručivao tim primjerom svojim sljedbenicima DA NE RADE , a oni , odnosno ti, kao živi primjer 1400 godina poslije, upravo to radiš i propagiraš .
Sunnet je sav sazdan od cjepidlačanja, od insistiranja na formalnosti, od besmislica tipa kako piti vodu, stojeći ili sjedeći , kako obaviti nuždu
i koliki je potreban razmak između nogu tokom molitve.
čak ima negdje i hadis u kojem Muhamed kaže da ga ne zapitkuju previše oko raznih detalja, jer će im dati neki propis, a onda će im
kasnije to postati problem. Osim ovoga, ovdje ima još jedan primjer, a to je Rumijeva metafora o magarcima koji nose knjige, odnosno nose, a nisu svjesni šta nose.

Ovo što si napisao o simbolici paukove kuće, ipak JESTE islamska scientologija, a to možemo naći na raznim portalima (dakle ništa originalno od tebe) tipa:

http://www.nur-islam.com/index.php?opti ... Itemid=137 ,

koji su portali mladih vehabija-selefija, a koji propagiraju tu religijsku scientologiju, tipa Smrčak.


evo još linkova i svi govore o "kur'anu ispred nauke" i svi govore to što si ti napisao :

https://www.preporod.com/index.php/duho ... o-primjeri
https://akos.ba/kuran-o-pauku-a-uistinu ... a-paukova/
http://nadauboljesutra.blogger.ba/arhiv ... 14/2954365

Dakle to što si ti napisao je u suštini isto ono što bi i @smrčak napisao, samo malo nacifranije i upakovano u ozbiljniji ton.
Većinu si čak plagirao, ako se to tako može nazvati, jer je u religiji ponavljanje nečijih riječi, nekog "učenjaka", preporučeno.
Rumi je to davno okvalifikovao metaforom papagaja..
šta reći na takve pisanije o "nadnaravnim saznanjima u Mushafu, koja su tek sad otkrivena" , nego se čuditi tom tvom zamišljenom alahu,
kako je znao da ženka pauka ubija mužjaka, a nije znao stvari tipa da Zemlja nije ravna niti prostrta, kako stoji na više mjesta u mushafu,
niti sunce zalazi u blatnjav izvor , kako također piše tamo.
U biti to piše, a ovo kako ženka ubija mužjaka pauka, ne piše, nego piše da je "paukova kuća najslabija kuća", a onda kad su scijentolozi vidjeli
da je to izjava koja je suprotna naučnim saznanjima, dosjetili se brže-bolje da kažu šta je alah mislio i da ga isprave, a ti onda samo to ponovio.
Isto kao u Korkutovom prijevodu, gdje je za ovo zalaženje sunca u blatnjav izvor , dodano "učinilo mu se da zalazi " , iako to uopšte ne stoji
u arapskom originalu. Mala korekcija vjernika, velikog alaha .

namjerno sam napisao da očekujem tvoj salto mortale i dobili smo ga, jer kakav je to bio zamah i zahvat duboko u smrčkove "naučne" vode,
pa onda na kraju snažan zaokret nazad i tvrdnja kako nemaš pojma "šta to tvrde islamski scijentolozi" , iako je u gore navedenim linkovima
očigledno da si napisao-ponovio isto to.
moj ti je savjet da ne uzimaš Smrčku poziciju i da se držiš svoje oprobane taktike, da na intelektualne izazove odgovaraš silom, brisanjem
postova u kojima si ispao donji, zaključavanjem tema, prepravljanjem ili šta god se već može silom uraditi.
sila jeste najsiroviji mogući odgovor ali kad se fino upakuje, a ti to znaš , izgleda sasvim prihvatljivo, nekima.

neka je mir i ljubav na sve duhovne velikane i ljude, iz svih tradicija svijeta, koji su prezirali silu i nisu se nikad istom koristili
da bi širili svoj nauk, njima najljepši pozdravi i poštovanje.


P.S.

zanimljivo je primjetiti kako ljudi koji su načitani i obrazovani, kao da se ne usuđuju misliti svojom glavom, nego su puni citata i pozivanja na nekoga. kažem to zato što mi je zapela za oko ova rasprava Nihilo vs arzuhal, u kojoj arzuhal osporava potrebu za Mushafom koji je poredan po hronologiji objavljivanja. zašto bi to bilo loše?
pa zato što je očigledna razlika između ajeta u početku, koji su objavljivani u Meki (da se razumijemo, ja pod "objava", mislim da je Muhamed objavljivao a ne bog) i koji su u nekom rano- kršćanskom fazonu okretanja drugog obraza, tipa : A robovi Milostivoga su oni koji po Zemlji mirno hodaju, a kada ih bestidnici oslove, odgovaraju: "Mir vama!", (25:63)
I tako sve u tom stilu, briga za siročad, ubijanje ženske djece, milostivost premilostivost ....a onda se u Medini dešava preokret.
Medinski ajeti, što kaže Arzuhal, "govore o propisima" nastojeći zakamuflirati tu promjenu, od ovog mekanskog "mir vama" u medinskih
naredbi o tome da se protivnici razapinju i da im se sijeku udovi, da se bičuju preljubnici, da se uzima porez i da se ratuje dok alahova tj
Muhamedova ne bude gornja...
ta promjena je toliko očigledna, da su kasnije morali da to dobro pomiješaju, medinske i mekanske sure, jer bi bilo previše uočljivo
i nekako ružno, ali i jer bi se moglo zaključiti na osnovu hronologije i na osnovu ajeta koji kaže da novi ajeti poništavaju stare, nekoliko
principa :

-da su medinske sure u najmanju ruku jače od mekanskih i kao kod dopune i izmjene zakona novim, u današnjim zakonima, se
onda uvijek referira na ove zadnje dopune.

-da je Muhamed u početku bio pod utjecajem neke verzije kršćanstva, a zatim pod utjecajem judaizma, za šta se može pozivati na
sveštenika Vereku, rođaka njegove prve žene Hatidže, koji se spominje u hadisima. Također ajet "a ima svećenika koji se ne ohole.."
vrlo vjerovatno se odnose na njega. zatim odlazak u izbjeglištvo u susjedne kršćanske zemlje prvih grupa muslimana itd
poslije hidžre i Muhamedovog dogovora sa medinskim Jevrejima , također se vide čitave sure koje govore lijepo o Mojsiju , sve dok
nije pukla tikva između njih, pa onda počinju ajeti koji proklinju Jevreje i nazivaju ih svinjama i majmunima.

-da je Muhamed bio miroljubiv i miran dok je bio u manjini sa svojim pristalicama i da je propovijedao miroljubivost, dok nije postao
dovoljno jak i počeo da vojno osvaja i uzima porez, koji je navodno bio za siromahe i uboge, a u stvari je trošen uglavnom za finansiranje
novih vojnih pohoda . iz ovog principa "budi miran kad si u manjini i pretvaraj se da si miroljubiv, dok se ne steknu uslovi da zavladaš",
su šitski muslimani usvojili tzv princip "tukje" , pretvaranja da se povinuješ nekim zakonima, dok ne stekneš uslove da nametneš šerijat.

- da je Mushaf zbirka spontanih životnih događanja, koji svojim tokom Muhamedu baš i ne služe na čast, pa i sama njegova smrt
je obilježena agonijom od otrova koji mu je podmetnula Jevrejka, čijeg je muža ubila muslimanska vojska .
također , događaji netom poslije smrti i ustoličenja prvog halife, kao nasljednika Muhameda, su prepuni nasilja , borbe za vlast i
krvoprolića.

Muhamed je, sudeći po samom Mushafu čak i bez hadisa koji govore o njegovom, za današnje standarde preružnom ponašanju,
imao dvije faze života. od one početne, inspirativne i nadahnute u kojoj se povlačio u osamu pećine, meditirao i kontemplirao
o sebi i svijetu, dolazio do spoznaja da smo svi jedna duša u različitim tijelima...do faze kad je postao vladar, okružen ženama,
ispunjavajući sebi sve prohtjeve i hirove,stavljajući svoju porodicu iznad pravila koje je propisivao drugima, okrutno kažnjavajući sve koji mu se suprotstave. mutna voda se pomiješala sa čistom izvorskom.

podsjeti me, na kraju, ovo miješanje medinskih sura sa mekanskim i sve to kao svojevrsni životopis Muhamedov, na Njegoševe stihove :

čašu meda još niko ne popi
da je čašom žuči ne zagorči
čaša žuči ište čašu meda
zajedno se lakše ispijaju

mali jomu
Posts: 5239
Joined: 22/05/2017 17:00

#358 Re: Kur'an online

Post by mali jomu » 15/04/2018 17:02

arzuhal wrote: ...... Simbolika slabosti paukove kuće se ogleda u odnosima koji vladaju u toj i takvim kućama i odnosima, odnosno slabosti i skončavanju svih drugih odnosa ......

...sama paukova mreža, paučina, iako naizgled sasvim slabašna, kroz tradicionalnu muslimansku poetiku ima snagu razdvajanja svjetova i biva oblikom božanske zaštite kojom Allah zatvara prolaz do Njegovog Miljenika....


:thumbup: :thumbup: :thumbup:

User avatar
Bloo
Globalna šefica
Posts: 38619
Joined: 16/01/2008 23:03
Location: Korriban

#359 -mod comment-

Post by Bloo » 15/04/2018 22:19


» asurbanipal
7 dana

» Nurudin
mjesec

Banned user for reason
Zloupotreba foruma, komentarisanje rada moderacije


User avatar
vazi
Posts: 7579
Joined: 07/04/2010 15:31

#360 Re: Kur'an online

Post by vazi » 15/04/2018 23:52

Ne ulazim u rasprave ( svakako im nije mjesto na ovoj temi ) nego nisam stvarno znala da je zabranjeno komentarisati rad moderacije, nesto mi to ne zvuci demokratski :?

User avatar
Bloo
Globalna šefica
Posts: 38619
Joined: 16/01/2008 23:03
Location: Korriban

#361 Re: Kur'an online

Post by Bloo » 15/04/2018 23:57

vazi wrote:Ne ulazim u rasprave ( svakako im nije mjesto na ovoj temi ) nego nisam stvarno znala da je zabranjeno komentarisati rad moderacije, nesto mi to ne zvuci demokratski :?
Rad moderacije se može komentarisati, a u skladu sa pravilima foruma koje očito niko ne čita, na slijedeći način:
Uz ostalo, suglasni ste da kao korisnik foruma nećete:
javno diskutovati o radu administratora i moderatora (O administratorima i moderatorima se ne raspravlja - De administratores et moderatores non disputando est.) već takve primjedbe slati kao privatne poruke moderatorima
• otvarati teme tipa "Zašto je taj i taj banovan", "Zašto ovo, a zašto ono?" i sl. (za takve stvari koristiti [email protected] ili slati privatne poruke moderatorima).

Znači, bujrum slati PP :)

User avatar
arzuhal
Posts: 20812
Joined: 03/06/2008 11:26
Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"

#362 Re: Kur'an online

Post by arzuhal » 16/04/2018 00:03

vazi wrote:Ne ulazim u rasprave ( svakako im nije mjesto na ovoj temi ) nego nisam stvarno znala da je zabranjeno komentarisati rad moderacije, nesto mi to ne zvuci demokratski :?
Demokratski je, naravno. Znaš da se u demokratskim društvima sudske odluke ne komentarišu nego prihvataju i provode? :mrgreen: Zabrana komentarisanja moderatorski odluka je veoma smisleno pravilo koje je isklesalo vrijeme i iskustvo, a rijetki ga mogu do kraja shvatiti i prihvatiti a koji nisu bili u poziciji moderatora.
Mada, na tragu Pervana ovo velim, demokratija nije najbolji recept baš za svako društvo, za neka su dobre i blaže varijante vojne hunte, neka umjerenija diktatura, prosvjetljeni apsolutizam Ekatarine Velike i sl :mrgreen:

User avatar
Black swan
Posts: 54054
Joined: 17/03/2004 09:36

#363 Re: Kur'an online

Post by Black swan » 16/04/2018 09:47

danger danger

oko 230 ajeta sura 2 počinje smaranje mecom i razvodom

izuzetno nezanimljivo pogotovo meca

smije li se ovo čitati ležeći imam jednu postmodernističku sliku? ne znam smijem li okačiti OK je foto

Kurana, našeg Pankreatora, mojih noga, kreveta i police na zidu :D

User avatar
Black swan
Posts: 54054
Joined: 17/03/2004 09:36

#364 Re: Kur'an online

Post by Black swan » 16/04/2018 09:48

http://www.enciklopedija.hr/natuknica.aspx?id=46480
ja ga iz ljubavi zovem Pankreator

User avatar
Bloo
Globalna šefica
Posts: 38619
Joined: 16/01/2008 23:03
Location: Korriban

#365 Re: Kur'an online

Post by Bloo » 16/04/2018 10:25

Black swan wrote:danger danger
oko 230 ajeta sura 2 počinje smaranje mecom i razvodom
izuzetno nezanimljivo pogotovo meca
smije li se ovo čitati ležeći imam jednu postmodernističku sliku? ne znam smijem li okačiti OK je foto
Kurana, našeg Pankreatora, mojih noga, kreveta i police na zidu :D
:lol:
To je samo iskušenje na tvom putu čitanja...Proći će spominjanje menstruacije ubrzo :mrgreen:
Izletit će još jednom možda... :mrgreen:

User avatar
Black swan
Posts: 54054
Joined: 17/03/2004 09:36

#366 Re: Kur'an online

Post by Black swan » 16/04/2018 10:39

ajd neka ti bude

fora je da ovom slikom bilježim dokle sam došao s čitanjem :D

https://slaveoftheimmaculate.files.word ... r_full.jpg

User avatar
Bloo
Globalna šefica
Posts: 38619
Joined: 16/01/2008 23:03
Location: Korriban

#367 Re: Kur'an online

Post by Bloo » 16/04/2018 10:49

Black swan wrote:ajd neka ti bude

fora je da ovom slikom bilježim dokle sam došao s čitanjem :D

https://slaveoftheimmaculate.files.word ... r_full.jpg
Sve je to isto :oops:
Knjiga


User avatar
arzuhal
Posts: 20812
Joined: 03/06/2008 11:26
Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"

#369 Re: Kur'an online

Post by arzuhal » 16/04/2018 11:38

Black swan wrote:ajd neka ti bude

fora je da ovom slikom bilježim dokle sam došao s čitanjem :D

https://slaveoftheimmaculate.files.word ... r_full.jpg
Ne ispuštaj krunicu dok čitaš, može te sotona spopast :mrgreen:

User avatar
arzuhal
Posts: 20812
Joined: 03/06/2008 11:26
Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"

#370 Re: Kur'an online

Post by arzuhal » 16/04/2018 11:40

Imaju oni čelendži naki, čitav dokumentarac/reportaža ispadne na kraju, traje danima, pa tako lik otišao u muslimansku porodicu (u USA) da provede haman mjesec dana, ne znam...Al' hoće sve da radi što i oni, da vidi kako je biti musliman...Kada su ga odveli na džumu u džamiju, lik premro da neće napustiti Krista ako bude klanjao, izgubit će vjeru, cijelo vrijeme klanja s krunicom i moli Isusa da mu oprosti, nešta na taj fazon :lol:

User avatar
Black swan
Posts: 54054
Joined: 17/03/2004 09:36

#371 Re: Kur'an online

Post by Black swan » 16/04/2018 12:03

nisam gledo, ne zanima me niti molim krunicu

a koje je vjere od svih 80 000 protestantskih crkava taj lik

User avatar
Bloo
Globalna šefica
Posts: 38619
Joined: 16/01/2008 23:03
Location: Korriban

#372 Re: Kur'an online

Post by Bloo » 16/04/2018 12:09

arzuhal wrote:Imaju oni čelendži naki, čitav dokumentarac/reportaža ispadne na kraju, traje danima, pa tako lik otišao u muslimansku porodicu (u USA) da provede haman mjesec dana, ne znam...Al' hoće sve da radi što i oni, da vidi kako je biti musliman...Kada su ga odveli na džumu u džamiju, lik premro da neće napustiti Krista ako bude klanjao, izgubit će vjeru, cijelo vrijeme klanja s krunicom i moli Isusa da mu oprosti, nešta na taj fazon :lol:
I mene tako strah, svaki put kad odem nekom na iftar :oops:
Da kroz dolme neću primiti islam.
Pa onda tako najedena, se popenjem na vrh brda i zavapim, nema boga! iskreno i ateistički i onda se odgegam kući. Smirenog duha i punog želudca i mirne savjesti.

User avatar
arzuhal
Posts: 20812
Joined: 03/06/2008 11:26
Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"

#373 Re: Kur'an online

Post by arzuhal » 16/04/2018 12:25

Bloo wrote:
arzuhal wrote:Imaju oni čelendži naki, čitav dokumentarac/reportaža ispadne na kraju, traje danima, pa tako lik otišao u muslimansku porodicu (u USA) da provede haman mjesec dana, ne znam...Al' hoće sve da radi što i oni, da vidi kako je biti musliman...Kada su ga odveli na džumu u džamiju, lik premro da neće napustiti Krista ako bude klanjao, izgubit će vjeru, cijelo vrijeme klanja s krunicom i moli Isusa da mu oprosti, nešta na taj fazon :lol:
I mene tako strah, svaki put kad odem nekom na iftar :oops:
Da kroz dolme neću primiti islam.
Pa onda tako najedena, se popenjem na vrh brda i zavapim, nema boga! iskreno i ateistički i onda se odgegam kući. Smirenog duha i punog želudca i mirne savjesti.
Prepadne se tvoje duša nekrštena da neće zapasti u napast te se upropastiti za vječnost, al' brže-bolje snaga poguzijstva se javi i obasja svijest olakšanjem :lol:

User avatar
arzuhal
Posts: 20812
Joined: 03/06/2008 11:26
Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"

#374 Re: Kur'an online

Post by arzuhal » 16/04/2018 12:30

Ne mogu naći video, nabacali su na njega sad garant stotine sličnih...

User avatar
ExNihilo
Nindža revizor
Posts: 13834
Joined: 23/01/2008 07:05
Location: In the sheltering shade of the forest

#375 Re: Kur'an online

Post by ExNihilo » 16/04/2018 12:39

Black swan wrote:danger danger

oko 230 ajeta sura 2 počinje smaranje mecom i razvodom

izuzetno nezanimljivo pogotovo meca

smije li se ovo čitati ležeći imam jednu postmodernističku sliku? ne znam smijem li okačiti OK je foto

Kurana, našeg Pankreatora, mojih noga, kreveta i police na zidu :D
Preguraj. Što više odmičeš, tekst postepeno postaje poetičniji.

Post Reply