Kupovina malog auta - 206 ili Clio?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Dope_Man

#1 Kupovina malog auta - 206 ili Clio?

Post by Dope_Man »

Pozdrav,

kupujem prvi auto i otprilike sam suzio izbor na 206 ili Clio. Ukratko, trazim mali auto, niska potrosnja, nista jako za cuniranja i sl. samo da normalnom voznjom vikendom idem negdje izvan grada, malo po gradovima u BiH, ili u najdaljem slucaju do mora sa jos jednom ili dvije osobe u autu. Izbor sam suzio na 206 i Clio II jer se cine kao najbolji prema onom sto mi treba i budjetu (do 3500 otprilike da sjednem i vozim za pocetak, koja stoja vise moze)

Sad me zanima od nekog ko ih bolje poznaje (generalno sam potpuni laik za auta) koji je komforniji unutra, posebno prostor za putnike pozadi (ne ocekujem nista posebno, znam da uzimam malo auto ali u 206 mi se cini bas preusko po slikama), koji je izdrzljiviji, manje sklon kvarovima i to, i gdje je najbolje odrzavati. Preletio sam domace forume i ponajvise hvale tog nekog Edvina za Renault, a spominje se i Ikic, kojeg takodjer hvale i za Peugeot.

Kad odlucim otici svakako cu zvati komsiju koji ima preko 20 godina staza kao vozac da on to isproba u voznji, ali da vidim sta i vi mislite i gdje a odvuci kod majstora na kakav pregled prije kupovine, cisto da imam tu neku rijec strucnjaka da je OK.

Sto se tice pik-a, ovo su neki koji me se cini OK, 1, 2 i 5 si mu trenutno ''najblizi'':
Clio:
1. http://www.olx.ba/artikal/22029489/reno ... -dci-2003/
2. http://www.olx.ba/artikal/20798839/reno-klio-dizel/
3. http://www.olx.ba/artikal/21301716/reno-klio/
4. http://www.olx.ba/artikal/22066668/renault-clio/

206:
5. http://www.olx.ba/artikal/22081001/peugeot-206/
6. http://www.olx.ba/artikal/21790408/peugeot-206/

Eto toliko, blagoslovite pocetnika znanjem pa cu i ja vratiti za 20tak godina kad naucim :-D
530i

#2 Re: Kupovina malog auta - 206 ili Clio?

Post by 530i »